Sveiki. Važiuojant ilgesnį atstumą kartais dingsta turbina. Tiesiog nebepučia, dingsta trauka. Užgesinus ir vėl už kurus variklį viskas susitvarko. Jokių pranešimų kompas nerodo. Taip buvo kelis kartus, bet vis dažnėja. Kur ieškoti problemos? Ar diagnostikoje kas nors matytusi?
2l HDI 79kw turbinos problema
#1
Posted 2017 February 04 - 13:37
#2
Posted 2017 February 04 - 13:51
Sveiki. Važiuojant ilgesnį atstumą kartais dingsta turbina. Tiesiog nebepučia, dingsta trauka. Užgesinus ir vėl už kurus variklį viskas susitvarko. Jokių pranešimų kompas nerodo. Taip buvo kelis kartus, bet vis dažnėja. Kur ieškoti problemos? Ar diagnostikoje kas nors matytusi?
Ne turbinos problema, o jos valdymo ar dar kokio kito velnio. Protingas dede mokantis ne tik klaidas nuskaityti turetu nustatyti labai greit.
#3
Posted 2017 February 04 - 22:56
#4
Posted 2017 February 05 - 00:28
nusiimk apsauga ir susirask turbo valdikli ir atidziai apziurek fishke, sutaupysi 50e uz 3min diagnostika hiperbolizuoju bet tikrai kostmosas siand diagnostikos kaina kai pasako nu va tau cia problema ir daugiau nieko.
Kai pas pačius geriausius meistrus važiuojama, tai taip ir gaunasi. Na o jei už prisijungimą kompiuteriu ir realios bėdos diagnozavimą (be mechaninės diagnostikos po kapotu ar po visa mašina) 10-15eur atrodo labai daug, tuomet reiktų remontuotis patiems, nes tiesiog automobilis tokiu atveju yra prabangos prekė pagal kišenę arba net ne kišenę, o mentalitetą.
Laisvai gali būti, kad jam klaidos neuždega, o avarinį rėžimą vistiek įjungia, nes taip retai, bet kartais būna. O ypač pas 79kw, kur priklauso FAP, bet FAP būna išprogramuotas, dažniausiai nekokybiškai, ir dėl pusės klaidų išvis lemputės nejungia ir būna net į atmintį klaidos nerašo. Čia tokiu atveju net geras diagnostikas nepasakys, o jau reikia Laimono, Tauriaus, Pauliaus, katrie moka susiskaityt flashą ir pasižiūrėt, kas ten dedasi su klaidų lentelėmis. Būna kartais ten tuštuma. O avarinį rėžimą jungia.
Edited by tadas1991, 2017 February 05 - 00:29.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Posted 2017 February 05 - 10:40
Kai pas pačius geriausius meistrus važiuojama, tai taip ir gaunasi. Na o jei už prisijungimą kompiuteriu ir realios bėdos diagnozavimą (be mechaninės diagnostikos po kapotu ar po visa mašina) 10-15eur atrodo labai daug, tuomet reiktų remontuotis patiems, nes tiesiog automobilis tokiu atveju yra prabangos prekė pagal kišenę arba net ne kišenę, o mentalitetą.
Laisvai gali būti, kad jam klaidos neuždega, o avarinį rėžimą vistiek įjungia, nes taip retai, bet kartais būna. O ypač pas 79kw, kur priklauso FAP, bet FAP būna išprogramuotas, dažniausiai nekokybiškai, ir dėl pusės klaidų išvis lemputės nejungia ir būna net į atmintį klaidos nerašo. Čia tokiu atveju net geras diagnostikas nepasakys, o jau reikia Laimono, Tauriaus, Pauliaus, katrie moka susiskaityt flashą ir pasižiūrėt, kas ten dedasi su klaidų lentelėmis. Būna kartais ten tuštuma. O avarinį rėžimą jungia.
gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur
Edited by S.Vilius, 2017 February 05 - 10:58.
#6
Posted 2017 February 06 - 01:20
gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur
Man iš diagnostikos ne biznis, tai gali deginti, kiek tik nori.
Nemėgstu tokį dalyką, kaip diagnostiką vien tik kompiuterinę, atlikti. Nes žmogui dažnai ko tikslaus negali pasakyti, o tik kryptį, kam iš esmės šitas dalykas ir skirtas.
Ir kažkodėl vistiek asmeniškai sau mano pasakymą nusikreipei, nors jis buvo labai bendras ir skirtas tiems, kurie sėdi po kapotu dvi dienas ir ieško bėdos, kai prisijungus kompą, galima po to po kapotu trukti penkias minutes ar pusvalandį.
