Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 dyzelis 66kw nesikuria


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#21 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 kovo 03 - 17:55

Sveiki,na va mano mazasis pezo vel gyvas:)Deka Laimono....

 

Valioooooo !!!!!!!..... 


  • 0
... labai piktas diedas...

#22 arturiukxs

arturiukxs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0Hdi 79kw 2002m.

Parašyta 2017 kovo 07 - 19:01

Sveiki,na va mano mazasis pezo vel gyvas:)Deka Laimono,va cia tai savo darbo zinovas,diagnoze pasitvirtino 100%,Aciū☺na ir patarto meistro Kazimiero kuris sutvarke gedimaKas nutike buvo pradzioj rasiau,kad per nakti prastovejas pezo ryte nebeuzsivede nuo pirmo pasukimo,aisku pabandziau dar karta ir nieko,pamaniau akumuliatorius issikrove,ji pakroviau ,bet deja tas pats,..na ka tada prasidejo meistru paieskos:(va cia ir prasideda tikroji beda,susirast tikra meistra sunku,teko nuo keliu nusivilt,bet cia parasius i peugeot foruma greit radau:)Aciu parekomendavusiems i ka kreiptisLaimonas greit issprende gedima,100% pasitvirtino kad tai persokes dirzelis,...buvo sulenkti karamislai(jei taip vadinas bijau suklyst)tai teko juos keist,dirzeli keitem taip pat,guolius,vandens pompa,(pompa buvo ir senoji gera,bet meistras gavo visa rinkini su dirzeliu ir guoliais,tai pasikeitem i nauja)...Tai va iskilus tokiam gedimui kas apie auto remonta nenusimano bus bent uzuomina kas gali buti,patarimas rinktis tik gerus meistrus,nes teko sutikt apsisaukeliu,kuriu deka buvo keista kita detale,po kurios keitimo nieks nepasikeite:(.Sekmes peugeot vairuotojai(os)


Kiek uz viska sumokejai jei nepaslaptis?:) nes manau man ir ta pati beda, auto peugeot 307 2.0hdi 79kw, 2002m, viena diena auto stovejo nekurta, kita diena sedau kilt i klaipeda jau kazkaip keistai uzsikure, pradejau vaziuot lyg ir mormaliai viskas keliai slidoki buvo tai nespaudziau perdaug tik po 30km pastebejau kad liutas visiskai netraukia, ziuriu kuro sanaudos nuo 15l momentines vaziuojant ant 70km/h, sustojau salikelej sakau pameginsiu perkurt bet taip ir nepavyko uzkurt, poto draugas atvare bandem ant buksyro bet nepavyko iskart isjungus pavara geso, nutempe prie elektriko tai su kuro sistema sako viskas tvarkoj tikriausiai dirzas trukes, bet kad lyg savo vietoj nlb eina prieit isvirsaus tai speju gal persokes bus per dantukus
  • 0

#23 Inga 83

Inga 83
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Palanga
  • Automobilis:Peugeot 307 Hdi

Parašyta 2017 kovo 08 - 07:22

Jei tokia pat beda kaip pas mano liutuka buvo,teks tikrai nemazai sumoket,ziurint kokias detales keis,o maniskiui nemazai detaliu reikejo,,,bet pasidomekit kas remontuoja daug maz pasakys kaina☺
  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 08 - 12:42

Gal pradžioj bėdą nustatykit, nes tokie patys simptomai būna ir kai peršokęs diržas, ir kai gatavas pvz. velenėlio daviklis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2017 kovo 09 - 00:21

Gal pradžioj bėdą nustatykit, nes tokie patys simptomai būna ir kai peršokęs diržas, ir kai gatavas pvz. velenėlio daviklis.


cia tie visi persokinejai del per ilgai atidelioto dirzo keitmo ar del sudino jo pakeitimo buna?
  • 0

#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 09 - 02:07

Įvairiai, ir dėl vieno ir dėl kito manau panaši tikimybė. Dar populiarūs gedimai būna, kai keičiamas tik diržas arba diržas su guoliais, bet pamirštama pompa (belekiek esu pritraukęs originalių pompų automobiliams, kur diržai jau būna keisti ne po vieną kartą, o pompa dar gamyklinė. Seniausią, esančią ant paskirstymo diržo, esu radęs su 88 metų štampu, garbingai atidirbusią beveik 30 metų. Ji atlaikė gal kokią pusę lemono km, nes buvo sena ir kokybiška, bet dabartinės tiek jau nebelaiko. Kiekvieną diržo keitimą keičiam ir pompą.

