Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 Additive system, quntity of additive too high - P1445


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 balandžio 12 - 15:52

Man tai juokinga si diskusija. Neturint tinkamu, tam tikslui sukurtu irankiu bandot dar gincytis(temos autorius) pvz temperatura kavos puodelyje galima matuoti ikisus pirsta ir su termometru. Tai jus ismataves pirstu p#sat prota visiem kodel pas jus kavos nepritraukia jei temperatura gera? Buvo duotas patarimas normaliai per lexija pasiziuret, bet ne jus geriau b#biu pamatuosit bet tik ne su tuo kuo reikia :)atsiprasau uz necenzurinius zodzius, jie neskirti izesti, o tik isreiksti mintis kokios jos yra :) jei bandot gincytis tai bet gincykites argumentuotai ir nera cia ko pykt jei neteisingai paklausus gaunat neteisinga atsakyma arba jo isvis negaunat. Seip jus ieskot atsakymo o ne visi is forumo i google veda klaidos koda ir iesko ka ten raso. Visi cia naudoja Lexija ir bbd ant tu klaidos kodu, nes ten normaliai zodziais parasyta kas negerai :) peace

Nereikia visai čia to "peace", kai pavaroma atviros kritikos ir dar su necenzūriniais žodžiais, arba kai siūloma inžinerinį išsilavinimą turinčiam žmogui skaityti 9tos klasės fizikos knygą. Toje knygoje nieko apie dif.slėgius nėra, bent jau mano laiku, prieš dešimt metų, tikrai nebuvo. Paskui kažkokiomis dirbtinėmis šypsenėlėmis ir "pysais" rodyti, "tipo aš čia gi draugiškai", jei ką.

Kažkaip tas žodis "Peace" visai neveikia, kai parašytu tekstu akivaizdžiai žmogui sakoma, kas jis lochas. Čia aš taikau ir temos autoriui, netgi labiau, nes jis mane akivaizdžiai lochu, nesuprantančiu, ką kasdien dirba, palaikė. Tai man tai kas :)

 

Žmogus nusiskaitė klaidų kodus su Code Reader'iu, pasėdėjo prie gūglo ir susirado bendras OBD klaidų kodų reikšmes, geriausiu atveju prie Peugeot Central ir susirado anglų ar vietos babajų, kuriem tokie kodai irgi buvo, būtent pežukui, paaiškinimus, ką jie ar jų servisai darė ir kaip jiem pavyko ar nepavyko. Dažniausiai tai nepavyko, jei gedimas toks, kur reikia galvą pasukti ir apie kurį Peugeot OEM dokumentacija nėra dar parašiusi.

Pasimatavo slėgį, tikriausiai tai darė teisingai, t.y. trečiu bėgiu gazas dugnas ties 2,5-3tūkst. rpm, ir gavo savo suodžių filtre 4-5mbar (0,004-0,005bar) ir nusistatė, kad viskas čia gerai, nes slėgis kelis kartus mažesnis, negu naujame filtre, kątik iš fabriko išleisto automobilio.

Ko čia dar kabinėtis, automobilis kaip naujas. Skaitliuką nunulins ir susitvarkys.

 

A, beje, Tauriaus čipuotas trilitris iki 500mbar kartais pripučia, ir su suodžių filtru vistiek viskas gerai. Tai įsivaizduojat, pas temos autorių 100kartų geresnis suodžių filtras :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 12 - 15:55

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2017 balandžio 12 - 16:25

Visi viska zino su google siandien :) ir galvoja, kad galima viska issprest nenuejus nuo kompo. Nuvaziuoji pas meistra, tas pyst fiske i masina, 15 min. Ir Monetas tik mokek uz tai kad jis rado kur fiske pajungt. Pvz vaziuoklei tvarkyt, ar varikliui dirzelius keist tai cia galima moket pinigus, nes gi matosi darbas atliktas, pakeista detale. Aisku galetu or pats, bet va irankiu neturi, duobes nera, salta lauke... O kompa pasijungt tai kas cia? Tipo darbas? Ikisai fiske ten kur lenda, paspaudei knopke-pyst klaidos kodas! Nu ar ne debilai tie kas vaziuoja diagnostikos pas meistra? Nu ok suprantu norisi darytis paciam, nu bet visko gi pats nepasidarysi? Cia tas pats kaip ir universalus OBD. Tinka visiems-bet pilnai netinka niekam. Galima ismanyti dalykus gerai tam tikroje srityje, arba minimaliai visose. Bent jau nebutu plesoma maike ir irodinejama tiesa kai esi neteisus :)na bet jei nezinai, kad esi neteisus tada kitas reikalas...
  • 0

