pagal aprasyma iki serviso nedavaziavo, nes 200m reikejo datemti. O del tokiu bajeriu galejo numirti kompas. Chebra ne su silkem vaziuojat, kur uzvedus galima akuma isimt ir be jo vaziuotNu logiskai mastant jei su nauju akumu davaziavai iki serviso, tai vadinasi masina kuriasi, o cia eilinis remontukas sutvarkyti generatoriu ar pakeisti nauju, tai vadinas servise patys kazka prigrybavo ko pasekoje neuzveda masina, tegu ir iesko slieku is savo kisenes.
economy mode active
#21
Parašyta 2018 vasario 08 - 19:34
#22
Parašyta 2018 vasario 09 - 07:20
Sveiki,
O gal cia atsirastu zmoniu kurie ir man duotu patarima. Automobilis senas. 307. 2001 2.0 HDI.
Atsitiko taip, kad vis issikraudavo akumuliatorius, to pasekoje issiaiskinau, kad nekrauna generatorius. Su naujai idetu akumuliatoriumi pavyko davaziuoti iki serviso, tiesa, likus apie 200 metrus teko jau nutempti. Antra diena servise jo neuzveda, Pirma, sako "pabego imobilaizeris, kompas nemato jo. reikia PIN kodo. Ok, nuvaziuoju i Peugeot atstovybe, gaunu pin koda. sumoku 20 EUR ir siunciu ji i servisa. Seknati diena, jo neuzveda, nes jau dabar neprisijungia ar kazkas tokio prie kompiuterio. (bet kai PIN kodo reikejo , tai reiskia prisijunge) Sako turbut reikia naujo kompo ..?? Ar taip gali buti? Ar keist iservisa, nes zinoma as cia nieko neismanau. Bet, kad nekrauna generatorius zinojau, akumuliatorius man ziema ne pirma karta issikrauna, bet niekada nebuvo bedu del uzvedimo... Gal kam buvo panasi situacija?
Aciu
Visu pirma, P307 2.0hdi 2001m,o kiek kw?Pasiulimai keli,keisi servisa kadangi nei realaus pin kodo istraukti is masinos nesugeba,bei raktu priristi nesugeba,o gal ir senas Pin netinka,nes jau keistas komplektas,ir ne visada duoda priristi raktus kol bsi nepadarysi "nauju",antras is pasiulymu,atjungti immo ir pamirsti si nesusipratima visiems laikams,dariau daug kam,visi patenkinti liko
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#23
Parašyta 2018 vasario 09 - 09:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2018 vasario 09 - 18:03
I servisa reikejo del generatoriaus, o dabar visai neaisku del ko. Aisku, nezinojau, kad negalima nekraunant generatoriui vaziuoti, kad ir su ikrautu akumuliatoriumi, ko pasekoje galejo ten nusprogti kompas...beeet sake reikia PIN, nuvaziavau sumokejau ir gavau PIN - nepadejo. Ir kad jie ir su kitu gautu kompu neuzveda...
P.s. 66kw
Šį pranešimą redagavo indraja190: 2018 vasario 09 - 18:18
#25
Parašyta 2018 vasario 09 - 23:54
#26
Parašyta 2018 vasario 10 - 09:33
#27
Parašyta 2018 vasario 12 - 11:08
Gal man galit patart servisa??? servise masina su visais trubut imanomais istrauktais laidais... kitas servisas aisku net neapsiims, nes turbut galu nesuras.... ka daryt..? nes jie jos faktas , kad neuzveda,., dabar tas elektrikas (jei ji taip galima pavadinti) susirgo..zodziu..
