Sveiki,
kaip žinia tepala šis variklis mėgsta, ir pasidomėjus jog net nauji varikliai valgė apie 1litrą - 5000km. Pastaruoju metu supilu gal vos kiek daugiau, bet proto ribose. (nedūmina ir pan) tik leidžia pro variklio galvutės tarpinę, ją keisiu kai atšils orai. BET klausimas yra tame, pagal rekomendacijas tepalas turi būti 5w30 total eneos. Bet mašinos rida jau 172t km. ir mastau pakeisti į didesnio klampumo tepalus 5w40, vistiek leidžia pro tarpinę, + rida jau nemaža galvoju gal geriau būtų? Mastau apie
EP6 "prince" ir tepalas 5w30 ar 5w40
#1
Parašyta 2017 kovo 10 - 10:24
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#2
Parašyta 2017 kovo 11 - 09:40
Sveiki,
TOTAL Quartz 9000 Energy 5W40 - manau variklis skirtumo nepajustu, tik gal reiktu mažiau stebėt tepalo lygi?
kaip žinia tepala šis variklis mėgsta, ir pasidomėjus jog net nauji varikliai valgė apie 1litrą - 5000km. Pastaruoju metu supilu gal vos kiek daugiau, bet proto ribose. (nedūmina ir pan) tik leidžia pro variklio galvutės tarpinę, ją keisiu kai atšils orai. BET klausimas yra tame, pagal rekomendacijas tepalas turi būti 5w30 total eneos. Bet mašinos rida jau 172t km. ir mastau pakeisti į didesnio klampumo tepalus 5w40, vistiek leidžia pro tarpinę, + rida jau nemaža galvoju gal geriau būtų? Mastau apie
Koks tas sis variklis?
#3
Parašyta 2017 kovo 11 - 10:28
#4
Parašyta 2017 kovo 11 - 12:17
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#5
Parašyta 2017 kovo 11 - 12:39
Dėl tepalų. Pili kokie priklauso. Esmė tame, kad yra siauri tepimo kanalai. Ir dėl tirštesnio tepalo gali būt nepakankamas tepimas tam tikrose vietose. Jau geriau tegu tepalas per kraštus sunkiasi negu, kad drožlėm variklis eitų
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#6
Parašyta 2017 kovo 11 - 16:09
Aš tai pilčiau tokį, kokį gamintojas rekomenduoja dėl to, kad tepalo slėgiu yra reguliuojami VANOSai.
Ir kas čia per ENEOS? Negirdėjau apie tokius, nebent gūglas kažkokį čiurkišką tepalų gamintoją tokiu pavadinimu rodo. Kalbi turbūt apie Total Quartz INEO ECS 5w30?
Sveiki,
TOTAL Quartz 9000 Energy 5W40 - manau variklis skirtumo nepajustu, tik gal reiktu mažiau stebėt tepalo lygi?
kaip žinia tepala šis variklis mėgsta, ir pasidomėjus jog net nauji varikliai valgė apie 1litrą - 5000km. Pastaruoju metu supilu gal vos kiek daugiau, bet proto ribose. (nedūmina ir pan) tik leidžia pro variklio galvutės tarpinę, ją keisiu kai atšils orai. BET klausimas yra tame, pagal rekomendacijas tepalas turi būti 5w30 total eneos. Bet mašinos rida jau 172t km. ir mastau pakeisti į didesnio klampumo tepalus 5w40, vistiek leidžia pro tarpinę, + rida jau nemaža galvoju gal geriau būtų? Mastau apie
Pro pačią galvos tarpinę ir leidžia? Ir ją pačią ir keisies pats? Kūrybinės sėkmės, tokiu atveju, ir įrankius velenams statytis teks nusipirkti, pasiskolinti ar išsinuomoti greičiausiai vistiek.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2017 kovo 12 - 10:57
siaip eneos yra toks tepalu gamintojas, anksciau vadinosi basf ir gamindavo magnetofonu juosteles, vinilus ir t.t...kai biznis uzsiriso, persiorientavo i tepalu gamyba. ner blogi tie tepalai, tik kaina tikrai kosmine..o siaip sitam varikliui kaip ir priklauso, pili total ineo ecs 5w30 ir neuzsiemi kuryba..nes kitu atveju neuzilgo stosi pas Tada i eile variklio remonui...
