Jump to content


Photo

2.2hdi purkstukai

98kw purkstuku isemimas

  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Erniuxas

Erniuxas
  • Senbuviai
  • posts 105
  • Automobilis:607 2.2HDi

Posted 2016 December 22 - 15:34

Sveiki,

P607 2.2hdi 03m. Pradejo sunkiau kurtis, ant salto girdisi kaip stuksena purkstukai. Tad pribrendo reikalas kazka daryti. Daug prisiskaiciau apie keblumus su ju isemimu, tad kreipiuosi i jus. Servisai vienbalsiai siulo neprasideti su purkstuku isemimu ir deti kita varikli, ko daryti visai nesinori, nes ir darbo daug (atitinkamai kaina) o garantiju jokiu.. Gal galit parekomenduoti i ka kreiptis, kas turi pakamkamai patirties ir jau yra susidures su siais purkstukais? Idealu butu Vilniuje ir su galimybe israsyti saskaita.
  • 0

#2 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • posts 2,250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Posted 2016 December 22 - 16:06

Pagedo purkštukas? Nebėda,pakeisim su varikliu :D. Kur jūs tokių servisų randate? :D.
Vilniuje prašom kreiptis į veikėjus Ramus arba Darka. Abu lyg ir oficialiai dirba.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 22 - 16:06

607tam turėtų trauktis šiaip, ypač jei visada buvo tvarkingai uždėtas variklio dangtis. Problema pagrinde su minivenais pas šiuos variklius.

Aišku, išimčių būna.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2016 December 22 - 16:06

geri servisistai. jei del purkstuku siulo keist varikli. kur garantijos , kad srotiniam varikli bus geri purkstukai ?
  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 22 - 16:40

Chebra, jei būtų kalba apie 807, ypač dar gyvenusį drėgnam klimate, tai sakyčiau, kad atsargiau rinktumėt žodžius. Būna galvos lūžta traukiant purkštukus jiems. Pas 607 tas pats motoriuks, bet purkštukai daug geriau apsaugoti nuo atmosferos poveikių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 December 23 - 00:53

Chebra, jei būtų kalba apie 807, ypač dar gyvenusį drėgnam klimate, tai sakyčiau, kad atsargiau rinktumėt žodžius. Būna galvos lūžta traukiant purkštukus jiems. Pas 607 tas pats motoriuks, bet purkštukai daug geriau apsaugoti nuo atmosferos poveikių.

Nu tai tada gal pirma pabandyti juos traukti, o tada jau siulyti keisti varikli :) Na ir galva pigiau atskirai kainuos.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 23 - 18:41

Nu tai tada gal pirma pabandyti juos traukti, o tada jau siulyti keisti varikli :) Na ir galva pigiau atskirai kainuos.

Kas be ko.

O dėl galvos atskirai, tai tu teisus. Bet kai suskaičiuoji tarpines, salnykus, galvistų darbą ir pan., tai dažnai gaunasi pigiau visas variklis.Tiek kad dar jį ir pakeist reikia. O ir diržus, žvakes, salnykus visokius visvien keisi, tik ne visus (pvz vožtuvų gumelių nekeisi greičiausiai, galvos tarpinės ir kolektorių tarpinių (jei turbę šrotiniai nusuko nuo koliko, nors dažniausiai suka su kolektorium...) nekeisi, dangtelio tarpinės, jei sausa, nekeisi).

 

Tiek kad pažįstu jau ne vieną pilietį, katras turėjo bėdų su pučiančia galvos tarpine, pasikeitė visą variklį (tipo pigiau) ir paskui po kokio pusmečio ar metų naujam varikliui vistiek keitė galvos tarpinę :)

Tai saviškiam motorui vienam buvau galvos tarpinę profilaktiškai pasikeitęs. O nuėmus galvą jau prasideda kitos nesąmonės. Pašlifuot, vožtuvus bent pritrint, o dar geriau - sutvarkyt kampus vožtuvų ir galvos, ir tada pritrint. Dar žėk būna ir kokį kreivą vožtuvą randi, nors variklis tai kuo puikiausiai dirbo... Šitam varikly vožtuvai su kompensatoriais, tai problemos nėra, varžtelinius irgi sureguliuot paprasta, bet būna pasigauni tabletinį variklį, o tada žaidimas geras jau. Buvo dar draugui tokia nesąmonė. Išardę galvą, radom du trumpesnius vožtuvus. Kas per velniava. Sulyginom kompensatorius - viskas tvarkoj. Įdėjom du naujus vožtuvus, kokie priklauso. Surinkus - vienas cilindras nedirba, būtent tas. Ilgai truko išsiaiškint, bet kompresijos ieškojom jau vėliausiai, o kai paieškojom - radom lygiai 0bar.

