siaip idomu, kuris patvaresnis ,paprastenis aptarnavimas PSA 1,6 HDI ar renault 1,5 dci k9k ?
Kuris dyz. variklis patvaresnis? Hdi ar dci?
#1
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 10:36
#2
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 11:07
siaip idomu, kuris patvaresnis ,paprastenis aptarnavimas PSA 1,6 HDI ar renault 1,5 dci k9k ?
Zinoma HDi. Renault jei po teisybe nekazka dyzeliai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 12:16
abim panašios problemos turba ir purkštukai. aš už PSA 1,6 HDI didesnis atsarginiu detaliu pasirinkimas. čia gali pasiskatinėt -
1.5 dCihttps://www.drive2.ru/l/900224/
#4
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 12:42
a čia tas pats dci kur į nissan`us ėjo? turbūt vienas blogiausių variantų...
#5
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 14:28
#6
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 20:02
Tai kas tam 1,5 dci blogai, gal konkrečiau galima? O 2 dci patvaresnis? Klausiu apie tuos kurie yra Lugana 3.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 lapkričio 28 - 20:19
#7
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:18
Tai kas tam 1,5 dci blogai, gal konkrečiau galima? O 2 dci patvaresnis? Klausiu apie tuos kurie yra Lugana 3.
1.5 pagrinde turbina ir labai greitai susidevinti gelezis didenese masinose(clio laiko OK). Pas 2.0DCi tepalo siurblys cherovas, ko pasekoje sueda velenelius bei pagr. velena ir visa kita. Atlaiko max 200k. Dazniausiai prie 150k,tada keicia velenelius, pgrindini velena ir dar k**va detaliu. Pats pas kelis perekupus esu turejes "patirties" su pagalba. Pripila mineralkes ir parduoda. Bet jei tepalus keisti po remonto laiku (kas 10k) tai manau ilgai temptu. Ypatingai patinja DCi del savo tylumo, dirba kaip benzinas, nepalyginsi su plaktukais HDi.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 28 - 22:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 23:31
dar prie 1.5 dci pamirsot paminet kad ten Delphi kuro sistema ir nusipirke iskart galetumet begti pas mane pirkti VIP kliento korteles.
o jei rimtai tai tas renault 1.5 dci tai kaip ir peugeot 1.6hdi, visx ok kol variklis kompakto kebule..tik idek i seimininio kebula(atitinkamai laguna/P407/508) iskart bedos nuo 150k prasideda...tas pats ir su vagenu 1.6tdi..golfuose kaip ir vaziuoja(salyginai, jei purkstukai jau atnaujinto tipo), o passatuose dvesia gan greitai..na siaip 1.5/1.6 dyzeliai nelabai dera su seimyninio automobilio kebulu..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2016 gruodžio 01 - 18:46
Kai paskaitai... Tai dabar kokį variklį tą dyzelinį rinktis, jog važiuotų? 2.0HDi ?
#10
Parašyta 2016 gruodžio 01 - 20:19
JTD, JTDM - 1.9/2.4.. o siaip visi vaziuoja, jei negatavi, jei jau nusipirksi nulekusi 300k km ar daugiau ir dar neaisku kaip priziureta, tada ir buna bedos..jei nusipirkai neuzmusta vaziuoja jie visi ir vaziuoja neblogai..o jei vazineji mazai. perki benzinine auto.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#11
Parašyta 2016 gruodžio 01 - 20:23
JTD, JTDM - 1.9/2.4.. o siaip visi vaziuoja, jei negatavi, jei jau nusipirksi nulekusi 300k km ar daugiau ir dar neaisku kaip priziureta, tada ir buna bedos..jei nusipirkai neuzmusta vaziuoja jie visi ir vaziuoja neblogai..o jei vazineji mazai. perki benzinine auto.
O kad butu tu benzu.....Pats aktyviai ieskau ir noriu atsisest ant P607, bet lieka tik 2.7hdi,nes benzu feisliftu isvis nera pas mus,o jei butu tai net negalvodamas sesciau i benza...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#12
Parašyta 2016 gruodžio 02 - 08:34
Kai paskaitai... Tai dabar kokį variklį tą dyzelinį rinktis, jog važiuotų? 2.0HDi ?
Tai jau dyzelio nebeapsimoka pirkt jei nesi ūkininkas ar koks furistas. Dabar jau galima laisvai įpirkt kokį panešiotą turbo benzą. Ekonomija ne ką praščiau dyzelio. Apdujinus - vieni vartai dyzeliui.