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2017 kovo 14 - 23:05
Jo jo, pusę resurso atvažinėjęs variklis pajus didelį skirtumą tarp Total 5W30 ar Total 5W40. Ir kas jam nuo to nutiks? Užkals? Dar suprasčiau, jei variklis būtų apynaujis ar kalba eitų apie kokią "Maximoj" prieinamą tepalą-pigieną. Dar patarkit į 90-tų "bulką" pilt, ką gamintojas rekomendavo. Arba papasakokit, kad jokiu būdu nepiltų ELF 5W30, nes gamintojas REKOMENDAVO TOTAL. Kai kuriems žmonėms sunku suvokti žodžio "rekomendacija" reikšmę.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 kovo 14 - 23:10
#9
Parašyta 2017 kovo 15 - 06:03
Jo jo, pusę resurso atvažinėjęs variklis pajus didelį skirtumą tarp Total 5W30 ar Total 5W40. Ir kas jam nuo to nutiks? Užkals? Dar suprasčiau, jei variklis būtų apynaujis ar kalba eitų apie kokią "Maximoj" prieinamą tepalą-pigieną. Dar patarkit į 90-tų "bulką" pilt, ką gamintojas rekomendavo. Arba papasakokit, kad jokiu būdu nepiltų ELF 5W30, nes gamintojas REKOMENDAVO TOTAL. Kai kuriems žmonėms sunku suvokti žodžio "rekomendacija" reikšmę.
Kai kuriems žmonėms sunku suvokti, apie kokį variklį kalba rutuliojasi...
Pirkit Peugeot arba Mini su "Prince" variklius ir pilkit 5w40, galit ir 10w40 ar net 15w40 mineralką. Užkalt tai tikrai neužkals, užsikurs ir dirbs. Bus puiki galimybė kažką įrodyt. Kad su 5W40 VANOS sistema su išsitampiusia grandine, pasimetusiom fazėm ir tepalo slėgio trūkumu į jų valdymą, nemėto klaidų, kad Valvetronic'as geriau veikia su 5w40 ir nemėto klaidų ar kad mažiau, nei du litrus tarp keitimų, tepalo suryja
O tam 90tųjų būlkos tai būtų galima ir nigrolo pripilt į karterį, ir jis vistiek dirbtų, ir jaučiu net kompensatoriai, pašilę, pradėtų savo darbą vistiek puikiai dirbti. Nes ten senas keturcilindris VW plaktukas, ir visai nesvarbu, benzas ar dyzelis. Ten reik mokėt... kad sugebėt kažką blogo jam padaryt. Kaip ir PSA benzininei TUškei, kurios paskutinės versijos dar ėjo greta su Princu, besibaigdamos ir apraudodamos savo šlovės ir gonkių laikus. Į TUškę tai tikrai galima mineralką pilti, pats bandžiau ir daug nuvažiavau, kėbulas anksčiau supuvo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2017 kovo 15 - 09:39
na, dabar supilti 5w30, bet nusipirkau litrą dapylimui 5w40. Tuoj tepalo keitimas po kelių tūkst tai pilsim 5w30.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#11
Parašyta 2017 kovo 15 - 09:50
Tadai, mano komentaras buvo labiau skirtas žmogui, kuris teigė, kad supylus kitokį tepalą nei rekomenduoja gamintojas (pvz., Total 5W40), varikliui kažkas nutiks ir reiks jį remontuot. Manau, buvo šiek tiek perdėta su tuo "remontu". Sutinku, kad kai ant stalo guli keli tepalo bakeliai ir vienam iš jų yra gamintojo rekomenduotas tepalas, tai būtų kvaila pilt kitokį, bet sakyti, kad panašių (nors ir kiek skirtingų) specifikacijų tepalas lems to variklio gedimą... Nežinau, man atrodo per griežtas toks pasakymas, nes tikrai dėl 5W40 įpylimo tas variklis neužsilenks. Jei užsilenks, tai dėl kitų (rimtesnių) priežasčių, o ne dėl šiek tiek klampesnio tepalo.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 kovo 15 - 09:54
#12
Parašyta 2017 kovo 15 - 10:17
Gedimo drąstiško klampesnis tepalas nelems, bet čia tepalo slėgiu yra valdomos velenėlių fazės, visas paprastas, bet labai jautrus VANOS mechanizmas. BMW senesniems, jei ten kažkas VANOSuose biškį neveikia, tai važiuoja normaliai, tik bišk mažiau traukia ar daugiau kuro valgo. Šitam jungia avarinį rėžimą, nebekelia apsukų, netraukia, maksimaliai užvėlina vožtuvus (pradeda kuras sudeginėti duslintuve, važiuojant garsas kaip su kiauru (labai kiauru) duslintuvu) ir kuro sąnaudos didėja dvigubai.
