P407 Additive system, quntity of additive too high - P1445
#1
Parašyta 2017 balandžio 06 - 15:06
Tai gal kasnors žino kame čia šaknys kaip panaikinti ta klaidą?
Ačiū visiems už nuomonę
#2
Parašyta 2017 balandžio 06 - 23:57
permanent fault? istrynus iskart issoka? Gal cia su senu error'u atminty vazineji ir tiek?
#3
Parašyta 2017 balandžio 07 - 06:53
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2017 balandžio 07 - 17:43
#5
Parašyta 2017 balandžio 07 - 18:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2017 balandžio 07 - 18:55
#7
Parašyta 2017 balandžio 10 - 08:06
Pasijungsi Lexia, gal parodys ne too high, o too low, o gal parodys dar kažką, ko neparodė Autocom'as...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2017 balandžio 10 - 10:22
siaip reikia ziureti bendrai fapo uzsikisima ir kas kiek laiko regen vyksta, o tokie pasakymai:" atrodo, veikia", nieko nesako, nes arba gerai veikia, arba blogai, o ne "atrodo". klaida reiskia kad beda su kuro priedo, skirto padeti isdeginti suodzius is filtro, dozavimu..o kokia beda, kaip ir kolegos sake reikia prisijungti su normalesnia diagnsotika ir issiaiskinti..nes delphi/autocom, ypac pigus kiniski klonai, daznai netinkamai klaidas issifruoja, arba netinkama aprasyma pateikia..taigi klaidos kodas siuo atveju nieko nepadeda, o geriausiai padeda normali diagnostika, kuria atlieka zmogus suprantantis ka daro.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2017 balandžio 10 - 22:37
Apie ką ir kalba
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 10 - 22:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2017 balandžio 11 - 19:56
Tadai klaidos kodas P1445 šiam auto reiškia Additive system, quantity of additive too high ir jokiu kitų reikšmiu kaip tu nurodai "too low" negali būti.
Klaidos P1445 paaiškinimas The total quantity of additive injected is more than 80g for 1 second. Tai yra, kad po skaitiklio nunulinimo auto skaičiuoja kol sunaudos 80g o pas mane jau suskaičiuota 85g.
Pauliusj aš jau savo pirmoje žinotėje parašiau, kad pas mane su FAP viskas yra tvarkoje nes slėgio perkirtis išmetimo sistemoje laisvais variklio sukiais yra 0mbar o esant apkrovai pakyla iki 4-5mbar. Tai čia jau ir taip aišku, kad vamzdynas švarus ir fapas dirba taip kaip turi dirbti, nes kitu atvėju kai fapas nebedirbtu būtų vamzdynas užsikišes ir tuo pačiu slėgio perkirčio duomenys būtu kitokie. Tai apie koki dar bendra FAP užsikišimo tikrinima tu norėjai pasakyti.
#11
Parašyta 2017 balandžio 11 - 20:23
Ok, paaiskinsiu nezinanciam. Pasijunk lexia ir nuresetink coounterius bei padaryk jog additive sistema naujai pakeista. Viskas, klaidos nebebus.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 balandžio 11 - 20:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2017 balandžio 11 - 21:06
Pagalbos ieškome čia nes manau, kad čia yra žmonių kurie gali palengvinti darba ir padėti išsispresti bėdas iš savo asmeninės patirties. O dabar turėjau Googles svaite klausinėti, kad nereiktu važuoti kažkur jungtis prie lexios, ir mokėti pinigų už tai, kad išgirčiau ta pati ka ir pats matau. man tik reikėjo paaiškinimo kas cia per klaida nesu aš mechanikas ir nežinau auto sandaros ir nežinau kur koks jutiklis joje yra ir ka ji gali pamatuoti o ko negali. Nu bet esmė, kad atsakyma į angsčiau rupėjusi klausima turiu.
