economy mode active
#61
Parašyta 2018 kovo 06 - 18:50
#62
Parašyta 2018 kovo 06 - 19:03
Haha. Bijau kelti, kad akmenimis neuzmetytu toyota auris nusiziurejau. 2007 m.
tai imesk nuoroda gal chebra kazka naudingo pamatys, pasakys, gal isgelbes nuo kazko uzslepto, ko pati nzn ar tavo aplinka nezino.
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2018 kovo 06 - 19:04
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#63
Parašyta 2018 kovo 06 - 19:22
Teko pavaziuoti su aurisu. Baisus barskalas. Tas plastikas viduje toks piguva... va zmonai siuliau rinktis tarp auriso ar pezo 308. Vienareiksmiai pezo buvo. Bet cia tik MANO nuomone. Laimonas gera posaki apie toyotas zino. Toyota - mitshta .... 😁Haha. Bijau kelti, kad akmenimis neuzmetytu toyota auris nusiziurejau. 2007 m.
#64
Parašyta 2018 kovo 06 - 19:47
Einu dar 308 pasizvalgysiu. Bet dauguma skelbimu 1.6 o 2 l jau zenkliai brangesni. Jei ziureti 308 tai koks variklis geriausias?
#65
Parašyta 2018 kovo 06 - 21:23
Mano manymu 1.6hdiKol kas sita nusižiūrėjęs https://m.autoplius...._direction=DESC
Einu dar 308 pasizvalgysiu. Bet dauguma skelbimu 1.6 o 2 l jau zenkliai brangesni. Jei ziureti 308 tai koks variklis geriausias?
#66
Parašyta 2018 kovo 06 - 21:33
Mano manymu taipogi 1.6HDi arba 80 arba 82 kw, jokio skirtumo. Varikliukai labai dazni ir gana patikimi. Na nebent nuvaziave du gyvenimus.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#67
Parašyta 2018 kovo 07 - 09:01
Kol kas sita nusižiūrėjęs https://m.autoplius...._direction=DESC
Einu dar 308 pasizvalgysiu. Bet dauguma skelbimu 1.6 o 2 l jau zenkliai brangesni. Jei ziureti 308 tai koks variklis geriausias?
pažiūrėjau auris, na mašina kaip mašina atrodo.. galvoju jau neklibinsiu smegenų, ale kai pasižiūri kokio grožio P308, tai iškart nublanko tos tojotos. Tikrai ne veltui sakoma, kad toyota imti reik kai visai fantazijos nebeturi
pvz. https://autoplius.lt...as-6698657.html
gal ir daug kilometrų nusuktas, bet čia tik pvz ką galima gauti (o gal net šitam atlikta einamoji priežiūra) - dizainas tai nerealiai skiriasi, o dyzeliuko variklis 1.6 80kw arba 82kw tikrai tokiai auto pakankamas, na nebent žadat autostradoj skraidyt virs 150km/h, tada ir 100kw gali būti maža
o jei dar susirasit automata, tai isvis pramoga vairuoti taps (aisku cia tegu pataria profai, ar geri automatai ten buvo dedami).
#68
Parašyta 2018 kovo 07 - 09:19
Nu kam ko reikia. Grožio ar mašinos. Visiškas lavonas 308 palyginus su Auriu Pas Aurį praktiškai jokių ligų nėra. Jei reikia kaip sakant visiškai negendančios mašinos - tik Auris. Jei nori grožio ir problemų - 308
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#69
Parašyta 2018 kovo 07 - 09:42
pažiūrėjau auris, na mašina kaip mašina atrodo.. galvoju jau neklibinsiu smegenų, ale kai pasižiūri kokio grožio P308, tai iškart nublanko tos tojotos. Tikrai ne veltui sakoma, kad toyota imti reik kai visai fantazijos nebeturi
pvz. https://autoplius.lt...as-6698657.html
gal ir daug kilometrų nusuktas, bet čia tik pvz ką galima gauti (o gal net šitam atlikta einamoji priežiūra) - dizainas tai nerealiai skiriasi, o dyzeliuko variklis 1.6 80kw arba 82kw tikrai tokiai auto pakankamas, na nebent žadat autostradoj skraidyt virs 150km/h, tada ir 100kw gali būti maža
o jei dar susirasit automata, tai isvis pramoga vairuoti taps (aisku cia tegu pataria profai, ar geri automatai ten buvo dedami).
