Kontaktai ne prie ko manau. Zvakes keistos o ar ateina srove iki ju? Ilgai kaitindavo prie -20?
Pezo 407 HDI -16 nebesikuria
#21
Parašyta 2017 sausio 08 - 16:34
#22
Parašyta 2017 sausio 08 - 17:47
Kontaktai ne prie ko manau. Zvakes keistos o ar ateina srove iki ju? Ilgai kaitindavo prie -20?
zvakes pakeistos pries men. netikrinau ar ateina srove iki ju. ilgai kaitindavau
#23
Parašyta 2017 sausio 08 - 17:59
Kompa jungei? Kaip žvakių rėlė? Nenustebčiau kad būtu nusprogusi
#24
Parašyta 2017 sausio 08 - 18:45
Kompa jungei? Kaip žvakių rėlė? Nenustebčiau kad būtu nusprogusi
nieko dar nedares sakau reikia zmoniu paklausti ir nuo kazko pradeti reikes.
#25
Parašyta 2017 sausio 08 - 19:10
Važiuoji pas tuos, kurie daro diagnostiką ir pažiurės kokios klaidos yra. Nenustebčiau, kad išmes klaidą su žvakių rėlė bėdos
#26
Parašyta 2017 sausio 08 - 19:28
Važiuoji pas tuos, kurie daro diagnostiką ir pažiurės kokios klaidos yra. Nenustebčiau, kad išmes klaidą su žvakių rėlė bėdos
aciu uz patarima tau
#27
Parašyta 2017 sausio 09 - 06:28
Važiuoji pas tuos, kurie daro diagnostiką ir pažiurės kokios klaidos yra. Nenustebčiau, kad išmes klaidą su žvakių rėlė bėdos
Žvakių relės klaidos nėra. Tiksliau, tokia klaida yra, rašo Relay never controlled, but plugs supplied. Tai vistiek dažniausiai būna tiesiog visos žvakės negyvos ir kompui atrodo, kad niekas nekaista ir nesivaldo. Nors signalą į relę pasiunčia, bet įtampa nekrenta ir grandinės tame gale irgi nesimato.
Tiek žvakės, tiek relė tikrinami testeriu. Relė, pasižadinus su Lexia, ir geriausiai dar ir su apkrova, tai bent jau stipresne lempute, bet čia retai daromas dalykas, tik jei pakeitus žvakes ir patikrinus relę - vistiek nesikuria.
Nes klaida dėl žvakių 100proc. rodo tiesiog, kad yra kažkokių problemų su žvakėmis ar jų kaitinimu.
Dabar apie kompleksines bėdas. Minėtam 2.2HDi kuro siurblio šildymas fenu nepadėjo ir nesikūrė, bet palindęs po kapotu aptikau šlaputėlį kuro siurblį. O vakar jau pats užsivedė ir užvedus, po kapotu smarkus dyzelio kvapas. Siurblį teks vistiek keisti (galima ir perrinkti naujom gumelėm, bet šiuo atveju labiau apsimoka pakeisti naudotu sausu veikiančiu šaltyje(savininkas pats prekiauja dalimis, tai sakė gal ir naują susiderins sau kažkur gera kaina), nes taip bus įsitikinta, kad siurblys geras, ir jei vistiek nesikurs, tai liks tik purkštukai.
2.0HDi 16V patikrinau, kad relė veikia tikrai, bet už relės rodo 10,5V kaitinimo metu. Susizgribau, kad nepatikrinau, kiek rodo prieš relę, ir jei rodys gerokai daugiau, tai teks keisti relę arba ieškoti trumpinančios žvakės. Jei krenta prieš relę, daugmaž normaliai gal, jei nuvalius kontaktus ir prasivedus naujus laikinus laidus niekas nepasikeis. Teks tuomet jau purkštukus lupti ir nuvežti pas Paulių patikrint.
Šiandien, beje, jau irgi užsivedė.
Visi vakar vedėsi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 09 - 06:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#28
Parašyta 2017 sausio 09 - 10:37
tadai, 10.5v uz reles yra norma..zvakes kaitinamos 11v srove..taigi ivertinus testerio paklaidas, plius akumo nenaujuma ir salti 10,5v yra ok..zvakes puikiai kaista jau nuo 9v, tik leciau, nei nuo 10.5 - 11v..o siaip, jei ka, pasizek ant zvakiu, ten ant visu parasyt 11v..taigi uz reles 10,5 ar 11 viskas yra liux.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#29
Parašyta 2017 sausio 09 - 11:33
Žinau, kad ant žvakių parašyta 11, daug jų apčiupint teko
Neturėjau dar rankose tik penkiavolčių, būtų įdomu pažiūrėt, ar kuo skiriasi.
