Aš žinau, kaip sudėti tie radiatoriai, tiesą sakant net nelabai ir esu matęs nuoseklaus radiatoriaus, nes toks nelabai ir įmanomas, nes tuomet turėtų būti radiatoriaus vamzdelis šlangos skersmens...
Kaip suprantu, mes kalbam apie lygiai tą pačią problemą, tik skirtingas priėjimo prie problemos nustatymo būdas
Jūs žiūrit, kiek šansų, kad užsikimšę ir ir necirkuliuoja, o aš žiūriu, ties kur dingsta šilumnešio srautas.
Vienam žmogeliui su BMW užsikimšusį pečiuką kažkada nustačiau tiesiog įkišęs į atjungtą pečiuko žarną švarų vamzdelį ir paputęs burna. Nei gurkšnis oro nesulindo vamzdin. Kadangi prasukęs radiatoriaus kamštį, radau antifrize žalvario spalvos dulkių (kas žino, supranta, kas tai per šmieras), tai pasveikinau žmogų su puikiu sprendimu sandarinti radiatorių tokiu būdu.
Žmogelis tuomet sužinojo, kad pečiukas su trim vamzdžiais, nes klimatas dviejų zonų ir reguliuojasi ne oro sklendėmis, o vandens srauto reguliavimu (per seniem BMWistam gerai žinomus "kiaušus"), ir kiek kainuoja naujas pečiukas, tai dėjosi naudotą pečiuką
Pežiam pečiukai pigūs, dažniausiai Nissensas apie 20-30eur. Čiūrkų gamybos dar pigesni, būna ir už 10eur
Nors 308 pečiukas brangus ir pigesnių bent kolkas nebūna. Dar nesu keitęs, bet gali būti, kad ir pakeisiu.
http://autoplikis.lt...19-valeo-812416
Bet, kaip ir sakiau, visa tai galioja tik tada, jei viskas normaliai su cirkuliacija, t.y. pompa ir jos valdymas veikia taip, kaip priklauso.
Pasižiūrėk, sierai, į tą pompos nesąmonę, ir pamatysi, kas ten per nesąmonė