Su 1,6HDi automatai negeri, gal net išvis nebuvo, arba AL4. Su dvilitriu jau geri AW AM6
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#70
Parašyta 2018 kovo 07 - 10:02
su Toyota viena bėda kad jų dugnai labai mėgsta rūdis... o ypač dar iš po mūsų lietuviškų žiemos druskų malonumų, tad jei apsispręsit pirkti Toyota nepagailėkit kelių eurų į servizą nuvažiavus pasikelti mašiną ir pasižiūrėti dugną
#71
Parašyta 2018 kovo 07 - 10:16
Nu kam ko reikia. Grožio ar mašinos. Visiškas lavonas 308 palyginus su Auriu Pas Aurį praktiškai jokių ligų nėra. Jei reikia kaip sakant visiškai negendančios mašinos - tik Auris. Jei nori grožio ir problemų - 308
Ka tu sakai??????????????? Pas mus ant kiemo naujas Auris is salono buvo 1.4 dyzelis. Problemos su galiniais suportais, su EGR, su purkstukais... as nekalbu kad jjo vaziuokle kieta kaip taburete.
Auris tikrai nebera ta toyota kaip anksciau. Ir isvis tas mastymas ale toyota mazai genda... Mano ofiso langas tiesiai i Toyota centra, prisiziuriu as tu TOJOTA MIECHTA IDIJOTA ant traliuku tiek kad net filma galima kurt. Nereikia man pasakot apie SUPER KOROLAS, taip BENZININES KOROLOS super, BET DYZELIU naujesnem auto su common rail nemokejo ir NEMOKA daryt TOYOTA. As jau nekalbu apie ju kompus ipurskimo visokiu pavadinimu kur net tokiu nesi girdejes garantuoju
Biski FARSO prikabinta LT kaip ir FOKISKA masina ALE NEGENDA, dabar tajuota... visos genda, o naujosios tojotos isvis nei dizaino nei kokybes nei to senu laiku patikimumo. Visos masinos yra skaiciuotos ant 5 metu 150 000km, po 5 metu LAIKYKIS ANTANIUK. Nesvarbu ar tai BULVISHKO mastymo avinu bandos simtomo toyota ar vagina ar pezho gavno.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 kovo 07 - 10:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#72
Parašyta 2018 kovo 07 - 10:31
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#73
Parašyta 2018 kovo 07 - 10:32
#74
Parašyta 2018 kovo 07 - 15:52
Jei kam atrodo, kad kai kurie Peugeot dyzeliai prastoki, tai pasidomeje suzinokit, kad tai vieni geriausiu dyzeliniu varikliu is to, ka galima siais laikais nupirkti, nelabai ka geriau rast galima. Kruva europos ir azijos gamintoju naudojo ir naudoja dyzel. variklius is Peugeot, net ir BMW, tiesa i Mini.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#75
Parašyta 2018 kovo 07 - 20:26
Na tas 1.6hdi tikrai nėra mėšlas,motoriukas geras,tarnauja kaip šuva,sakau kaip turėtojas.Ir tas robotas ar koks ten bėsas įdėtas visai ne vargo vakarienė kaip daug kas sako,visai padoriai su juo važiuojasi,nori greičiau įsibėgėt prieš lenkimą,numeti su lipistoku bėgį ar du ir šutini ramus Net toks asas kaip Laimonas jo neišpeikė kai atvarė mano 308 iš savo fazendos į Klp.nors gal iš mandagumo tik pasakė gerai veikia,bėsas jį žino Nors vis galvoju apie kažkokį benzą atsinaujinimui,bet kyla abejonės ar nesigailėsiu poto.Nes tų benzų nerandu padorių,visi 1.0-1-4 arba 3+ jopapa O tas juodas 308 iš skelbimo tikrai net nesvarstyčiau renkantis tarp jo ir aurio,tik 308!!!aišku su samčiu neimčiau,bet jei tinka ir mechankė tai tik 308,auris ir dar dyzelis nekažką,jei jau labai auriai patinka,nebent imt naujesnį ir hibridą,bent patikimai ir ekonomiškai važinėt po miestą būtų.
