307sw 1,6hdi .keisiu tepalus .yra užesiukas ir nežinia kada buvo keisti .tai patarkit ką verta ipilt TOTAL GEAR 8 (kaip priklauso) ir + kažkokiu priedų ar koki tirštesni tipo 75w85 75w90 75w140 ?
P307SW greičiu dėžės tepalai
#1
Posted 2017 March 03 - 12:16
#2
Posted 2017 March 03 - 16:01
Total Gear8 ir jokių priedų, jei nerasit tepale drožlių ir kitokių įtartinų nuosėdų ar keistos konsistencijos. Jei tepalas labai labai nešvarus, patartina pasikeisti kelis kartus, su nedideliu intervalu. Jei daug daug drožlių (tiek, kad visas tepalas metalos blizgesio ir spalvos), tai tokia dėžė, jei dar dirba normaliai, tai ilgai jau nebedirbs. Kažkur pažeistos cementuotės ir jau dirba minkštesniuoju gilesniu metalo sluoksniu, kuris dyla greičiau. Tokiu atveju ilgesniam sveikam dėžės darbui padėtų koks nors kondicionierius, super tepalas ir panašiai. Bet pirkti galima tik gerų rimtų gamintojų, pvz Liqui Moly. Jie turi labai galingą seriją visokių priedų visokiems gyvenimo atvejams.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2017 March 03 - 19:48
307sw 1,6hdi .keisiu tepalus .yra užesiukas ir nežinia kada buvo keisti .tai patarkit ką verta ipilt TOTAL GEAR 8 (kaip priklauso) ir + kažkokiu priedų ar koki tirštesni tipo 75w85 75w90 75w140 ?
Tik Total Gear 8, ir jokiu priedu!As apskritai labai kritiskai vertinu visokius priedus , tiek variklio tepalui , tiek pavaru dezes tepalui.Jeigu isleidus tepala is pavaru dezes randi blizganciu detaliu , arba neduok dieve druozliu, yra tik viena iseitis remontuoti arba keisti pavaru deze.
#4
Posted 2017 March 03 - 22:11
#5
Posted 2017 March 04 - 06:34
Tik Total Gear 8, ir jokiu priedu!As apskritai labai kritiskai vertinu visokius priedus , tiek variklio tepalui , tiek pavaru dezes tepalui.Jeigu isleidus tepala is pavaru dezes randi blizganciu detaliu , arba neduok dieve druozliu, yra tik viena iseitis remontuoti arba keisti pavaru deze.
Na aš pats niekur nieko nepilu, bet su perekupais, tokiais šiek tiek dar sąžinės turinčiais (kur prieš parduodami žvakes, tepalus, filtrus realiai pakeičia, o ne tik meluoja, kad keitė), tenka pabendrauti retkarčiais (tikrai retai). Tai sakė, kad tikrai yra priedų, kurie problemas kelti pradedančią mechaninę dėžę sugeba neblogai atgaivinti. Tokia dėžė nebenuvažiuos šimtuko, bet dešimtį ar net tris būna ir nuvažiuoja dar. Kolega turėjo XM, kuriam pradėjo ūžti pirminio veleno guoliai. Iškart nuvežė savo turimą atsarginę dėžę savo kolegoms pavarų dėžių meistrams ir susiremontavo kaip priklauso. Kadangi jam, kaip ir man, nekyla rankos keisti savo automobilio pavarų dėžę, kol ji dar iš esmės be problemų važiuoja, tik skleidžia kažkokį ne itin įkyrų ir ne itin trukdantį garsą, su kuriuo "batsiuvys be batų" gali laisvai susitaikyti, tai su ta dėže pavažinėjo ir sužinojo, kiek galima tempti.
Senutėlė ME5 dėžė atlaikė 30-40tūkst. km, iki kol pabiro iki maždaug tokio lygio, kad dar važiuoti buvo galima, bet jau su rimtais kompromisais.