PS kad nuresetinti counterius užtenka ir kinietiško delphio:)
#13
Parašyta 2017 balandžio 12 - 09:11
Žmogus daugiau nei 10m mokosi, krušasi atsiprašant ne savaitę, kad kažką išmokt ir faktas, kad šeimoj laiko mažiau praleidžia, o čia ^&$^ pasakyk kaip ką daryt, kad nereiktų man tau pinigų mokėt. Džiaugtis reikia išvis, kad bent padeda. Chamaz
#14
Parašyta 2017 balandžio 12 - 09:50
jap.paskui resetint reiks vis dazniau ir dazniau..galiausiai kiniskas delphi nebepades..tada reks pezo gavno. nu sekmes toliau resetinant viska is eiles, be normalios diagnostikos ir nesigilinant nei del ko klaida atsirado, nei ka daro isvis tas resetinimas..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#15
Parašyta 2017 balandžio 12 - 10:39
Man patiko tas faktas, kad apkrovos davus, slėgis pakyla iki 4-5mbar.
Čia gali reikšti tik tris variantus:
1. Vadyla, kuris matavo slėgį - kEUšas.
2. Filtro nėra.
3. Vistiek, net jei filtro ir nėra, vadyla - kEUšas.
Nustatymo priemonė yra tokia - naujas filtras daugiau slėgio sukelia.
EU žodyje kEUšas reiškia nieko daugiau, kaip elementarią Europos Sąjungą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2017 balandžio 12 - 13:32
#17
Parašyta 2017 balandžio 12 - 14:26
Atsiprašau, kad aš čia visiems sutrukdžiau. Kažkodėl pagalvojau, kad šiuo forumo tikslas yra padėti vienas kitam papasakojant asmenines patirtis. bet pasirodo klydau Čia renkasi Tie žmonės kuriu tikslas yra parduoti savo paslaugas nes Jie 10 metų mokėsi bet vistiek neskiria "slėgio" nuo "slėgio perkryčio" sąvokos. Čia tiems kurie naudoja EU žodžius. . Žodžiu ačiū visiems už dėmesį ir sėkmės atsakant į problemas, kad reikia normalios diagnostikos o mano kontaktai yra nurodyti. Va toks vat Lietuvos forumas
Pala pala, dar nepabėk. Prieš išeidamas dar man, akiplėšai, paaiškink, kuo skiriasi slėgio perkrytis suodžių filtre, nuo slėgio suodžių filtre t.y. kuo skiriasi filtro diferencinis slėgis nuo slėgio prieš filtrą.
Aišku, būtų gerai, jei būtų panaudoti truputį aiškesni terminai, tokie kaip atskaitos taškas, skalė, padalos vertė, absoliutinis slėgis, diferencinis slėgis ir pan. Žodžiu kad neskambėtų kaip virtuvėj, o kaip tarp žmonių, suprantančių, apie ką jie kalbasi.
Mokiausi nuo pirmos klasės iki antro magistro kurso, tai viso 18 metų iš savo 25kių, arba lygiai 72proc. gyvenimo. Bet nei metus nesimokiau nieko apie automobilių sandarą ir remontą. Kitaip sakant, jei žiūrint iš požiūrio, kad meistras turi būti mokytas, tai 72proc. mano gyvenimo laiko būtų iššvaistyti. Bet gal kalbu su tamsta, kaip su toje srityje mokytu žmogumi? Žinau, kad kolegijose ir profkėse labai gerai išmoko apie tas sistemas. Vienas draugas mokosi kolegijoje, jam per egzaminus rašau smsus su atsakymais.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 12 - 14:28
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2017 balandžio 12 - 14:45
Nuoširdžiai tikiuosi, kad Jums padėjau. Peace
#19
Parašyta 2017 balandžio 12 - 15:19
Pirmas ir trečias punktas kątik buvo patvirtinti.
Galima eiti toliau matuotis slėgius, nežinant, nei ką matuoji, nei kas yra slėgis.
Ir remontuotis sistemas, nesuprantant jų veikimo principo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 12 - 15:21
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2017 balandžio 12 - 15:20
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0