#76
Parašyta 2018 kovo 08 - 08:43
Niekur dar nedingus ta Toyotos šlovė Plius baikit šnėkėt apie naujas iš salono ir t.t. yra garantija tam ir niekas apie tokios pirkimą nekalba. Broko visad būna. Esmė ar jį gamintojas ištaiso ar tave paleidžia be kelnių.
Viskas pasakyta čia http://www.anusedcar.com/
TUV list'ia. Topuose Avensis, Corolla, Auris. Nors ir vokietija. Ne audės ir ne mersai tope. Tai jau pasako, kad listas gan objektyvus.
Toliau yra vokiečių GTÜ, bet ten lista'i žurnaluose. Situacija panaši.
Taip Toyota kibiras palyginus su 308, bet patikimesnė n kartų ir nereikia lia lia lia. Daug viskas ten papraščiau ir t.t.
Ką ir sakiau. Kam ko reikia. Ar gero įrankio transportuotis iš taško A į tašką B ar dizaino ir įvaizdžio (308).
Aš patariu žmogui auto išsirinkt, o ne kažką išaukštint. Pasiklausius fanų iš šono, tai graudu darosi.
Peugeot gražus, dizainas modernus, įrangos daug, patogus, patvarus ir pigus. Taip nebūna. Baikit svaigt Kiekviena markė turi savo arkliuką. Dizainas, performancas, patikimumas, saugumas, you name it, o ne viskas iškart.
Jei panelei tinka Auris ir nenori dažnai remontuotis, tai p308 visiškai ne į temą. Dar panelei patarimas nuvažiuot į kelis servisus ir pasiklausinėt kaip viena ar kita mašina pamirksėjus gražiai. Nes interneto išmintis yra interneto išmintis
P.S. Laimonui. Europos ir JAV koncernų mašinos skaičiuojamos 5 metam. Nes kapitalizmas, šaibos, namai, vilos ir mergos. Pas japonus visai kitas mąstymas. Ten niekas nieko nedaro tam kartui ar prastai. Ten mentalitetas visai kitas. NIekas nešvaisto nei žmonių darbo, nei gamtos išteklių. Viskas turi tarnaut kaip įmanoma ilgiau. Japonų kokybės su euro net nereikia lygint. Kodėl ir didžiausią pasaulio rinką (USA) užkariavę japonai (Toyota, Honda, Nissan, Subaru), o ne euro "kokybė" Dizainas ir "gadžetai" kita kalba.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2018 kovo 08 - 09:40
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#77
Parašyta 2018 kovo 08 - 12:46
Niekur dar nedingus ta Toyotos šlovė Plius baikit šnėkėt apie naujas iš salono ir t.t. yra garantija tam ir niekas apie tokios pirkimą nekalba. Broko visad būna. Esmė ar jį gamintojas ištaiso ar tave paleidžia be kelnių.
Viskas pasakyta čia http://www.anusedcar.com/
TUV list'ia. Topuose Avensis, Corolla, Auris. Nors ir vokietija. Ne audės ir ne mersai tope. Tai jau pasako, kad listas gan objektyvus.
Toliau yra vokiečių GTÜ, bet ten lista'i žurnaluose. Situacija panaši.
Taip Toyota kibiras palyginus su 308, bet patikimesnė n kartų ir nereikia lia lia lia. Daug viskas ten papraščiau ir t.t.
Ką ir sakiau. Kam ko reikia. Ar gero įrankio transportuotis iš taško A į tašką B ar dizaino ir įvaizdžio (308).
Aš patariu žmogui auto išsirinkt, o ne kažką išaukštint. Pasiklausius fanų iš šono, tai graudu darosi.
Peugeot gražus, dizainas modernus, įrangos daug, patogus, patvarus ir pigus. Taip nebūna. Baikit svaigt Kiekviena markė turi savo arkliuką. Dizainas, performancas, patikimumas, saugumas, you name it, o ne viskas iškart.