Tai šilto variklio, tikėtina, parametrai bus panašūs, bet "prie minus dvacoko" gali kokia nesąmonė atsitikt. Redukcinis vožtuvas siurblio, senstelėjęs ir šiukšlę pagavęs, nesuveiks laiku, paduos slėgio perviršį į kanalą, selenoidas gliūčinantis, bet dar veikiantis, irgi nespės užsidaryti, užlauš VANOSą iki kraštinės padėties. Tas naujam VANOSui nieko blogo, bet seni būna ima ir užstringa toj kraštinėj, kai pasuki kažkur, kur jis nepratęs dirbti ir užlips ant benzininio "oranžinio tepalo" košės
Tie vožtuvėliai, tiek patys VANOSai turi savo atsidarymo ir užsidarymo kraštines padėtis. Jei pvz tepalo slėgio truks arba bus per daug, netgi su pilnai uždarytų (ne visai sandariu) arba atidarytu vožtuvėliu, tai gausim klaidą ir avarinį. Dvi-tris sekundes kompas nepataiko velenėlio fazės daugiau, kaip 10 laipsnių, ir gauni džeki čaną ir avarinį. Nėra gal ten taip jautru tam tepalui, bet kam eksperimentuoti, jei kaina nesiskiria arba pigesnė už kitų gerų gamintojų analogus su tinkamom specifikacijom? O Paulius parašė TOTAL INEO ECS todėl, kad taip rašo knygelėj, po kapotu ir visur kitur, kur kažką rašo. Pirkit kitą analogą, jeigu norit, bet jei Paulius parašys kažką kito ir jūs paskui užlenksit motorą, tai jam visai neįdomu likt kaltu. Tą variklį kuriant buvo turėta omeny, kad bus jam naudojamas toks tepalas.
Castrol, beje, rekomenduoja MINIui su tokiu varikliu arba Edge 0W30, arba Magnatec Stop-Start 5W30. Castrol, kiek pamenu, oficialus BMW tepalistas, tai gal nemeluoja. Esmė, kad 5W40 sąraše nėra. Tuo tarpu, pvz, pasirinkus 2.0HDi 66/80kw varikliu kažką, tiek Total, tiek Castrol siūlo iškart 5W40.
Nesuprantu, kam reikia dėl keturių eurų išsidirbinėt ir bandyt save įtikint, kad apie variklio tepimą suprantate geriau, negu inžinieriai, kurie juos kūrė? Man tokių net minčių nekiltų, už tai ir vadovaujuos jų rekomendacijomis. O tai yra "rekomendacija" dėl to, kad "PONAI, galite pilti, ką tik norite, sumokėjote pinigus už automobilį, ir nuo šiol tai JŪSŲ variklis, bet mes siūlome šitą produktą, jis yra tinkamas"
Senų PSA automobilių, pvz Citroen BX, knygelėse, beje, būdavo siūlomi Total tepalai taip pat, bet šalia būdavo lentelė kitų gamintojų panašiai tinkamų analogų, kuriuos galite pilti, jei ištiko nelaimė, o aplinkui nėra Total. Taip ir parašyta buvo. Taip pat buvo parašyta, kad kelyje ištikus nelaimei, vietoj LHM skysčio galima naudoti mineralinę variklių alyvą, dėl sugrįžimo namo ir saugaus vairo ir stabdžių turėjimo, bet po to privaloma valyti, plauti ir mazgoti sistemą ir keisti į tai, kas sukurta.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 15 - 10:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2017 kovo 15 - 15:16
matau kolega Evbi nestovejes net salia "prince" variklio,taciau viska zino geriau uz visus..turbut zino ir kad net kai kurie senieji bmw varikliai su vanos voztuvu valdymo sistema budavo itin jautrus tepalui, na kad ir senasis 4.4i v8 su dviguba vanos sistema...tik zmogeliai imdavo aftermarketiniais tepalais improvizuoti, nereikdavo nei 20k km kad vanos sistema nusibaigtu imtu barsketi ir sriginineti, o grandiniu plastikines kreipianciosios sukristu i karteri..taip kad as niekam, nieko neliepiu, o siulau neimprovizuot kur nereikia..o jei labai nori nors atrabotke pilk, bet kai uzlinks, nesakyk, kad nieks nerekomendavo neuzsiiminet kuryba, kur ji nereikalinga...apie marketinga ir visa kita mesla galit nebekliedeti..as pats isbandes tikrai daugybe tepalu ir turejes tikrai ne viena auto..ir remontaves ju daugiau nei kelias, taip kad lieku prie savo nuomones, kad naudoti tai ka gamintojas rekomenduoja yra visada geriausia..o kainu skirtumai is esmes yra juokingi +-3e uz 5l, nekalbant, aisku, apie visokius liqy molly, selenia ar kitus high tech produktus, kurie nera butini gatvinem auto..taip kad vyrai kuryba paliekam menininkam, o kur yra tikslus dalykai, tiksliai viska ir darom, tada pasieksim geriausia rezultata...