#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 balandžio 15 - 11:59

Visi viska zino su google siandien :) ir galvoja, kad galima viska issprest nenuejus nuo kompo. Nuvaziuoji pas meistra, tas pyst fiske i masina, 15 min. Ir Monetas tik mokek uz tai kad jis rado kur fiske pajungt. Pvz vaziuoklei tvarkyt, ar varikliui dirzelius keist tai cia galima moket pinigus, nes gi matosi darbas atliktas, pakeista detale. Aisku galetu or pats, bet va irankiu neturi, duobes nera, salta lauke... O kompa pasijungt tai kas cia? Tipo darbas? Ikisai fiske ten kur lenda, paspaudei knopke-pyst klaidos kodas! Nu ar ne debilai tie kas vaziuoja diagnostikos pas meistra? Nu ok suprantu norisi darytis paciam, nu bet visko gi pats nepasidarysi? Cia tas pats kaip ir universalus OBD. Tinka visiems-bet pilnai netinka niekam. Galima ismanyti dalykus gerai tam tikroje srityje, arba minimaliai visose. Bent jau nebutu plesoma maike ir irodinejama tiesa kai esi neteisus :)na bet jei nezinai, kad esi neteisus tada kitas reikalas...

Sudėtingiausias (tiek fiziškai, tiek morališkai) įmanomas darbas pasaulyje yra įrodyti kvailiui, kad jis yra kvailas :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 balandžio 16 - 13:22

Visi viska zino su google siandien :) ir galvoja, kad galima viska issprest nenuejus nuo kompo. Nuvaziuoji pas meistra, tas pyst fiske i masina, 15 min. Ir Monetas tik mokek uz tai kad jis rado kur fiske pajungt. Pvz vaziuoklei tvarkyt, ar varikliui dirzelius keist tai cia galima moket pinigus, nes gi matosi darbas atliktas, pakeista detale. Aisku galetu or pats, bet va irankiu neturi, duobes nera, salta lauke... O kompa pasijungt tai kas cia? Tipo darbas? Ikisai fiske ten kur lenda, paspaudei knopke-pyst klaidos kodas! Nu ar ne debilai tie kas vaziuoja diagnostikos pas meistra? Nu ok suprantu norisi darytis paciam, nu bet visko gi pats nepasidarysi? Cia tas pats kaip ir universalus OBD. Tinka visiems-bet pilnai netinka niekam. Galima ismanyti dalykus gerai tam tikroje srityje, arba minimaliai visose. Bent jau nebutu plesoma maike ir irodinejama tiesa kai esi neteisus :)na bet jei nezinai, kad esi neteisus tada kitas reikalas...

tiksliai apibudinai "mužyku"mastysena,kai turi buti mazute isimazojes ir apdauzytais nagais uz tai mokesiu,Taip galima sutikti,kai klaidas atspausdina ir aiskinkis pats,net kapoto neatidaro,pasakysiu dar daugiau,silberauto analogiskai veikia,ir kitos kontoros,neminesim...atspausdina vokiskai lapelius uz berods 30 europietisku rubliu,ir aiskinkis pats,jei neremontuosi pas juos,.Toks padhodas ale diagnostika pilnai sutikciau su tamsta.Bet autodiagnostika tai ne vien klaidu spausdinimas ir trynimas,bet dar parametru analize,kai ka tenka ir rankutemis tikrinti su pagalbiniais prietaisais atidarius kapota(oscilografas,multimetras,manometras,vakumetras.....,ir moki pinigus ne uz klaidu lapa o uz prota ir tikslia diagnoze,galimybei esant net neimu pinigu uz menku defektu salinima,ar uz laitova el. instaliacijos remonta.Isilavines ir protingas ta supras,o runkeliui tas nedaeis niekada,as nuo tokiu "šarahajus"kuo toliau


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0