Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P 607 - kondicionieriaus paleidiklis - ar jis?

vedinimas šildymas

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2016 lapkričio 29 - 19:03

Sveiki. Kaip ir tradicija tampa kad su pirmais šalčiais prasideda šildymo bėdos. Visai neseniai bevažiuojant nustojo veikti salono pečiuko ventiliatorius. Radau bėdą - keleivio pusėje prie kojų šalia ventiliatorius yra "kondicionieriaus paleidiklis" (detalės kodas - VALEO 509355) tai toks blokelis su aliuminio radiatoriuku. Tai radau pajungimo laidus ir pačias jungtis geroooookai apsilydžiusias. Viskas buvo išardyta ir sulituota tiesiai ir veikė kuo puikiausiai. Po kurios laiko - dabar - pajungus priekinio stiklo nupūtimą arba netgi paleidus ventiliatoriu veikti 80 - 90 % pajėgumu po kelių minučių ventiliatorius nustoja pusti. Dar po kelių minučių atsigauna, bet kažkiek patūtęs ir vėl išsijungia. KALUSIMAS - ar tai gali būti to vadinamo kondicionieriaus paleidiklio bėda? Jį pakeist nėr problemu ir su visom jungtim tik ar čia jis išdykauja? Klaidų jokių nemeta.


  • 0

#2 ramunasse

ramunasse
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0 HDI 80kW

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 07:59

Sveikas. Visų pirma, ta detalė, kurią nurodai, tai visiškai nieko bendro su kondicionieriumi neturinti dalis :) Viso labo tai pečiuko ventiliatoriaus varža. Kadangi matau, jog tavo žinios apie automobilio sandarą ir veikimo principus kiek silpnos, tai leisk patikslinsiu. Kondicionieriaus paleidiklis, kaip tu vadini (arba tiksliau paleidimo sankabėlė) yra ant kondicionieriaus kompresoriaus, kuris yra po kapotu. Tavo atveju galiu pasakyti, jog 95% bus kalti užvedimo spynelės kontaktai ir tai nieko bendro su kondicionieriumi neuturi. Jei iš niekur nieko ventiliatorius tai veikia, tai neveikia, tuomet siūlau ieškotis ir keistis kontaktų grupę. Jei kas neaišku, gali kreiptis asmeniškai, papasakosiu :)


Šį pranešimą redagavo ramunasse: 2016 lapkričio 30 - 08:03

  • 0

#3 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 10:42

Sveikas. Visų pirma, ta detalė, kurią nurodai, tai visiškai nieko bendro su kondicionieriumi neturinti dalis :) Viso labo tai pečiuko ventiliatoriaus varža. Kadangi matau, jog tavo žinios apie automobilio sandarą ir veikimo principus kiek silpnos, tai leisk patikslinsiu. Kondicionieriaus paleidiklis, kaip tu vadini (arba tiksliau paleidimo sankabėlė) yra ant kondicionieriaus kompresoriaus, kuris yra po kapotu. Tavo atveju galiu pasakyti, jog 95% bus kalti užvedimo spynelės kontaktai ir tai nieko bendro su kondicionieriumi neuturi. Jei iš niekur nieko ventiliatorius tai veikia, tai neveikia, tuomet siūlau ieškotis ir keistis kontaktų grupę. Jei kas neaišku, gali kreiptis asmeniškai, papasakosiu :)

Jus esate visiškai teisus dėl detalės paskirties ir pavadinimo. Paprasčiausiai taip tą detalę vadina Lietuvos auto dalių pardavėjai todėl aš ją ir parašiau kabutėse. Taip pat aš žinau kas yra kondicionieriaus sankabėlė ir jos veikimo principas. Ganėtinai keista kad ventiliatoriaus darbą gali kooreguoti užvedimo spynelės kontaktai, bet labai ąčių už šitą versiją ir ją tikrai patikrinsiu. Tikrai kreipčiaus asmeniškai tik kad Šiauliai visai nepakeliui...


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 11:47

Niekas tos detalės kondicionieriaus paleidikliu nevadina. Nebent katalogai, kur išversti iš lenkų ar suomių kalbos su google transleitu, kad bent kokia idėja būtų, kas tai per dalis.

Čia yra ventiliatoriaus greičio valdiklis arba liaudiškai - ežys. Nes badosi.

