Pezo 407 HDI 2l 100kw atsalo iki -16 nebeuzsikuria. pakeisti tepalai, kuro filtras, pakaitinimo zvakes naujos bochines, naujas akumas, gal kas zino kas galetu buti, parasykite aciu.
Pezo 407 HDI -16 nebesikuria
#1
Posted 2017 January 07 - 17:58
#2
Posted 2017 January 07 - 18:11
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Posted 2017 January 07 - 18:23
Kompresija? Purkštukai?
gal zinai ar galima vizualiai be servizo suprasti ar tai purkstukai ar kompresija?
#4
Posted 2017 January 07 - 18:39
gal zinai ar galima vizualiai be servizo suprasti ar tai purkstukai ar kompresija?
Pajungt kompiuterį nereik servizo.
#5
Posted 2017 January 07 - 18:41
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#6
Posted 2017 January 07 - 18:59
Tai del šventesnės ramybės galima su fenu pašildyt kuro siurblį. Karšto vandens nesiūlau kaip aš darydavau, nes jei nepadės, tai užšals viskas.
#7
Posted 2017 January 07 - 19:25
Kad pakeista viskas tai dar nieko nereiskia, gal keista pries metus....pradziai siulau bent jau su testeriu praskambint zvakes, pasikraut akuma....kompresija ir purkstukus pacius paskutinius tikrinciau....o prie mazesnio salcio kuresi? Tarkim apie -10 ?
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#8
Posted 2017 January 07 - 19:54
Kad pakeista viskas tai dar nieko nereiskia, gal keista pries metus....pradziai siulau bent jau su testeriu praskambint zvakes, pasikraut akuma....kompresija ir purkstukus pacius paskutinius tikrinciau....o prie mazesnio salcio kuresi? Tarkim apie -10 ?
-10 jo kuresi. akumas uzvakar pirktas zvakes ir filtrai ir t.t prie 2men keisti. cia dbr pastarasias dienas prie salciu negaliu uzkurti
#9
Posted 2017 January 07 - 20:30
-10 jo kuresi. akumas uzvakar pirktas zvakes ir filtrai ir t.t prie 2men keisti. cia dbr pastarasias dienas prie salciu negaliu uzkurti
Tai prie -10 kaip kuriasi? Kalatojasi, daužosi variklis? Ar ramiai ir švariai kaip bitutė dirba?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#10
Posted 2017 January 07 - 20:38
#11
Posted 2017 January 07 - 20:41
ir man aktualu, nes tas pats. lyg ir biski kabina, bet neuzsikuria. Prie -8 uzsikure is puses, dabar -14 niekaip.
kai uzsikurie jokiu problemu graziai dirba, traukia ir siltas gerai kuriasi. bet va prie -20 neuzsikuria, su krokodilais vos uzkuri, kai prie -20 kuri tai pilnas kiemas dumu buna
#12
Posted 2017 January 07 - 20:55
kai uzsikurie jokiu problemu graziai dirba, traukia ir siltas gerai kuriasi. bet va prie -20 neuzsikuria, su krokodilais vos uzkuri, kai prie -20 kuri tai pilnas kiemas dumu buna
kai uzsikurie jokiu problemu graziai dirba, traukia ir siltas gerai kuriasi. bet va prie -20 neuzsikuria, su krokodilais vos uzkuri, kai prie -20 kuri tai pilnas kiemas dumu buna
pas mane irgi graziai dirba iskarto uzkurus, as galvoju kad pas mane zvakes laikas keisti, nes sunkus priejimas ir turbut ju niekas nekeite
#13
Posted 2017 January 07 - 22:00
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#14
Posted 2017 January 07 - 22:26
Kokie tepalai supilti? Gali buti ir starteriui pz bo vos suka. Hdi reikia starterio apsuku.
castrol sintetiniai keisti pries 2men. starteris suka, viena akuma iskroviau antra idejau iskarto tai vos vos uzkure su antru.
#15
Posted 2017 January 07 - 22:47
Mano darbinio 1.9D užvakar prie -14C dar be problemų užsuko, o vakar ir šiandien prie 16,17,20 jau nebenori. Kurtis gal kaip ir kurtųs, bet kažkaip per sunkiai sukasi. Vakar atsinešiau antrą akumą ir iš paskutinių sulčių užsukau, o šiandien naktį buvo beveik -25C, ir nebepadėjo. Draugas timptelėjo šniūriuku, nesunkiai pasigavo, bet kūrimas nebuvo labai skanaus pobūdžio.
