Viską lemia mašinos dydis ir svoris.
Renault Megane Grandtour Intens 1.6dCi 130Ag
#221
Parašyta 2020 birželio 02 - 20:10
#222
Parašyta 2020 birželio 02 - 20:17
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#223
Parašyta 2020 birželio 02 - 20:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#224
Parašyta 2020 liepos 17 - 12:24
124500km.Techninis aptarnavimas. Viskas ok. dar niekas nekeista važiuoklėje, stabdžiuose irgi. Važiuojame toliau.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#225
Parašyta 2020 rugpjūčio 11 - 16:18
Cia gal kam pravers ateiciai pas ka nera skydely temperaturos rodykles - kaltas buvo termostatas,PATS diagnozavau blin per OBD ziuriu kad darbine temp rajone tarp 50-60 laipsniu tik uzkyla,tai Lautroj sunku buvo diagnozuot?Uztai puse metu ir vazinejau nedašildamas (dideles reiksmes tiem padidintiems sukiams nesuteikiau)Prikiša visokio šūdo i borto kompa o aušinimo skysčio temp.sunku blin imest?Jau net nebekalbu kad tokio svarbaus parametro nera prietaisu skyde....kame gali buti saknys kad Master laisvoje eigoje variklis dirba padidintais sukiais?Seniau susiles motoras nurimdavo o dabar padidintais dirba visada.Lautra tipo nieko neranda.Man kas i galva teateina kad temperaturos daviklis pjauna gryba ir visad salta motora rodo...
#226
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 06:03
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#227
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 06:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#228
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 07:32
Buvo ir pas Masterius iki adblue.Dabar toj vietoj kur buvo temp rodykle adblue lygis bake rodomas.Megane yra parodymai.
Tai wtf,kur pasaulis ritasi🤣🤣Tuoj pataupys ir vietoj 4 ratų 3 dės?Važiuot gi ant 3 ratų irgi galima,Reliant tai įrodė😁Dolci, pas PUSE KIA tokio dalyko irgi nera ;)
#229
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 16:48
Jau koki simtaji karta rasau, kad cia nera siuolaikiskas dalykas. Peugeot ir Citroen turejo labai daug modeliu, ypac mazesniu modeliu ir paprastesniu komplektaciju, be temperaturos rodykles, tik su uzkaitimo geltona ir perkaitimo raudona lemputem jau pries 30-40 metu.Buvo ir pas Masterius iki adblue.Dabar toj vietoj kur buvo temp rodykle adblue lygis bake rodomas.
Tai wtf,kur pasaulis ritasi🤣🤣Tuoj pataupys ir vietoj 4 ratų 3 dės?Važiuot gi ant 3 ratų irgi galima,Reliant tai įrodė😁
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#230
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 18:21
Labai net labai šiuolaikiškas dalykas. BMW, Volvo, daug VAG'ų jau senokai nebededa "gaugių" (ir tai tik per slaptus menu pažiūrėt galima). Gal tik Audi ir Mersai likę. O kam žmogui žinot kokia antifrizo temp. ar alyvos slėgis jeigu jis elementariai nežino kaip ratas pasikeist? Bloga temp. - check engine ir/arba NO START. Gera - važiuojam Žmogui reikia žinot tik koks greitis, kiek km makadonaldas ir koks track'as ant play list'o.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#231
Parašyta 2020 rugpjūčio 12 - 18:35
Vien tik elektronika pasitikėti negalima, nes nesuveikus lygio davikliui ir nepastebėjus temperatūros laiku trūkus šlangai, rezultate - kibirais valgomas antifirzas. Skaudi patirtis
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
#232
Parašyta 2020 rugpjūčio 14 - 06:42
na, kai vazineji su sena masina, tai turetu buti aktualu, su nauja, ar bent iki 5 metu tai man asmeniskai visiskai pofig, kai nerodytu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#233
Parašyta 2020 rugpjūčio 14 - 09:38
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#234
Parašyta 2020 rugpjūčio 14 - 10:40
#235
Parašyta 2020 rugpjūčio 15 - 17:56
Tiesa, siaureje buvo uzkaite ir perkaite, nes per puga, kai nematydamas kelio nuvaziavo i pusni mikriukas ir uzblokavo kelia visai kolonai, teko 2h laukti uzpustytiems valytuvo ir uzpuste bei uzsalde visa masinos prieki. Issikapscius pavaziavus 5km teko stoti ir atsigramdyti maza skyle grotelese iki radiatoriaus. Lempute raudona su termometru uzsidege. Buvau biski nustebes, kad prie -15C ir guldancio vejo neuzteko naturalaus ausinimo i aplinka ir per dugna senam taupiam dyzeliui
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 rugpjūčio 15 - 17:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#236
Parašyta 2020 rugpjūčio 16 - 11:32
Nu nauji dyzeliai taupesni ir tuo pačiu mažiau kaista aka didesnis variklio naudingumo koef. Koks 208 su 1.5 HDi gal ir oru atsiaušintų važiuojant neduodant daug apkrovos
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#237
Parašyta 2020 gruodžio 03 - 16:44
Meganui 139000km, neplanuotas vizitas servise, nes pradėjo gerokai bildėti priekis, plyšę abu sailenblokai. Nustebino, kad per visą ridą dar niekas nebuvo daryta važiuoklėje ir dar originalūs stabdžių diskai ir kaladėlės ir dar nereikia keisti!!!!!! Dar tokios auto nesu turėjęs. Panašu akumas jau nebeturitiek sveikatos, start stop per pašąlimą ima mėtyti įspėjimus, šiandien atšilo, tai įspėjimai baigėsi. Nustebino, kad Lautra Motors neturi sandėlyje Meganui sailenblokų tipo dar niekam nekeitėm!
