Ar kas keitet? Matau kad pakankamai daug reikalu, tad ar verta uzsiimt? Mano kiauras.... 2.7HDi... Jei kas zinot meistra Roma is sargenu su kondiskem kuris uzsiima tai del radijatoriaus keitimo pakele rankas ir neuzsieme
#1
Parašyta 2017 gegužės 22 - 18:08
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#2
Parašyta 2017 gegužės 22 - 18:11
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Parašyta 2017 gegužės 22 - 18:25
Tomui irgi turbut bus nekasdienis reikalas, nemazai bendraves su juo tai sake kai imasi nedarytu darbu tiesiog naudojasi youtube ir daro step by step, bet sito darbo internete nera itariu kad pats uzsiimsiu, tik idomu ar nereiks ir ausinimo radijatoriaus isimt su antifryzu....
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#4
Parašyta 2017 gegužės 23 - 17:41
Nezinau kaip kupui bet draugas sake kad jo kaimynas 407 sedanui daugiabucio kieme pasikeite, kazkaip per apacia istrauke ir atgal sudejo, nei buferio nei ausinimo radiatoriaus nenuiminejo, rusiskame forume kadais skaiciau kad taip galima pakeisti, bet dabar nerandu kur
#5
Parašyta 2017 gegužės 23 - 17:50
Jei rastum kaip ten ruseliai padare tai buciau labai dekingas nes ziauriai nenoriu ardyt viso snukelio kupo
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#6
Parašyta 2017 gegužės 24 - 12:48
As db tiksliai nepamenu kaip pas cuope, bet pas paprasta 407 tikrai radiatoriu sumustinis issiardo nenuimant priekio..siaip auisinimo radika issiimciau del patogumo, intercooleri irgi issimciau, o paskui jau viskas elementaru, atsukai vamzdelius, atsukai laikiklius ir isemiai..per apacia traukti galima, bet ausinimo radika isimti visad greiciau gaunas..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#7
Parašyta 2017 gegužės 24 - 13:49
Nezinau kaip kupui bet draugas sake kad jo kaimynas 407 sedanui daugiabucio kieme pasikeite, kazkaip per apacia istrauke ir atgal sudejo, nei buferio nei ausinimo radiatoriaus nenuiminejo, rusiskame forume kadais skaiciau kad taip galima pakeisti, bet dabar nerandu kur
Bet tai ant kiemo negalima remontuot, žaliuosius kas iškvies. NeduokDie nubėgs antifreezo lašelis, ar ne taip?...................................................................
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2017 gegužės 24 - 16:05
Bet tai ant kiemo negalima remontuot, žaliuosius kas iškvies. NeduokDie nubėgs antifreezo lašelis, ar ne taip?...................................................................
Antifryzas nenubegs bo radiatoriaus niekas neatjungines, taip iseitu praktiskai kas antrai auto reiketu zaliuosius kviesti.....................................
#9
Parašyta 2017 gegužės 24 - 16:42
Šiaip nėra didelis griekas nuleist antifryzo. Jei senai keistas ar visai nekeistas. Dapilsi šviežio. Ir šiaip patogiau nuėmus visai. Nes lengvai ten galima skylę ant AC ar kito radiatoriaus padaryt. Trauksi/kiši - užkabinsi "armoniką" ir skaityk jau turi skylę
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#10
Parašyta 2017 gegužės 24 - 18:29
Antifryzas geras ir sviezias supiltas nes keisti dirzai buvo...zodziu teks tiesiog ardyt ir matysim kaip ten ka galima padaryt...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#11
Parašyta 2017 gegužės 24 - 22:49
Antifryzas nenubegs bo radiatoriaus niekas neatjungines, taip iseitu praktiskai kas antrai auto reiketu zaliuosius kviesti.....................................
Matai kad danti grieziu uz savo masinos plovima kieme ant tavee joke, gyvenkim draugiskai!
