Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 206 1,4 galvos tarpine (storis)

kokia tarpine

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 11:56

zmonos 206 pastaciau ant remonto... 

ausinimo radiatorius leidzia kiauriai ., atkimsus issipletimo bakelio kamsti- benzo siokia tokia smarve.. 

 

pusbrolis dirba detaliu parduotuvei (pats savininkas)., radiatoriu nauja siulo uz 26e., tarpine galvos uz 15e 1,27mm storio....

 

 

tai mano klausimas ir yra, ar man tiks 1,27 mm storio tarpine galvai ? degimo turis keicias / nesikeicia ? blogiau ar geriau ?

 

galvos neslifuosiu jei matysiu kad nebutina. nuvalysiu ir dedu atgal.

 

bet jei pagal tarpines stori , nuslifavus galva viskas telpa i normas ar buna dar geriau tada slifuosiu...

laukiu patarimu...


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 11 - 00:51

Storis pagal sena tarpine, arba jei neremontuotas ar nekeistas motoras, tai pagal vin koda kartais rodo.
Jei slifuota, pastorini kiek nuslifuoi :)
Realybej itariu sitam varikliui bus bus storiai, pigi neslifuotam, kaip ir sakai, ir dvigubai brangesne +0,15mm.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gruodžio 11 - 00:55

Teisingai tadas sako. O as bet kokiu atveju patarciau slifuot, blogiau nebus ir paskui gali netgi pasiskaiciuot kokia tarpine det, pamazinus degimo kamera gali pridet kelis AG jei tam noras yra, tik turbut tikslo nebus tokiam varikliui...


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 12 - 00:13

Storis pagal sena tarpine, arba jei neremontuotas ar nekeistas motoras, tai pagal vin koda kartais rodo.
Jei slifuota, pastorini kiek nuslifuoji :)
Realybej itariu sitam varikliui bus DU storiai, pigi neslifuotam, kaip ir sakai, ir dvigubai brangesne +0,15mm.

pataisiau klaidas


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2016 gruodžio 13 - 09:39

nieko cia is jo neislausi, nelabai ko ir tikiuosi, zmona vistiek vazineja, pats retai kada lipu i ja.

uzsakiau as ta tarpine., 1,27. nuemes galva ziuresiu.. butina slifuot ar ne. gal ir praslifuosiu, psihologiskai gal geriau mastysis po to :)

 

pasiemiau sau oro srauto matuokli 406 uz  44e pigiausia. skirtumas yra koks nors tarp brangesniu ? svarbu kad veiktu bent kuri laika kaip priklauso.


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 gruodžio 13 - 09:42

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 13 - 22:47

Aisku, kad skirtumas yra...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2016 gruodžio 17 - 19:52

Aisku, kad skirtumas yra...

koks ?

mano senoji irgi kazkokia no name.


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 gruodžio 17 - 19:52

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 17 - 21:33

Uz 80 eur veikia 15 metu. Uz 45 eur veikia 2 metus, arba du menesius, arba neveikia iskart.
Toks ir skirtumas
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 gruodžio 17 - 22:20

Jeigu neshlifuoji galvos kam storesne tarpine? Jeigu neishkorejes pavirsius kam shlifuoti? Matuokle laikys. Pasijungi pp2000 ir matai ka rodo. Jeigu rodo blogai tada dedi kita.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2016 gruodžio 30 - 19:50

su matuokle viskas ok. traukos buvo, bet dabar jau ir dar geresne. bet po matuokles keitimo jau sankaba nebelaiko. nebegalima gazo spaust...

matuokle gali ir metus telaikyt, po metu nebus gaila uz tuos 45 e vel pasikeist.

su tarpine irgi viskas ok. senoji galvos tarpine lygiai tokia pati buvus 1,7 mm storio...

galva nesusikraipius, tai bisk apsveisiu likucius senos tarpines ir desiu atgal.


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 sausio 19 - 00:17

Uz 80 eur veikia 15 metu. Uz 45 eur veikia 2 metus, arba du menesius, arba neveikia iskart.
Toks ir skirtumas

Cia vaizdiai labai. Realiai su turkiska/kiniska ir 4 metus gali atvazineti be problemu. Cia jau kaip paklius, su originalu zinoma mazesne problemu tikimybe :) Tai kad "kuriam laikui" turetu atitarnauti be nesamoniu.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 sausio 19 - 00:17

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 sausio 19 - 08:12

Cia vaizdiai labai. Realiai su turkiska/kiniska ir 4 metus gali atvazineti be problemu. Cia jau kaip paklius, su originalu zinoma mazesne problemu tikimybe :) Tai kad "kuriam laikui" turetu atitarnauti be nesamoniu.

