Maryte tu sventoji, su tokiom kainom...Galetu susikisti jie sau tuos ekologiskus freonus ten kur jiem nesulenda. Nes po 5 metu atsiras dar ekologiskesnis, o sitas uz 400 evru bus jau nelb.
Renault Megane Grandtour Intens 1.6dCi 130Ag
#201
Parašyta 2019 liepos 31 - 22:47
#202
Parašyta 2019 rugpjūčio 01 - 07:28
Na FREONAS nematuojamas litrais, o GRAMAIS, dazniausiai rinkoje 100g kaina pateikiama. Cia kaip prabagngiu saldainiu, 11 EUR - 100gr, manau ne vienas yra apsirikes, man 300gr, BATS 33 EURAI
Siaip uzpildymas tuo brangiuoju freonu kainuoja 100-150EUR tuscios sistemos. Mano KIA po 3 metu nuduso AC, sistemoje 0 freono, sistema sandari..., kainavo 110 EUR. I garantija freonas neieina... 100 gr. kaina 10x didesne nei paprasto freono.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 rugpjūčio 01 - 07:28
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#203
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 06:16
Atejo eile Trafikui taisyt kondiske, jam prakiures radiatorius buvo, tipo irgi druskos pragrauže. Tai is ko gaminami tie kondiskes vamzdelisi ir radiatoriai, ka ka poros ziemu sukiuzta.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#204
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 10:28
kaip ir nerasyta taisykle, jeigu jau prakiuro kondiskes radiatorius perkant nauja, geriau imt dazyta, nors ilgiau laiko nei pora metu
vienu metu 406 ideti sia vasara AC radiatoriai , vienas dazytas papildomai kitaus nedazytas, zesim kiek trauks abu
Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2019 rugpjūčio 31 - 10:30
#205
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 13:08
Valdiskai auto pofig dazytas ar ne;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#206
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 14:17
kaip ir nerasyta taisykle, jeigu jau prakiuro kondiskes radiatorius perkant nauja, geriau imt dazyta, nors ilgiau laiko nei pora metu
vienu metu 406 ideti sia vasara AC radiatoriai , vienas dazytas papildomai kitaus nedazytas, zesim kiek trauks abu
Čia kai perki pigesnį gal. Aš jau kelis kartus būtent prancūziškom mašinom pirkau Valeo. Būna nedažytas, bet būna kaip gamyklinis, t.y. su gana storu cinko sluoksniu.
Atejo eile Trafikui taisyt kondiske, jam prakiures radiatorius buvo, tipo irgi druskos pragrauže. Tai is ko gaminami tie kondiskes vamzdelisi ir radiatoriai, ka ka poros ziemu sukiuzta.
Iš perlydytų šaukštų, šakučių ir kitų dalykų ruoštos žaliavos, ką gamintojai turi naudoti dėl galbūt tiesiog kaštų mažinimo, o dar galbūt ir dėl ES reguliavimo, kiek medžiagų reikia naudoti perdirbtų. Kondicionierininkai irgi spjaudosi ant naujų radiatorių, nes kas ilgiau dirba, dar atsimena, kad seniau jie būdavo rimčiau pagaminti. Aš pats turiu kelis atvejus, kai buvo remontuojamos sistemos automobiliams iki 2000tųjų. Vienai tiesiog užvirinom vamzdelyje esančią skylutę ir viskas pasidarė ok, o kitai, irgi mikroautobusui, irgi Renault, keičiau kiaurą kompresorių, pervirinom vamzdelio galą nesandarų ir dar dariau daug elektros darbų po to, kad atkurt seniai nenaudotą sistemą. Bet radiatoriai abiejų buvo originalūs gamykliniai 98 ir 99 metų, visiškai sveiki. Seniau dar tokius geri meistrai imdavosi ir pataisyti. Užklijuodavo, užvirindavo skylutes ir dar porą metų veikdavo. Dabar kiek matom prakiurusių, tai būna kaip rėtis, visi galai kiauri. Kur nekiauri, tai pavalo oksidus ir irgi prakiūra.
