Sveiki, noriu paklausti kokia kaina būtų Peugeot 406 2.0 HDi 80kw bosch 2000m. sankabos keitimas ir pačipavimas.
Peugeot 406 HDi sankaba ir čipavimas
#1
Parašyta 2017 kovo 27 - 18:45
#2
Parašyta 2017 kovo 28 - 17:06
Sveiki, noriu paklausti kokia kaina būtų Peugeot 406 2.0 HDi 80kw bosch 2000m. sankabos keitimas ir pačipavimas.
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
#3
Parašyta 2017 kovo 28 - 22:16
2013 m. sankabos keitimas, keičiant ir smagratį į vienos masės, man kainavo 1480 litų detalės ir darbas.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 kovo 28 - 22:17
#4
Parašyta 2017 kovo 29 - 04:51
Sankabos keitimas:
Vienmasis Valeo komplektas apie 310eur
Alkūninio galinis riebokšlis apie 11eur
Dešinio pusašio riebokšlis apie 12 eur (OEM, pigesnis apie 10eur)
Kairio pusašio riebokšlis apie 6eur
Pavarų dėžės tepalas apie 12eur
Darbas apie 120eur
Išminamo guolio kreipiančioji su pirminio veleno riebokšliu apie 15-30eur (priklausomai nuo dėžės varianto, nes buvo senesnė su atbuliniu vietoj šešto, ir buvo naujesnė, kur atbulinis prie pirmo su pakeliamu žiedeliu, ir jos nemažai skiriasi).
Kainą dalių galima sumažinti kokiais 100-150eur, bet reikia susirasti pačiam arba laukti, kol aš surasiu smagratį, pritaikomą nuo kito automobilio. Tuomet sankabos komplektas kainuoja tik apie 120eur.
O dėl čipavimo - paprasčiau pasiskambinti Tauriui ir pasikalbėti. Nes kaina gali labai skirtis, priklausomai nuo to, ar tiesiog aklai rašoma standartinė "lengva", "pikta" ar "maksimali" programa, tuo pačiu dar išjungiant kokį EGRą, ar normaliai sėdama į mašiną su klientu ir važiuojama, žiūrint, kiek galios ir momento reikia, ir kiek dūmo tenkina akis. O gal ir matavimo stendo norėsis. Nors pagal mašiną ir pagal tai, kad klausiama kainos forume, spręsčiau, kad domina pigiausias variantas? Tai su tais pigiausiais variantais taip ir būna, kad EBAY pirktos sankabos po metų subyra
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 29 - 04:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2017 kovo 29 - 20:58
Vadinasi per ketverius metus detalės pabrango nedaug. Daugiausiai pabrango darbas.
#6
Parašyta 2017 kovo 30 - 10:52
Taip, o sūreliai maximoje irgi pabrango nuo 79 lito centų iki 43 euro centų, t.y. beveik du kartus (188proc.), o sankabas keičiantys žmonės valgyti irgi bando norėti, ir ne iš apatinės lentynos.
Plius, dar priklauso, kokios darbo kokybės norite. Esu ne kartą perdarinėjęs sankabas po pusmečio-metų. Kai pradeda bėgti per nepakeistą alkūninio riebokšlį, sankaba tokiu atveju sušlampa retai, bet nebepavyksta praeiti TA. Kai dėl nesužiūrėtos šakutės būklės nulūžta išminamo guolio auselė. Kai išklera pirminis velenas ir sankabon pasipila tepalo kliūkas bei pradedami išmetinėti bėgiai, nes keičiant kreipiančiąją, kažkas pametė pirminio veleno guolio įveržimo reguliavimo tabletę. Tada jau ir sankaba sušlampa, ir reikia naujos, kuri kainuoja tiek pat, kiek kokybiškas darbas.