Bet tiesiog būna kad ir 12,5 parodo. Aišku, kai akumas pilnas ir katik nuo pakrovėjo atjungtas, dar įtampa nespėjusi nukristi
Reiks pasibandyt, ką tuo metu rodo prieš relę, nes teoriškai turėtų būt ir ten kritimas, tai tiesiog įsirašyt atmintin tokius parametrus, kaip teisingus ar neteisingus, reikia.
Ačiū už informaciją
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#30
Parašyta 2017 sausio 10 - 17:09
Dabar apie kompleksines bėdas. Minėtam 2.2HDi kuro siurblio šildymas fenu nepadėjo ir nesikūrė, bet palindęs po kapotu aptikau šlaputėlį kuro siurblį. O vakar jau pats užsivedė ir užvedus, po kapotu smarkus dyzelio kvapas. Siurblį teks vistiek keisti (galima ir perrinkti naujom gumelėm, bet šiuo atveju labiau apsimoka pakeisti naudotu sausu veikiančiu šaltyje(savininkas pats prekiauja dalimis, tai sakė gal ir naują susiderins sau kažkur gera kaina), nes taip bus įsitikinta, kad siurblys geras, ir jei vistiek nesikurs, tai liks tik purkštukai.
2.0HDi 16V patikrinau, kad relė veikia tikrai, bet už relės rodo 10,5V kaitinimo metu. Susizgribau, kad nepatikrinau, kiek rodo prieš relę, ir jei rodys gerokai daugiau, tai teks keisti relę arba ieškoti trumpinančios žvakės. Jei krenta prieš relę, daugmaž normaliai gal, jei nuvalius kontaktus ir prasivedus naujus laikinus laidus niekas nepasikeis. Teks tuomet jau purkštukus lupti ir nuvežti pas Paulių patikrint.
Šiandien, beje, jau irgi užsivedė.
2.2HDi užsimečiau kolbeles grįžtamus pamatuot - tiek šiltam, tiek šaltam atidavimas 2-3 kartus virš normos visų.
Iškrapščiau purkštukus šiandien ir užmečiau prie progos pas Paulių - ant stendo rezultatas panašus - visi varo į abratkę kelis kartus virš normos, apatinis atsidarymo slėgis 20-50bar didesnis, negu turėtų būti. Kaip ta mašina kursis... Paskambinau savininkui, o jis pasirodo visai ne ūbagas, tai palikau visus keturis remontuoti.
Žinokit, kad pakeisti antgalį/išpurškėją, jei purkštukas grįžtamą dar laiko neblogai, kainuoja praktiškai tiek pat, kiek naudotas purkštukas šrote. Taip kad...
Evasion 2.0HDi 16V... To be continued. Jam pagrindiniai darbai kolkas pravaryti TA, kur liko tik du punktai nedideli (tepaluotas variklis ir vienas galinis ratas nestabdė, tai vakar kolega išmankštino ir sutepė reguliatorių), ir padaryti ABS, nes buvau pakeitęs priekinius žiedus ir suremontavęs, bet po avarijos žmogui kažką remontavo priekyje Autoforte, ir po jų remonto pradėjo veikti priekiniai priešrūkiniai, bet nustojo veikti ABS. Taip nustojo, kad net neužsidega lemputė skydelyje ir nesijungia Lexia prie bloko. Saugikliai vietoje, tai įtariami nutraukti laidai arba neprijungus fiškės, arba elementariai žalėsiai... O tada lupinėsim purkštukus ir jam
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Parašyta 2017 sausio 11 - 11:33
turint atitinkama iranga pritrynimo,testavimo,bei minimaliu daliu kompleka(reguliavimo saibu,ir srateliu) atsisrestauruoja bosch elektromagnetiniai purkstukai
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#32
Parašyta 2017 sausio 11 - 12:22
Tai taip, Pauliui ir palikau juos remontuoti/restauruoti
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#33
Parašyta 2017 sausio 11 - 21:16
keisti detales tokias kaip multiplikatoriu kazin ar apsimoka,kury galima atstatyti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#34
Parašyta 2017 sausio 12 - 22:05
ka as zn kas tai masinai darosi dbr prie -7 uzsivede gerai, diselis atrodo juk geras pries kelias dienas is nestes uzsipiliau pro dissel. dabar va kaip uzsiveda
Nu tai dar rakteli taip padrozk ir is viso neuzsikursi tuoj, kai zvakes nuzudysi.
