Dyzeliui aš matuoju stumoklio iškilimą, jeigu tik galiu gauti duomenis apie patariamą tarpinės storį pagal stumoklio iškilimą virš bloko. Benzinui dažniausiai neiškyla stumoklis virš bloko ir stumoklis nelenda į tarpinę, tai galima tiesiog pirkti pagal buvusią arba galima vienu dydžiu plonesnę dėl išdilimo ir nedidelio variklio atgaivinimo. Bet prieš dedant plonesnę, reikia gerai pagalvoti. Ir, aišku, jei galvą teko nušlifuot daugiau, negu tik senos tarpinės likučių nuvalymui, tai dar reikia ir pasiskaičiuot tuos storius, nes būna ir storesnės prireikia, gerokai.
O Lietuvoje tikrai gaminami aukšto tikslumo davikliai ir kokybė labai gera.
Vienas kolega iš citroen pasaulio dirba įmonėje, kurie gamina daviklius, aktuatorius ir panašias nesąmones gamykloms tiesiai į OEM liniją. Ir prekių ženklai kokie tik nori, bet viskas eina arba į surinkimą, arba į atsargines dalis.
Tai kadangi kai kurių daviklių principą gerai išstudijavęs ir juos ne tik surinkinėjęs iš atvežtų iš Kinijos dalių, bet ir moka pats išardyti remontuoti. Pvz, kadangi pats yra gaminęs, tai laisvalaikiu restauruoja P607 I /Citroen C5 I parkavimo daviklius. Kaina gaunasi brangiau už naudotą, bet pigiau už naują.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 20 - 11:15