Paprastai už tokį darbą žmonės būdavo mokėję apie 60-80eur. Šiaip, aš neįsivaizduoju, kaip galima taip pigiai tokį darbą padaryti ir dar kažkokią savigarbą išsilaikyti. Mano darbas pabrango ne dėl euro. Tiesiog supratau, kad jau gana pigiai ir kokybiškai dirbti, kai 80proc. darbo yra kitų žmonių atlikto darbo brokų taisymas arba taisymas ne pirmam (kai iš rastos situacijos matai, kad jau bandė taisyti, gal ir ne vienas, tik nepavyko). Pas mane buvo grįžę dvi sankabos. Vienai neteisingai įstačiau išminamą guolį, tai praktiškai po penkių kilometrų jis iššoko. Teko imti pavarų dėžę ir tvarkyti iš naujo, net žmogui savo mašiną skolinti, nes buvome susitarę, kad griežtai padarome per dieną. Beje, su tuo guoliu, jo pačio atsivežtam komplekte, buvo ne visai gerai. Plastikinė dalis buvo išlaužta iš metalinio korpuso, nulaužyti fiksatoriai, tai gaminau tą pačią dieną dar tokią skardinę nesąmonę, kad laikytų viską vietoje, nes į Valeo diskatorių jokie kiti guoliai nelenda, o Valeo atskirai guolio neparduoda. Po to dar kažkokie barškėjimai buvo, bet jau nebekreipiau dėmesio, nes ten aiškiai buvo kažkas ne taip su tuo komplektu. Va su guoliu tokia nesąmonė, o ir dėžutėj pridedama instrukcija nesutapo su Valeo internetiniam puslapy pateikiama. Viskas kaip ir beveik taip pat, bet buvo esminis trūkumas - smagračio priveržimas knygutėj nurodytas tik 60Nm, o internetinėj versijoj 60Nm+90laipsnių. Na, man tai pasirodė kaip padirbtos dalys. Dabar tokių nesąmonių nebedaryčiau, o palikčiau išardytą ir liepčiau atsivežti arba nueičiau ir pats nupirkčiau kokybiškas dalis, bet tada buvau jaunas ir kvailas, tai labai stengiausi.
Kitas atvejis - grįžo po savaitės su besisukančia sankaba. Sankabą dėjom naudotą. Nuo tada naudotų nebededu. Buvo diena prieš Naujus metus, dar ir apsirgau, mašinos žmonėms skubiai reikėjo, o aš nebeturėjau jėgų padaryti iš naujo greitai, tai grąžinau pinigus ir tiek. Labai nepyko, nes naudotos patys norėjo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 30 - 10:56
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2017 kovo 30 - 15:26
Pas mane bėgis atbulinis vietoje 6, dvimasis smagratis, nemanau ar apsimoka man dėt tą vienmasį ir papildomos išlaidos tik susidarytų (aišku jeigu dvimasis ne į pabaigą). O dėl čipavimo reikia lengvo manau iki 100kw man pilnos akys, EGR atjungimo gal ir atsisakyčiau, tiksliai reikėtų su tavo minėtu Tauriu pasitarti, nes aš jį prieš pora metų keičiau į naują.
#8
Parašyta 2017 kovo 30 - 15:45
Nu ten tas sankabas keist, nereik didelio mokslo. Jeigu toks "meistras" kaip aš per dieną pakeičiau p406. Nors tiesa ten 66kw buvo ir nereikėjo traverso imt. Tadas biški pamokė ir Vuolia Be priekaštų dirba. O šiaip dėl meistrų kai yra visokie "nematomi" darbai, tai svarbiausią rast tą kuris sąžiningai dirba. Gali jis ten tau smagratį, sankabą iš šroto sudėt, ten prichaltūrint, kad kuriam laikui veiktų, o pinigus paimt kaip už naują. O po to AMEN.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#9
Parašyta 2017 kovo 30 - 15:47
#10
Parašyta 2017 kovo 30 - 18:49
Nu ten tas sankabas keist, nereik didelio mokslo. Jeigu toks "meistras" kaip aš per dieną pakeičiau p406. Nors tiesa ten 66kw buvo ir nereikėjo traverso imt. Tadas biški pamokė ir Vuolia Be priekaštų dirba. O šiaip dėl meistrų kai yra visokie "nematomi" darbai, tai svarbiausią rast tą kuris sąžiningai dirba. Gali jis ten tau smagratį, sankabą iš šroto sudėt, ten prichaltūrint, kad kuriam laikui veiktų, o pinigus paimt kaip už naują. O po to AMEN.
Ar tikrai reikia traversą imt? neįmanoma kažkaip be to nu aišku variklio imt irgi nesinori...
