Laba. Turiu 407 2.0 HDI 100kw , meta klaidas P0088- kazkas su kuro sistema per aukstas slegis . P1598 cooling circuit bypass valve - kaip suprantu kazkoks daviklis ausinimo sistemoje. Ka , kur keisti. Aciu

Padekit Klaidos P0088 ir P1598
#1
Posted 2017 January 30 - 21:08
#2
Posted 2017 January 31 - 00:41
Diagnostikos meistrą keisti pradžioj.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2017 January 31 - 13:35
O kuom meistras blogas? Kiti isvis sake, kad turbinos vakumas kaltas. O sis pajunges kompa pravaziavo didelemis apsukomis ir nustate p0088 ir p1598 .
#4
Posted 2017 January 31 - 13:54
Nu tai jei toks ahujienas meistras nustate klaidas, tai ko nepaaiskino ka tvarkyti. Jei nesupratai ka zmogus parase, pakartosiu nuvaziuok pas gera diagnostika!!!!!!O kuom meistras blogas? Kiti isvis sake, kad turbinos vakumas kaltas. O sis pajunges kompa pravaziavo didelemis apsukomis ir nustate p0088 ir p1598 .
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#5
Posted 2017 January 31 - 14:30
Cooling circuit bypass valve yra toks vožtuvėlis prie termostato, kuris būna sugedęs 80proc. šitų variklių, tai ir ta klaida beveik pas kiekvieną sėdi.
Ir nuo jo nei klaidos lemputės į skydelį nemeta, nei avarinio nejungia. Nežinau tiksliai jo funkcijos, bet bus arba ekologijai (regeneracijoms), arba greitesniam variklio sušilimui.
P0088- "kažkas su kuro sistema, per aukštas slėgis".
Kažką kuro sistemoje tuomet ir keisk Nes jei klaida tikrai per aukštas slėgis, tai diagnostikos meistro darbas yra išsiaiškinti, dėl ko jis per aukštas. O šiaip, per aukštas būna gana retai, dažniausiai būna per žemas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2017 January 31 - 14:43
Pravaziavo didelem apsukom ir nuskaite klaidas Nu cia tai jau diagnostas tikras
Tai ir nevaziuojant aukstom, galima buvo klaidas nuskaityti. Net neuzvedant!
#7
Posted 2017 January 31 - 14:52
Pravaziavo didelem apsukom ir nuskaite klaidas
Nu cia tai jau diagnostas tikras
Tai ir nevaziuojant aukstom, galima buvo klaidas nuskaityti. Net neuzvedant!
Na, matai, pastebėjimas toks yra, kad kai kuriuose miestuose, turint Peugeot, žmonės džiaugiasi, kad aplamai bent tas klaidas kažkas nuskaityt jam sugeba...
Paklausė dabar vakar Citrinos klube vienas žmogelis, kur jam Alytuj kas atliktų normalią kompiuterinę diagnostiką variklio darbui patikrinti. Tai teko parašyt, kad arčiausiai Alytaus jam yra Paulius, nes Garliava arčiau už Žaliakalnį gerokai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2017 January 31 - 15:07
Na, matai, pastebėjimas toks yra, kad kai kuriuose miestuose, turint Peugeot, žmonės džiaugiasi, kad aplamai bent tas klaidas kažkas nuskaityt jam sugeba...
Paklausė dabar vakar Citrinos klube vienas žmogelis, kur jam Alytuj kas atliktų normalią kompiuterinę diagnostiką variklio darbui patikrinti. Tai teko parašyt, kad arčiausiai Alytaus jam yra Paulius, nes Garliava arčiau už Žaliakalnį gerokai
Suprantu ta. Tik erzina, kad vis dar kiekviena Boleslova su pp2000 vadina diagnostu. Su tokiom tendencijom, tai as jau visas meistras, nes ne tik klaidas nuskaityti moku, bet ir elementarius parametrus suprasti...Visa tai nera diagnostika, diagnostika yra moketi ir suprasti klaidas, parametrus, tai ka matai po kapotu ir zinoti ka tiksliai patarti zmogui taip, kad neklitu jam minciu eiti ir rasineti i forumus. Kazin kiek uz ta nuskaityma dar sumokejo
#9
Posted 2017 January 31 - 18:38
Laba . Situacija tokia ; konkreciai pezo ar citroeno meistru nera , o tie kurie ka supranta (jei supranta) eiles pora men. ir nustatyt kuris daviklis ar kokia kita problemike jiems 'neapsimoka' ,o visi kiti meistrai mazdaug .Prasidejo nuo to,kad ispjautas erg filtras. Laisvu begiu mesdavo balta duma , aplinkiniai 'elektrikai' 'motoristai' nustate kad blogai nustatytas degimas .OK patikrinome -viskas gerai. gal veleno padeties daviklis - viskas gerai.Toliau 'forsunkes' nuvaziavau iseme patikrino ,sako visos mirusios. (Pries tai auto vaziavo gerai tik mete duma).Pradejau dometis kalbinau viena motorista visi sake jei ryta (salta) gerai kuriasi ir nesipurto tai 'forsunkes' buvo geros.Taip iseina patikroje numire visos. Primete vietoje,kad reikia kompa isprogramuoti erg veze i Panevezi . Pasirodo Siauliuose kaip ir nemoka o gal,kad Panevezeciu firma.Gal reikejo tik isprogramuoti.Bet auto su senomis forsunkemis nebeveziavo.Va tau ir rimta firma kuri Panevezyje daug metu dirba. As ant ju didelio pikcio nelaikau ,nes virukai nepaliko zmonos bedoje uz simboline kaina tikrino ir idejo kitas ,jei neklystu is 16 vnt isrinko 4. jieskau 100 kw neradu.Pagainiojant aukstomis apsukomis uzsidega 'cekas' ir depollution system faulty, uzgesini uzkuri viskas ok.
#10
Posted 2017 January 31 - 18:42
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#11
Posted 2017 January 31 - 18:43
Cooling circuit bypass valve yra toks vožtuvėlis prie termostato, kuris būna sugedęs 80proc. šitų variklių, tai ir ta klaida beveik pas kiekvieną sėdi.
Ir nuo jo nei klaidos lemputės į skydelį nemeta, nei avarinio nejungia. Nežinau tiksliai jo funkcijos, bet bus arba ekologijai (regeneracijoms), arba greitesniam variklio sušilimui.
P0088- "kažkas su kuro sistema, per aukštas slėgis".
Kažką kuro sistemoje tuomet ir keisk
Nes jei klaida tikrai per aukštas slėgis, tai diagnostikos meistro darbas yra išsiaiškinti, dėl ko jis per aukštas. O šiaip, per aukštas būna gana retai, dažniausiai būna per žemas.
Kad per aukstas as isverciau is rusu forumo 'pezo klaidos' P0088 Ошибка регулирования высокого давления топлива : Слишком высокое давление топлива
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users