Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.7HDi alyvos pasirinkimas

Kokia alyva tinkamiausia?

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 102

#41 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 18 - 02:14

Zinai, as visus skyscius keiciu kaip priklauso. Bet ka daryt kai gamintojas nenumates pats APD tepalu keitimo? Ala amzini. As pasikeiciau savo apd tepalus tik kaip sakoma, ceres zopa, isleidi kazkiek, dapili naujo, vel isleidi vel dapili. Bet cia keitimas sugalvotas jau liaudies. Gamintojas teigia: keisti nereikia. O kaip liudna praktika parode, gamintojai, kurie teige kad ju markems keisti apd tepalu nereikia, buvo velgi neteisus...


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2017 vasario 18 - 02:15

  • 0

#42 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 vasario 18 - 12:10

Zalvaris negamina nieko, tik surenka ;)

Pridavinėjau senus dažus, skiediklius "Žalvaryje", tai paplepėjom su buhaltere, sakė surinktą alyvą išveža į Lenkija. Šiap jau Lietuvoje surenkama mažokai atrabotkės, nes vis dar dalis išrūksta per kaminus.


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#43 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 vasario 18 - 16:24

Kolega kokonas teisus - iš užsienio atvažiuoja kad ir kiek drožtos auto, bet dauguma su EGR ir FAP'ais (DPF'ais). Čia galimos dvi priežastys: arba jie tikrai laikosi visų gamintojo rekomendacijų ir priežiūros intervalų, arba pas juos per TA pasijungiama prie kompo duomenų, kur EGR išeliminavimas turi būti matomas. O jei šio numatyto eko mazgo nėra, škias esi gamtos teršėjas ir nevertas gauti TA talono...

Dėl tos suodžių degeneracijos ekologiškumo, tai aš kažkaip abejoju. Kai ji prasideda, iš kamino pučia gan sodrūs ir aitraus kvapo dūmai. Na suprantama, suodžių filtre užkeliama temperatūra virš 1000 C, kad brudas išdegtų ir filtras išsivalytų. Kaista tiek, kad net ima smirdėti kaminą laikančios gumos. Iš paskos važiuojantys arba atsilieka, arba stengiasi aplenkti, kad neuostyt smarvės. Kuriame gale čia ta ekologija, dar nesupratau. Buvo mintys atlikti kastraciją, bet vis dar abejoju, ar nepriims valdžia kokio dekreto, kad ir dyzelius ims tyrinėt per TA, kaip ir benzus dėl katalizatorių?...


  • 0
... labai piktas diedas...

#44 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 vasario 18 - 16:42

Kolega kokonas teisus - iš užsienio atvažiuoja kad ir kiek drožtos auto, bet dauguma su EGR ir FAP'ais (DPF'ais). Čia galimos dvi priežastys: arba jie tikrai laikosi visų gamintojo rekomendacijų ir priežiūros intervalų, arba pas juos per TA pasijungiama prie kompo duomenų, kur EGR išeliminavimas turi būti matomas. O jei šio numatyto eko mazgo nėra, škias esi gamtos teršėjas ir nevertas gauti TA talono...

Dėl tos suodžių degeneracijos ekologiškumo, tai aš kažkaip abejoju. Kai ji prasideda, iš kamino pučia gan sodrūs ir aitraus kvapo dūmai. Na suprantama, suodžių filtre užkeliama temperatūra virš 1000 C, kad brudas išdegtų ir filtras išsivalytų. Kaista tiek, kad net ima smirdėti kaminą laikančios gumos. Iš paskos važiuojantys arba atsilieka, arba stengiasi aplenkti, kad neuostyt smarvės. Kuriame gale čia ta ekologija, dar nesupratau. Buvo mintys atlikti kastraciją, bet vis dar abejoju, ar nepriims valdžia kokio dekreto, kad ir dyzelius ims tyrinėt per TA, kaip ir benzus dėl katalizatorių?...