Studentu su 607 už 1000eur nevadinau. O ir nevadinčiau jokiais būdais, nes pats esu ex-studentas, daug nerimtesnis už daugumą esamų studentų, ir dar su BXu už 230eur. Taip, už 20vnt. kokybiškos kompiuterinės diagnostikos...
Papasakosiu, kaip šeštadienį atlikinėjau primityvią diagnostiką. Mergina atvarė C4 1,6HDi, iš seniai susitarus. Kažkada vasarą sakė pradėjo nerodyti temperatūros stulptelis ekranėly, pradžioj dar viena padala būdavo, o paskui jau visai nieko.
Aha, gerai, žiūrim, kaip yra. Sėdam į saloną - pečiukas pučia šiltą orą. Atsukam daug šilumos ir dar vėjelio - temperatūra nekrenta. Jungiamės Lexia, žiūrim temperatūrą variklio ECU - 45C. Žiūrim temperatūrą BSIno matomą (tikrinam, kaip per CAN suvaikšto duomenys, nes būna, kad variklio kompas mato -20C, o BSI rodo +97C) - irgi 45C. Vadinasi, arba daviklis tik perduoda tokią varžą, lyg būtų 45C, arba ten ir iš tikro yra 45C. Tikrinu, ar yra ir ar veikia elektrinis pečiukas - yra ir veikia. Iškoduoju - pučia vistiek karštą orą.
Lendam po kapotu ir tikrinam radiatorių - šiltas. Na, mašina kątik važiavusi, lauke lengvas pliusas, nėra šalta, viskas norma, gali būti ir karštas. Kišam ranką labai labai giliai ir nepatogiai (pas 2.0HDI tavo jau turėtų būt nepatogu, bet pas 1,6HDi dar daug šūdiniau, 307 praktiškai identiškas kėbulas ) prie pečiuko žarnų - karštos, bent jau pakankamai geram šildymui. Dar dėl visa ko patikrinam termostatą - užkurtam atjungiu temperatūrinio fiškę ir sudirba radiatorius, per minutę radiatorius jau ledinis, prijungus fiškę atgal - per penkias minutes nesušyla nė kiek. Vadinas, su termostatu viskas gerai. Daviklis užsakytas naujas, bet rytoj ryte dar prieš keisdamas pasijungsiu Lexia ir pažiūrėsiu, ką rodys šaltam minusiniam varikliui. Jei ten bus -50C arba +40C, tai iškart aišku, kad tikrai padės.
Pasakyk dabar man, kad 15eur už šitą problemos nustatymą yra daug Gal kas kaltintų termostatą. Termostatas kainuoja apie 40eur, daviklis gal net visus 8. Na, termostato keitime pliusas tas, kad termostatas tiekiamas kartu su nauju davikliu, tai ir ta problema vistiek pasitaisytų, ir termostatas būtų profilaktiškai pakeistas už gerokai pigiau, negu tada, kai iš tikro reiktų pačio termostato
Man labai patinka, kai žmonės tikisi, kad kompas parodys, kodėl nešviečia kokia lempa arba nepurškia ant langų.
Vienam Berlingui pasijungiau specialiu prašymu. Nu okei, norit, tai jungiamės. BSI yra klaida, kad perdegus lemputė. Lemputė gera, įdėję žmonės jau naują. Kontaktai geri, fiškė gera. Toliau jau darbo valandų kiekis pasidaro milžiniškas. Susitartu laiku atvažiuoja. Fiškėje randu 1,8V. Po dviejų valandų su testeriu, atsikasęs laidą praktiškai per visą mašinos ilgį, randu, kad per visą ilgį įtampa didėja, bet nieko gero ten vistiek nesigauna. Kadangi mašina buvęs anglas ir padaryta nelabai tvarkingai laidai po panele, tai BSI neišeina ištraukti, tai tikėjaus, kad prie jo nereiks lįsti. Deja, kai laide prieš palendant po panele radau 3,3V, tai nutariau, kad arba po panele nusvilęs laidas, arba problema BSIne. Tai atradau tą laidą šiaip taip tam užgrūstam BSI, šiaip taip atsiskaičiavau tinkamą skylę fiškėj ir laidą ten radau, dūriau su testeriu į laidą ir ten radau visus 3,8V... Išvada - susvilo BSI. Kompiuterinė diagnostika rašo, kad perdegė lemputė.