#11
Parašyta 2017 kovo 31 - 10:54
Traversos nereikia imti, pasitrauki motorą priekyn ir pasileidi žemyn, pakilnoji ir paleidinėji maudamas, išsiverčia ir taip. Kartais tik truputį lonžis apsibraižo, bet nieko ten baisaus. Tiesa, vienam, kuris buvo turėjęs kontaktą į bordiūrą, traversos vieną pusę visgi leidome, kad išsitrauktų, nes ūsas buvo užlenktas viršun. Bet ten irgi bėdų prisidarėm, nors kitaip ir išvis nebūtų pavykę. Nes atsukus varžtus iš tilto sailenblokų (pačios traversos, o ne šakių) išbyrėjo rūdys ir purvas ir juose aišku atsirado laisvumas - gazuojant ir stabdant, mašiną tempdavo į skirtingas puses, tiltas makalavosi. Supirkau, sunkiai suradęs, tuos sailentus visus tada, bet žmogus nebeatvažiavo pasikeisti, tai taip ir guli lentynoj padėti.
O 66kw darbas - tikrai lengvut lengvutėlis. Dėžė lengvutė ir nedidelė. Sankaba irgi spaudžiama, o ne traukiama. Pas 307, beje, taip pat, net ir pas 79/80kw variklį.
Dėl dvimasio smagračio palikimo, tai tau niekas garantijos tokiam darbui neduos. Dažniausiai kas keičia tik sankabą, paskui vistiek komplektą keičia arba atskirai naują dvimasį smagratį. Nors būna išimčių. Jei nori pataupyt, turiu beveik naują LUK sankabą dvimasiam smagračiui už 15eur, Bet pats jos nemontuosiu. Nebent ant naujo smagračio.
Dėl kainos tai galima diskutuoti kiek norit. Priešpaskutinius du kartus keičiau po 100eur, o paskutinį kartą nemokamai, nes broliui ir dirbome kartu, kaip ir rašiau. Dabar 205tukui keičiu variklį, tuo pačiu naują sankabą ir t.t. 1.4 benzas, aliumininis blokas ir t.t. Kadangi motoras senas buvo jau su nukelta galva, tai nuėmęs priekį (teliko viršų ir radiatorių/ventiliatorių), dėžę nukėliau su viena ranka, o motorą tingėjau verst ar kilnot, tai pasirodo, kad visai nesunkus, tai irgi paėmiau vienas visą nurengtą apačią ir iškėliau rankomis per bamperį
Visokio sunkumo darbų būna. Dabar šitam 205tukui buvo pilnas kožukas dėžės ir variklio tepalo mišinio, tai pakeisti alkūninio ir pirminio riebokšliai, netgi po kelis eurus nupirkau naujas guolio šakutės plastikines įvores (sankaba trosinė) ir pakeičiau.
Mokslo, kaip ir sakė diawollo, didelio jokio čia nereikia. Paprasčiausiai, jei jau lendi, tai nebūt atsilupėliu, kuris remontuoja pagal kažkokias nuogirdas arba nepagrįstą savo nuomonę, kuri vadinasi "aj gal bus geraj" arba "aj lajkĮs". Jau kelias dienas iš eilės stebiu, kaip garažų kaimynas už dviejų durų remontuoja pežuką vieną su Siemens be bako siurblio. Pakeitęs kuro filtrą, nebeužkūrė mašinos, užorino visą sistemą, net ir aukšto slėgio pusę, ėjau padėti, galiausiai paleidom... Filtras buvo keistas ne tik nenuimant dėžutės, bet net neišleidus kuro ir nenuėmus dangtelio, o tik jį pakėlus, kad išeitų išlupti seną filtrą ir sugrūsti naują, pasirodo. Vakar bandė keisti COM2000, tai sulaužė vairo plastmases, tada atėjo mane pasikviest, nes vistiek nenusiima sulaužytos. Atsinešiau tinkamą atsuktuvą ir atsukau likusį varžtą, nuėmiau ir pamačiau, kad DAV. Pasakiau, kad maklė pakeist posūkių rankenėlę nepaeis, nes ne Delphi, tad reikia arba šrotinio gero tinkamo bloko, arba brangaus naujo bloko, arba siųstis iš anglų tą detalytę mažą už daug pinigų. Stovi savininkė šalia, žiūri į tas sulaužytas savo plastmases ir mano paslaptingą šypseną...
Su draugu nutarėm vakar ties šita situacija, kad pas mus meistrų srityje yra tikras medelynas. Nes automobilius remontuoja visiški fruktai. Fruktas - vaisus. Vaisius auga ant medžio. Ten, kur auga daug medžių su daug vaisių, yra medelynas
Tada prieina prie meistro Ryčka iš "už dviejų durų į kitą pusę" ir paklausia "Sveikas. Turi man..?". "Turiu, man atrodo ir vietoje pakankamai turėsiu. Einam pažiūrėsim". Ryčką atvežęs žmogus apsisukinėjo iš dešimt kartų kokių 7-8m pločio erdvėj su 407tu.