Dar labai dažna, praktiškai gal ir dažniausia priežastis - subyrėjęs škyvas. Jei jau taip atsitiko kelyje - STOP. Gesinam mašiną ir niekur savu varikliu nebejudam. Subyrėjęs škyvas pasidalina ir pradeda gramdyti apatinį diržo dangtelį. Kai jį pragramdo, tai arba pačio dangtelio drožlės, arba škyvo drožlės, gabalai ir pan. patenka ant diržo ir jis peršoka. Naujesnis 2 dalių škyvas 0515S4 retai taip padaro, bet senesnis 0515V6 labai mėgsta. Iš manęs pardavėjai dalių jau juokiasi, kad tuos skriemulius perku kilogramais, bet dažniausiai nuperki 2-3, ir per porą mėnesių maksimum sumontuoji, o kartais ir per savaitę :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 09 - 02:08

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 kovo 09 - 07:55

Aš kaip spėju šiuo atveju pasitaikė YPAČ retas variantas šiam modeliui. Žinot istoriją su C8, P807 kai ant pagr. diržo pribėga vanduo, tada prišala, ryte kuri, ir brum peršoka dižas. Yra buvę atvejų, jog peršoka per pusę velenėlio dantų.

 

Tai ką aš pamačiau atvažiavęs į vietą, laabai nebūdinga P307. Visas variklio viršus - vandenyje, per plastiko tarpa matėsi ir pagri diržaz visas šlapias. Velenėlio daviklis yra tokioje duobutėje, tai visa ta duobutė su pačiu davikliu užpildyta vandens, o virš jo ant "palangės" kabo didžiuliai keli vandens lašai. Aišku camshaft sensor fault, susitrumpines vargselis... Drižas sakė buvo peršokęs apie 20 dantų....... Visi keromyslai pakeisti naujais, sudėtas naujas paskirstymo diržas ir visa kas priklauso.

 

Mano išvada, vakare pastatė mašiną, ta naktį lijo, ryte buvo -5 šalčio. Sukam - tarkšt. Sušalęs vanduo virto į ledą ir taip prasisuko. Gal "pagelbėjo" ir tai, jog kai keitė diržą prieš tai buvęs meistras nedatempė, nes diržas pats nebuvo senas. Taigi, jei variklis šlapias, nemąstykit - "AI SUŠILS VARIKLIS IR IŠDŽIUS".


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 kovo 09 - 07:56

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 09 - 10:23

Įdomu, nes aš 307, kaip ir jo bratką C4, laikau "šlapiųjų" variklio skyrių bolidais. Galėčiau netgi priminti savo C4 1.6HDi darbelį, kur purkštukus teko traukti su hidraulika 17T jėga, visai kaip minivenams  :)

Tikriausiai viskas priklauso nuo stiklo plastmasių būklės...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 09 - 10:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 Inga 83

Inga 83
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Palanga
  • Automobilis:Peugeot 307 Hdi

Parašyta 2017 kovo 09 - 10:38

Tai vat blogai stiklas istatytas pas mano pezuka,,ir bega vanduo:(po remonto garaze laikau,bet vaziuojant ir isvykus kazkur tai net nezinau kaip apsaugot,.Manau reikia kreiptis kas su stiklu dejimu uzsiima, ar kazka tai ten po juo uzdeto baisu ir vel bedos prisisaukt
  • 0

#30 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2017 kovo 09 - 16:51



Tai vat blogai stiklas istatytas pas mano pezuka,,ir bega vanduo:(...

Ne stiklas blogai įstatytas (na netikiu, kad jį taip kreivai šleivai įstatytų), bet pati plasmasė, kuri yra po stiklu ir jį apgaubia atgyveno savo ir tinkamai neprisispaudžia. Ieškojau aš jos tvarkingos, bet kiek žiūrėjau, visur jos jau tokios nekokios... Pas mane taip pat bėgdavo nuo stiklo po kapotu, bet tik vienoj vietoj ant akumuliatoriaus. Visada ant akumuliatoriaus bala būdavo ir klema šlapia. Tai čiut modifikavau akumuliatoriaus dėžę. Dabar tie lašai nubėga žemyn ant dėžės

 

20170309_160452_zps52gtip3n.jpg

 

Vasarą mąstau tą plasmasę tvarkingai su silikonu priklijuoti prie stiklo. Tuomet bus 100% garantuotas nubėgimas ten kur priklauso.


  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#31 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 09 - 19:24

Ne stiklas blogai įstatytas (na netikiu, kad jį taip kreivai šleivai įstatytų), bet pati plasmasė, kuri yra po stiklu ir jį apgaubia atgyveno savo ir tinkamai neprisispaudžia. Ieškojau aš jos tvarkingos, bet kiek žiūrėjau, visur jos jau tokios nekokios... Pas mane taip pat bėgdavo nuo stiklo po kapotu, bet tik vienoj vietoj ant akumuliatoriaus. Visada ant akumuliatoriaus bala būdavo ir klema šlapia. Tai čiut modifikavau akumuliatoriaus dėžę. Dabar tie lašai nubėga žemyn ant dėžės

20170309_160452_zps52gtip3n.jpg

Vasarą mąstau tą plasmasę tvarkingai su silikonu priklijuoti prie stiklo. Tuomet bus 100% garantuotas nubėgimas ten kur priklauso.

