Sveiki turiu problema su galine pakaba, yra 2 pezai 406 universalas 2004 ir coupe 2002 metu ir ten ir ten bilda galine pakaba, labai daznas bildejimas, bilda galima pasakit visur maziausias nelygumas ir stuksena, stabilizatoriai ir traukes pakeisti amortikai geri, jau nezinau ka toliau keist, ir keist viska kol bildukas dings nera noro... Gal kazkas kazka patars :/ aciu.
#1
Parašyta 2017 gegužės 02 - 17:26
#2
Parašyta 2017 gegužės 02 - 17:52
Tikrai visas traukes keitei? Pas mane 406 irgi pastoviai gale bildedavo, nors pakaba gera buvo, per paskutini apsilankyma servise pastebejau klibanti siurbli (pas mane buvo benzinas, ir kiek suprantu kuro siurblys buvo "lauke", desineje puseje ties kuro uzpylimo vamzdziu, arba gal ten ne siurblys o filtras, dotoju momentu nesvarbu). tai vat tas daigtas buvo nuluzes nuo laikiklio ir kabojo ant laido ar tai zarneliu visai salia kuro bako, to laisvumo pakako kad tas darinys galetu dauzytis i kuro baka ir to pasekoje sklido bildesiukas, bent jau judinant ranka. Kol meistras sutvarke gedima, del kurio lankiausi servise, pamirsau paprasyt kad pritvirtintu ta siurbliuka/filtra..pagalvojau kad atsilus orams pats palysiu po masina ir prisitvirtinsiu..bet taip susikloste reikalai, kad netiketai atsirado galimybe atsinaujinti, o 406- pardaviau taip ir neissiaiskines, ar to 6 metus kamavusio bildejimo priezastis tas atsilaisvines siurbliukas/filtras...
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2017 gegužės 02 - 17:53
#3
Parašyta 2017 gegužės 02 - 21:03
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2017 gegužės 02 - 21:05
#4
Parašyta 2017 gegužės 02 - 22:00
Tikrai visas traukes keitei? Pas mane 406 irgi pastoviai gale bildedavo, nors pakaba gera buvo, per paskutini apsilankyma servise pastebejau klibanti siurbli (pas mane buvo benzinas, ir kiek suprantu kuro siurblys buvo "lauke", desineje puseje ties kuro uzpylimo vamzdziu, arba gal ten ne siurblys o filtras, dotoju momentu nesvarbu). tai vat tas daigtas buvo nuluzes nuo laikiklio ir kabojo ant laido ar tai zarneliu visai salia kuro bako, to laisvumo pakako kad tas darinys galetu dauzytis i kuro baka ir to pasekoje sklido bildesiukas, bent jau judinant ranka. Kol meistras sutvarke gedima, del kurio lankiausi servise, pamirsau paprasyt kad pritvirtintu ta siurbliuka/filtra..pagalvojau kad atsilus orams pats palysiu po masina ir prisitvirtinsiu..bet taip susikloste reikalai, kad netiketai atsirado galimybe atsinaujinti, o 406- pardaviau taip ir neissiaiskines, ar to 6 metus kamavusio bildejimo priezastis tas atsilaisvines siurbliukas/filtras...
tikrai keiciau ir tokie visi niuansai jau patikrinti :/
Tikrai visas traukes keitei? Pas mane 406 irgi pastoviai gale bildedavo, nors pakaba gera buvo, per paskutini apsilankyma servise pastebejau klibanti siurbli (pas mane buvo benzinas, ir kiek suprantu kuro siurblys buvo "lauke", desineje puseje ties kuro uzpylimo vamzdziu, arba gal ten ne siurblys o filtras, dotoju momentu nesvarbu). tai vat tas daigtas buvo nuluzes nuo laikiklio ir kabojo ant laido ar tai zarneliu visai salia kuro bako, to laisvumo pakako kad tas darinys galetu dauzytis i kuro baka ir to pasekoje sklido bildesiukas, bent jau judinant ranka. Kol meistras sutvarke gedima, del kurio lankiausi servise, pamirsau paprasyt kad pritvirtintu ta siurbliuka/filtra..pagalvojau kad atsilus orams pats palysiu po masina ir prisitvirtinsiu..bet taip susikloste reikalai, kad netiketai atsirado galimybe atsinaujinti, o 406- pardaviau taip ir neissiaiskines, ar to 6 metus kamavusio bildejimo priezastis tas atsilaisvines siurbliukas/filtras...
