pakaitinimo zvakes
#1
Parašyta 2017 balandžio 23 - 12:54
#2
Parašyta 2017 balandžio 23 - 13:48
2.0HDi 100kw, t.y. RHR, RHL, RHF varikliams žvakės iš galo, po EGRu. EGRo viso nuimti nereikia, nuimam tik elektrinę dalį, t.y. patį vožtuvą. Aušintuvas lieka. Nėra labai sunkus darbas ten prieit, pas 2.2HDi (jei yra aušintuvas, o jis dažniausiai būna) tikrai bjauriau.
Va žiūrėk variklio foto iš galo, pagal tuos juodus laidukus po EGR aušintuvu virš išmetimo kolektoriaus, gali daugmaž matyti, kur tikėtis jas rasti, realiai ir dviejų žvakių patys galiukai matosi:
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 23 - 13:50
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2017 balandžio 23 - 14:04
Šį pranešimą redagavo zenius: 2017 balandžio 23 - 14:22
#4
Parašyta 2017 balandžio 23 - 14:35
Veržlytės, deja. Beje, pastaruosius porą metų jau pradėjo nebeatsisukti tos veržlytės retkarčiais, o kai bolidas daugiau drėgmės ir druskos matęs, tai ir dažnai neatsisuka. Vienam tris iš keturių neatsisuko. Sukasi ratu kartu su šerdimi ir tiek. Tai problemų tame, kad sukasi, nėra, nes pasukus kokį 90-180laipsnių, šerdis nulūžta ir išsitraukia. Problema yra ta, kad nulaužt kontaktą laido galima taip pasukus, paskui ten kirpt, nuogint, naują lituot arba užspaudinėt nepatogioj vietoj, bėdos žodžiu. Tai aš sukinėdamas pirmyn atgal po truputį nulaužiu šerdį, tuomet išsitraukiu laidą kartu su žvakės šerdimi viršun, ir jau viršuj su cangėm palaikydamas, atsuku tą veržlytę be problemų. O likusi žvakės dalis jau išsisuka, tada jau kai vidurio nelieka, tai galima ir trumpą galvutę naudoti. Sukama karštam varikliui, ypač jei negyvos. Jei gyvos, gali sukti ir šaltam, dažniausiai nebūna įkepę visai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 23 - 14:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2017 balandžio 23 - 16:59
#6
Parašyta 2017 balandžio 24 - 01:48
Kai tik isigijau 406'ta savo 2.2, tai brolis plaukus rovesi nuo to, kur ten tos zvakes nukistos...Dabar jau "egzperts", plius, kad ismete esam visus tuos ausintuvus
#7
Parašyta 2017 balandžio 24 - 09:49
Man, kaip su tuo dirbančiam žmogui, tai patinka tos galinės atsisukančios žvakės
Būtent dėl to, kad žmonės raunasi plaukus
Nėra ten nieko baisaus. Nereikia norėti taip pat, kaip senam TD, kur būdavo dar vienas velenėlis.
Pas 2.2HDi naujesnį 125 ar 115kw žvakės priekyje. Ir ką? Pakeitimo trukmė gaunasi vistiek daugmaž tokia pati. Tik kad jau sudėtos nebe 10mm, o 8mm žvakės, kur tikrai jau rimtai gali ir neatsisukti, net ir žaidžiant
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 balandžio 24 - 09:50
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2017 balandžio 25 - 15:09
#9
Parašyta 2017 gegužės 13 - 14:26
Pamiršau atrašyti.
Veržlytės 7mm, sriegis 4mm, žvakės 10mm, sriegis irgi 10mm.