Žodžiu buvo tylos minutė, kol visi išsivaikščiojo, o paskui lūžom iš situacijos juokingumo.
nutarėm, kad galima toje vietoj išsinuomoti arba nusipirkti garažą, atvažiuoti su alaus 4-paku, prasidaryt plačiai vartus, pasistatyt žvejo kėdę didelę su atlošu ir porankiais ir visą dieną sėdėti, gėrintis vaizdu, kaip remontuojami automobiliai ir tvarkomi reikalai
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 31 - 11:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2017 balandžio 02 - 17:19
joa, viska db chebra nori pigiai susiremontuoti Ash pigiai irgi neremontuoju, bo kazhkaip uzh dyka dirbti tai nafik Paskambino vienas klubietis sako duodu 5 eur pakeisk kaladeles priekines
Tai pasiunciau ash ji i mehari, sakiau ten uzh 4 keicia ash geriau kavos pertraukele tuo metu pasidarysiu
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#13
Parašyta 2017 balandžio 02 - 19:45
Nežinau. Man tokie darbai, tai kaifas kaip kaldėles keist ar kokią traukę pasikeist ar ten kokį EGR'ą prasivalyt ar ir tą pačią sankabą keist. Ten nusiardai viską, nusivalai apžiūri būklę, gal kokio tepaliuko kažkur reikia, gal kokį varžčiūką prisukt reikia Aišku jei ta mašina mano arba nėra užleista ir sugriūvus. Galvoju reikia keist specialybę ir eit kokiu mechaniku dirbt bet įsivaizduoju kaip visas kaifas pasibaigia kai gauni kokį nukruštą lavoną remontuotą nedaremontuotą. Ir tada tikrają to žodžio prasme pistis turi..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#14
Parašyta 2017 balandžio 03 - 18:39
.... Ir tada tikrają to žodžio prasme pistis turi..
Namo pas bobą parbėgi, ar garaže pripučiamą turi?...
#15
Parašyta 2017 balandžio 03 - 19:23
Namo pas bobą parbėgi, ar garaže pripučiamą turi?...
Kai geri įrankiai, tai užtenka garažo duris pradaryt - yra norinčių periodinei apžiūrai ir apkatkei
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#16
Parašyta 2017 balandžio 04 - 08:59
Nežinau. Man tokie darbai, tai kaifas kaip kaldėles keist ar kokią traukę pasikeist ar ten kokį EGR'ą prasivalyt ar ir tą pačią sankabą keist. Ten nusiardai viską, nusivalai apžiūri būklę, gal kokio tepaliuko kažkur reikia, gal kokį varžčiūką prisukt reikia Aišku jei ta mašina mano arba nėra užleista ir sugriūvus. Galvoju reikia keist specialybę ir eit kokiu mechaniku dirbt bet įsivaizduoju kaip visas kaifas pasibaigia kai gauni kokį nukruštą lavoną remontuotą nedaremontuotą. Ir tada tikrają to žodžio prasme pistis turi..
O tų nukruštų lavonų yra daugiau, negu pusė, kai kalbame apie prancūzų vartotojus iš gatvės, kur "draugas davė numerį". Tik kad telefonu dažnai to nenustatysi, o kai atvažiuoja, tai ir pamatai, bet tada jau vėlu, tenka lįsti, o nuo papildomų prašomų darbų mazintis. Nes tokiam normaliai sutvarkai, tai paskui problema su atsiskaitymu būna, net jei apie kainą dirbdamas telefonu ir sakei, kad čia tiek kainuos, čia aniek, ar tvarkyt, ar rinkt atgal? Vienam jau planuojamas pienas...
Vienas malonumas, kai atvažiuoja koks tvarkingas prižiūrėtas švarus automobilis, kur nesvarbu, ar metai 2009ti, ar 1979ti, vistiek malonu liestis, ir dar jei darbai kokie nestandartiniai...