Na, papasakok ta teorija, nezinau is kur kilusia, kad reikia zvakes kaitint po 10 kartu. Ypac kai pas tave net rele nesijungia jau zvakiu kartais, nes jau seniai ten pasile viskas, bet tu tol rakteliu mali, kol per jega vel ja uzziebi
#35
Parašyta 2017 sausio 12 - 22:43
keisti detales tokias kaip multiplikatoriu kazin ar apsimoka,kury galima atstatyti
Tiesą sakant, tiksliai nežinau, kokias detales jis keis. Tikrai žinau, kad antgalius/išpurškėjus tiems, kurie laiko grįžtamą, bet šūdinai purškia, o tiems, kurie nelaiko grįžtamo - ten jau jo reikalas, ką darys. Pasakė savo kainą, ji mano klientui tiko, garantiją žodinę duoda (jo žodžiu aš pasitikiu) ir viskas, ką čia daugiau burti
Įdomumo dėlei, po kiek maždaug (plius minus) nuo/iki remontuojate 2.2HDI 94/98kw Bosch purkštukus? Variantas, kai grįžtamą laiko, bet prastas išpurškimas ir labai nekoks žemas atidarymo slėgis (kokie 250bar)? Ir variantas, kai grįžtamo nelaiko visiškai (kolbelės, man matuojant, parodė 16ml/min, stendo parodymų nežiūrėjau ir neklausiau)?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2017 sausio 13 - 02:34
Tiesą sakant, tiksliai nežinau, kokias detales jis keis. Tikrai žinau, kad antgalius/išpurškėjus tiems, kurie laiko grįžtamą, bet šūdinai purškia, o tiems, kurie nelaiko grįžtamo - ten jau jo reikalas, ką darys. Pasakė savo kainą, ji mano klientui tiko, garantiją žodinę duoda (jo žodžiu aš pasitikiu) ir viskas, ką čia daugiau burti
Įdomumo dėlei, po kiek maždaug (plius minus) nuo/iki remontuojate 2.2HDI 94/98kw Bosch purkštukus? Variantas, kai grįžtamą laiko, bet prastas išpurškimas ir labai nekoks žemas atidarymo slėgis (kokie 250bar)? Ir variantas, kai grįžtamo nelaiko visiškai (kolbelės, man matuojant, parodė 16ml/min, stendo parodymų nežiūrėjau ir neklausiau)?
naujo bosch multiplikatoriaus kaina ~100eur,principe pirkti neapsimoka mano nuoziura,kadangi deveti purkstukai nuo 30-60 eur vaiksto priklausomai nuo bukles,ir dar ne visus multiplikatorius atstatyti gali,kai korozija ar issidevejimas paveiktas daugiau nei leidzia normos. o remontuoju kai nevirsyja deveto kainos,tadapurkstukas tampa idealiu "nauju",na apie ispurskiklius nesiplesiu,tarp kitko remontuojami ir ispurskejai,bet ne visi,kita karta tenka ji pravalyti is vidaus,ir ziurek nevarva,ir fakelas teisingas.o ispurskejai ir nera piguma boschinis apie 50-60 eur naujas,o kitu analogu kazkaip prisibijau,kadangi nutrukus galiukui varikli sudirbti gali..(metalas turi buti savo plieno klases).
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#37
Parašyta 2017 sausio 13 - 10:31
Ramus, kur dalis perki, kad tave taip apiplesineja? multiplikatorius origas bosch sitam aptariamam purkstui grubiai 50-60e, o antgalis jei neklystu 34e..tai itogo turim 90e savikaina..jei uz darba nekosmonautini tai uz 110e praktiskai naujas purkstukas iseina.. kadangi multiplikatoriu atstatinet nuosirdziai kalbant tingiu, tai arba dedu nauja, arba neuzsiemu isvis.
o siaip bendrai paeimus bosch elektromagnetinius purkstukus, brangiau kaip 65e uz multiplikatoriu mokejes neesu..vidutine ju kaina 48 - 54e.
antgaliai nuo 27e iki 50e
kalbu tik apie Bosch dalis, ne kokias ten Firad ar kitoki mesla kur veza kaip analogus..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#38
Parašyta 2017 sausio 13 - 16:57
autura,na gal tu ir teisus kainu atzvilgiu,na bet vienas privalumas kad galima sutaupyti laiko pritrinimui multiko,jei taip rasai teks ieskotis kitu tiekeju,o kas liecia devetu purkstuku pas jus KN dalys kur kas pigesnes nei VLN
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#39
Parašyta 2017 sausio 13 - 23:33
autura,na gal tu ir teisus kainu atzvilgiu,na bet vienas privalumas kad galima sutaupyti laiko pritrinimui multiko,jei taip rasai teks ieskotis kitu tiekeju,o kas liecia devetu purkstuku pas jus KN dalys kur kas pigesnes nei VLN
Kaune isvis viskas pigiau, net kartais galvoji kad ne LT ;/ pasiseke Kauniskiams bent jau del to
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2017 sausio 14 - 04:18
A jo, dabar būtų pats metas pavaryti tų bajerių apie Kauną, kur kad visi su treningais ar kad visas Kaunas gyvena Partizanų gatvėje.
Arba kur kad visą Kauną būtų galima aptverti kalėjimo tvora ir spygliuota viela ir visi žinotų, už ką sėdi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0