Jei panelei tinka Auris ir nenori dažnai remontuotis, tai p308 visiškai ne į temą. Dar panelei patarimas nuvažiuot į kelis servisus ir pasiklausinėt kaip viena ar kita mašina pamirksėjus gražiai. Nes interneto išmintis yra interneto išmintis
P.S. Laimonui. Europos ir JAV koncernų mašinos skaičiuojamos 5 metam. Nes kapitalizmas, šaibos, namai, vilos ir mergos. Pas japonus visai kitas mąstymas. Ten niekas nieko nedaro tam kartui ar prastai. Ten mentalitetas visai kitas. NIekas nešvaisto nei žmonių darbo, nei gamtos išteklių. Viskas turi tarnaut kaip įmanoma ilgiau. Japonų kokybės su euro net nereikia lygint. Kodėl ir didžiausią pasaulio rinką (USA) užkariavę japonai (Toyota, Honda, Nissan, Subaru), o ne euro "kokybė" Dizainas ir "gadžetai" kita kalba.
Jei čia ir man, tai gali būt ramus, nes nieko neaukšinau, apart puikių dyzelinių variklių. Toyotos dyzelius matau remontuojamus (ne pats taisau, tik iš šono pažiūriu kartais), ir jie man nepatinka dėl konstrukcijos ir tam tikrų mazgų projektavimo, tai kurių keistų sprendimų ir nelabai didelio patikimumo. Benzininiai patinka. Kas labiausiai nepatinka, tai kaip ir visokių kitokių japoniškų automobilių - nuobodu. Salonas, išorė, viskas nuobodu. Patikrinta ant savęs, veikia gerai, valdosi patogiai, bet nuobodu. Mygtukai su angliškais užrašais. Šildytuvas - Heater. Recirkuliacijos rėžimas - Recycle Flap ir t.t. Plastmasės kietos ir dažytos nusilupančiais dažais, ekraniukai tie žaliais šviečiančiais skaitmenimis Nu viskas ten gerai, jei šikną judinti.
O prancūzai man patinka, bet tikrai nėra ko aukštinti. Kaip ir sakiau, dyzeliai OK ir net labai OK. Iš benzinų žinau šiek tiek gerų variklių:
Geri buvo monoblokiniai varikliai (kur variklis ir dėžė vienam korpuse) XY 1,4 ir 1,6 kubatūrų, bet gamino iki kokių 87tų.
Super geri mažalitražiai TU nuo 87tų ir paskui atnaujinta jų versija ET, kurią kepė iki kokių 2013tų, Europos rinkai gal iki 2008tų.
Neblogi 3.0i V6 PRV/ZPJ, bet ten neaišku, ar kartais ne Renault tą variklį kūrė, nes į Renault irgi montavo, o Renault benzai šimtąkart geresni. Jų era irgi seniai baigėsi, baigti montuoti apie 97tus.
2,9i V6, pas mus popurialiariau žinomas kaip trilitris, žodžiu dar dabar benzino fanatikų forume labai gerbiamas ES9 ir kitos jo versijos. Labai geras variklis patikimumo prasme, bet tepalai ten liejasi laisvai. Ta prasme kartais sutinku tokį, kur žmogui bėga, ir tikrai bėga, ir nieko kito vargšui negali pasiūlyti, kaip tik ištraukti variklį ir visą perrinkti su naujais sandarikliais, nes bėga per tokias vietas, kur po kapotu nesutvarkysi kokybiškai.
Toliau yra prasti benzininiai varikliai, kurie ir buvo populiariausi, deja...
XU benzas - Garsiai dirba, mažas resursas, majonezas, didelės kuro sąnaudos (12litrų mieste iš 1,8 74kw mašinai, nesveriančiai tonos, ir čia daugiataškis įpurškimas su liambda zondu), netraukia (prie aukštų biškį traukia, bet garsas būna nebegražus. 16V versijos biškį geresnės, bet šiaip vistiek nieko gero. Važiuoja ir nuvažiuoja jie gana daug, bet didelių ridų būna absoliučiai baisūs.
EW benzas jo po XU, jo įpėdinis. Irgi majonezas, tik jau rečiau kažkiek. Irgi didelės sąnaudos ir maža trauka. Prie didelių sūkių garsas tik nebaisus. Trauką gerokai patvarkė atnaujinimas, kai uždėjo VANOSus ir pakėlė galią, bet ta sistema kartais genda, kai pas ES9 praktiškai negenda.