Pakeistum penkias sankabas per savaitę - manau jau ir nebebūtų kaifas sankabas keisti, tegul ir tvarkingiem bolidam
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 04 - 09:08
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2017 balandžio 04 - 09:33
Pakeistum penkias sankabas per savaitę - manau jau ir nebebūtų kaifas sankabas keisti, tegul ir tvarkingiem bolidam
Nu kai su kuo mažiau ardymo ir ten žongliruojant visaip tai gal jo. Čia Opelį buvau nuvaręs smagračio pakeist, tai labai atsipūtę vyrai dirbo. Mašiną ant keltuvo. Ratai lauk, traversas lauk ir t.t. Labai greit susisuko ir neprichaltūrino. Nu čia daug indelio turi įrankiai ir įranga manau. Plius mašinos būklė. Jei ten perpuvęs kibiras, tai nafik ten nuimtum ten pusę važiuoklės, kai visi varžtai užkirmiję ir vienintelis atsuktuvas - bulgariškas prietaisas
Arba kai pasižiūri kaip autorizuoti servisai dirba - ten pusę dienos farai lemputę keičia. Neskubėdami. Kavutės išgeria. Didelio srauto klientų nebūna, tai dirba "taupydami" darbą
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Parašyta 2017 balandžio 04 - 19:38
Niekas ir nesako, kad norima už dyką susitvarkyt. Nepūskit burbulo jau tik čia, o kad viena, kita veržlė būtų užkirmijus tikrai nenustebčiau, nes kad ir kiek prižiūriu mašiną tikrai pasitaiko vietų kurioms nieko nedaryta ir tenka pavargt.
#19
Parašyta 2017 balandžio 05 - 07:49
Geras klientas prieš važiuodamas pas meistrą reikalingus varžtus supučia laisvinamaisiais, pramankština, kad neduokDie profesionalui nereiktų prakaito braukti ir krumplių daužyti. Po to klientas turi nesiginčydamas sumokėti dažniausiai nekuklią kainą ir užsiimti fotelio valymu putomis, vairo šluostymu nuo čiupinėjimo tepaluotomis rankomis...
#20
Parašyta 2017 balandžio 05 - 09:27
Užvakar alkūninio varžtą atsukinėjau. Senas 2.2 HDi variklis 98k. Darbo trukmė - pusė valandos, gal ir valanda, nebežiūrėjau jau.
Meistrai keitė skriemulį, matomai, nes matosi, kad apynaujis. Dėjo klijų ant sriegio. Svarbiausia, kad žalios spalvos, tai yra labai sklidaus ir medium-to-high strength, kur net pats Loctite rašo - jums reikės rimtų mechaninių įrankių ir karščio, kad atsuktumėt. Jo jo, pakaitinsiu aš ten apie skriemulį su guma, paskirstymo diržą ir jo dangtelius, alkūninio riebokšlį...
Svarbiausia, kad ant klijų instrukcijos būna parašyta - gerai išvalyti abiejų pusių sriegius ir užlašinti vieną mažą lašelį. Pagal vaizdą, kad ten radau, galiu dėt galvą, kad loc.has buvo įmerkęs visą varžto galą. Orinis normalus servisinis, kur ne fūrų ratams sukti skirtas, tokio net pajudinęs nebūtų, o ir aplamai daužyt per alkūniaką tokia jėga...
Su 1,5m vamzdžiu iki paskutinės vijos, traškantį ir pokšintį varžtą, bijant, kad nenulūžtų pats varžtas, jei visai mirtinai strigs, ir kad nusprūdusiu įrankiu nesumaltum kokio sparno. Atsukau. Purkšk nepurškęs ant tokio...
Ką klientui pasakyt? Ogi nieko, tik kad sunkiai atsisuko, bet kaina standartinė kaip už riebokšlių keitimą po mano to varžto prisukimo. Savo prisuktą varžtą atsukčiau per pusę minutės, nes išvalęs sutepu ne klijais, o tepalu. Da nė viens neatsisuko per 6 metus
Čia šiaip, paįvairinimui.
O su nutepaluotu salonu, tai man pasakojo vakar buvusi mergaitė, kad Vilkavišky jai labai gerai remontuoja, ir meistrai labai draugiški, bet paskui atsisėdus į mašiną ir nuvažiavus iki namų, eini plautis rankų, o paskui aišku ir vairo.
Geras meistras visada turi dvejas pirštines. Vienos, kurių švarus vidus, rankoms. Kitos, kurių švari išorė, vairui
Geras klientas prieš važiuodamas pas meistrą reikalingus varžtus supučia laisvinamaisiais, pramankština, kad neduokDie profesionalui nereiktų prakaito braukti ir krumplių daužyti. Po to klientas turi nesiginčydamas sumokėti dažniausiai nekuklią kainą ir užsiimti fotelio valymu putomis, vairo šluostymu nuo čiupinėjimo tepaluotomis rankomis...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 05 - 09:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0