CP serviso atsiliepimai teigiami, bent jau iš detalių pirkimo. kaip dirba elektrikai, nežinau, bet patikėkit - elektriko darbas tikrai didele dalimi yra galvos skausmas.
jei norėjai garantijos - reikėjo į atstovybę važiuoti. ten gali tikėtis ir reikalauti kokybės, bet turi ir pareigą susimokėti pagal jų kainininką. p.s. atstovybėje senesnėms nei 5m auto yra 20% nuolaida, tai visai dar įmanoma kažkokią prabangos detalę pirktis vien tam, kad būtum tikras jog viskas tikrai veiks.
siūlau "šaltai" pagalvoti, ir priimti elementarius sprendimus:
1) pateikti servisui raštišką pretenziją (dabar skaitoma, kad dokumentai oficialiai gaunami ir email, tai užteks pdf su parašu). formą surasi nemaisto prekių inspekcijoje. išvardinti visas aplinkybes, ir duoti servisui pasitaisyti (pvz per 3 dienas pateikti aiškią darbų užbaigimo datą; arba atstatyti automobilio pirminę būklę iki ją atvarant į servisą ir atiduoti ją, skaitant jog darbai nebuvo atlikti kokybiškai ir nebus apmokami).
kol kas praktika rodo, kad tai veikia, nes jei nebus atsakymo per terminą, eini į inspekciją ir tada jau jie kratys.
siūlyčiau jiems (CP) žodžiu pasakyti, kad nustotų žaisti - jei nėra ryšio - tegu pakeičia to ryšio laidus laikinais, ir pabando. jei veikia, vadinasi laidyno problema. jei neveikia- tegu keičia kompą ir tiek. ne karvę kainuoja gi.
2) kai bus aišku ką daro CP servisas, tada jau galėsi ir kitų remontininkų ieškotis (e.g. Ramus, o gal net Laimonui į Klaipėdą duot "uždavinuką"), o gal ir džiaugtis važiuojančia auto.
sėkmės ir kantrybės. aš jau susitaikiau, kad būna nesėkmingų auto, ir kad tokią vieną turiu.