EP6 benzinas, kur dabar populiariausias ir gal jau dabar ir vienintelis tebemontuojamas PSA benzinas. Yra atmosferinis su 88kw ir turbininių keletas versijų. Nežinau, kalbama, kad jie ten daug dirbo ir atnaujino bei modifikavo tuos mazgus visokius, bet pirmus 5 gamybos metus ten buvo absoliuti katastrofa benzininių variklių istorijoje. PSA turėjo prastų benzininių vairklių, bet niekada neturėjo tokių prastų. Grįžtama prie žigulio laikų, kai prie 80kkm sudyla velenėliai, grandinės, šliaužikliai ir visa kita. Turbiniai užneša kolektorius purvais ir dulkėm bei tepalo nagaru, genda aukšto slėgio siurbliai, būna net nutrupa vožtuvai ar jų lizdai.
Tuo tarpu Toyotos benzinai puikūs, ir dar iki dabar gana neblogi.
O dėl to patikimumo, tai nu spėk, kodėl važinėju su Citroenais iki 2000tųjų. Kartais reikia išlėkt į labai netrumpą kelią, tai visiškai ramiai nupučiu ir grįžtu. Praeitą vasarą važiavom su C5 į Italiją, tai ėmiau Lexia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#78
Parašyta 2018 kovo 08 - 13:06
Ne ne, čia ne tau Tadai Čia apie fanatus, kuriem savi vaikai visad gražiausi
Toks vaizdas svarbiausia dizainas, o toliau dzin ten viskas. Nu ne visiem to grožio reikia.
Jokio kritiško mąstymo čia nelikę. jėga - visa kita gavno. Nu sorry Visos auto savo pliusų ir minusų turi.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#79
Parašyta 2018 kovo 08 - 13:17
Ne ne, čia ne tau Tadai Čia apie fanatus, kuriem savi vaikai visad gražiausi
Toks vaizdas svarbiausia dizainas, o toliau dzin ten viskas. Nu ne visiem to grožio reikia.
Jokio kritiško mąstymo čia nelikę. jėga - visa kita gavno. Nu sorry Visos auto savo pliusų ir minusų turi.
Skaičiau neseniai gerą straipsniuką, kur kalbino berods Kauno autoturgaus šefą, tai man patiko visai jo mintys, maždaug taip rašė:
Prancūzai, sakykim, turi labai gerus variklius, dyzelinius gal net ir geriausius, turi puikų dizainą, bet pas juos galutinis produktas dažniausiai nėra išbaigtas. Daug visokių naujovių ir įdomių naudingų funkcijų, mechaniškai viskas kaip ir gerai, bet nuolat genda visokios smulkmenos, nes nėra baigtumo. Gamintojai tikrina savo inžinerinius gebėjimus paleisdami sprendimus į rinką per anksti, taip būna pirmieji ir novatoriški, bet nuolatos kažkas negerai. Tuo tarpu vokiečių gamintojai į tai žiūri šiek tiek rimčiau, o japonai išvis rimčiausiai. Iš pažiūros gali atrodyti, kad japoniški automobiliai ne šiuolaikiški, nusenusios technologijos ir niekada nepasiveja į taktą, bet jų mechanizmai krupščiai patikrinti ir ištestuoti jų pačių, jie nerizikuoja klientui pateikti nepatikrintą sprendimą ir jį prarasti, todėl kartais kokia nors naujovė pateikiama ir keliais metais vėliau, nei kitų gamintojų, bet veikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#80
Parašyta 2018 kovo 08 - 14:37
Ka indraja? ar issirinko auto? bus tououta? ar vis tik kazkas grazesnio?
siaip tai, jei yra laiko, siulau pasidairyti placiau nei Lt, o gal net uzsisakyti norima modeli, kad atgabentu tiesiai is vokiecio/belgo/olando/prancuzo/liktinshtaineno
as tai net is svedo noreciau, bet kazkaip sako jog ten auto buna nudruskintos ir parudije (bet uztat daznai su zieminiais paketais - pasildymu, kai kur net su zieminiais starteriais ir pan.).
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0