tikrai keiciau ir tokie visi niuansai jau patikrinti :/
Didelė tikimybė, kad niekas nežiūrėjo guminių įvorių, per kurias stabilizatoriaus ta skersinė štanga tvirtinasi prie kėbulo, o jos patikėk bilda šlykščiai. Vieną kartą jau jas esu pakeitęs, dabar po kokių 7 metų vėl žiemą bildėjo, dabar kai šilta aprimo, bet reikės keisti. Žodžiu nusiimk galinį vairuotojo pusės ratą ir žiūrėk kokia tos gumos būklė, tikriausiai bus suplyšusi ir sutrūkinėjusi. Keleivio pusėj šiek tiek sunkesnis pakeitimas, ten trukdo kuro užpylimo vamzdis.
sake del sito, jau turiu nusipirkes bet reikalas tame kad jo coupe gali buti del ju bet va universale identiskas bildesis ir mechanikas ziurejo ir sake kad geros jos, na vizuoaliai bet pakeisiu ir ten ir ten tikiekimas atsisuks keleivio pusei nesinori nujiminet kuro bako na bet jeigu pades tai ne tik baka pasiruoses nuimt... nes jau nervai nelaiko... ir tuvlitoi buvau pakrate sako viskas gerai pas tave vos ne ideali pakaba sakau blida jiems nedaeina, na bandysiu kesit sitas ivores stabilizaoriu i melsiuos kad padetu nes jau nezinau ka daryt jeigu nepades, pardavinesiu masinas jeigus nepades
#5
Parašyta 2017 gegužės 02 - 22:15
Kaip ir minejo kolega 99.99 proc ten bus problema, ne kiekvienas sugeba meistriukas ten beda rast, ir siaip ten sunkiai ta klibejima ar kad guma padilus yra nustatyti, ten suspausta ji tvirtai yra, brezinuke dalis nr. 3 :)ta guma tai pofik, bet linksmoji dalis varztu atsukimas
http://www.part.lt/i...76835046701.jpg
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2017 gegužės 02 - 22:16
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#6
Parašyta 2017 gegužės 03 - 01:16
Būtų varžtai, tai atsisuktų. Bet kad ten yra špilkos su veržlėm. O špilkų sriegio net nematyt dažniausiai per rūdis, kaip ir pačios veržlės...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2017 gegužės 03 - 19:19
Kaip tik pusmetį prieš parduodant 406-ą turėjau tą džiaugsmelį su galinės stabilnyko štangos įvorėm. Irgi tas pats - traukutės geros, o baladojasi, nors šikna žemę rėžyk...
Žiema, mano garažas nešildomas, galvoju - duosiu uždirbt kitiems. Nuvažiuoju pas vienus, pas kitus, patampo, pamykia ir nieko neranda. Arba nesistengia ieškot. Nusispjoviau, grįžau į šaltą garažėlį, palindau po dugnu su montiruote ir būtent bako šlangos pusėj radau išplyšusią gumą. Tik apaugę ten maurais kapitaliai, rankoms šalta, nupirkau abi gumas, nuvariau meistrams ir liepiau pakeist. Būtent bako pusėj ir gavo vyriokai pasantykiaut. Veržlė nučiulpta, priėjimas tokis kujovas kujovas...
Užkalė numeriu mažesnę daugiakampę galvą ir atsuko, pakeitė..