Sakyčiau, kad nelabai prie ko tie spynelės kontaktai, bet jei kolega Ramūnas atsako už žodį, tai gali imti ir keisti. Tikrinčiau, kas ir kur tuo metu nedirba, aišku su schemomis. Bet man labiau būtų panašu, kad tas valdiklis (jo tranzas) perkaista ir suveikia apsauga, atvėsęs vėl pučia. Taip dažniausiai būna dėl trumpinančio ar tiesiog stringančio pačio ventiliatoriaus, bet vistiek bet kuriuo atveju reikia tikrinti. Paprastai pasijungiu į ventiliatorių tiesiai pliusą ir minusą, tiesiog sujungdamas to valdiklio laidus tiesiai, o ne per valdiklį, ir jei laidai kaista - tenka keisti ventiliatorių, nes originaliai su tvarkingu ventiliu jie maximum turi būti šilti, bet jokiu būdu ne karšti, t.y. maximum kokie 40C. Nuo 60C jau pradedi jausti, kad degina ranką, per karšta. Aišku, galima matuoti srovę, bet tam reikia tikrai gero ampermetro, o tokius ne visada turi ir ne visada nori deginti ir elektrikai. Galima srovę apytikriai pamatuoti naudojant saugiklius. Pasižiūri internete ventiliatoriaus galią, pagal ją, dametęs max 5A, paimi saugiklį ir jungi. Jei kepa - kapiec.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 30 - 11:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 12:18

ąčių — baisiau parašyt jau neįmanoma....
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 12:27

ąčių — baisiau parašyt jau neįmanoma....

Neskubėk teisti, švietimo ministrė juk išmokė


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 13:53

ąčių — baisiau parašyt jau neįmanoma....

Paaaatikėk įmanoma ......


Niekas tos detalės kondicionieriaus paleidikliu nevadina. Nebent katalogai, kur išversti iš lenkų ar suomių kalbos su google transleitu, kad bent kokia idėja būtų, kas tai per dalis.

Čia yra ventiliatoriaus greičio valdiklis arba liaudiškai - ežys. Nes badosi.

Sakyčiau, kad nelabai prie ko tie spynelės kontaktai, bet jei kolega Ramūnas atsako už žodį, tai gali imti ir keisti. Tikrinčiau, kas ir kur tuo metu nedirba, aišku su schemomis. Bet man labiau būtų panašu, kad tas valdiklis (jo tranzas) perkaista ir suveikia apsauga, atvėsęs vėl pučia. Taip dažniausiai būna dėl trumpinančio ar tiesiog stringančio pačio ventiliatoriaus, bet vistiek bet kuriuo atveju reikia tikrinti. Paprastai pasijungiu į ventiliatorių tiesiai pliusą ir minusą, tiesiog sujungdamas to valdiklio laidus tiesiai, o ne per valdiklį, ir jei laidai kaista - tenka keisti ventiliatorių, nes originaliai su tvarkingu ventiliu jie maximum turi būti šilti, bet jokiu būdu ne karšti, t.y. maximum kokie 40C. Nuo 60C jau pradedi jausti, kad degina ranką, per karšta. Aišku, galima matuoti srovę, bet tam reikia tikrai gero ampermetro, o tokius ne visada turi ir ne visada nori deginti ir elektrikai. Galima srovę apytikriai pamatuoti naudojant saugiklius. Pasižiūri internete ventiliatoriaus galią, pagal ją, dametęs max 5A, paimi saugiklį ir jungi. Jei kepa - kapiec.

Viskas labai logiškai ir suprantamai parašyta. Dėkui ! - neberašau ačiū nes jau gavau dėl to per kepurę. Reikės viską taip ir padaryt. ir greičiausiai pasikeisiu ir ventiliatorių ir "ežį" ir ateinančius laidus su jungtimis- ne veltui buvo susvilę laidai. O ventiliatoriaus darbo garsas man jau senokai kėlė įtarimų.


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 30 - 15:01

A, jei ventiliatorius su garsais dirba, tai sakyčiau be kalbų pradžioje prie jo lįsti reiktų :) Aišku, būna su garsais, bet vistiek ilgai nenukepina, kai valdikliai stiprūs. Bet šitas valdiklis, lyginant su senaisiais, ir pats ganėtinai silpnas (su maža atsarga suprojektuotas), ir ypač jo kontaktai labai per silpni tokiai galiai, kokia ant jų užkrauta. Tai labai dažnai būtent kontaktuose tik bėda ir būna. Sulituoji jo plokštėje išsilitavusius laidus ir žiūri. Jei su srove viskas OK, tai taip ir palieki, po kurio laiko gal grįš, o gal negrįš, įvairiai būna. O jei jau kepina bet kuriuo atveju arba jei jau iškepęs ir pats valdiklis, jo tranzas, tai dažniausiai tenka ventiliuką pakeisti.

Na, aš kalbu labiau apie tuos bolidus, su kuriais daugiau dirbu, t.y. CItroen C5, bet valdiklis VALEO 509355 ten lygiai tas pats. Tokį patį esu matęs ir Renault Master autobusiuke, irgi kontaktus svilino :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 ramunasse

ramunasse
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0 HDI 80kW

Parašyta 2016 gruodžio 02 - 07:56

Na, dėl to, kad ežys susvilo, tiksliau jame esančios fyškės, tai taip, sutinku, bet žmogus pradžioje aiškiai parašė, jog ventiliatorius tai veikia, tai ne. Va čia jau galiu pagrįstai teigti, jog reikėtų ir spynelės kontaktus žiūrėti. Ir nesakykit, jog jie nė prie ko. Atvirkščiai. Ventiliatorius kaip tik ir yra užmaitintas per užvedimo spynelę (bent jau daugumoje prancūzų). Man asmeniškai tenka su tuo susidurti, tad turiu šiek tiek ir asmeninės praktikos tame. Tačiau žinoma, pirmiausia reikia viską iš eilės tikrinti, o tik tada pulti keisti. 