Draugo C5 pirmukui keitėm sankabą ir kartu surado ir atvežė įdėti gerą šrotinę dėžę. Tai sankabą keitėm dėl to, kad pradėjo suktis. Pamenu, kad pardavėjas sakė, kad sankabą keitė, nes mašina iš užsienio pas jį atvažiavo būtent su sankabos defektu. Galvojom, kad pamelavo, arba įdėjo kinietišką arba šrotinę. Taigi, ką radom nuėmę dėžę. Sankaba tikrai naujutėlė, tik visiškai įmirkusi tepale. Kodėl sankaba tepale? Todėl, kad pirminis velenas turi skersinį laisvumą apie 4mm. Kodėl jis turi tokį laisvumą? Nusuku kreipiančiąją, kuri prispaudžia ir guolį ir po ja nerandu guolio įvaržos reguliavimo šaibos, kurią randu atvežtoje pakaitinėje šrotinėje dėžėje. Pabandau įdėti tą šaibą į senąją dėžę. Pirminis nebekliba... Dedame vistiek naująją dėžę, bet sužinome, kad su visiškai laisvais pirminio guoliais BE4 dėžė važiuoja irgi berods apie 30kkm, ir dar neužsilenkia. Kaip ir sakiau, mašina dar važiavo, tik sankabą suko dėl tepaluoto disko. O dėžę norėjo keisti todėl, kad išmetinėjo trečią bėgį. Pradžioj, tik nupirkus, išmesdavo tik tinkamai staigiai pagazavus ir labai staigiai atleidus, žodžiu reikdavo pasistengt arba netyčia pataikyt tą rėžimą, todėl perkant ir nebuvo nustatyta problema, gal net ir pats pardavėjas nežinojo. O prieš nuimant dėžę trečią bėgį jau reikdavo prilaikyti ranka praktiškai bet kada aksceleruojant ar nuiminėjat, laikydavosi tik ramiai tolygiai važiuojant.
Geros tos PSA mechaninės dėžės. Ir be tepalo ilgai važiuoja be garsų, kol visai neužlenki. Pamenu, dėdei prakiuro Passat B3 1.9TD dėžė ir išbėgo tepalas, nebepamenu per kur. Ten berods radom apie trečdalį priklausančio kiekio. Pradėjo ūžti praktiškai iškart. Sutvarkėm, supylėm normalų kiekį ir nutilo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2017 March 05 - 15:35
nu 307 daugumos dezhes uzhia ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Posted 2017 April 11 - 09:43
tai va tik dabar prisiruošiau pasikeist tepalus , radau tik 1,5l gerokai per mažai.drožlių neradau bet kažkokio lygtai blizgios metalo dulkės nusistovės bakialyja matysim kas ant dugno liks.ūžesio beveik nebėra tik truputi silpnas.
#8
Posted 2017 April 11 - 10:41
Realiai priklauso 1,8-1,9L, tai trūkumas čia minimalus buvo tik.
Iš gerai važiuojančių dėžių dažnai išbėga puslitris, va tada tai tikrai gerokai per mažai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Posted 2017 April 12 - 06:04
#10
Posted 2017 April 12 - 07:58
O ne paprasčiau lygį tikrinti per užpylimą tuo principu kai jau bėga lauk, vadinasi gerai?
Taip ir reikia daryti.Teisingai.Bet yra deziu kur nera kontrolines uzpylimo skyles.
#11
Posted 2017 April 12 - 10:41
Pabandykit tai padaryti MA ar ML dėžei. Įmanoma, aišku, bet greičiau trunka nuleisti per išleidimo varžtą ir supilti atgal per alsuoklį arba atbulinės pavaros daviklį.
Tuo labiau, kad jei niekas nežino, kada tas tepalas buvęs keistas, ar tinkamas supiltas ir t.t., tai visai investicija 12eur už tepalą ir 10eur už pakeitimą nėra didelė ramybės kaina.
Vakar senam automatui keičiau, 4HP18 ant 2.1TD. Išbėgo 2,2litro, supyliau 3,5litro gal. Kantrus rupužiokas, 4HP20 ar A-W AM6 jau su tokiu trūkumu kažkas nepatiktų. O čia važiavo puikiai, rida skydely 418kkm (įdomu, realios dvigubai yra, ar truputį mažiau), metai 93ti, filtras plaunamas ir labai lengvai išimamas atsukus tris varžtelius ir nuėmus dangtelį, per kurį realiai tepalas ir išsileidžia. Nes per tikrąjį tepalo išleidimo varžtą išbėga kokiu litru mažiau.