Aušintuvo nejudink, nes paskui turėsi bėdų užsegti sąvaržas, neturėdamas vietos. Patį EGRą nuimi ir jei dar aušintuvas truputį trukdo, jį galima atsargiai palenkti šiek tiek atgal, ugniasienės link. Ten iš laikiklio ir EGRo vamzdžio pakaks laisvumo. Prie pirmos EGRo neuėmės neprieisi niekaip, bet jis nesunkiai nusiima, ypač jei jau judintas ir nebėra apatinio varžtelio (dauguma jo atgal nesuka, aš irgi palieku ant dviejų prie galvos prisuktą, nes pilnai pakanka). Bet kai nuimi EGRą, tai prie jos priėjimas pasakiškas, geriausias iš visų keturių, kurias keisi. Antra trečia normaliai, reikia lankstuko, bet atsisuka. Ketvirtai truputį pirštais daugiau padirbėt reikia, bet irgi nieko nenuėmus išeina prieit, tik irgi lankstuko reikia
Jei mašina senesnių metų, iki kokių 2008tų, atsargiai su alsuoklio vamzdžiu, jis trapus ir labai lūžta. Ypač mėgsta lūžti pas 307, nes ten pas jį toj vietoj dar karščiau, bet pas kitus irgi. Paskui nuo kažkurių metų pradėjo dėti vietoj to trapaus vamzdžio paprastą guminę žarną, tai su ja jau jokių problemų
Vakar keičiau 2008tų C5 X7 su tokiu motoru. Jau buvo žarna alsuoklio. Ir kuro sistema nebe Siemens, o Delphi. Bet žvakių keitimui jokių skirtumų tai nesudaro, niekas ten iš esmės netrukdo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gegužės 13 - 14:28
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2017 spalio 04 - 20:23
na ka tadai didelis didelis aciu uz patarima viska padariau kaip patariai.nesu koks mehanikas bet lengvai pasikrapstyti megstu.na kai pradejau tai keikiau visa prancuzina visai imanomais rusiskais keismazodziais o visus ispyles ka mokejas perejau ant lt ir ka kaip moku😁.na kantrybes reik ypac nusukti tas verzlikes ir jas atgal uzsukti,plius paskui galvute istraukti kai zvake atsukta.na pirmas blynas visad prisviles bet pavyko viskas.egr buvo ant 3varztu apatinio net nesukau atgal.bet va jei ausintuva nusukus butu viskas gerai bet pabijojau kad reiks orinti ir ten ta savarza atgal uzdeti.siaip pasiknisant imanoma bet rankas reik isilavinti.ai dar is 4 dvi mirusios buvo tai sudejau visas ketures.ai ir siaip gal kas pasakis kur pas P607 2.0hdi 100kw rele zvakiu randasi?cia ateiciaiPamiršau atrašyti.
Veržlytės 7mm, sriegis 4mm, žvakės 10mm, sriegis irgi 10mm.
Aušintuvo nejudink, nes paskui turėsi bėdų užsegti sąvaržas, neturėdamas vietos. Patį EGRą nuimi ir jei dar aušintuvas truputį trukdo, jį galima atsargiai palenkti šiek tiek atgal, ugniasienės link. Ten iš laikiklio ir EGRo vamzdžio pakaks laisvumo. Prie pirmos EGRo neuėmės neprieisi niekaip, bet jis nesunkiai nusiima, ypač jei jau judintas ir nebėra apatinio varžtelio (dauguma jo atgal nesuka, aš irgi palieku ant dviejų prie galvos prisuktą, nes pilnai pakanka). Bet kai nuimi EGRą, tai prie jos priėjimas pasakiškas, geriausias iš visų keturių, kurias keisi. Antra trečia normaliai, reikia lankstuko, bet atsisuka. Ketvirtai truputį pirštais daugiau padirbėt reikia, bet irgi nieko nenuėmus išeina prieit, tik irgi lankstuko reikia
Jei mašina senesnių metų, iki kokių 2008tų, atsargiai su alsuoklio vamzdžiu, jis trapus ir labai lūžta. Ypač mėgsta lūžti pas 307, nes ten pas jį toj vietoj dar karščiau, bet pas kitus irgi. Paskui nuo kažkurių metų pradėjo dėti vietoj to trapaus vamzdžio paprastą guminę žarną, tai su ja jau jokių problemų
Vakar keičiau 2008tų C5 X7 su tokiu motoru. Jau buvo žarna alsuoklio. Ir kuro sistema nebe Siemens, o Delphi. Bet žvakių keitimui jokių skirtumų tai nesudaro, niekas ten iš esmės netrukdo.