Aš kaip suprantu EGR išprogramuojant pakeičiami ECU map'ai - dozavimo lentelės. Ir niekaip tu ten nesužiūrėsi ar jis išoperuotas ar ne. Nebent gali lygint su originaliu turiniu ir žiūrėt ar kažkas pakeista. Bet mašina gali būt "čipuota" ir ten lentelės bus pakeistos, o EGR'as gali būt paliktas. Plius prisijungimas prie ECU atminties komplikuotas. Kas dėl Vokietijos tai ten ir seniem kibiram (mums nuliovos mašinos) perkami nauji EGR mazgai, katalikai ir visas kitas eko brūdas jei tik serviso meistras su Pilsnerio pilvu sako, kad reikia keist. Arba.. Tokia mašina atsiranda lietuvoj. Čia chebra puikiai išmano kaip "atstatyt" mašinai ekologiją :)

O šiaip koks skirtumas kas pas mane su varikliu padaryta ar pridaryta. Kiša šlangą rūron ir žiūri inspektorius. Nuodų kiekis į atmosferą leistinas ar ne. Leistinas. Viskas tvarkoj.

DPF pagrinde dėl didmiesčių sukurtas. Kad mašinos nekeltu smogo ten kur ir taip nėra kuo kvėpuot, o išvažiuotų į laukus išsibezdėt kartu su karvėm...

Dyzeliam jau senai katalikus tikrina, kurie registruoti po 2013 kovo. Maniškė kadangi registruota 2012, tai dzin ar ten katalizatorius stovi ar sloikas su raugintais agurkais :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#45 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 vasario 18 - 16:55

 

DPF pagrinde dėl didmiesčių sukurtas. Kad mašinos nekeltu smogo ten kur ir taip nėra kuo kvėpuot, o išvažiuotų į laukus išsibezdėt kartu su karvėm...

 

Tai kad ta regeneracija užpuola ir mieste, man - daugumoj atvejų. Čia kaip tryda - užėjo ir nelaukia "pala, tuoj užmiestis bus, miškelį rasim"... Ant PC ekranėlio žymiai didesnės sąnaudos, per veidrodėlį - dūmų uždanga... 

 

. Bet mašina gali būt "čipuota" ir ten lentelės bus pakeistos, o EGR'as gali būt paliktas.

Kiek teko domėtis, čipuojamiems dyzeliams EGR'as nepriklauso...


  • 0
... labai piktas diedas...

#46 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 18 - 16:56

Visos ekologijos sukurtos buvo ne tam kad kazka sumazint,o tam kad isipiest i EURO 3, EURO 4, EURO 5 ir t.t... standartus,kitu atveju galetu gamyklos langus uzsikalt...kol veikia naudokis,pradejo sistema kelt bangas- atsikratyk jos programavimo ir kastravimo budu.....Asmeniskai man ta menama "ekologija" visiskai nerupi.....Tarkim kad as amerikonas :clap:


Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2017 vasario 18 - 16:57

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#47 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 vasario 18 - 17:06

Is 10 gryztanciu - kokie 6 buna susuvarytais FAP filtrais, vokietis ar prancuzas paskaiciuoja, kad atsistos keitimas nuo 900e iki 1500e ir atiduoda litovcam perekupam. Jie pragrezia fape skyles kad nemestu laikinai klaidos, nuknisa katalizatorius ir i,pardavima :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#48 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 vasario 18 - 17:21

Man patinka kaip inspektroriai tikrina katalizus. Bum bum su ranka. Nėra kataliazatoriaus. Kaip nėra? Yra.

Nu ne. Garsas netoks barbenant. Nėra. Tai tu nors jam į galvą iš kuloko duok :D

Tai galėtų ir dumingumą stuksenimu matuot :D Yra paprastas būdas. Matuot temperatūrą prieš ir po. Yra faktas. Yra skaičiai. Tada ir kibk.

Ar jie termometru naudotis nemoka ar nenuperka jiem..

