605 2.1 TD mirties taškas arba aukščiausia vožtūvo padėtis
#1
Posted 2017 February 13 - 11:57
#2
Posted 2017 February 13 - 12:49
Ne, jokių kitų būdų nereikia.
Velenėlio žymė yra skriemulyje - 8mm varžtas.
Siurblio žymė yra skriemulyje - 8mm 2vnt varžtų - būtinai arba įsukt abudu, arba patikrint, kad antras tikrai lenda ir įsisuka, nes yra tokia padėtis, kad tinka tik vienas.
Alkūninio veleno žymė yra po starteriu, taip pat 8mm kaištis, tik ten įsukt nereikia, o tik įkišt. Šiaip pasidaręs esu, ir originaliuose komplektuose būna toks ilgas kaištis užlenktu galu ir labai ilga rankenėle, kad nereiktų imti starterio, o įkišt iš apačios, bet jei pirmą kartą darai, gali būti sunkoka rasi ir įkišti, tuomet paprasčiau bus nusisukti ir ant laidų šone pasikabinti starterį, ir rasi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2017 February 13 - 13:06
Ačiū labai, dar girdėjau kad galima aukščiausią padėti sužinoti nusukus pakaitinimo žvake ir įkišti kokį laidėlį, kad būtų matyt kada vožtuvas aukščiausioj padėtyje. Bet turbūt prastas būdas?Ne, jokių kitų būdų nereikia.
Velenėlio žymė yra skriemulyje - 8mm varžtas.
Siurblio žymė yra skriemulyje - 8mm 2vnt varžtų - būtinai arba įsukt abudu, arba patikrint, kad antras tikrai lenda ir įsisuka, nes yra tokia padėtis, kad tinka tik vienas.
Alkūninio veleno žymė yra po starteriu, taip pat 8mm kaištis, tik ten įsukt nereikia, o tik įkišt. Šiaip pasidaręs esu, ir originaliuose komplektuose būna toks ilgas kaištis užlenktu galu ir labai ilga rankenėle, kad nereiktų imti starterio, o įkišt iš apačios, bet jei pirmą kartą darai, gali būti sunkoka rasi ir įkišti, tuomet paprasčiau bus nusisukti ir ant laidų šone pasikabinti starterį, ir rasi
#4
Posted 2017 February 13 - 13:10
Vožtuvo padėties (kurio vožtuvo? Pas tave po tris vožtuvus kiekvienam cilindre) per pakaitinimo žvakės skylę įkišęs laidą, tikrai nesužinosi. Galbūt stumoklio, bet irgi klausimas, nes čia yra forkameros, tai gali nelįsti nei per žvakę, nei per purkštuką niekas vidun. Pas senesnius 1,8 ir 1.9 D ir TD dar būdavo galvoj speciali kompresinė zagluškė, per kurią būdavo tikrai galima kažką įkišti, bet tik indikatorių, o ne jokį laiduką. Nes laidukas ir yra laidukas, garantuotai ant danties praknisi diržą minimum. Dėl šito variklio nebepamenu, kaip, bet berods kaiščiuojasi kai 1 ir 4 viršuje. Bet šiuolaikiškesni motorai dažnai kaiščiuojasi viduryje eigos.
Edited by tadas1991, 2017 February 13 - 13:11.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Posted 2017 February 13 - 16:09
Vožtuvo padėties (kurio vožtuvo? Pas tave po tris vožtuvus kiekvienam cilindre) per pakaitinimo žvakės skylę įkišęs laidą, tikrai nesužinosi. Galbūt stumoklio, bet irgi klausimas, nes čia yra forkameros, tai gali nelįsti nei per žvakę, nei per purkštuką niekas vidun. Pas senesnius 1,8 ir 1.9 D ir TD dar būdavo galvoj speciali kompresinė zagluškė, per kurią būdavo tikrai galima kažką įkišti, bet tik indikatorių, o ne jokį laiduką. Nes laidukas ir yra laidukas, garantuotai ant danties praknisi diržą minimum. Dėl šito variklio nebepamenu, kaip, bet berods kaiščiuojasi kai 1 ir 4 viršuje. Bet šiuolaikiškesni motorai dažnai kaiščiuojasi viduryje eigos.
Na kiek žinau tai atsukus pirmo vožtuvo žvakę, bet ok nerizikuosiu, meginsiu ieškot žymės alkūniniame velene po starteriu. Ačiū labai už patikslinimą
#6
Posted 2017 February 14 - 02:16
Vožtuvo žvakę?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users