#11
Parašyta 2017 spalio 05 - 09:13
Relė turėtų būti variklio kompo dėžėj, bet nesu įsitikinęs. Pas 407 ir kitus didesnius būna dažniausiai ten. Bet pasitikrint, ar kaiitina, galima fiškėj už variklio galvos, diržų pusėj.
EGR pūslės geriau nenuiminėti, nes paskui būtent TAS chamutas. Aišku, jei turi atsargoj pasidėjęs seno tipo (XM, 605 2,1TD ir pan.) EGR chamutą, kuris ne replėmis spaudžiamas, o varžteliu suveržiamas, tai galima ir nuiminėt. Bet TAIP, truputis antifrizo išbėgs, ir TAIP, reiks nuorinti, bet tas nuorinimas, tai viso labo, užkūrus pažiūrėt, kad netrūktų bakelyje, ir atsukt nuorinimą ant pečiuko žarnų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 05 - 09:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2017 spalio 05 - 09:50
#13
Parašyta 2017 spalio 05 - 21:53
Tai jei su visu vamzdžiu imt, atsukant nuo kolektoriaus išmetimo, tuomet taip. Bet tos veržlės ne visada atsisukt nori, o tada jau padėkdie, jei nulūžo
Man paprasčiau tiesiog išėmus tik patį vožtuvą, pūslės aš nejudinu niekada, nebent truputį ją atlenkiu atgal, kad būtų patogiau, o paskui prilenkiu. EGRo su pūsle sujungimo varžtai atsisuka praktiškai visada. Esu vieną nulaužęs, bet ten buvo švediška mašina. Ir EGR vistiek tada išsiima, ir ant stalo susitvarkyt, t.y. pragręžt skylę kiaurai, nėra problemų, tai ne už variklio. O paskui tiesiog veržlę uždėjau ir tiek.
Žvakes ir jų veržlytes suku tik su lankstuku, ir kaitaliodamas trumpą/ilgą galvutes, bei veržlytes ir žvakes ištraukinėju su magnetu. Taip gaunas daug lengviau. Matyt ten nieko nereikia, viskas puikiausiai su pirštais jaučiasi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2017 spalio 06 - 16:28
Šį pranešimą redagavo zenius: 2017 spalio 06 - 16:29
#15
Parašyta 2017 spalio 06 - 21:19
Kai žiūri Video, visada viskas atrodo paprasta. Paskui ir skundžiasi klientai, kad viskas taip paprasta, o tiek daug pinigų už tą darbą tu nori paimt. "Taigi variklis pasikeičia per 14min 26s, pats Youtube mačEU"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2017 spalio 07 - 10:52
#17
Parašyta 2017 spalio 23 - 12:11
Apturejau ir as sita dziaugsma tik ne su 607 bet su 807 kaimynas garazo kai pamate mane ant jos uzgulusi sako santykiauji sakau jo, gal ir tu nori Konkreciai veidukas ant priekinio stiklo padetas o rankutes kazkur ten toli toli. Atsisuko visos Aciu tau BERU. Susukau Bosch. Vienintelis kas nutiko tai nuluzo EGR varztas vienas is dvieju, galvojau kad laikys vienas bet ne zaraza pute per sona. Tai padariau tokia haltura pasigaminau is parankiniu priemoniu tokia kaip savarza is varztu ir metaliniu ploksteliu kad uzspaustu ta krasta kur varztas nuluzes laiko pakolkas tik nzn kaip metalas laikys per salcius ir karsti, nes panaudojau dvi metalines ploksteles nuo senukuose pirkto guoliu sjomniko ir pora ilgu zalvariniu baldiniu varztu (kitokiu nebuvo po ranka) ir uztempiau kiek maciau ir kiek girdisi nepucia per sona.
Dabar zinau uz ka tokie dideli pinigai imami jas krapstan lauk
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0