Norš čia draugo istorija iš mažo miestelio TAC (net ir per laidą kažkokią aiškino, kad taip tikrina :D)

 

To: Jimmy

Šiaip daugiausiai DPF valymo aktyvavimui būna sąlyga: tam tikras greitis (greitkelio) ir, kad važiuojama kažkiek laiko tokiu greičiu. Kompas maždaug supranta, kad tu užmiesty. Bet jeigu trasoj nevažinėji, tai tryda pramuša belekur jei jau laikas :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#49 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 vasario 18 - 17:29

 

 

To: Jimmy

Šiaip daugiausiai DPF valymo aktyvavimui būna sąlyga: tam tikras greitis (greitkelio) ir, kad važiuojama kažkiek laiko tokiu greičiu. Kompas maždaug supranta, kad tu užmiesty. Bet jeigu trasoj nevažinėji, tai tryda pramuša belekur jei jau laikas :)

Su savo dabar turimu aparatu nuo pirkimo 7 kartus sureisavau maršrutu Kaunas-Utena-Kaunas (~280 km) ir tik vieną sykį EGR pratrydo. Gal kompas debilavotas? Ar reikia rinktis maršrutą aplink Lietuvą be sustojimų?..  :hmm:


  • 0
... labai piktas diedas...

#50 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 18 - 17:36

Vazineju pagrinde mieste,regeneracija labai daznai vyksta pas mane.


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#51 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.080
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 vasario 18 - 18:16

Pipec jus rasot,as jau baigiu kava gerdamas nusizvengt visai ha ha ha😂 Laaabai specifine rasyba pagardinta gerais linksmais zodziais.Uzskaitau.Like!taip ir tooliau!
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#52 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2017 vasario 18 - 21:27

Per TA , ant kokio papulsi del tu kataliku, vienas pastuksens, is garso prasmirs , nes isgirs ,kad bakelis tuscias , kitas atvare , tikrintojui siules nepatiko,  nes pries katalizatoriu virinta ir uz jo, nu tipo nupjautas isdauzytas ir atgal ivirintas. tai irgi praspyre , ka pasigincysi jei katalikas tuscias. 


  • 0

#53 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 18 - 23:04

pradejom jau off'topint, nuo temos nuklydom per daug manau...
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#54 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 vasario 18 - 23:08

Is tepalo i ekologija tema :))))))...Visi sutikot, kad uzmiestyje issibezda...Issibezda jau nusibaige dpf'ai, normalus regeneruojasi taip, kad paprasti pilieciai niekad to nesupras. Antras dalykas apie kuri pamirstat, tai kad dyzelio degimas (ir apskritai vidaus degimo variklio) niekad nebuna perfect, dpf'as padeda izdegint,tai kas nesudege varyklije. Kaip jau Laimonas minejo, pas mus vaziuoja visos su uzmustais egr'ais ir fap'ais, tada perekupai dazniausiai paleidzia ta baisiaja regeneracija (na kai jau viskam ir taip zopa ir kai dumyja baisiau nei baisu) ir parduoda "laimingajam". O jus pasakojat apie tai, kad pas mus pilieciai tokie netvarkingi ir meta viska lauk....Nu tai pala pala, jei nesuperkat masina uz 10k eu, ne issimoketinai, turit kastu jai islaikyti, tai nebus jum ir taip baisu atnaujint tuos mazgus...O kai paimat uz 3k ir dpf'o keitimas kainuoja trecdali masinos ir uz ekologija jokio profit negauni, tai ko noret...? Net vokeciai ir prancuzai ta supranta ir pigienom tokiu servisu nedaro. Kaip bebutu, as toli nuo "zalumos", kai bus europines algos cia, tada galima bus ir apie zaluma pagalvoti, o kolkas...Jei ir atsinaujinsiu, tai egr off, dpf off, normalus tepalai i varikli be low saps.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 vasario 18 - 23:11

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#55 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 18 - 23:54