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2017 gegužės 25 - 09:42
Kaip ir Paulius sako, nebijokit ardyti. Ar tai priekį, ar tai radiatorių, bet visada viskas šiek tiek greičiau ir žymiai žymiai paprasčiau ir saugiau gaunasi ardymo būdu, o ne pakabinimo ant laidų ar šlangų, kai paskui reikia per siauresnį tarpą už pačią detalę kažką kažkur grūsti, prilaikant ką nors, ir kai netyčia paleidi, tai sulenda koks kronšteinas į radiatoriaus matricą Tuo pačiu išsivalo nuo lapų, pelių, paukščių ir kitokio Š kiti radiatoriai, susitepa retai sukinėjamų varžtų sriegiai, vien naudingi dalykai Dėl antifrizo tai taip, minimoje mašinoje pakeisti visi trys diržai, visi šeši guoliai ir vandens pompa, tai ir antifrizas supiltas Hepu P999 G12. Bet aš vistiek turbūt išleisčiau gražiai į švarią tarą, o jei išbėgs su šiukšlėmis nuo kėbulo, tai nusodintą pilant ir ne iki dugno ištuštinant tarą, ten vienas kitas mažas taškiukas gal ir įbėgs, o tam varikly tokių ten jau tūkstančiai. Arba pilk per tankią marlę ir bus viskas gražu švaru. Dugno gali vistiek nedapilti, tą litrą trūkumo dapilt naujo už du eurus gi galima sau leisti
Šiaip ir Paulius turi įrangą pildymui ir tikrinimui. Ne šūstriausią, bet tikrai tinkamą kokybiškam darbo atlikimui. O diržų keitėjai irgi remontuoja tokius gedimus, tik neturi AC įrangos, tai veža tam pačiam Romui arba Pauliui užpildyt paskui. Vakar ir šiandien diržų keitėjai automechanikai variklistai ardo ir nuiminėja Citroen C5 2006 panelę ir pečių ir keičia sklendes, nes elektrikai tokiom mašinom panelių nebeardo ir sklendžių nebekeičia. Kolega elektrikas netgi darė fotoreportažą, kad matytųsi, už ką ten kainuoja 150eur darbas.
Dėl bamperio ėmimo, tai pas 407 jis truputį ilgiau imasi, bet jei ant duobės ar keltuvo, tai manau, jei niekas neprimakliuota ir varžtai neužšpakliuoti, tai truks kokia 15min. Atsimenu kažkas kažkada citroforume skundėsi, kad baugu nuimti C5 pirmoko bamperį. Nes vat reikia pakeisti žibintą, o jis nesikeičia be bamperio nuėmimo. Paskui po kelių dienų atvažiavo draugė pas mane žibinto keistis, tai paprašiau nuimti laiką. Nelabai skubant, nuo įrankių pasidėjimo šalia mašinos iki bamperio pilno gulėjimo ant žemės - lygiai 3minutės. Daryta ant lauko
O praeitą savaitę diržų keitėjai automechanikai variklistai keitė Citroen Xantia pečiuką, nes nei elektrikai, nei pečiukų keitėjai, nei salonų meistrai nebekeičia tokiom mašinom pečiukų ir pasiuntė žmogelį nafig, nors jis už tą darbą (be dalių, medžiagų ir AC pildymo, t.y. vien pečiuko darbą) be problemų atsegė 100eur. O mašina ten ne koks eilinis 98tų metų frankenšteinas, o antra mano gyvenime sutikta Xantia, kurioj veikia ir buvo pilnas kondicionierius, tai vėlgi buvo neišsiversta be AC meistrų paslaugų "išleist likutinį, kitą dieną patikrint ir užpildyt su dažais"
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gegužės 25 - 09:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2017 gegužės 25 - 19:07
Bandysiu vistik imt priekini buferi, telika ir bandysiu istraukt radijatoriu kondiskes....jis beroc pats pirmas turetu stovet uz ventiliatoriu... veiksmu planas kolkas toks
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#14
Parašyta 2017 gegužės 25 - 19:21
407 priekinio bamperio nuėmimas- užtrunka apie 10 min. Reikia viena spec. įrankį pasidaryt. Gal 407c panašiai bamperis uždėtas.
