Peugeot 806 ecu
#1
Parašyta 2017 vasario 03 - 19:33
#2
Parašyta 2017 vasario 03 - 19:59
akumą susitvarkyk.
#3
Parašyta 2017 vasario 03 - 20:37
#4
Parašyta 2017 vasario 05 - 00:45
Tai kiba immobilaizeris blokuoja užvedimą?
Immo čipas rakte, ar dar senoviškai klaviatūra yra?
Bet kuriuo atveju, įtariu Lexia tokiam jau kažką rodytų, bent dėl immo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2017 vasario 05 - 14:00
kokia lexia,atsitokek,cia grynai el.instaliacijos problemos,arba prikalhozinta instaliacija arba srove gauna ne ecu o reles.. del tam tikru priezasciu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#6
Parašyta 2017 vasario 05 - 18:00
Kaip pasakysit. Aš, nematęs ir neklausęs gyvai, negaliu pasakyti. Bet variantas toks yra, kad jūs labai teisus. Arba kad aš
O jei žmogus sako, kad ECU klaksi, tai gali būti, kad ten ir išvis niekas neklaksi arba klaksi kažkas, kas ir turi klaksėti. Pvz, DW8 Lucas siurbliui žmonės ten priklauso visokių keistų garsų, įjungę degimą, bet ten jų ir turi būti dažniausiai, nes susireguliuoja ankstinimo vožtuvėlis
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2017 vasario 06 - 02:14
deje ankstinimo voztuvelis neklaksi,o zyzia,klakseti klaksi pas el.siurblius visutine galva,t.y pats dozatorius-"droselis"(kas ardes siurbli zino apie ka as turiu omeny),na dar pats gesinimo-atidarymo voztuvas,bet cia jau variklio skyrius,ne viena ardes ecu,tiek amerika tiek azija....ne pas viena is ju reliu nera integruotu,tik elektronikos komponentai
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#8
Parašyta 2017 vasario 08 - 04:18
Na nesiginčysiu apie tuos siurblių garsus, nes ir susivelsiu, o ir dar su internetiniais garsų pavadinimais ir susipainiot galima, kur ten ūžimas, zyzimas, kalenimas, klaksėjimas ar tarškėjimas barškėjimas
Esmė, kad variklio/siurblio ECU relių neturi ir neklaksi. Bent jau šito tai tikrai. O dėl kitų aš nežinau.
Kuris žmogus, klausiantis apie ECU gedimus ar imobilaizerius, bus pirmiausiai pasitikrinęs mases, akumuliatoriaus įkrovimą, įtampos kritimą sukant starteriu?
Čia kaip ir "bėgiai nesijungia robotui", visi apkaltins selenoidus, aktuatorius, dėžės kompą ir ką tik nori. O kad pradžioj pažiūrėt, ar dėžėj tepalo yra...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 08 - 04:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2017 kovo 26 - 18:58
Laba. pas man kazkas panasaus, 806 2.1 d 1999m. uzsikuria viskas lig nieko , bet pradejus vaziuot (susiles motoras ar ne itakos nera) pradededa bludyt spidometras , mirksi zvakiu kaitinimo lempiukas ,ir galiausiai staiga uzgesta disel motor... Tai kartojasi kokius 2-5 kartus , priklasomai nuo aplinkos temperaturos ,kuo zemesne tuo daugiau. Po ciaremoniju vaziuoja stabiliai . Gal kas turejot panasiu problemu? Buciau dekingas.
#10
Parašyta 2017 kovo 27 - 06:42
pasitikrink varza 3 purkstuko(elektrinio) turi buti apie 100omu,cia taip,be diagnostikos,o geriau jau kompa jungtis kad negaisti laiko
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Parašyta 2017 balandžio 01 - 17:54
Pas man spec purkstukas randasi pirmas skaiciuojant nuo paskirstimo dirzo , rodo 121oma varza. Buvau prie kompo konsultacijos , parode , kad siurblio adata , ir Holo daviklis prie smagracio.Davikli gavau ,pakeisiu (isjunges akuma) nes gali parodyt "pravodkes " klaida .Parasysiu apie pasekmes.
#12
Parašyta 2017 balandžio 02 - 09:30
Reiktų dabar iš naujo patikrinti, kuris purkštukas priklauso būti su davikliu, nes esu matęs tokių atvejų, kad variklis dirba belekaip padrikai, o bėda tokia ir tėra, kad ne į tą cilindrą įsuktas. Pirmas nuo diržo, vadinasi ketvirtas. Kažkaip atmintis rodo, kad lyg ir turėtų būti būti trečias, kaip sako Ramus, bet negaliu garantuoti nepažiūrėjęs po tvarkingai veikiančio kapotu.