Kalti buvo vožtuvai. Problema, kaip spėjom, neviernai susėdę vožtuvų lizdai galvoj, arba perpresuoti jau kažkada ne visai tinkamo matmens lizdai, ir vožtuvų koteliai sulenda gerokai giliau galvon, negu reikia. Tiek, kad iki galo suspaustas kompensatorius vistiek laiko nuspaudęs vožtuvą atvirą. Manėm gal užstrigę, bet nauji nepadėjo. Matomai kažkas ir buvo išsprendęs bėdą trumpesniais vožtuvais, tik niekas to nežinojo. Tai kadangi draugas nenorėjo kelti dar kartą galvos, pasiūliau surast konstrukcinę detalės vietą, kur galima kompensatorių patrumpint, kitaip sakant kur mėsos nuėmimas nekeičia veikimo. Radom. Patrumpinom. Važiuoja. Bet vargo kiek - nafig...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 December 23 - 20:27

Suprantu. Cia jau kiti niuansai. Su tai trumpais voztuvais tai ciudai isvis, cia taip iseina visi atidaryti buvo pastoviai no matter what, tai is kur ten tos kompresijos...  :D Speju, jei trauks zmogus, tai blogiausia kas gausis - purkstukai dalimis. Jokiu galvu ar varikliu keitimu cia nebus :)


Edited by PhanT, 2016 December 23 - 20:28.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 23 - 20:36

Paulius jau turi hidrauliką, tinkamą šitam varikliui, kiek mačiau. Už tai minivenų dabar privaryta pas jį pastoviai su šitais varikliais. Nes visi jų bijo, o čia matai atsirado meistras, kuris ne tik nebijo, bet ir padaro :D

 

Man kai kitas toks žmogelis atvažiavęs traukė 1.6HDI (Citroen C4) su hidraulika, tai irgi įspėjo, kad komplektas yra tinkamas būtent šitam varikliui ir sukurtas inžinierių, irankių kūrimo srityje protingesnių už mus, tai jei lupant purkštuką trūks galva, jis nenori likti atsakingas už tai, vadinasi tokio purkštuko jau niekas nebūtų ištraukęs. Prietaiso maksimali jėga buvo 20T, o visiem purkštukam reikėjo nuo 12 iki 18T jėgos. Paskutinis ties tom 18T ne išsitraukė, o nulūžo, bet ties dėkinga vieta - pavyko paskui jį iškrapštyti, naudojantis Dremel'iu.

 

Esmė, kodėl tie purkštukai taip įkempa - ten bėga vanduo į tarpą tarp purkštuko ir galvos. Purkštukas plieninis, juodas, rūdija (oksiduojasi). Aliuminis oksiduojasi. Variklio darbinėj temperatūroj dar ir labai oksiduojasi, oi kaip oksiduojasi, nes gaunasi garų aplinka... Vanduo nenustoja bėgęs ir toliau drėkina oksidus ir rūdis (Fe2O3(plius dar keli elementai) ir Al2O3), kuriuose ta drėgmė laikosi ir toliau daro savo darbą. Visi tie oksidai užima daugiau vietos, negu sunaudotas plienas arba aliuminis, taigi jie ilgainiui pradeda ne tik sudaryti abrazyvinę jungtį tarp lizdo ir purkštuko paviršių, bet ir lizdą pilnai užpildo. Kai lizdas pilnai užsipildo, oksidų toliau vistiek daugėja. Gaunasi įtempimai. Traukiant tokį purkštuką, jis dirba panašiai, kaip traukiamas polinis pamatas :) O ir ištraukus būna randi tokių duobių ir kavernų, įsigraužusių ne tik į galvą, bet ir į patį purkštuką, kai net žiūrėt skauda :)

A va, netgi iliustraciją tam procesui radau
800px-Rust_wedge.jpg

 

Kartą susidūriau su paprastu 2.0HDi 66kw varikliu, kur matyt irgi bėgo vanduo. Esmė, kad kam teko susidurti, tie visi žino, kad šito variklio purkštukai paprastai dviem pirštais išsiima ir tik su 1/50 reikia dar kažką ten rimčiau pasukinėt, pamalt, pajudint ar panašiai, ir vistiek išsitraukia. Tai man tą purkštuką ištraukė už 60eur, ant kiek jis piktas buvo... Bandėm su Paulium lukštent mechaniniais jo turimais prietaisais, nieko nesigavo, prietaisai sulinko...

 

Jei toliau į temą kalbėtume, tai 607tam tikrai bandyčiau tuos purkštukus traukti rankomis ir daug šansų, kad lengvai išsitrauks, o jei ne, tuomet jau galima bandyti mechaninius paprastus prietaisus arba duoti iškart traukėjams darbo.


Edited by tadas1991, 2016 December 23 - 21:18.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 December 24 - 00:34

Cia su xsara gal kur buvai pas ji atvaziaves? Pries menesiuka koki (gal daugiau)? Buvau jam peza savo atvilkes tada :) Nes maciau tave ir kaip tik paklausiau Pauliaus ar tu, tai sake, kad jo ir kad bandet purskala kazkoki krapstyt, bet nelabai gavosi :D

 

O as galvojau, kad viskas nuo suodziu nagaro ir tiek. :)


Edited by PhanT, 2016 December 24 - 00:34.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#11 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2016 December 24 - 10:31

jeigu automobilis yra TAS vienintelis tai tikrai ne kita motora det o dabartini atkelti iki plius minus naujo, kad ir gausis 2x vis tiek apsimometu
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users