Nebet varliaėdžio reik. Tada zyzelis tik.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#13
Parašyta 2016 gruodžio 02 - 08:40
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#14
Parašyta 2016 gruodžio 02 - 13:45
apie dujas galiu pasakyt tik tiek, parodykit man, kur jas ides taip, kad nesimaisytu visa iranga remontuojant auto..ir nebutu visokiu slyksciu slangu/skrutkiu po kapotu..tada as i savo Honda isidesiu dujas..kolkas kiek maciau idetu duju irangu, tai atidarius kapota vemt vercia..privedziota laidu bet kur..purkstukus duju sugalvoja ant prisukt ant kokio dangtelio, kuris turi but nuimamas aptarnavima darant..aisku puses duju irangos neisardes dangtelio nenukelsi..reduktoriu igruda arba ten kur nei nuo keltuvo, nei is virsaus neprieisi, arba tokioj vietoj kad turi nuardayt beremotuotamas auto..nu zodz, tiek visokio s..prisizejau per savo karjera, kad net ziuret i dujas nenoriu..aisku paprastam vartotojui gal ir nekliuva, taciau as asmeniskai pamates i savo auto taip idetas dujas, kaip kad dauguma atvaziuoja, tai tam dejikui gerai uzplociau per nagus metaline liniuote..po to keikdamasis visak persidaryciau. :)o ka jau kalbeti apie tai, kad dauguma dujininku lituoklio nera mate ir nezino kas anas per vienas, tai kai visos ju skrutkes pradeda kritinet po metu kitu, tai nebezino kur bedos ar su dujom ar su benzu..dujininkai visad aapkaltins kad blogai benzo sistema veikia..kol akyvaizdzia neparodysi kad nuo skrutkiu nutrupejo ju pigiausia izolke, ir dabar ta skrtke netik palaida, bet dar ir i kebula ar varikli lieciasi..termokembrikas dujininkam isvis yra aukstos materijos zodis..geriausia tai izolke uz 10 centu uz rula..kuri atlimpa po pirmo salcio..net medziagine izolke pas juos itin prabangi preke..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 gruodžio 02 - 13:51
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#15
Parašyta 2016 gruodžio 03 - 18:23
#16
Parašyta 2016 gruodžio 03 - 20:40
kelis ju variantus maciau..man nepatiko..cia jau asmeninine nuomone, daugmai klientu gal ir ok..taciau as i savo masina nedeciau kolakas duju..plius kai prasideda bedos nei 777, nei kitas servisas bedu neiesko, o sako viena atsakyma:"blogai benzas veikia", jau daug tokiu atveju esu turejaus
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#17
Parašyta 2016 gruodžio 03 - 20:53
Kelis mačiau ir aš 777. Priekabių rasčiau taip pat, bet lyginant su tikrų garažinių dujininkų darbeliais (kur pirmos kartos dujų tos vienos šlangos, vieno vamzdelio ir keturių laidelių nesugeba tiek, kad net TA nepraleidžia dėl laidų betvarkės. TA nuostatose aiškiai parašyta, kad masė negali būti pajungta į reduktorių, tai reduktoriaus vožtuvo masę būtent ir randi prisuktą membranos varžteliu...), tai labai neblogai. Draugui įdėjo prieš daugiau, kaip tris metus, į pirmoką C5 2.0i 100kw. Važiuoja tvarkingai po šiai dien. Kelis kartus gal buvo ten kažko pareguliuoti, bet nieko esminio. Diržui, žvakėms, tepalams ir filtrams keisti netrukdo niekas, bet ten mažas variklis, tai yra vietos kažkiek po kapotu. Tiesa, kuro rodyklės emuliatoriaus tvarkingai veikiančiai pajungti nesugebėjo. Tai kalbėjau su tikrais elektrikais, kurie sakė, kad pusė tų emuliatorių neveikia, o kita pusė veikia tik labai protingai pajungus arba reikia dar kažką daburti būtent prancūzams. Bet esmė tame, kad tokia paslauga buvo parduota, vadinasi parduota ir nesuteikta kokybiškai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 00:45
#19
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 10:22
tai visi kas su dujom pastoviai problemu kalnai? net ir su tvarkingai sudetom plug and drive?
3.0 su plug and drive - jokiu bedu nebuta, nei karto del duju chcko netureta per 70000km
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 12:01
O emuliatorių kuro rodyklės atstatymo tvarkingai veikiantį irgi turėjot?
Kartais matau su tvarkingai veikiančiais, bet labai retai. Net C5 X7 atvažiuoja su "tuščiais bakais" ir brūkšniukais vietoj kilometrų, bet vistiek važiuojantys.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 04 - 12:02
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0