Man tai juokinga si diskusija. Neturint tinkamu, tam tikslui sukurtu irankiu bandot dar gincytis(temos autorius) pvz temperatura kavos puodelyje galima matuoti ikisus pirsta ir su termometru. Tai jus ismataves pirstu p#sat prota visiem kodel pas jus kavos nepritraukia jei temperatura gera? Buvo duotas patarimas normaliai per lexija pasiziuret, bet ne jus geriau b#biu pamatuosit bet tik ne su tuo kuo reikia :)atsiprasau uz necenzurinius zodzius, jie neskirti izesti, o tik isreiksti mintis kokios jos yra jei bandot gincytis tai bet gincykites argumentuotai ir nera cia ko pykt jei neteisingai paklausus gaunat neteisinga atsakyma arba jo isvis negaunat. Seip jus ieskot atsakymo o ne visi is forumo i google veda klaidos koda ir iesko ka ten raso. Visi cia naudoja Lexija ir bbd ant tu klaidos kodu, nes ten normaliai zodziais parasyta kas negerai peace
Nereikia visai čia to "peace", kai pavaroma atviros kritikos ir dar su necenzūriniais žodžiais, arba kai siūloma inžinerinį išsilavinimą turinčiam žmogui skaityti 9tos klasės fizikos knygą. Toje knygoje nieko apie dif.slėgius nėra, bent jau mano laiku, prieš dešimt metų, tikrai nebuvo. Paskui kažkokiomis dirbtinėmis šypsenėlėmis ir "pysais" rodyti, "tipo aš čia gi draugiškai", jei ką.
Kažkaip tas žodis "Peace" visai neveikia, kai parašytu tekstu akivaizdžiai žmogui sakoma, kas jis lochas. Čia aš taikau ir temos autoriui, netgi labiau, nes jis mane akivaizdžiai lochu, nesuprantančiu, ką kasdien dirba, palaikė. Tai man tai kas
Žmogus nusiskaitė klaidų kodus su Code Reader'iu, pasėdėjo prie gūglo ir susirado bendras OBD klaidų kodų reikšmes, geriausiu atveju prie Peugeot Central ir susirado anglų ar vietos babajų, kuriem tokie kodai irgi buvo, būtent pežukui, paaiškinimus, ką jie ar jų servisai darė ir kaip jiem pavyko ar nepavyko. Dažniausiai tai nepavyko, jei gedimas toks, kur reikia galvą pasukti ir apie kurį Peugeot OEM dokumentacija nėra dar parašiusi.
Pasimatavo slėgį, tikriausiai tai darė teisingai, t.y. trečiu bėgiu gazas dugnas ties 2,5-3tūkst. rpm, ir gavo savo suodžių filtre 4-5mbar (0,004-0,005bar) ir nusistatė, kad viskas čia gerai, nes slėgis kelis kartus mažesnis, negu naujame filtre, kątik iš fabriko išleisto automobilio.
Ko čia dar kabinėtis, automobilis kaip naujas. Skaitliuką nunulins ir susitvarkys.
A, beje, Tauriaus čipuotas trilitris iki 500mbar kartais pripučia, ir su suodžių filtru vistiek viskas gerai. Tai įsivaizduojat, pas temos autorių 100kartų geresnis suodžių filtras
Edited by tadas1991, 2017 April 12 - 15:55.