Beje, prieš kelis mėnesius draugui keičiau C8 2.0HDI 16V 79kw dėžės tepalą. Atvažiuoja, pagal klaidas skydely ir besimėtančius plikus laidus po kapotu matyti, kad jau perdaryta iš AL4 automato į mechankę. Matau, kad iš dėžės tepalas sunkiasi, ir jis tikrai ne gelsvas ir ne rudas, o ryškiai tamsiai bordavas. Sakau pas tave kažkoks ne toks tepalas į dėžę supiltas. Nutarėm, kad keičiam, ir jei nenustos bėgti (automato žymiai skystesnis, gali laisvai pramušti riebokšlį), dar ir sandarinsim paskui. Išbėgo raudonas automato tepalas, ir dar tokios smarvės, kokios neteko uostyti.
Tai dabar žiūrėkit, kas per bajeriai:
Visų pirma, tai dėžei priklauso BV transmission/Gear8 transmission tepalas. Supiltas susvilęs ir belekiek naudotas automato tepalas. Pagal pasiaiškinimą, tai dėžė perdarinėta, kai dar mašina buvo pas jo tėvą, prieš kokius 6 metus, per tą laiką rida apie 100kkm. Nerealaus kantrumo dėžė, nes veikia puikiai.
Antra, tepalas buvo raudonas, o AL4 priklauso LT71141 tepalas, kuris nėra raudonas. Jo spalva praktiškai beveik tokia pati, kaip šviežio Gear8. Kas supylė netinkamą tepalą? Gal AL4 būtų visai važiavusi, jei ne šita nesąmonė.
Trečia, ne tik kad panaudotas automato tepalas, bet jis buvo panaudotas naudotas. Tipo neturėjom ko į dėžę supilt, tai supylėm tą šūdą, kuris išbėgo iš tos sugedusios (ar sugadintos) AL4.
Išleidimo varžtas buvo su magnetu. Ant magneto toks ežys iš tokių didelių gabalų, kur būna tik ant byrančių dėžių. Išvada - tepalas supiltas ne tik sugedęs, bet dar ir neperkoštas.
Vive le MEISTRAI...
Edited by tadas1991, 2017 April 12 - 10:52.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Posted 2017 May 18 - 11:02
.ūžesio beveik nebėra tik truputi silpnas.
buvo daug švenčių tai pasikrapščiau. gėda prisipažint bet ūžesys turbūt ne iš dėžės. keičiau oro filtrą ir radau nutrūkusius filtro dėžės apatinius laikiklius, tai duodant apsukų ta dėžė taip dreba ir rezonansinis garsas taip persiduoda , kad atrodo ūžia dėžė ir vožtuvai lyg tarška. dabar sutvarkius tyluma.
#13
Posted 2017 May 19 - 01:27
buvo daug švenčių tai pasikrapščiau. gėda prisipažint bet ūžesys turbūt ne iš dėžės. keičiau oro filtrą ir radau nutrūkusius filtro dėžės apatinius laikiklius, tai duodant apsukų ta dėžė taip dreba ir rezonansinis garsas taip persiduoda , kad atrodo ūžia dėžė ir vožtuvai lyg tarška. dabar sutvarkius tyluma.
Nieko čia gėdingo. Meistrai tokių dalykų dažniausiai lengvai neranda, o čia suradot ir sutaisėt, tai puiku. O dėžei tepalas bus pakeistas profilaktiškai, ir lygis bus teisingas
Edited by tadas1991, 2017 May 19 - 01:28.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2017 May 19 - 18:52
.... keičiau oro filtrą ir radau nutrūkusius filtro dėžės apatinius laikiklius, tai duodant apsukų ta dėžė taip dreba ir rezonansinis garsas taip persiduoda , kad atrodo ūžia dėžė ir vožtuvai lyg tarška. dabar sutvarkius tyluma.
Vo, pas žopelį tip-top bajeris buvo. Užkuri, kol tam tikros šalto apsukos - dreba, burzgia, lyg kažkoks plastikas per blėkas daužytusi. Pradžioj nesupratau, kame replės. Prieš savaitę teko keisti keleivio pusės faros lemputę. Priėjimas ch*jovas, reik nuimt visą oro filtro korpusą. Žiū - apatinė amortizuojanti guma mėtosi nusmukus, kažkoks žioplys nepastebėjo. Įtariu, kad žiemą davus antrą kartą po pirkimo keisti tepalus-filtrus, meistrelis apsižioplino...
Sutvarkiau - garsai dingo...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users