Šį pranešimą redagavo indraja190: 2018 vasario 12 - 11:10
#28
Parašyta 2018 vasario 12 - 14:01
#29
Parašyta 2018 vasario 12 - 14:40
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#30
Parašyta 2018 vasario 12 - 17:08
Šį pranešimą redagavo indraja190: 2018 vasario 12 - 17:10
#31
Parašyta 2018 vasario 12 - 17:25
#32
Parašyta 2018 vasario 12 - 17:36
#33
Parašyta 2018 vasario 12 - 21:52
Su traliuku pervarem i kita servisa... nei laiko nei noro turiu su jais kariauti... masinas isardyti jie moka bet tvarkyti....atvaziavo kitas zmogus su naujesniu pezu pamates kap "suremontavo"- isvaziavo...idomu ar sugris... juokas pro asaras. Tikiuosi, kad ryt nustatys problema, tik dar kainuos viska sujungti... nes tas "elektrikas" jau ju kaio ir nebesudejo atgal... kai nezinai tai turbut taip ir buna.
As asmeniskai buciau pasiules per savaite sutvarkyt arba nusipirkt servisui ta masina, nes kaip isivaizduoju tuos "visus istrauktus laidus" tai nezinau kaip ten kas po remonto paskui dirbtu ir veiktu... beto ir piniginiu atzvilgiu tai tik nuostoliai bus dabar tau, bet vistiek linkiu kad baigtusi kazkaip sekmingai tas remontas...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#34
Parašyta 2018 vasario 12 - 22:38
As asmeniskai buciau pasiules per savaite sutvarkyt arba nusipirkt servisui ta masina, nes kaip isivaizduoju tuos "visus istrauktus laidus" tai nezinau kaip ten kas po remonto paskui dirbtu ir veiktu... beto ir piniginiu atzvilgiu tai tik nuostoliai bus dabar tau, bet vistiek linkiu kad baigtusi kazkaip sekmingai tas remontas...
Galvojau apie tai, bet nu kas is to, as pasakysiu sutvarkot per savaite... o jie nesutvarkys, elektrikas sirgs..,. arba pasveiks bet vis tiek neuzves... nesuprantu tik vieno, kad jei jau nezino kas yra nu nafik viska isardyti? Ir dar nesurinkt... atrodo nemoki tai nelysk visai....Ir esme, kad jie prieme kita masina siandien rytui, tai reiskia net neketino jos siandien surinkti Nes man sake, kad kitu masinu net neapsiima tvarkyti, o tik prie mano auto sedi. Kad nesupranta esmes kodel neuzsiveda, kodel kompas rysi praranda, elektrikas tipo forume skaito dalinasi patirtimi su kitais, niekas netiki, kad neuzsiveda...
zodziu, ziuresiu kaip cia man baigsis viskas, bet niekam nelinkiu ten varyti masinos, pirma karta turiu tokia patirti su servisu jei taip ji galima pavadinti... Nes man ryte jie skambino, sako elektrikas susirgo, tai a nezinau ka jus darysit ar pasiimsit ar ka.. Bet tikrai negalvojau, kad bus toks vaizdas. is serviso ant traliuko su isardytu salonu.
#35
Parašyta 2018 vasario 13 - 08:47
CP serviso atsiliepimai teigiami, bent jau iš detalių pirkimo. kaip dirba elektrikai, nežinau, bet patikėkit - elektriko darbas tikrai didele dalimi yra galvos skausmas.
jei norėjai garantijos - reikėjo į atstovybę važiuoti. ten gali tikėtis ir reikalauti kokybės, bet turi ir pareigą susimokėti pagal jų kainininką. p.s. atstovybėje senesnėms nei 5m auto yra 20% nuolaida, tai visai dar įmanoma kažkokią prabangos detalę pirktis vien tam, kad būtum tikras jog viskas tikrai veiks.
siūlau "šaltai" pagalvoti, ir priimti elementarius sprendimus:
1) pateikti servisui raštišką pretenziją (dabar skaitoma, kad dokumentai oficialiai gaunami ir email, tai užteks pdf su parašu). formą surasi nemaisto prekių inspekcijoje. išvardinti visas aplinkybes, ir duoti servisui pasitaisyti (pvz per 3 dienas pateikti aiškią darbų užbaigimo datą; arba atstatyti automobilio pirminę būklę iki ją atvarant į servisą ir atiduoti ją, skaitant jog darbai nebuvo atlikti kokybiškai ir nebus apmokami).
kol kas praktika rodo, kad tai veikia, nes jei nebus atsakymo per terminą, eini į inspekciją ir tada jau jie kratys.
siūlyčiau jiems (CP) žodžiu pasakyti, kad nustotų žaisti - jei nėra ryšio - tegu pakeičia to ryšio laidus laikinais, ir pabando. jei veikia, vadinasi laidyno problema. jei neveikia- tegu keičia kompą ir tiek. ne karvę kainuoja gi.
