Jump to content


Photo

P307 ANTIPOLUTION FAULT+CHEK


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Gražina Janulevičienė

Gražina Janulevičienė
  • Forumo naujokai
  • posts 2
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307sw 2.0 80kw 2004m

Posted 2017 March 12 - 19:53

Vaziuojant pirma pavara uzgeso variklis,tada uzkuriau ir matau uzrasa antipolution faul ir dega chekas. Tai nutiko jau antra karta per savaite,3dienu begyje. Kai tai ivyko pirma karta,ir is po nakties uzgeso lemputes,sake nekreipt demesio,bet kai vel tai atsitiko pradedu nerimauti. Kame bedos gali buti? Masina turiu nesenai,diagnostika stengsiuosi padaryti per sia savaite gal kazkas bus aiskiau. Bet gal jus turit patarimu? P307 dyzelis 2.0 79kw 2004m .
Beje jai daryciau diagnostika kai klaidu nemestu ir lemputes nedegtu,tai diagnostika rodytu kame beda? Ar nerodytu nes niekas nedega?

Edited by Gražina Janulevičienė, 2017 March 12 - 19:09.

  • 0

#2 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2017 March 12 - 20:27

labas, kreipkis cia ir nera ka daugiau diskutuot.https://peugeot-klub...ai/#entry725211
  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 March 12 - 21:37

Diagnostika beveik niekada nerodo, kame bėda. Rodo, tik nuo ko pradėti ar nuo ko galima užsikabinti. O kartais ir to nerodo...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2017 March 18 - 07:20

Diagnostika beveik niekada nerodo, kame bėda. Rodo, tik nuo ko pradėti ar nuo ko galima užsikabinti. O kartais ir to nerodo...

cia galima su paciu ir sutikti ir papriestarauti,butent esme tame,kad tai parodo tiksliai,o kai ka tenka rankutemis ziureti,t.y. multimetru,oscilografu,simuliatoriu dazniu,vakumetru,manometru,aukstos itampos testeriu,visokiais perejimais ir t.t,zodziu ,gaunasi senas mototesteris


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 March 18 - 17:41

cia galima su paciu ir sutikti ir papriestarauti,butent esme tame,kad tai parodo tiksliai,o kai ka tenka rankutemis ziureti,t.y. multimetru,oscilografu,simuliatoriu dazniu,vakumetru,manometru,aukstos itampos testeriu,visokiais perejimais ir t.t,zodziu ,gaunasi senas mototesteris

Na turbūt dažniausiai tiksliai parodo tuomet, kai bėda yra žinoma, t.y. kai žiūrint pagal parametrus ir klaidas gali iškart iš praktikos beveik 100proc. įvardinti bėdą :)

O kai atsisėdi su kompu į saloną mašinai, kuriai dar nebuvai nei karto kapoto atidaręs ir nežinai, kaip tas variklis atrodo ir kokius komponentus turi jo valdymo sistema, tuomet tik kryptį ir pamatysi :)

Dažnai būna, kad bėda ne elektrinė, o mechaninė. Tokiu atveju senas geras mototesteris parodys tik tą patį arba labai panašiai, kaip ir diagnostika. Tuomet padės tik senas geras 10mm raktelis, replės ir 2kg metalo luitas ant medinio koto. Na, aišku ir visi kiti šiuolaikiniams automobiliams remontuoti reikalingi profesionalūs arba nelabai profesionalūs, bet tinkami darbui kokybiškai atlikti įrankiai :)


Edited by tadas1991, 2017 March 18 - 17:47.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users