Daviklį gali keisti akumo ir neatjungęs, svarbu degimas išjungtas, šitas dar per senas, kad klaidų prisigaudytų be degimo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 02 - 09:31
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2017 balandžio 03 - 06:47
tas el.purkstukas kaip ir vietoje jei tiket autodata,na pas bosch ne prie paskirstymo dirzo,o berods nuo dezes ar antras ar 3,na ir mersu senu 5 cilindriu ties viduriu.
zodziu teks tamstai nuimineti siurbli,cia su salyga jei oro nesiurbia,ir ant stendo..."parode , kad siurblio adata"kas per adata,gesinimo,paskubos?ka normaliai paaiskint nesugebejo,kaip supratau paskubos voztuvas,na cia jau ir elektronine dalis gali ciudinti,o gal ir pats voztuvas drozliu/purvo gaves
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2017 balandžio 05 - 06:20
tas el.purkstukas kaip ir vietoje jei tiket autodata,na pas bosch ne prie paskirstymo dirzo,o berods nuo dezes ar antras ar 3,na ir mersu senu 5 cilindriu ties viduriu.
zodziu teks tamstai nuimineti siurbli,cia su salyga jei oro nesiurbia,ir ant stendo..."parode , kad siurblio adata"kas per adata,gesinimo,paskubos?ka normaliai paaiskint nesugebejo,kaip supratau paskubos voztuvas,na cia jau ir elektronine dalis gali ciudinti,o gal ir pats voztuvas drozliu/purvo gaves
Manau, kad ten bus ne jokia siurblio adata, o standartinis kreivas vertimas iš "Needle lift sensor", kas ir yra būtent to purkštuko bėdelė. Bet jei užrašas kažkoks neaiškus, o klaida yra Open Circuit, o ne Coherence, tai labai paprasta patikrinti - atjungus purkštuko fiškę naujų klaidų neatsiras.
O normaliai paaiškint nesugebėjo dėl to, kad patys nesupranta. Dabar juk diagnostiką kiekvienam servise padaryti už 15eur gali. Ir jau visi giriasi, kad ne tik klaidas nuskaito ir ištrina (geriau jau netrintų bent), bet ir parametrus žiūri. T.y. atsidaro, pasižiūri ir uždaro, nes nieko nesupranta
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2017 balandžio 05 - 06:50
Manau, kad ten bus ne jokia siurblio adata, o standartinis kreivas vertimas iš "Needle lift sensor", kas ir yra būtent to purkštuko bėdelė. Bet jei užrašas kažkoks neaiškus, o klaida yra Open Circuit, o ne Coherence, tai labai paprasta patikrinti - atjungus purkštuko fiškę naujų klaidų neatsiras.
O normaliai paaiškint nesugebėjo dėl to, kad patys nesupranta. Dabar juk diagnostiką kiekvienam servise padaryti už 15eur gali. Ir jau visi giriasi, kad ne tik klaidas nuskaito ir ištrina (geriau jau netrintų bent), bet ir parametrus žiūri. T.y. atsidaro, pasižiūri ir uždaro, nes nieko nesupranta
Tadai,as zaidziaus su mersu mete klaida to purkstuko,bet uzteko siurbli pareguliuoti,paankstinti,biski astriau dirbo,bet jau klaidos nebuvo,pas psa ir dar lucas gal kaip ir kitaip ir toks bajeris neprokanajet,mano atveju buvo po motoro remontu teko pagauti optimalia pozicija kampo kad ir dirbtu,vestusi ir klaidos nemestu mersiukas
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#16
Parašyta 2017 balandžio 05 - 07:06
Tadai,as zaidziaus su mersu mete klaida to purkstuko,bet uzteko siurbli pareguliuoti,paankstinti,biski astriau dirbo,bet jau klaidos nebuvo,pas psa ir dar lucas gal kaip ir kitaip ir toks bajeris neprokanajet,mano atveju buvo po motoro remontu teko pagauti optimalia pozicija kampo kad ir dirbtu,vestusi ir klaidos nemestu mersiukas
Logiška, kad gali būti purkštuko klaida dėl siurblio. Jei jis nebeturi tiek eigos iš reguliavimosi, kad sugebėtų pasistatyti įpurškimą į tokį kampą, kiek reikia, tai ir belieka reguliuoti siurblį, jei jis išreguliuotas, arba remontuoti/valyti/keisti kampo reguliavimo vožtuvėlius/aktuatorius, jei jie blūdija ar stringa.