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#14
Parašyta 2017 kovo 15 - 23:20
Mieli kolegos, savo komentarais išreiškiau savo subjektyvią asmeninę nuomonę, o ne norėjau įrodyt, kad kažką žinau geriau ar kažkas kažką žino blogiau už mane Tiesą sakant, čia įdomi tema diskusijai, aišku, ne šitoj temoj reikėtų apie tepalus kalbėt. Techninius niuansus išmanot tikrai geriau už mane, bet aš to ir nesiekiau užginčyti. Nesutikau su bendru požiūriu, kad tik rekomenduojamas tepalas ir viskas (kalbant nebūtinai apie šį konkretų atvejį). Juo labiau, kad šioje situacijoje, kaip matome, tuo 5W40 bus esamas tepalas tik praskiestas. Kitaip tariant, susimaišys 80 proc. 5W30 su 20 proc. 5W40. Ar nuo to padidės klampumas tiek, kad ims kenkti varikliui? Nemanau. Bet vėlgi, čia tik mano nuomonė. Taip pat laikausi nuomonės, kad gal svarbiau gamintojo rekomenduojami skaičiukai (pvz., 5W30 ar 5W40), o ne konkretus gamintojas. Tikrai neįtikinsit, kad įpylus ne Total, o kito rimto gamintojo 5W30 tepalo (pvz., ELF, Castrol, Mobil 1, Shell), šitam varikliui bus kažkaip pakenkta.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 kovo 15 - 23:22
#15
Parašyta 2017 kovo 16 - 10:35
evbi, vien skaiciukai 5w30 dar ne viskas..yra tepalo specifikacijos, gamintojo nustatyti kriterijai ir kt..taip, aisku kad total 5w30 ineo ecs turi identisku analogu ir kitu gamintoju asortimente...taciau cia renkantis reikia si bei ta ismanyti, nes ne visi 5w30 vienodi ir atitinka vienodas specifikacijas..todel as kitam zmogui ir rekomenduoju laikytis gamintojo nurodymu, vien todel kad paskui nepasakytu: "tu sakei pilk bet koki 5w30 ir supylus ten kazkoki, suluzo masina", todel siulau arba neimprovizuoti, arba tada jau susirasti tikrus analogus kitu gamintoju, jei tikrai norit kuistis del poros euru, ir nadoti..aisku nieko neatsitiks, taciau pasiklisti labai lengva tarp tu tepalu, nes poziciju vien 5w30 yra daugybe..o toli grazu ne visi tinka aprasytajam varikliui.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#16
Parašyta 2017 kovo 16 - 11:39
Mačiau, kad ELFas turi kažką panašaus, kur deklaruoja irgi būtent PSA. Ir lyg ir turėtų turėti, nes ta pati įmonė, tik brangesnis "brand'as".
Berods Comma turi kažką irgi, kad netgi su raidelėm ECS pavadinime.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2017 kovo 18 - 07:36
Mačiau, kad ELFas turi kažką panašaus, kur deklaruoja irgi būtent PSA. Ir lyg ir turėtų turėti, nes ta pati įmonė, tik brangesnis "brand'as".
Berods Comma turi kažką irgi, kad netgi su raidelėm ECS pavadinime.
