Edited by _Rob, 2016 November 25 - 00:41.
605 2.1 TD vaziuojant uzspaudus gaza uzkyla apsukos ir gesta variklis
#1
Posted 2016 November 25 - 00:36
#2
Posted 2016 November 25 - 07:55
P.S. ar ne laikas pakeisti automibili? Nes jau tokia stadija ateina sitam modeliui, kad daliu tuoj ant Lietuveles nebebus, o ju kaina ims augti kaip antikvarui ;/
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Posted 2016 November 25 - 09:01
na jei po filtro keitimo pagerejo, reik valyt dar, kuro bake sietely, nuimi galine sedyne ten rasi,apvalia anga..
Manau bus siurblys. Bet manyti neuztenka
P.S. ar ne laikas pakeisti automibili? Nes jau tokia stadija ateina sitam modeliui, kad daliu tuoj ant Lietuveles nebebus, o ju kaina ims augti kaip antikvarui ;/ tai jei detales brangz, turetu ir pats 605 brangt?
Edited by brizas, 2016 November 25 - 09:04.
#4
Posted 2016 November 25 - 11:59
Apsukos neužkyla, kai kuro filtras užsikemša.
aTa siurbliui, tikriausiai. O gal dar ir ne. Bet jei jau šlapias, ir ilgai šlapias, tai tikrai aTa, nes jie oru šeriami nemėgsta būt.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Posted 2016 November 25 - 12:04
#6
Posted 2016 November 25 - 12:11
Naujo kaina turbūt koks tūkstantis europinių, jei ne daugiau. Klausimas, ar vis dar yra jų išvis. Nes ir dalys nebesimėto.
Remontuoja Lietuvoje tik keliose vietose juos. Kažkur Panevėžy ir kažkur Kaune, teko girdėti, gal ir Vilniuje. Žodžiu ne daug kur. Ne dėl to, kad jis būtų labai sudėtingas, bet dėl to, kad darbas bjaurus. Laideliai dažniausiai būna ištrupėję visiškai, elektrinės dalys nuimamos išlitavimo metodu, yra kelios dalys, kurios būna leidžia kurą, bet nėra nei naujų, nei sandarinimo elementai keičiami, tai ten žmonės kažką išgramdo, užklijuoja ir pan...
Dauguma atvejų bent seniau, kai jų dar būdavo gerų naudotų, tik labai brangiai (500-800lt kainuodavo geras siurblys, o bėgantis važiuojantis lavonas nuo 300).
Bet jei filtrą sutvarkius susitvarkė, tai ir nesuk galvos. Tik jei planuoji dar bent penkis metus važiuot, tai bėgančio nelaikyk, reikia užsandarint, kitaip suges ir mechaninė dalis, ne tik sandarumas. Bėgantis, jei katik pradėjo bėgti, paprastai apie porą metų dar atlaiko, jei ten tik rasoja arba jau retkarčiais lašas nukrenta, o ne vientisa srovele teka.
P.S. ar ne laikas pakeisti automibili?
Aš irgi taip pagalvojau, kad man jau laikas. Tai prieš dvi savaites pakeičiau C5 2.2HDI 2003 į BX 1.9D 1992
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2016 November 25 - 15:54
Sveiki dar karta, nu ka, pakeitus filtra kaip ir viskas susitvarke. Aciu uz apmastymus. Dar reikes patikrinti bake esanti filtra, ir aisku pati siurbli. O gal zinote kokia kaina naujo, jeo reiktu keisti, arba remontas?
140e perrinkimas Kaune.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#8
Posted 2016 November 25 - 16:02
Aš irgi taip pagalvojau, kad man jau laikas. Tai prieš dvi savaites pakeičiau C5 2.2HDI 2003 į BX 1.9D 1992
Na nežinau Tadai nežinau, kam save taip bausti
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Posted 2016 November 25 - 19:55
Edited by _Rob, 2016 November 25 - 19:55.
#10
Posted 2016 November 25 - 20:53
na jei po filtro keitimo pagerejo, reik valyt dar, kuro bake sietely, nuimi galine sedyne ten rasi,apvalia anga..
Tai gal paklausyk šito žmogaus ir praplauk baka ir padavimo vazdelius gal dar pažiūrek ir bako alsuokli .
#11
Posted 2016 November 26 - 02:06
tadas1991, bet tai kad zinok siurblys nebega, ir jokiu zymiu apie tekejima nera.... Viskas su juo Ok.
Sveikinu tuomet. Laimės kūdikis esi ir patenki į kokius 10proc žmonių, kurie važinėja su sausais šitais siurbliais.
Na nežinau Tadai nežinau, kam save taip bausti
Ta bausmė man pagaliau vėl grąžino šypseną į veidą, vairuojant
Edited by tadas1991, 2016 November 26 - 02:07.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users