Reziume: meistriukas jei ir mato tos gumos problemą, sako kad gera, kad tik nereikėtų apturėt daug sekso ją keičiant.....
#8
Parašyta 2017 gegužės 03 - 21:42
Kaip ir minejo kolega 99.99 proc ten bus problema, ne kiekvienas sugeba meistriukas ten beda rast, ir siaip ten sunkiai ta klibejima ar kad guma padilus yra nustatyti, ten suspausta ji tvirtai yra, brezinuke dalis nr. 3 :)ta guma tai pofik, bet linksmoji dalis varztu atsukimas
na tada skubu keisti, tikiekimes atsisuks... nes bako nuiminet visiskai noro nera
dekui visiems parasysiu kai pakeisiu ar padejo aciu dar karta : )
#9
Parašyta 2017 gegužės 03 - 21:55
#10
Parašyta 2017 gegužės 03 - 22:19
#11
Parašyta 2017 gegužės 04 - 09:23
Turėjau ir aš šitą "malonumą".. Vairuotojo pusėje gana neblogas priėjimas, o vat keleivio tai yra reikalų, dviem keičiau abiem tos špilkos lužo, nors ir prieš keitimą ir supurškinėjau gerą valandą su pertraukom, bet užpuvę ten žiauriai būna. O jau tada laukia gręžimas ir mano atvieju naujos špilkos įvirinimas( aš geriau už įvirinimą nesugalvojau) . Jei pats darysi, dėl priėjimo imi lauk posparni ir kuro užpilimo šlangą atsijungi, tada jau visai padoriai galima bandyt keist. P.s vienam peže(kupas) gumos buvo suplyšusios ir buvo dungsėjimas nuo jų, o kitam (sedane) tik išoriškai mates, kad pavargę, bet garsų neskleidė, keičiau šiaip dėl profilaktikos. Radau abi suplyšusias, bet jos buvo suveržtos paprastais plastikiniais "chamutais", tai taip įdomiai prieš tai buves savininkas remontavo pežą..
#12
Parašyta 2017 gegužės 04 - 15:12
tie 99 % tikrai nedziugina na as su chamutais gal geriau nebandysiu tik dabar galvoju ar paciam keist ar visdelto i servisa varit ir nep.... sau smegenu, tvarkit vistiek reikia nes jau nuo to bildejimo antakiai pradeda trukciot aciu visiems savaitgali bandysiu kazka galvot
#13
Parašyta 2017 gegužės 04 - 19:09
Baikit jūs gąsdint tais 99% nusukimais. Čia nekantriųjų problema. Galvutę užmoviau, varatoką pasukau ir PYST, nulūžo... O kur "liuosuojantys"?
Dar anais laikais turėjau žigulėlį, kurio varžtai gamykliškai, o ir ankstesnio savininko buvo užveržti sausai. Prikepimas būdavo naikinamas bent jau dieną prieš numatomą remontą. Tai sriegio rūdžių minkštinimas užtepant nigrolu, arba gausiai dyzeliu sumirkyto skuduro uždėjimas. Tiek nigrolas, tiek dyzelis prasiskverbia gilyn, suminkština oksidą, ko pasekoje varžtai ir veržlės atsisukdavo be problemų. Savaime aišku, surenkant atgal, visad sriegius sutepdavau grafitiniu tepalu, po ko net ir praėjus keliems metams, jau nebereikėdavo atlikinėti tokių gelbėjimo operacijų.
Šiais laikais yra pilna rinkoje visokių purškalų (tik ne WD 40), kurie atlieka savo darbą dar greičiau ir efektyviau. Tik jokiu būdu ne "papurškiau-suku". Papurškei? Marš neskubant parūkyt, kavos atsigert, ar su kaimynu apie mergas pakalbėt. Dar jei yra galimybė sriegį pasiekti vieliniu šepečiu - nulūžimo tikimybė sumažėja iki vargano 1 %....