Kitas buvo atvažiavęs su 807, nepurškia ant langų. Varikliukas veikia, patikrino. Laidas nesupuvęs, fiškė irgi, patikrino, netgi susisekė laidą nuo saugiklinės (BSM) iki varikliuko ir sakė, kad viskas ten puiku, saugiklis irgi gyvas ir ant jo įtampa kabo. Pasijungiu kompą - COM2000 blokas mato rankenėlės paspaudimą, BSI mato rankenėlės paspaudimą ir pažadinus dirbtinai - ant langų nepurškia vistiek. Išvada - arba supuvęs kontaktas tarp BSI ir BSM, arba supuvęs BSM. Toliau jau testerinės diagnostikos reikia. Bet fiškes ir laidus pasižiūrėjo pats, kaip tu ir pasiūlei žmogui
Edited by tadas1991, 2017 February 06 - 01:29.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2017 February 06 - 02:32
neisizeisk,ir nepagalvok kad priesiskai nusiteikes esu pries pati,tikrai ne,bet man geda butu rasyti toki turini,koks kitas autoelektikas paskaites juoksis,prie ko cia can-as,jei canas bludintu girlianda skydelyje masina net starterio nesuktu..na o toliau bsm bsi....taip ir galu gedimo nerasi niekad su tokia paieska.
viska iesakom nuosekliai,pats supranti,kompu paziuri ar mato komandas,toliau rankutemis,nuo motoriuko ar lemputes tikrini grandines ne badydamas laidus kurie su laiku supus nuo dregmes,o visa grandine imi nuo stekerio iki stekerio,o tada tik draskai bsi ar bsm ir ziuri,aiskiniesi
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#8
Posted 2017 February 06 - 12:36
Kaip pavydžių visokio Vagenom ir šiaip opeliam (GM), kai diag kabelis kainuoja kaip keli bokalai putytės bare. Tai jei nesi ryžas ar durnas, tai diagnostiką pasidarysi.
O visiem kitiem kai kabeliai fuflo meid in čaina nuo 70 iki 100e (nelabai apsimoka nebent bizniaut per kolegas ir draugus), tai reik metyt bapkytes kokiam žąsinui ir sakyt: - eik parūkyt, aš pats pasižiūrėsiu )
P.S. Tadui reik forumo literatūros premija skirt
Edited by diawollo, 2017 February 06 - 12:38.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#9
Posted 2017 February 06 - 14:42
neisizeisk,ir nepagalvok kad priesiskai nusiteikes esu pries pati,tikrai ne,bet man geda butu rasyti toki turini,koks kitas autoelektikas paskaites juoksis,prie ko cia can-as,jei canas bludintu girlianda skydelyje masina net starterio nesuktu..na o toliau bsm bsi....taip ir galu gedimo nerasi niekad su tokia paieska.
viska iesakom nuosekliai,pats supranti,kompu paziuri ar mato komandas,toliau rankutemis,nuo motoriuko ar lemputes tikrini grandines ne badydamas laidus kurie su laiku supus nuo dregmes,o visa grandine imi nuo stekerio iki stekerio,o tada tik draskai bsi ar bsm ir ziuri,aiskiniesi
Aš neįsižeisiu tikrai, nes aš ne elektrikas ir ne autoelektrikas, tai laisvai galit juoktis
Žinokit, dar yra toks reikalas, kad nebūtinai taip perskaitėt, kaip aš turėjau omeny rašydamas.
O kad programavimo žinių neturiu, tai faktas, todėl ir apie tikslų CAN veikimą ne super daug žinau, tad galiu daryti daug klaidų kažką aprašydamas, bet tos klaidos nėra esminės. Esminės klaidos būna tada, kai autoelektrikais save vadinantys žmonės prasiskambina CANinius laidus su pliusu nuo akumo arba aktyvios kontrolkės...
Kaip pavydžių visokio Vagenom ir šiaip opeliam (GM), kai diag kabelis kainuoja kaip keli bokalai putytės bare. Tai jei nesi ryžas ar durnas, tai diagnostiką pasidarysi.
O visiem kitiem kai kabeliai fuflo meid in čaina nuo 70 iki 100e (nelabai apsimoka nebent bizniaut per kolegas ir draugus), tai reik metyt bapkytes kokiam žąsinui ir sakyt: - eik parūkyt, aš pats pasižiūrėsiu )
P.S. Tadui reik forumo literatūros premija skirt
Man skirt nieko nereikia, ką ką mygtukus maigyt netingiu. Dažniausiai...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users