Bet čia labiau tas atvejis, kai žmogus parašo, kad klaida yra adatos, o neaišku, nei kokios adatos, nei kokia klaida. Jei purkštuko adatos, vienaip, jei siurblio kurios nors adatos, dar kitaip. Tuomet jei klaida yra atviros grandinės arba trumpo jungimo, vėl vienaip, jei klaida yra tokia, kad daviklis mato neteisingą ankstinimą, vadinasi problema tikriausiai ne daviklyje
Lipdom kažką iš informacijos nuotrupų, o žmogus nori, kad internetu suremontuotų, ir tik tiek duoda jos. Gyvai jau būtų sutaisyta.
Blogiausiu atveju, jei tingint žaisti, arba jei per brangus remontas pasirodytų, jei ten visą kiaurą bėgantį Lucas'ą reiktų perrinkinėt, tai būtų perdaryta į seną mechaninį Bosch nuo 605/XM 2.1TD-XUD11ATE-PHZ variklio, net pas geresnius vietinius Rokiškyje, ir įpurškimo kampas iš akies pastatytas Ir viskas veiktų, tik šaltą žiemą prie -20C sunkiau užsivestų be papildomo ankstinimo, ir neveiktų tachometras. O tuos dalykus irgi galima padaryti, bet jau kitam kainos lygmeny gaunasi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2017 balandžio 05 - 07:28
pritariu,juo lab temos autorius kaip dingo taip dingo,gal jau pridave peziuka "ant varztu",is vis nesuprantama istorija ar ka remontavo pries tai,ar spontaniskai susirgo,nepatinka man kai nedasako gedimo istorijos,zmones nesupranta,kad cia kaip pas daktara,atejai ir sakai kaip kunigui,daktaras bent zino ka gydyti,ar koja ar ranka,ir pagreiteja paieskos ir remonto laikas,bei efektyvumas
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 balandžio 05 - 07:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2017 balandžio 05 - 08:08
Dažniausiai, manau, pažiūrėjus į akis, gėda prisipažinti, kad patys bandė ir nepavyko arba kad varė pažadėjusiems pigiausiai sutaisyti meistram, ir jiems nepavyko.
Bet tikrai būtų geriau, jei išdrįstų prisipažinti. Nes dažnai reikia atburti, kas ką kur prikeitaliojo, pridėjo netinkamų dalių, arba tokių, kurios tinkamos, bet neveikia, nors prieš tai buvo veikiančios.
Kaip jau pasakojau, neseniai su kolegom suremontavom ABS, pakeisdami ABSo bloką. Bet pavažiavus vistiek meta klaidą. Buvo bandyta remontuoti kažkokiuose neaiškiuose servisuose, po pusės dienos gilinimosi į problemą (labai neaiškūs klaidų pavadinimai ir kodai LOGe buvo), galiausiai pagal gyvus parametrus atbūrėm, kad sumaišytos galinių ABS daviklių jungtys. Davikliai abudu seni, tai niekas tikrai šiaip sukeist negalėjo, buvo bandyta taisyti.
Man vienas nepažįstamas žmogus šiaip iš draugų draugų rato pasakojo, kaip jis pats remontuoja mašiną ir jei kažkas nulūžta (pvz, keičiasi stabdžių diskus ir nulūžta suporto varžtas stupicoj), tai surenka belekaip, tipo bele biškį važiuotų, ir nuvaro į servisą, ten sutaria su žmogum iškart tikslią fiskuotą kainą, ir palieka, o vakare pasiima, ir į tą servisą nebevažiuoja, nes tipo visi pikti būna. Pasakiau, kad iš manęs tokiu atveju gautum nemokamą paslaugą - rato nuėmimą ir uždėjimą, o pamačius šviežiai nulaužtą varžtą, gautum skambutį, kad "arba čia kainuos kitaip, arba ateikit atgal pasiimt automobilio". Dar, jei būtų kokių neaiškumų ar nesupratimų, išrašyčiau tokį popierių, kur surašyta, kas surasta apžiūros metu, kiek apytiksliai kainuotų remontas ir kad klientas atsisako paslaugos, o gedimo nustatytas atliktas nemokamai, todėl su pavojingos būklės automobiliu išleistas atgal į gatvę, ir reiktų pasirašyti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2017 balandžio 05 - 17:29
nu cia jau naglumo virsune,nusuktas varztas ar sriegis ar "granija"varztu(nulaizytas) ir priduot remontui uz fiksuota kaina,servise teko panasiu ciudu matyti,su nulauztais nuorinimo stabdziu ventiliais,nulaizytais varztais,bet lengvai tokiem nepraeina gudrybes..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0