Klausimas. Ka tokiu atveju turetu daryti meistras, kuris remontuoja? Nes esu nekart rades priklijuota su dvipuse arba ant hermetiko pastatyta. Nulupi, kai reikia prieit prie variklio galo. O atgal priklausytu det ten viska lupant, valant ir klijuojant, ar reiktu palikti zmogui atgal paciam prisiklijuot? Tokiu atveju, ar toks remontas turi kainuoti daugiau, negu bolidui, pas kuri viskas originaliai sudeta be jokiu hermetiku?
Cia realiai tiesiog diskusinis klausimas. Kaip zmoniu nuomone?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#32 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 kovo 09 - 19:41

Stikla kai deda, blogai plastmases sudeda, o blogiausia, kad jad sulauzo. Eina viska sutvarkyti, lituoklis plastiko, hermetikai ir pan. Pas 807 ne viena beda isspresta, tai 307 neisimtis. Aisku pasiknisimo yra ir su slanga varymo, paskui vel...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#33 Inga 83

Inga 83
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Palanga
  • Automobilis:Peugeot 307 Hdi

Parašyta 2017 kovo 09 - 19:50

bet kazi klausimas ar tokius samadielkinius padarymus kitas permeistrauti nori,tai vat ir priklauso nuo meistro jei apsiima tai ir moki uz tai,kad viska sudetu atgal,
  • 0

#34 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2017 kovo 09 - 19:58

Klausimas. Ka tokiu atveju turetu daryti meistras, kuris remontuoja? Nes esu nekart rades priklijuota su dvipuse arba ant hermetiko pastatyta. Nulupi, kai reikia prieit prie variklio galo. O atgal priklausytu det ten viska lupant, valant ir klijuojant, ar reiktu palikti zmogui atgal paciam prisiklijuot? Tokiu atveju, ar toks remontas turi kainuoti daugiau, negu bolidui, pas kuri viskas originaliai sudeta be jokiu hermetiku?
Cia realiai tiesiog diskusinis klausimas. Kaip zmoniu nuomone?

Nė neabejoju, kad pats tikrai ne kartą esi radęs įdomesnių chaltūrų :). O chaltūrų perdarymas ar sutvarkymas tikrai kartais atima nemažai laiko. O papildomai sugaištas laikas = papildomi remontai kaštai. Bet kuriuo atveju tokie dalykai manau turi buti suderinti tarpusavyje, ir tikrai ne už ačiū.


  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#35 Inga 83

Inga 83
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Palanga
  • Automobilis:Peugeot 307 Hdi

Parašyta 2017 kovo 09 - 21:30

Stikla kai deda, blogai plastmases sudeda, o blogiausia, kad jad sulauzo. Eina viska sutvarkyti, lituoklis plastiko, hermetikai ir pan. Pas 807 ne viena beda isspresta, tai 307 neisimtis. Aisku pasiknisimo yra ir su slanga varymo, paskui vel...


Bet tai gal uztenka kokiu kliju ten kur praleidzia vandeni
  • 0

#36 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2017 kovo 09 - 21:43

Bet tai gal uztenka kokiu kliju ten kur praleidzia vandeni

Užtenka. Padoraus silikono. Nuimat tą plasmasę, nusiriebalinate tiek stiklo apačią, tiek tos plasmasės briauną, tepat silikoną ir statot į vietą. Visas vanduo nubėgs į abu kampus. Blogiausiu atveju jei tektų keisti stiklą, imti variklį, ar kažką panašaus, gali tekti pirkti kitą šrotinę tą plasmasę. Bet tai žYYYmiai pigiau nei tamstos turėtas remontas.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#37 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 kovo 09 - 21:46

Lituoti reikia tik kai skilus plastmase ar trukus, dar buma gumines tarpines ismeto, tada arba kazka burti arba tiesiog uzhermetinti :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#38 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 09 - 21:54

66kw gerai, ten gale nelabai buna ka veikt. Va kai 100kw. Keiti zvakes, imi valytuvus, keiti turbos davikli, imi valytuvus, keiti ar glusini egr, imi valytuvus...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#39 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 kovo 10 - 09:46

O pas miniveną išvis kasdien imi valytuvus, nes ten be valytuvų ėmimo gali tepalus ir filtrus pakeist nebent arba purkštukų grįžtamą pamatuot


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0