Jap, kai vyksta tvarkimga regeneracija, nieko nesuprasi. Nezinau is kur jus traukiat dumus. Pas mane kai ji prasideda, tai pajuntu is to, kad sustojus ir uzgesinus po masina austantis metalas caksi taip, kad atrodo ten kazkas ka tik Terminatoriu skystam metale islyde ir jis dabar austa :) Vaziuojant kartais galima suprasti is kvapo, toks perkaitusio metalo kvapas kartais pasijaucia, nemoku pasakyt. Bet gale jokio dumo as gyvenime nemaciau kad mestu kazka neiprasto. Plius galiu duoti gazo kiek noriu, i kalna, mesti zemyn per kelias pavaras - juodo dumo nesu mates gyvenime. Ne taip kaip tie sudo gabalai is VAG grupes, kai kala per gazus tai dumu juoduliai eina :)

P.S. O regeneracija dazna. Uzknisa biski. Bet cia kaina vazinejimo tik mieste. 


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2017 vasario 18 - 23:54

  • 0

#56 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 vasario 19 - 00:59

Jap, kai vyksta tvarkimga regeneracija, nieko nesuprasi. Nezinau is kur jus traukiat dumus. Pas mane kai ji prasideda, tai pajuntu is to, kad sustojus ir uzgesinus po masina austantis metalas caksi taip, kad atrodo ten kazkas ka tik Terminatoriu skystam metale islyde ir jis dabar austa :) Vaziuojant kartais galima suprasti is kvapo, toks perkaitusio metalo kvapas kartais pasijaucia, nemoku pasakyt. Bet gale jokio dumo as gyvenime nemaciau kad mestu kazka neiprasto. Plius galiu duoti gazo kiek noriu, i kalna, mesti zemyn per kelias pavaras - juodo dumo nesu mates gyvenime. Ne taip kaip tie sudo gabalai is VAG grupes, kai kala per gazus tai dumu juoduliai eina :)

P.S. O regeneracija dazna. Uzknisa biski. Bet cia kaina vazinejimo tik mieste. 

Pamatytum, kas bunai kai antru begiu uzminu :D  :D Kai kranai atsukti, tai vag'as ne vag'as - bus dumo. Ispjauk 2,7 dpf'a, "atsuk kranus" ir bus dumo, nori nenori :) Bet cia retas atvejis ir daugumoj vazineju tvarkingai, tai net stipriau begejantis ir turint tvarkinga ipurskima jokiu dumu (nebent garai ziema) nepamatysi :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 vasario 19 - 01:00

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#57 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 vasario 19 - 15:34

pradejom jau off'topint, nuo temos nuklydom per daug manau...

Natūralu. Prie alaus vyrai irgi pradeda šneką nuo aukštosios politikos ir net nepajunta, kai ima čiupinėti Kildišienės pasturgalį...  :wh:

 

...Issibezda jau nusibaige dpf'ai, normalus regeneruojasi taip, kad paprasti pilieciai niekad to nesupras...

 

Jap, kai vyksta tvarkimga regeneracija, nieko nesuprasi. Nezinau is kur jus traukiat dumus.

 

Nesupras blondinės ir kiti visai nesidomintys asabos. 

Gal per daug vaizdžiai apibūdinau tuos dūmus. Tai jokiu būdu ne juodi, uždengiantys vaizdą per veidrodėlį. Tai šviesiai pilkšvi ir anaiptol ne tiršti. Važiuodamas užmiesty, jų net nepastebėsi. Mieste kas kita. Savo muzikalia klausa iš karto nugirstu kažkiek pasikeitusį variklio garsą. Nežymiai, bet "kažkoks ne toks". Iš karto žvilgsnis į BC ekranėlį - viskas aišku, prasidėjo. Tas pirminis stipresnis spyris per gazus išmeta minėtą dūmelį. Čia visai tinka tam trydos apibūdinimui, kai kukulius išpūtęs ant unitazo paleidi galingą šaibą su purslais, o po to viskas normalizuojasi...