Tada eilinį kartą pagalvoji, kas iš tokios ekologijos, kai mašinos gaminamos dvigubai švariau ir švaresnės, bet išmetamos nebe kas 20, o kas 10 metų. Ir kai gaminami AC radiatoriai iš žiauriai ekologiškų perdirbtų medžiagų ir išmetami nebe kas 15 metų, o kas 3-5 metus, o dar šalia to į atmosferą iškeliauja dujos, kurios joje nepriklauso būti. Skaičiai gaunasi gražūs vienam gale, o kaip kitam?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#207
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 19:59
jep vienas detas brangesnis ,(NRF)kazkoks tai tas dazytas. kitas papiguske uz 50eu
#208
Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 21:34
NRF šiaip irgi nėra labai super gerai. Ten tipo olandiška ar belgiška įstaiga, bet beveik galiu garantuoti, kad jie patys nieko negamina, o gal nelabai kada ir gamino, o varo viską iš rytų. Gal tik truputį aukštesni reikalavimai už visiško kitajaus. Kažkas vis dar tikrai truputį geresnio yra, kai perki prancūziškom mašinom Valeo, o vokiškom Hella-Behr arba irgi tą patį Valeo, jei tei tai buvo kaip OE. Japonams gal Denso, bet irgi tik kai ėjo kaip OE. Seniau dar Nissens buvo gerai, bet kad vis daugiau girdėt irgi nusiskundimų, kad Thermotech už 50eur laikė 2 metus, o Nissens už 110eur laikė tris metus...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#209
Parašyta 2019 rugsėjo 01 - 08:57
NRF šiaip irgi nėra labai super gerai. Ten tipo olandiška ar belgiška įstaiga, bet beveik galiu garantuoti, kad jie patys nieko negamina, o gal nelabai kada ir gamino, o varo viską iš rytų. Gal tik truputį aukštesni reikalavimai už visiško kitajaus. Kažkas vis dar tikrai truputį geresnio yra, kai perki prancūziškom mašinom Valeo, o vokiškom Hella-Behr arba irgi tą patį Valeo, jei tei tai buvo kaip OE. Japonams gal Denso, bet irgi tik kai ėjo kaip OE. Seniau dar Nissens buvo gerai, bet kad vis daugiau girdėt irgi nusiskundimų, kad Thermotech už 50eur laikė 2 metus, o Nissens už 110eur laikė tris metus...
suprantama del NRF ,bet kaip gavau uz 50eu tai negalejau nepirkt ;)
#210
Parašyta 2019 lapkričio 16 - 13:32
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#211
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 02:30
98000km, pakeliui namo is Estijos dingo traukia, išmetė pranešimą " tikrinti įpurškimą". Po procedūros gazas dugnas, trauka atsirado, klaida dingo. Bus matyt kaip toliau:)) kad tai
Kad tai jau senai padarem isvadas, kad renuske kaip nauja pirkti - sau kuola i sikna susikisti. ))) Per daug bedu, ypac kai su golf'u ten vaziuojat ir bedu nematot. Esu objektyvus del prancuzu, gerai Laimonas sake, kad renuskes biski sika visa prancuzu ivaizdi. Visiskai kitas konsernas, visiskai kitos masinos. Gail kad taip, noretusi kaip tik skaityti apie negendania-pigesne renuske Juolab, kad megane. Kazin kaip ten Talismanu savininkai, ar nesispjaudo. Nemazai matau ju mieste
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 19 - 02:34
#212
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 05:19
Kad Renault nuo seniai remontai būdavo visokie keisti ir keblūs. Tos mašinos atrodo būdavo paprastos, bet visur kažkokių kabliukų būdavo
Dujininkai dar dabar atsimena, kad kai Audi dar turėjo kontaktus arba vėliau paprastą holinį trampliorių, Renault nors dar su karbiuratorium, bet turėjo jau elektroninę degimo sistemą Renix, kurią dedant dujas reikdavo sugebėt apgaut.
Patys prieš penkis metus keitėm senai Safranei pirmos laidos su pačiu mažiausiu dvilitriu benzu sankabą. Tai pavarų dėžė prie variklio buvo prisukta 10varžtų. Kąžinau, ar 74kw senoviniam benzinui tiek reikia, Peugeot su tokia galia būdavo 4, max 5 varžtai.