elfas yra renault pazabotas produktas,as nesakau kad jis netiks psa,tiks,visi tepalai is vienodos naftos,skiriasi tik priedai tepale,priedu specifikacija,vat ir viskas,kitas nemalonus reiskinys kai padirbineja juos,tara tarkim castrolo,o turinys nezinia ko,zmogus perka ir galvoja kad nupirko gerus tepalus,teko girdeti kad nuo mobil tepalu uzvele indeklus po 100km,todel nesivaikau krutu pavadinimu,perku kokius meguin,neste ir pan.tfu tfu kolkas bedu su motoru nebuvo,zinoma jei tepalo siurblys nekelia slegio nepades niekas,net ir xado,ir dar teko stebrti kai naujas tepalo siurblys net nekele slegio,pabreziu-naujas,o auto buvo mb sprinter 901 motoras
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2017 kovo 18 - 11:53
elfas yra renault pazabotas produktas,as nesakau kad jis netiks psa,tiks,visi tepalai is vienodos naftos,skiriasi tik priedai tepale,priedu specifikacija,vat ir viskas,kitas nemalonus reiskinys kai padirbineja juos,tara tarkim castrolo,o turinys nezinia ko,zmogus perka ir galvoja kad nupirko gerus tepalus,teko girdeti kad nuo mobil tepalu uzvele indeklus po 100km,todel nesivaikau krutu pavadinimu,perku kokius meguin,neste ir pan.tfu tfu kolkas bedu su motoru nebuvo,zinoma jei tepalo siurblys nekelia slegio nepades niekas,net ir xado,ir dar teko stebrti kai naujas tepalo siurblys net nekele slegio,pabreziu-naujas,o auto buvo mb sprinter 901 motoras
Gali būti, bet aš manau, kad Total nėra pakankamai krūtas pavadinimas, kad jį Lietuvoje kažkas padirbinėtų.
Na, gal, bet nenoriu tikėti, kad didmenininkai, tokie kaip AD Baltic, Intercars, Detalita ar panašiai stumtų padirbtus produktus į rinką. Juos gi patys tepalų gamintojai užrištų tokiu atveju.
O dėl siurblio įdomu. Tai buvo originalus siurblys MB pakuotėj, ar kažkoks analogas?
Draugui dabar įdomi situacija - nesutvarko naujo Crafterio dyzelinio variklio niekaip. Du variklio kapitalinius padarė, vienas iš jų autorizuotam servise su spec. įrankiais ir naujom originaliom dalim, turbina irgi nauja. 5000km/2litrai tepalo dingsta, nors tu ką.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2017 kovo 18 - 12:11
Gali būti, bet aš manau, kad Total nėra pakankamai krūtas pavadinimas, kad jį Lietuvoje kažkas padirbinėtų.
Na, gal, bet nenoriu tikėti, kad didmenininkai, tokie kaip AD Baltic, Intercars, Detalita ar panašiai stumtų padirbtus produktus į rinką. Juos gi patys tepalų gamintojai užrištų tokiu atveju.
Tiekėjai, kurius mes laikome patikimais, prekiauja ir kitų gamintojų alyva. Aš ne prieš Total, bet jeigu, tarkim, Kupiškyje ar Rokiškyje niekas neprekiauja Total, tačiau prekiauja Neste, Elf ar Shell, tai gal labai nenukentės nei motoras, nei Total koncerno apyvarta jei kartą kitą sugriešisim. Taip, šitie brangesni, bet jeigu šeštadienis, pavasaris, oras geras ir staiga kilo noras keisti alyvą, tai čia jau ne kaina svarbiausia.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 kovo 18 - 12:14
#20
Parašyta 2017 kovo 18 - 13:35
Gali būti, bet aš manau, kad Total nėra pakankamai krūtas pavadinimas, kad jį Lietuvoje kažkas padirbinėtų.
Na, gal, bet nenoriu tikėti, kad didmenininkai, tokie kaip AD Baltic, Intercars, Detalita ar panašiai stumtų padirbtus produktus į rinką. Juos gi patys tepalų gamintojai užrištų tokiu atveju.
O dėl siurblio įdomu. Tai buvo originalus siurblys MB pakuotėj, ar kažkoks analogas?
Draugui dabar įdomi situacija - nesutvarko naujo Crafterio dyzelinio variklio niekaip. Du variklio kapitalinius padarė, vienas iš jų autorizuotam servise su spec. įrankiais ir naujom originaliom dalim, turbina irgi nauja. 5000km/2litrai tepalo dingsta, nors tu ką.
as nesakau kad total ar esso yra falsifikatas,as miniu castrola,shell mobil,....kur tik reklamos sukamos dienu is dienos per telika.
siurblys berods intercarse pirktas buvo,zinoma kad ne originalas,bet,atrodytu kam ten gesti,juk ten nieko tokio super duper nera.,bet va,buna ir taip.
crafteris 2.5tdi?jei taip,tai ten audines senos ceskes motoras tik perdarytas i common raila,ir gan patvarus ir kantrus,ko nepasakysi apie sprinterius tokiu pat metu ~2010.Negalvok kad autorizuotam dirba kazkuo unikalus,ar ne paprasciau buvo atiduoti motoristams varikli,cia pan.gaunasi kad atiduoda zmogus i autorizuota keisti purkstukus,nu jie neremontuoja ju,jie keicia mazgus tupai ir nesicackina,tam yra dyzelistai kurie tuo specializuojasi
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0