Tai laukia, įtariu, laisvu metu, gal net rytoj, naujos žvakės (iš praeito savininko paveldėtos naujos susuktos praeitą žiemą Iskros man kažkaip pasitikėjimo labai nekelia, nors patikrintos ir tikrai kaitina), nauji sintetiniai tepalai (10W40 Totalis supiltas vasarą, ir dar 3kkm iki keitimo likę, bet gal patirštėjo jau...pilsim 5w40), ir gal pabandysiu starterį pamainyt dar, gal šalty nenori jau prasisukti normaliais sūkiais.
Dar mačiau, kad generatoriaus dirželis skutais jau beveik eina, tai gal reiks irgi pamainyt nauju, mažu krovimą pagerins, nes, kiek pamenu, mažokai ten voltų jau rodydavo
Kieme dabar bolidas su 2.2HDi 98kw. Nesikuria, žvakės naujos ir žmonės sakė, kad kaitina. Prijungiu kompą - starterio apsukų yra, bet kuro slėgio nėra, 100bar ir viskas. Ieškosim siurblių ir purkštukų bėdų.
Šali stovi kitas su 2.0HDi 16V 80kw. Žvakės kažkada keistos, bet neaišku, ar jas kaitina. Siurblys dirba normaliai, iki 250bar starteriu dakelia, bet kurtis nesikuria, tik papurpsi retkarčiais. Užsikuria pašildžius su Webasto. Bus žvakių valdymas arba pačios žvakės jau pamirę, nesidarinėjantys purkštukai arba kompresijos gliukweinas...
Šiaip šiomis dienomis krūvos skambučių. Prieš dešimt metų tokie šalčiai dar nebūdavo labai baisūs. Keista pagalvoti, bet žmonėms kurdavosi ir seni traktoriniai dyzeliai be problemų. Nors jiem šaltis ir yra didesnė problema, bet tiesiog būtent dėl to būdavo pasirūpinama iš anksčiau. Vien dėl tų pačių žvakių, dėl to, kad jei neužkuri traktoriaus be žvakių prie -15C, tai neužkursi lengvai ir prie pliuso. Tai būdavo pasirūpinama gerokai anksčiau, vos su pirmaisiais minusiukais. O dabar komonreilai kuriasi drąsiai iki kokių minus dešimt, o paskui meistrams reikia prie tokio šalčio, kur ranką uždėjus ant motoro, ji prilimpa ir jausmas lyg tūkstančiai adatų badytų kiekvieną kvadratinį centimetrą pirštų odos, gaivinti nesikuriančius automatus, kurių net užtempti ir taip pašildyti, nebeišeina
Kiekvieną rudenį tiek prekeiviai dalimis, tiek meistrai ir servisai primena apie akumuliatorius, žvakes, tepalus, filtrus, o po kelių mėnesių vistiek prasideda šaltieji darbeliai. Ir vis visi grąsina, kad nustos prie didžiųjų šalčių keisti žvakes, bet vistiek keičia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2017 January 07 - 22:54
Na nežinau. Maniškis prie -20 ganėtinai normaliai užsikūrė iš pirmo karto. Realiai ir pats nustebęs esu. Nes pernai prie -15 sunkiai užkūriau. Tik iš kokio trečio karto. O šiais metais viskas puikiai. Gal dėl to, kad vasarą diržus keičiau su pompa..
#17
Posted 2017 January 08 - 12:56
Kitas dalykas kuras. Pirmo lygio arktinis dyzelis priklausomai nuo degalinės į kisielių virst pradeda prie -20 -25, kai brangesnis antro lygio iki -35. Čia vakar brolio opelį bandėm užkurt prie -2x. Tai degimą įjungus siurbliukas bake baisiai žviegė. Starteris užsuka - variklis jau kaip dirbs, bet pist ir sminga. Tai po kelių kankinimo vistik užsivedė. Tai išvada tokia, kad dyzelis jau buvo pradėjęs koše virst.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Posted 2017 January 08 - 16:03
Kitas dalykas kuras. Pirmo lygio arktinis dyzelis priklausomai nuo degalinės į kisielių virst pradeda prie -20 -25, kai brangesnis antro lygio iki -35. Čia vakar brolio opelį bandėm užkurt prie -2x. Tai degimą įjungus siurbliukas bake baisiai žviegė. Starteris užsuka - variklis jau kaip dirbs, bet pist ir sminga. Tai po kelių kankinimo vistik užsivedė. Tai išvada tokia, kad dyzelis jau buvo pradėjęs koše virst.
ka as zn kas tai masinai darosi dbr prie -7 uzsivede gerai, diselis atrodo juk geras pries kelias dienas is nestes uzsipiliau pro dissel. dabar va kaip uzsiveda
#19
Posted 2017 January 08 - 16:14
#20
Posted 2017 January 08 - 16:18
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users