Kolega šalia keitė Scenicui 2010tų metų 1,9dci diržą, tai keikėsi kaip velnias. Aš pats keičiau draugo žmonai Clio 99 metų 1,4 benzino diržą. Tai ten ardydamas nuiminėji tokius gabalus, kaip Peugeot benziuko pusė variklio galvos. Realiai užtrukau tiek pat, kiek keičiant kokį 2,7HDi diržą
Bet bent jau tie senieji benzinai Renault labai geri ir patikimi varikliai būdavo. Gal remontuot ir truputį sudėtingiau, bet ridos ir nereiklumas priežiūrai būdavo įspūdingi, kaip senų japoniškų benzinų. O ir tie dyzeliai ne tokie blogi, kaip žmonės šneka. Reikia tik tikras ridas žiūrėti, o ne ką skydeliuose matot. Neseniai buvo kieme Trafic'as su 650+ kkm rida, o kolegos Dolcis patirtis su Masteriais irgi šį bei tą gali pasakyti į Renault naudos pusę. Tiesa, senieji 2,8 dyzeliai ten berods FIATo, bet 2,5 manrods grynas Renault.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#213
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 06:22
O lengvos Renault nieko negaliu pasakyt.O tai Pezo remontuodami sakot nesikeikia meistrai?koki P 807 itariu iskeikia kai reikalas kai reik po kapotu lyst
#214
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 08:18
Kad neatrodytu, kad varau visom pusem ant Renault,man patinka kaip ji vaziuoja, kaip atrodo, lyginant su golfu, man vien plusai Renault. Tik va ka negestu. Nauji golpai irgi megsta savaime ismest engin faulta ir savaime pasitaisyti.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#215
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 09:16
Kartą teko matyti kai serviso, kuriame remontuoja visas markes, meistrai tvarkė P406 HDI kuro bako siurbliuką. Patikėkit, keiksmų lavinos buvo įspūdingos ir Peugeot markė buvo maišoma su šūdais. Aš juos suprantu, nes pačiam yra tekę tą daryti, tai ten tikrai gera proga pasikeikti. Dabar sakysit, kad yra spec. įrankiai reikia žinoti tą ir tą, daryti taip ir taip, sutinku, čia servisų, kurie remontuoja visas markes trūkumas, nes toks pežas pas juos gal vienas per pusmetį atvažiuoja.
Šiek tiek yra tekę bendrauti su Renault fanais, tai labai panašūs į mus. Na ir ką, perka jie po antrą trečią ar penktą Renault ir važiuoja toliau.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 lapkričio 19 - 09:24
#216
Parašyta 2019 lapkričio 29 - 08:01
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#217
Parašyta 2019 gruodžio 04 - 06:54
Idomu kas yra mašinai kai tarkim važiuoji kelyje ir pajauti tokį trūkt trūkt. Nuo naujumo taip buvo. Dabar jau stipriau būna kelis kart traukuliai. Klaidos nemeta,trauka nedingsta.
Jau beje du kartus buvo įpurškimo klaidą išmetęs meganas, dingo savaime. Jaučiu kažkas bus anksčiau ar vėliau.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#218
Parašyta 2020 kovo 05 - 08:24
112600km pirmoji TA. Nustebau, kad nematavo ismetimu,sako sistema nemeto klaidu,tai ok. Isvada masina kaip nauja.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#219
Parašyta 2020 kovo 05 - 16:45
Issiaiskinau kad negera tempa,pajungiau kitam Master,graziai uzkyla iki 90 ir laikosi virs 80 pastoviai.Kaip tik norejau irgi "prisiduot" kad pralekiau jau 311000km su Master.Esminiu bedu nera bet ar tai normalu kad prisijungus live parametru programa (nera temp rodykles skydely)vaziuojant tarkim valanda ant 100kmh rodo tik 54 laipsnius antifrizas?ir vos numeti gaza pries kaima koki temp krenta ant poros laipsniu.
#220
Parašyta 2020 birželio 02 - 19:56
Megano sanaudos, atvirksciai 3008,per corona sumažėjo.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0