Sveiki,na va mano mazasis pezo vel gyvas:)Deka Laimono....
Valioooooo !!!!!!!.....
Posted 2017 March 03 - 17:55
Sveiki,na va mano mazasis pezo vel gyvas:)Deka Laimono....
Valioooooo !!!!!!!.....
Posted 2017 March 07 - 19:01
Sveiki,na va mano mazasis pezo vel gyvas:)Deka Laimono,va cia tai savo darbo zinovas,diagnoze pasitvirtino 100%,Aciū☺na ir patarto meistro Kazimiero kuris sutvarke gedimaKas nutike buvo pradzioj rasiau,kad per nakti prastovejas pezo ryte nebeuzsivede nuo pirmo pasukimo,aisku pabandziau dar karta ir nieko,pamaniau akumuliatorius issikrove,ji pakroviau ,bet deja tas pats,..na ka tada prasidejo meistru paieskos:(va cia ir prasideda tikroji beda,susirast tikra meistra sunku,teko nuo keliu nusivilt,bet cia parasius i peugeot foruma greit radau:)Aciu parekomendavusiems i ka kreiptisLaimonas greit issprende gedima,100% pasitvirtino kad tai persokes dirzelis,...buvo sulenkti karamislai(jei taip vadinas bijau suklyst)tai teko juos keist,dirzeli keitem taip pat,guolius,vandens pompa,(pompa buvo ir senoji gera,bet meistras gavo visa rinkini su dirzeliu ir guoliais,tai pasikeitem i nauja)...Tai va iskilus tokiam gedimui kas apie auto remonta nenusimano bus bent uzuomina kas gali buti,patarimas rinktis tik gerus meistrus,nes teko sutikt apsisaukeliu,kuriu deka buvo keista kita detale,po kurios keitimo nieks nepasikeite:(.Sekmes peugeot vairuotojai(os)
Posted 2017 March 08 - 07:22
Posted 2017 March 08 - 12:42
Gal pradžioj bėdą nustatykit, nes tokie patys simptomai būna ir kai peršokęs diržas, ir kai gatavas pvz. velenėlio daviklis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 March 09 - 00:21
Gal pradžioj bėdą nustatykit, nes tokie patys simptomai būna ir kai peršokęs diržas, ir kai gatavas pvz. velenėlio daviklis.
Posted 2017 March 09 - 02:07
Įvairiai, ir dėl vieno ir dėl kito manau panaši tikimybė. Dar populiarūs gedimai būna, kai keičiamas tik diržas arba diržas su guoliais, bet pamirštama pompa (belekiek esu pritraukęs originalių pompų automobiliams, kur diržai jau būna keisti ne po vieną kartą, o pompa dar gamyklinė. Seniausią, esančią ant paskirstymo diržo, esu radęs su 88 metų štampu, garbingai atidirbusią beveik 30 metų. Ji atlaikė gal kokią pusę lemono km, nes buvo sena ir kokybiška, bet dabartinės tiek jau nebelaiko. Kiekvieną diržo keitimą keičiam ir pompą.
Dar labai dažna, praktiškai gal ir dažniausia priežastis - subyrėjęs škyvas. Jei jau taip atsitiko kelyje - STOP. Gesinam mašiną ir niekur savu varikliu nebejudam. Subyrėjęs škyvas pasidalina ir pradeda gramdyti apatinį diržo dangtelį. Kai jį pragramdo, tai arba pačio dangtelio drožlės, arba škyvo drožlės, gabalai ir pan. patenka ant diržo ir jis peršoka. Naujesnis 2 dalių škyvas 0515S4 retai taip padaro, bet senesnis 0515V6 labai mėgsta. Iš manęs pardavėjai dalių jau juokiasi, kad tuos skriemulius perku kilogramais, bet dažniausiai nuperki 2-3, ir per porą mėnesių maksimum sumontuoji, o kartais ir per savaitę
Edited by tadas1991, 2017 March 09 - 02:08.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 March 09 - 07:55
Aš kaip spėju šiuo atveju pasitaikė YPAČ retas variantas šiam modeliui. Žinot istoriją su C8, P807 kai ant pagr. diržo pribėga vanduo, tada prišala, ryte kuri, ir brum peršoka dižas. Yra buvę atvejų, jog peršoka per pusę velenėlio dantų.
Tai ką aš pamačiau atvažiavęs į vietą, laabai nebūdinga P307. Visas variklio viršus - vandenyje, per plastiko tarpa matėsi ir pagri diržaz visas šlapias. Velenėlio daviklis yra tokioje duobutėje, tai visa ta duobutė su pačiu davikliu užpildyta vandens, o virš jo ant "palangės" kabo didžiuliai keli vandens lašai. Aišku camshaft sensor fault, susitrumpines vargselis... Drižas sakė buvo peršokęs apie 20 dantų....... Visi keromyslai pakeisti naujais, sudėtas naujas paskirstymo diržas ir visa kas priklauso.
Mano išvada, vakare pastatė mašiną, ta naktį lijo, ryte buvo -5 šalčio. Sukam - tarkšt. Sušalęs vanduo virto į ledą ir taip prasisuko. Gal "pagelbėjo" ir tai, jog kai keitė diržą prieš tai buvęs meistras nedatempė, nes diržas pats nebuvo senas. Taigi, jei variklis šlapias, nemąstykit - "AI SUŠILS VARIKLIS IR IŠDŽIUS".