2) kai bus aišku ką daro CP servisas, tada jau galėsi ir kitų remontininkų ieškotis (e.g. Ramus, o gal net Laimonui į Klaipėdą duot "uždavinuką"), o gal ir džiaugtis važiuojančia auto.
sėkmės ir kantrybės. aš jau susitaikiau, kad būna nesėkmingų auto, ir kad tokią vieną turiu.
#36
Parašyta 2018 vasario 13 - 10:01
Jie gi man ir sake kad turbut kompas sudege. Nes nieko nerodo. Junge nauja kompa. Neuzsiveda.sako nezinom kokia pržblema. Ieskom. As nesakau, kad lengvas darbas. Bet kai ryskiai nesupranti tai geriau tada visai nelysti.CP serviso atsiliepimai teigiami, bent jau iš detalių pirkimo. kaip dirba elektrikai, nežinau, bet patikėkit - elektriko darbas tikrai didele dalimi yra galvos skausmas.
jei norėjai garantijos - reikėjo į atstovybę važiuoti. ten gali tikėtis ir reikalauti kokybės, bet turi ir pareigą susimokėti pagal jų kainininką. p.s. atstovybėje senesnėms nei 5m auto yra 20% nuolaida, tai visai dar įmanoma kažkokią prabangos detalę pirktis vien tam, kad būtum tikras jog viskas tikrai veiks.
siūlau "šaltai" pagalvoti, ir priimti elementarius sprendimus:
1) pateikti servisui raštišką pretenziją (dabar skaitoma, kad dokumentai oficialiai gaunami ir email, tai užteks pdf su parašu). formą surasi nemaisto prekių inspekcijoje. išvardinti visas aplinkybes, ir duoti servisui pasitaisyti (pvz per 3 dienas pateikti aiškią darbų užbaigimo datą; arba atstatyti automobilio pirminę būklę iki ją atvarant į servisą ir atiduoti ją, skaitant jog darbai nebuvo atlikti kokybiškai ir nebus apmokami).
kol kas praktika rodo, kad tai veikia, nes jei nebus atsakymo per terminą, eini į inspekciją ir tada jau jie kratys.
siūlyčiau jiems (CP) žodžiu pasakyti, kad nustotų žaisti - jei nėra ryšio - tegu pakeičia to ryšio laidus laikinais, ir pabando. jei veikia, vadinasi laidyno problema. jei neveikia- tegu keičia kompą ir tiek. ne karvę kainuoja gi.
2) kai bus aišku ką daro CP servisas, tada jau galėsi ir kitų remontininkų ieškotis (e.g. Ramus, o gal net Laimonui į Klaipėdą duot "uždavinuką"), o gal ir džiaugtis važiuojančia auto.
sėkmės ir kantrybės. aš jau susitaikiau, kad būna nesėkmingų auto, ir kad tokią vieną turiu.
Siaip per 8 metus kek ja turiu taip pirma karta. Niekada nebuvo bedu. Faktas, kad tokios senos auto as i pezo atstivybe nevesiu. Ir oinigu i ja tiek nekisiu. Bet Kad nesurastu problemos. Ir dar viska isardytu ir paklaustu( nors nesake kad isardyta) ar pasiimsit ar lauksit bet nezinom kada bus elektrikas. Tai eina jie....
Šį pranešimą redagavo indraja190: 2018 vasario 13 - 10:05
#37
Parašyta 2018 vasario 21 - 12:02
Įdomu, kokia šios istorijos pabaiga?
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#38
Parašyta 2018 vasario 21 - 12:12
#39
Parašyta 2018 vasario 21 - 14:48
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#40
Parašyta 2018 vasario 21 - 14:59
Bet apie tai nepagalvojau.
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0