Na o jei kalbėt apie visą kitą kol kas stebina ir į gerąją pusę, tfu tfu tfu labai mažai bėdų, tikiuosi jų ir nebebus. sumoje patinka man Meganas, turi savo minusų, bet svarbu, kad negestų.
Tų pačių Trafikas 2017metų jau nuriedėjo 300000km. Tai savininkas sako, tokios geros auto dar nesu turėjęs, palyginus s mersu vito ir transporteriais. Nuduso tik neseniai ERG, tai sumokėta 1000eur ir įstatytas naujas. Dar buvo bėdelė kažkokia šlangutė ( neįsivaizduoju kas do šlangutė ) sankabos trūko, dingo sankaba. Remontas 80eur. Kondiškės radiatorius prapuvo, remontas 180eur. Amortikai visi gyvi, važiuoklėje gal tik traukutės keistos. Mašina važinėja pilnai užkrauta visada. Vienu žodžiu 1,6Dci dviejų turbinų aplamai nekelia problemų, tepalai keičiami vos ne kas 40000km, spjūvis tiems kas sako,kad tai yra blogis. Jei važinėjama daug tai visai normalu. Su adblue jokių bėdu, su turbina jokių bėdų. Važiuojama toliau, labai idomu kaip seksis toliau. Su tokia rida mersas ir vw jau byrėjo per visus galus ir jau buvo perpuvę.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 gruodžio 03 - 16:44
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#238
Parašyta 2020 gruodžio 03 - 17:10
Tepalai pas mane kas 25000
#239
Parašyta 2020 gruodžio 10 - 20:22
Hmmm, dvi priekinės svirtys ( ar tai tikrai sailenblokai ) kairėje ir dešinėje kaina už vienetą 195€ be pvm su 40% nuolaida, darbais ir ratų suvedimu ( ar reik ratų suvedimo po sailenbloku keitimo) suma 400€. Kostmosas.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#240
Parašyta 2020 gruodžio 11 - 13:50
Hmmm, dvi priekinės svirtys ( ar tai tikrai sailenblokai ) kairėje ir dešinėje kaina už vienetą 195€ be pvm su 40% nuolaida, darbais ir ratų suvedimu ( ar reik ratų suvedimo po sailenbloku keitimo) suma 400€. Kostmosas.
Tikriausiai OE dalių politika tokia, kad sailenblokai atskirai netiekiami, arba jie įlieti ir net neišeina atskirai pakeisti.
Remontuojant ne pas dylerį, gal būtų atsiradę ir sailenblokai, arba jei nėra ir ne OE, tai gal vyrai būtų pritaikę. O jei nėra ką pritaikyt, tai ištekina iš gumos arba įlieja naujos. Bet kai reikia geriausio santykio tarp sumokėtų pinigų ir nuvažiuotų kilometrų, tai dažnai OE dalys visai pasiteisinga.
Ratų suvedimo reikia tada, jeigu buvo paleistas nors vienas varžtas, kuris kažką reguliuoja, suvedimą, išvirtimą ar pan. Kartais būna tokios pakabos, kad ir prieky būna ekscentriniai varžtai sailenblokų. Visa kita daroma tuo atveju, kai norima apsidrausti, kad tarp šakės X ir šakės Z gali būti nedidelis gamyklinis netikslumas tarp tvirtinimo taškų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0