Phant, nezinau kaip su turkiska, bet china jau keli zmones buvo atvaziave tik pasikeite, pinigai i bala :) iskart taip paimi 45 euru issnypsti sloga sugniauzai ir i siuksline. NES DAR NEI VIENA kiniska nerode tiksliai. Kaip gali oro srautas skirtis 20%??? Tai isivaizduokit ant kiek "tvarkingai" tada kompas dozuoja kura :) vaziuoti galima, bet per 3000km supranti(jei dasunta del ko kuro sanaudos 1-2 ltirais didesnes), kad jau pravazinejai normalios matuokles kaina ir dabar eisi i munusa nuo sutaupytu vietoj 100e - 45e.  Gal kazkam pasiseka, mano atveju kiek buvo - tiek pieno riebumas :) o patikrinti labai paprasta istraukei ChingJANGWunga idejai ShwartzMuller'i ir matai iskart, zmogui akyse parodai kaip skiriasi, veidelis persikreipia del pataupytu keliu euru. Kur dar traukos skirtumas ir dumingumas... "Kam cia pirkt uz 100 jei uz 45 yra pilna ir normaliai vaziuoja". Na vaziuoja, bet karitais menesi, kartais du, dar gal kazkam ir pasiseka 4 metus, bet as dar tokiu dyvu negirdejes, nebent ten pasitaike itin geros kokybes TURKISKA, ne china :)

 

Nebepamenu ar Ramus ar dar kazkas is forumieciu buvo labai graziai ir tiksliai aprase apie pacius elementus esancius kniskose matuokles ir apie ju "korodavima", o tai ir yra pagr. problema ilgaamziskumui.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 sausio 19 - 08:15

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 sausio 19 - 10:42

Nesigynciju, kad ten kaka ir niekaip negali buti lyginama su originalu ir suprantu, kad jus kaip meistrai, tai puikiai matot kokia ten pasisekimo dalis, tiesiog, buvo pora atveju ir abejais pasiseke. 2.0Hdi, vietoj tuometiniu rodos ~350lt uz siemens ar boch'o matuokle, sumokejau 180lt uz no name, tai vaziuoja jau sesti metai (ir vaziuoja gerai), diagnostika buvau junges kazkada prie jo, beeeet nesu tikras del oro srauto, man rodos kad ant laisvu negrybavo ir rode 400+ mg/cp su atjungtu egr'u ...Na, dabar kaip suprantu is jusu kalbu, tai analogu normaliu nelabai yra... :) Ciudai. Tiesiog, pries 6 metus buvau studentas ir taupydavau viskam, taip ir pakaba pezuko galine kas puse metu perrinkinedavom, tai trauke, tai salenblokas, tai rankinio kalades (no name), viskas byredavo, tai kaip ir maniau, kad turiu susidares sioki toki ispudi apie tam tikras no name dalis :D O dabar as zinoma pats uz kokybiskas ar kartais ir originales dalis :) Nes, kaip jau sakei, su no name $$ pralosi. Siuo atveju eddy turbut pasiseke, tai gal ir vaziuos kaip mano senas p406 su ta turkiska :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 sausio 19 - 10:45

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 sausio 20 - 04:31

oro matuokle kaip ir manometras,turi buti viskas tikslu kaip labarotoriame prietaise,kiti kinai buria is lempos ,bosh ar vdo ar delphi,autorizuotos kompanijos atlieka patikrinimus po gamybos,kinai to nedaro,egzistuoja toks faktas kad detales kinuose gamina,kadangi savikaina bus pigesne ,beje ir Lietuvoje teko girdeti kad dalis gamina,taciau vokieciai ar prancuzai grieztai kontrolioja kokybe kinu,taciau yra kinai kurie stampuoja pagal save ir kokybes jokios


Eddy

kaip remontas baigesi po tik tarpines keitimo,nesupyk,bet tik tarpine keiciasi kai nuardzius akivaizdziai matomas pramusimas,praputimas,o rimti motoristai aiskinasi,kodel buten prapute....

ir dar,tapines storis matuojamas indikatoriumi auksciausio pakilimo stumoklio,t.y.apskaiciuojamas,kodel,todel kad variklis devisi,keiciasi mm pakilimas,liuftas pacios stumoklines ir alkuninio indeklu


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 sausio 20 - 04:34

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 sausio 20 - 11:12

Dyzeliui aš matuoju stumoklio iškilimą, jeigu tik galiu gauti duomenis apie patariamą tarpinės storį pagal stumoklio iškilimą virš bloko. Benzinui dažniausiai neiškyla stumoklis virš bloko ir stumoklis nelenda į tarpinę, tai galima tiesiog pirkti pagal buvusią arba galima vienu dydžiu plonesnę dėl išdilimo ir nedidelio variklio atgaivinimo. Bet prieš dedant plonesnę, reikia gerai pagalvoti. Ir, aišku, jei galvą teko nušlifuot daugiau, negu tik senos tarpinės likučių nuvalymui, tai dar reikia ir pasiskaičiuot tuos storius, nes būna ir storesnės prireikia, gerokai.

 

O Lietuvoje tikrai gaminami aukšto tikslumo davikliai ir kokybė labai gera.

Vienas kolega iš citroen pasaulio dirba įmonėje, kurie gamina daviklius, aktuatorius ir panašias nesąmones gamykloms tiesiai į OEM liniją. Ir prekių ženklai kokie tik nori, bet viskas eina arba į surinkimą, arba į atsargines dalis.

Tai kadangi kai kurių daviklių principą gerai išstudijavęs ir juos ne tik surinkinėjęs iš atvežtų iš Kinijos dalių, bet ir moka pats išardyti remontuoti. Pvz, kadangi pats yra gaminęs, tai laisvalaikiu restauruoja P607 I /Citroen C5 I parkavimo daviklius. Kaina gaunasi brangiau už naudotą, bet pigiau už naują.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 20 - 11:15

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0