Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607 2.2 hdi Tepalas ant starterio


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 GintarasLiaugminas

GintarasLiaugminas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2017 sausio 03 - 21:48

Sveiki iškilo tokai problema kad starteris visas tepaluotas... niekaip nesimato is kur bega buvau nuemes ir virsutine variklio apsauga ir apatine ant keltuvo buvo nu nesimato nevarva ir nesimato is kur ten tas tepalas... ant apatines apsaugos nera jo ta prasme nevarva jis ten tragiskai... gal susidurete kas ir is kur gali varveti.. ir kaip suprantu jei pateks ant sankabos disko labanakt sankabai???? aciū  už pamastymus ir idėjas


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 sausio 03 - 22:37

Iš regeneracinių sklendžių aktuatorių tikriausiai, per ašeles leidžia jiems dažnai. Tepalo ten nedaug, tik kiek papuola per alsuoklius ir turbinos nesandarumą į įsiurbimo traktą, dalis to dali ten susikaupti ir pamažu išlašėti.

Jei FAP išprogramuotas, galima jas šalinti visai (kažkiek ten jos lyg dirba ir nebūtinai pagal FAP, yra berods variklio darbui vietų, kur yra naudinga interkūlerį apeiti, bet apčiuopiamos naudos praktiškai nėra), glušinti nereikalingas žarnas ir "oratiekius" ir padarius vientisą alkūnę, palikti tik vieną švarų atėjimą iš interkūlerio. Galima bandyti, jeigu neveikia, kažkaip ten sandarinti, lipdyti ir pan., bet kas bandė, sakė sunkiai sekasi.

Galima aišku paimti visą mazgą naują originalų už daug pinigų ir pakeisti, bet turiu nuojautą, kad net kainos nesinori sužinoti :)

Galima bandyti surasti sandarų naudotą. Idealiai sauso 99proc., kad nerasi, bet apysausių tikrai pasitaiko, kurie rasoja, bet nelaša

Galima tiesiog padaryti dangtelį starteriui, tepalo nuvedimui.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 03 - 22:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2017 sausio 05 - 09:14

Užsandarinti visai nesunku. Sandarinau panašias Meganei 2 su 1,9dCi, sūnus sandarino P406C su 2,2hDi. Tačiau teks visiškai nuimti sklendes, ir pilnai išardyti. Idealu būtų nusipirkti naujus sandarinimo žiedelius guminius, kurie kainuoja centus. Bet esmė, kad nebepamenu matmenų, Tačiau mes (aš su Megane ir sūnus su Peugeotu 406) ant ašelės po tais sukietėjusiais sandarinimo žiedeliais movėme termokembriką ant klijų. Tokius gabalėlius po ~10 mm. Išardai, ant ašelės užklijuoji (supermomentu ar pan) ir pašildęs užtrauki termokembriką, atsargiai surenki - VISKAS!

Galit pažiūrėt kaip remontavau Meganės sklendę. Konstrukcija ten šiek tiek kitokia, tai ardymo tvarka ir būdas kažkiek skirsis, bet esmė tokia pati:

http://www.renaultcl...=516981#p516981


Šį pranešimą redagavo D77: 2017 sausio 05 - 09:15

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#4 peliukas

peliukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 9
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Ex P607 2001m, 2.2HDI NOW Peugeot 307cc 2.0

Parašyta 2017 balandžio 05 - 07:36



Iš regeneracinių sklendžių aktuatorių tikriausiai, per ašeles leidžia jiems dažnai. Tepalo ten nedaug, tik kiek papuola per alsuoklius ir turbinos nesandarumą į įsiurbimo traktą, dalis to dali ten susikaupti ir pamažu išlašėti.

Jei FAP išprogramuotas, galima jas šalinti visai (kažkiek ten jos lyg dirba ir nebūtinai pagal FAP, yra berods variklio darbui vietų, kur yra naudinga interkūlerį apeiti, bet apčiuopiamos naudos praktiškai nėra), glušinti nereikalingas žarnas ir "oratiekius" ir padarius vientisą alkūnę, palikti tik vieną švarų atėjimą iš interkūlerio. Galima bandyti, jeigu neveikia, kažkaip ten sandarinti, lipdyti ir pan., bet kas bandė, sakė sunkiai sekasi.

Galima aišku paimti visą mazgą naują originalų už daug pinigų ir pakeisti, bet turiu nuojautą, kad net kainos nesinori sužinoti :)

Galima bandyti surasti sandarų naudotą. Idealiai sauso 99proc., kad nerasi, bet apysausių tikrai pasitaiko, kurie rasoja, bet nelaša

Galima tiesiog padaryti dangtelį starteriui, tepalo nuvedimui.

 

2eebfaf08f950d1153c15946f1897bcb593.PNG

 

Kiek suprantu šalinti arba uždaryti šį ratą vieną iš 15 / 16 detalių? Kur jungiasi detalės... Ar ne tas čia paveikslėlis..


Šį pranešimą redagavo peliukas: 2017 balandžio 05 - 07:36

  • 0

fuel_icon_3_4287.png

 

fuel_icon_1_4287.png


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 balandžio 05 - 07:43

Čia dvilitrio 79kw. Pas dvilitrį dedamas kolektoriaus aliumininis flanšas nuo 80kw versijos, kad nebūtų trišakio, ir paliekama ta plastikinė sklendė tik viena. Vamzdis interkūleris - turbina dedamas nuo 80kw versijos, taip eliminuojant išsišakojimą už variklio link kolektoriaus, ir viskas. Vožtuvėlį galima palikti pajungtą, galima ir atjungti, klaidos nebus. Aišku, geriausia, jei programinama lauk FAP/EGR, paprašyti, kad ir to vožtuvėlio klaidas išjungtų, taip pat ir oro filtro pečiuko vožtuvo klaidas. Nuo tų klaidų avarinio rėžimo ir lemputės nejungia, bet jos atminty visada sėdi kaip Permanent. Oro filtro pečiukas išmetamas lauk, palengvėja oro filtro praeinamumas. Skylė dėžės šone užglušinama arba įdedama dėžė nuo 80k versijos, arba paliekama skylė šone, bet ten ir garso bus daugiau, ir hidrosmūgį lengviau gauti tada. Žarnelių galai nupjaunami užglušinami arba irgi keičiamos nuo 80k versijos.

 

O 2.2HDi tai reikia arba taip pat flanšo ir žarnų nuo seniausio 2.2HDi, kur buvo be FAP, arba būna žmonės flanšą gaminasi - tekina, o žarnas glušina. Pečiuko oro filtre nėra, bet yra masyvus prie radiatoriaus prisuktas šilumokaitis.

Nesu bandęs, gal flanšas nuo dvilitrio tinka, tas su sklende, bet viena, o ne dviem.

 

Bet galima ir nieko nedaryt, nes irgi veikia.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 05 - 07:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0