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 02 - 10:50

Asmeninės praktikos ar darbinės turite? Ar turėjote praktikos būtent su Peugeot 607 porestailu? Kur spynutė net nebeturi ACC padėties.

Nenoriu nieko kritikuoti ir nieko sakyti išvis, nes pats į schemas kolkas dar vis nepasižiūrėjau, už ką galit ir mane drąsiai pakritikuot, bet tiesiog įdomu pasidarė :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 02 - 10:51

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gruodžio 02 - 11:03

Na, dėl to, kad ežys susvilo, tiksliau jame esančios fyškės, tai taip, sutinku, bet žmogus pradžioje aiškiai parašė, jog ventiliatorius tai veikia, tai ne. Va čia jau galiu pagrįstai teigti, jog reikėtų ir spynelės kontaktus žiūrėti. Ir nesakykit, jog jie nė prie ko. Atvirkščiai. Ventiliatorius kaip tik ir yra užmaitintas per užvedimo spynelę (bent jau daugumoje prancūzų). Man asmeniškai tenka su tuo susidurti, tad turiu šiek tiek ir asmeninės praktikos tame. Tačiau žinoma, pirmiausia reikia viską iš eilės tikrinti, o tik tada pulti keisti. 

 

Reikia pridurti, kad tik pas senuosius prancuzus :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 02 - 11:25

Vat apie tą ir kalba. P406 tai tikrai ir priešrestailui, ir perechodui tas galioja. Gal dar ir pas restailintą galioja, nes pas jį lyg spynutė dar dviejų padėčių, nors ir pilnas BSI jau yra. Bet tiksliai nežinau, ar restailui buvo dar paliktas ventiliatorius su tranzais jo pačio viduje, ar jau stovėjo žalių fiškių ežys...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 02 - 11:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gruodžio 02 - 13:40

Labai parasta, kur COM2000 stovi ten jau visiskai kita masina ;]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 gruodžio 04 - 00:43

Na, dėl to, kad ežys susvilo, tiksliau jame esančios fyškės, tai taip, sutinku, bet žmogus pradžioje aiškiai parašė, jog ventiliatorius tai veikia, tai ne. Va čia jau galiu pagrįstai teigti, jog reikėtų ir spynelės kontaktus žiūrėti. Ir nesakykit, jog jie nė prie ko. Atvirkščiai. Ventiliatorius kaip tik ir yra užmaitintas per užvedimo spynelę (bent jau daugumoje prancūzų). Man asmeniškai tenka su tuo susidurti, tad turiu šiek tiek ir asmeninės praktikos tame. Tačiau žinoma, pirmiausia reikia viską iš eilės tikrinti, o tik tada pulti keisti. 

baik juokus, spyneles ""kontaktine grupe" vargu ar bus, jei kalba 607 06m,ziurek pati varikli vejelio,607 06m.ten berods multipleksas valdo "degima"(t.y. ne stori laidai tupai maitina vejeli /kompus,o per reles


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 ramunasse

ramunasse
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0 HDI 80kW

Parašyta 2016 gruodžio 05 - 07:43

baik juokus, spyneles ""kontaktine grupe" vargu ar bus, jei kalba 607 06m,ziurek pati varikli vejelio,607 06m.ten berods multipleksas valdo "degima"(t.y. ne stori laidai tupai maitina vejeli /kompus,o per reles

Na dėl P607 nesiginčysiu, bet kad 406 ir priešrestailui ir porestailui kontaktai dažna pečiuko neveikimo problema, tą galiu tvirtai teigti, nes tiek pačiam teko su tuo susidurti, tiek keletui pažįstamų radau šią bėdą.


  • 0

#16 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gruodžio 05 - 08:03

Porestailas dar truputi ejo ir be com2000. Nors pas 607 taip pat buvo vdo senieji stalkai, bet ten viskas jau moderniau ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#17 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2016 gruodžio 06 - 13:31

Dar vienas klausimėlis - ar į P607 2006 2.0 l - 100 kw tinka nuo P607 2009 2.7 l - 150 kw salono pečiuko ventiliatorius ir ežys? Teoriškai turėtų tikti, bet kaip yra iš tikrųjų?


  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 06 - 13:48

Jei oro kondicionavimo sistema tokia pati, tai ir tiks. Geriausiai pagal VIN kodus pasakyt būtų, bet šiaip galima bandyt ir pagal komponentų vaizdą


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2016 gruodžio 09 - 13:41

Pakeista - pečiuko ventiliatorius, ežys, ateinantys laidai. Problema su išsijunginėjimu išsisprendė. Prie spynelės kontaktų nelindau. Ačiū visiems atsakiusiems - pasisakiusiems.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0