Jei tai varžtas, kurio sriegį tiesiog neįmanoma pasiekti purškalais, pradžioj derėtų gerokai kaukštelt jam per galvą. Ne pakaukšėt, o gerai mostelt, kad sudrebėtų. Servisai naudoja pneumatinius atmušėjus, garažiniai - kuvaldą ir kokį masyvų strypą atrėmimui, jei varžtas giliau...
Sėkmės...
#14
Parašyta 2017 gegužės 04 - 21:06
Buna mirtinu spilku, bet labai retai. Kaip jimmy rase, vielinis sepetys piktas, purskalai, sriegio atmusimas, kai kur dar ir lengvas pasildymas pagelbeja. O ir sukti mirtinai negalima. Neina - atgal . Nusivalai, susitepi, vel suki. Stringa, vel atgal. Ima ir atsisuka galiausiai. Kaip pakaitinimo zvakes. Mirtinu buna, bet dauguma tu, kurias meistrai nulauzia, tikrai galima atsukti. Gal per valanda, bet atsukti nieko nesugadinus arba tik maksimum truputi pavelus sriegi, kur paskui sukant nauja zvake ten viskas isisuka ir priverzia dar bent tris kartus, ir tai masinai jau ir pakanka
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2017 gegužės 05 - 19:29
... kai kur dar ir lengvas pasildymas pagelbeja...
Vo vo... Ten keleivio pusėj gale prie bako šlangos špilką pakaitint reikia neeilinės drąsos. Arba super durnumo...
Lauksim kolegos ataskaitos, kaip pavyko....
#16
Parašyta 2017 gegužės 05 - 20:05
Kalbant apie tu gumu keitima tai tu ten gali purkst , tept kad ir kibira kazkokio marmalo, ten varztas apie 1 cm buna islindes balkio viduje, ir butent tas islindes sriegis balkio viduje apzelia rudimis, o prie to sriegio neprieisi, pasisuka varztas puse abaroto ir pipiec
#17
Parašyta 2017 gegužės 05 - 20:36
Kalbant apie tu gumu keitima tai tu ten gali purkst , tept kad ir kibira kazkokio marmalo, ten varztas apie 1 cm buna islindes balkio viduje, ir butent tas islindes sriegis balkio viduje apzelia rudimis, o prie to sriegio neprieisi, pasisuka varztas puse abaroto ir pipiec
Tuomet turi du pasirinkimus:
1. Gręžti ir vėl sriegti nulaužtą varžtą. Gerai, jei patogus priėjimas, turi reikiamo dydžio grąžtą, sriegiklį ir t.t. Tik visa tai užima daug papildomo laiko.
2. Ties viduje esančiu varžto galu per balkio skardą gręžti 3 mm skylutę, kišti purškalo šiaudą ir ffffffffff....... Skylutėn po visko įsukti "samoriezą". Fokusas trunka minutę...
Dabar, kai servisai ant kiekvieno kampo, vairuokliai atprato kūrybiškai pagalvot. Iš biednumo imasi patys, varžtus su špilkom nuskabo ir graudžiai sriūbauja, varatokais pakaušius kasydami.
Jei teisingai prisimenu, stabilnyko štangos gumos apkaba laikosi ant varžto ir špilkos. Varžtas daugumoje atsisukdavo be problemų. Visi vargdavo su špilka, kurios sriegis lauke...
#18
Parašyta 2017 gegužės 06 - 05:24
Vo vo... Ten keleivio pusėj gale prie bako šlangos špilką pakaitint reikia neeilinės drąsos. Arba super durnumo...
Lauksim kolegos ataskaitos, kaip pavyko....
Aš ten nekeičiau, bet prieš tai kitas kolega minėjo apie šlangos nuėmimą. Kol dar remontavau pats važiuokles, buvo pora susitarusių tam darbui, bet nei vienas jų neatvyko. Beje, esu matęs šildymą ir be ugnies. Su elektra. Tik reikia labai atsargiai, nes iš varžto ar špilkos galima košę padaryt.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0