Edited by Laimonas, 2017 March 09 - 07:56.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2017 March 09 - 10:23
Įdomu, nes aš 307, kaip ir jo bratką C4, laikau "šlapiųjų" variklio skyrių bolidais. Galėčiau netgi priminti savo C4 1.6HDi darbelį, kur purkštukus teko traukti su hidraulika 17T jėga, visai kaip minivenams
Tikriausiai viskas priklauso nuo stiklo plastmasių būklės...
Edited by tadas1991, 2017 March 09 - 10:23.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 March 09 - 10:38
Posted 2017 March 09 - 16:51
Tai vat blogai stiklas istatytas pas mano pezuka,,ir bega vanduo:(...
Ne stiklas blogai įstatytas (na netikiu, kad jį taip kreivai šleivai įstatytų), bet pati plasmasė, kuri yra po stiklu ir jį apgaubia atgyveno savo ir tinkamai neprisispaudžia. Ieškojau aš jos tvarkingos, bet kiek žiūrėjau, visur jos jau tokios nekokios... Pas mane taip pat bėgdavo nuo stiklo po kapotu, bet tik vienoj vietoj ant akumuliatoriaus. Visada ant akumuliatoriaus bala būdavo ir klema šlapia. Tai čiut modifikavau akumuliatoriaus dėžę. Dabar tie lašai nubėga žemyn ant dėžės
Vasarą mąstau tą plasmasę tvarkingai su silikonu priklijuoti prie stiklo. Tuomet bus 100% garantuotas nubėgimas ten kur priklauso.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Posted 2017 March 09 - 19:24
Klausimas. Ka tokiu atveju turetu daryti meistras, kuris remontuoja? Nes esu nekart rades priklijuota su dvipuse arba ant hermetiko pastatyta. Nulupi, kai reikia prieit prie variklio galo. O atgal priklausytu det ten viska lupant, valant ir klijuojant, ar reiktu palikti zmogui atgal paciam prisiklijuot? Tokiu atveju, ar toks remontas turi kainuoti daugiau, negu bolidui, pas kuri viskas originaliai sudeta be jokiu hermetiku?Ne stiklas blogai įstatytas (na netikiu, kad jį taip kreivai šleivai įstatytų), bet pati plasmasė, kuri yra po stiklu ir jį apgaubia atgyveno savo ir tinkamai neprisispaudžia. Ieškojau aš jos tvarkingos, bet kiek žiūrėjau, visur jos jau tokios nekokios... Pas mane taip pat bėgdavo nuo stiklo po kapotu, bet tik vienoj vietoj ant akumuliatoriaus. Visada ant akumuliatoriaus bala būdavo ir klema šlapia. Tai čiut modifikavau akumuliatoriaus dėžę. Dabar tie lašai nubėga žemyn ant dėžės
Vasarą mąstau tą plasmasę tvarkingai su silikonu priklijuoti prie stiklo. Tuomet bus 100% garantuotas nubėgimas ten kur priklauso.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 March 09 - 19:41
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2017 March 09 - 19:50
Posted 2017 March 09 - 19:58
Klausimas. Ka tokiu atveju turetu daryti meistras, kuris remontuoja? Nes esu nekart rades priklijuota su dvipuse arba ant hermetiko pastatyta. Nulupi, kai reikia prieit prie variklio galo. O atgal priklausytu det ten viska lupant, valant ir klijuojant, ar reiktu palikti zmogui atgal paciam prisiklijuot? Tokiu atveju, ar toks remontas turi kainuoti daugiau, negu bolidui, pas kuri viskas originaliai sudeta be jokiu hermetiku?
Cia realiai tiesiog diskusinis klausimas. Kaip zmoniu nuomone?
Nė neabejoju, kad pats tikrai ne kartą esi radęs įdomesnių chaltūrų . O chaltūrų perdarymas ar sutvarkymas tikrai kartais atima nemažai laiko. O papildomai sugaištas laikas = papildomi remontai kaštai. Bet kuriuo atveju tokie dalykai manau turi buti suderinti tarpusavyje, ir tikrai ne už ačiū.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Posted 2017 March 09 - 21:30
Stikla kai deda, blogai plastmases sudeda, o blogiausia, kad jad sulauzo. Eina viska sutvarkyti, lituoklis plastiko, hermetikai ir pan. Pas 807 ne viena beda isspresta, tai 307 neisimtis. Aisku pasiknisimo yra ir su slanga varymo, paskui vel...
Posted 2017 March 09 - 21:43
Užtenka. Padoraus silikono. Nuimat tą plasmasę, nusiriebalinate tiek stiklo apačią, tiek tos plasmasės briauną, tepat silikoną ir statot į vietą. Visas vanduo nubėgs į abu kampus. Blogiausiu atveju jei tektų keisti stiklą, imti variklį, ar kažką panašaus, gali tekti pirkti kitą šrotinę tą plasmasę. Bet tai žYYYmiai pigiau nei tamstos turėtas remontas.Bet tai gal uztenka kokiu kliju ten kur praleidzia vandeni
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Posted 2017 March 09 - 21:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2017 March 09 - 21:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 March 10 - 09:46
O pas miniveną išvis kasdien imi valytuvus, nes ten be valytuvų ėmimo gali tepalus ir filtrus pakeist nebent arba purkštukų grįžtamą pamatuot
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 3 guests, 0 anonymous users