Dūmas irgi ne visiems pastebimas, ypač jei sukoncentravęs dėmesį į eismą, į gretimoj mašinoj sėdinčią papingą fyfą, ar skaitai parduotuvių iškabas. Vėliau degeneracija gali tęstis dar kokias 10 min, bet jau be jokio dūmo ir tik kuro sąnaudos išduoda vykstantį procesą.

O tas teigimas, kad dūmas matomas tik pas senus trantus su prabezdėtu DPF'u - mitas. Įdomumo dėlei šnekinau mūsų įmonės darbuotoją, turintį 2015 m lizinginę Astrą. Procesas lygiai toks pats, kaip manosios 2007 "senutės" su 230 kkm rida...


  • 0
... labai piktas diedas...

#58 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 19 - 17:25

Beja, as nesuprantu, kodel masinoje niekaip neindikuojama kokia lempute ar pranesimu, kad vyskta regeneracija. Gerai, kai pagauni ta is garso ir pasikeitusio siek tiek darbo, tada nors ir reikia gesint varikli, negesinu, dar pavazineju. O jei ne? Norit pasakyti sveika pastoviai uzgesint varikli kai regeneracija tik prasidjeo? O mieste vazinejant taip ir buna NUOLAT. Man pastoviai kiek pastebejau, regeneracija prasideda tada kai arba namo griztu ir i kiema jau suku, arba kai ketinu stoti prie parduotuves ir panasiai..... Ar kad ir trasoj, vazuoja zmogus, prasdejo regeneracija, o jis sast i pakales saslykine kebababo sugraust. Ir taip pastoviai. Kaip gamintojas isprende sita problema? Jei neispeja vairuotojo apie vykstancia regeneracija, tai darome isvada, kad gamintojas galvoja, jog pastovus jos nutraukimas jai tik prasidejus - nieko tokio? Nes jei tai butu svarbu, ispetu vairuotoja, kad jis dar pasivazinetu kol pasibaigs ji....


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2017 vasario 19 - 17:27

  • 0

#59 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 vasario 19 - 18:13

Gal tyčia padaryta, kad gamyklinė a la ekologija neatitraukinėtų vairuoklio dėmesio. Šiaip ant PC ekranėlio momentinių sąnaudų matosi. Pakilo - prasidėjo, sunormalėjo - baigėsi...

Vieną kitą kartą priverstinai nutraukus, gal ir nieko tokio, bet kartais geriau leisti procesui pasibaigt. Būna, kad vietoj prisiparkavimo prie gryčios po darbo, dar kokį sykį kvartalą ratu apsuki. Ir pageidautina aukštesnėm apsukom.

Būna, kad su mamule lovoj fiti-miti varai, va jau tuoj.... ir..... įšlepsi miegaman vaikis basas piktą sapną apie vilką pilką susapnavęs. Procesas priverstinai nutraukiamas. Kiaušai spragsi it tas perkaitęs duslintuvas... Juk negalvoji, kodėl Dievulis lemputės neuždegė, ane?..


  • 0
... labai piktas diedas...

#60 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 19 - 21:58

Gal tyčia padaryta, kad gamyklinė a la ekologija neatitraukinėtų vairuoklio dėmesio. Šiaip ant PC ekranėlio momentinių sąnaudų matosi. Pakilo - prasidėjo, sunormalėjo - baigėsi...

Vieną kitą kartą priverstinai nutraukus, gal ir nieko tokio, bet kartais geriau leisti procesui pasibaigt. Būna, kad vietoj prisiparkavimo prie gryčios po darbo, dar kokį sykį kvartalą ratu apsuki. Ir pageidautina aukštesnėm apsukom.

Būna, kad su mamule lovoj fiti-miti varai, va jau tuoj.... ir..... įšlepsi miegaman vaikis basas piktą sapną apie vilką pilką susapnavęs. Procesas priverstinai nutraukiamas. Kiaušai spragsi it tas perkaitęs duslintuvas... Juk negalvoji, kodėl Dievulis lemputės neuždegė, ane?..

Geriausias gyvenime girdetas palyginimas :D :D Dabar tikrai viskas aisku, ir klausimu nebera :D


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0