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2017 gegužės 25 - 19:22
#15
Parašyta 2017 gegužės 25 - 19:43
kupo ir paprasto bamperis nueiima taip pat,as jau buvau karta nuemes...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#16
Parašyta 2017 gegužės 29 - 13:57
Vyciuz, ar jau keitei ac radiatorių? Panašu kad man taip pat bresta reikalas ta daryti
#17
Parašyta 2017 gegužės 29 - 17:06
#18
Parašyta 2017 gegužės 29 - 18:40
Vyciuz, ar jau keitei ac radiatorių? Panašu kad man taip pat bresta reikalas ta daryti
Dar kolkas ne,turiu kitu darbu svarbesniu. Manau kad uz poros savaiciu uzsiimsiu siuo reikalu ir parasysiu kaip pavyko viskas....
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#19
Parašyta 2017 birželio 06 - 14:31
#20
Parašyta 2017 birželio 08 - 01:18
Po kelių dienų po savo žinutės tam pačiam remontuotam C5 II dar ir AC radiatorių pakeičiau. Bamperis pas tą antroką nusimeta gana greitai ir paprastai. 407 bamperis imasi panašiai kaip ir C5 III, nes pas abu jau yra tos pasukamos baltos kilpos. Bet visvien ir 407/407C imčiau bamperį.
Šiaip aš dariau taip. Nuėmiau bamperį. Po juo radau teliko difuzinių juostelių, kurios remiasi į bamperio balkį. Jas ištraukiau. Atsukau apatines teliko ausis, kurios sukasi prie kėbulo (varžtai buvo iš priekio), atsukau viršutines teliko ausis, kuriomis sukasi prie kėbulo iš viršaus. Telikas ėmė ir pakrito. Iškart supratau, kad nors ir antroko kėbulo konstrukcija beveik identiška, bet va nebėra metalinio balkiuko po teliko apačia, kuris viską laikytų. Tai teko pasiremti iš apačios kažkuo. Tuomet jau visi varžtai buvo atsukti, tai nusiėmiau interkūlerio žarnas ir patį interkūlerį. Iškabinau iš laikiklių aušinimo radiatorių ir paverčiau link variklio, kažkuo parišau. Teliką kiek išėjo paverčiau priekin, pasidarė sotus tarpas saugiai ištraukti AC radiatorių. Abi žarnos bus keleivio (dešinėje) pusėje, tik viena radiatoriaus prieky (taip, prieinama nuėmus bamperį arba kažkaip gal iš apačios irgi), kita iš po kapoto, virš AC siurblio. Su priekiniu vamzdeliu labai atsargiai ir pagarbiai. Jis per savo 10 metų gyvenimo toje vietoje, kur yra, gali būti gavęs sočiai druskų ir drėgmės, tad mėgsta pasilikti radiatoriaus viduje, t.y. pasidalinti flanšiukas perpus. Man išsitraukė lengvai, daug kam išsitraukia pažaidus, o būna žaisk nežaidęs, vistiek sulūš, nes ten jau nebe aliuminis, o tik jo atsiminimai ir oksido miltai belikę. Tuomet teks keisti visą vamzdelį, arba privirinti gabalą su tinkamu antgaliu. Ištraukiam radiatoriš ir padedam į metalo laužo krūvą, nes ten paprastai būna FUJ. Aš radau paukštelio mumiją, pvz... Tikriausiai dėl jo ir sugedo, nes centre aplipę plunksnomis vienas plotelis, ir to plotelio vidury kažkokie geltoni oksidai ir matosi prapuvę kiaurai. Žodžiu viską ten gražiai išvalom, išsiurbiam arba bent išpučiam ir ramia dūšia dedam naują radiatorių (aš rekomenduoju Valeo, nes jis nors ir brangus, bet yra originalas, tik be PSA OEM koduko, o daugiau viskas visiškai identiška. Plius, Valeo vienintelis būna originaliai cinkuotas, visi kiti niekuo nedengti; tik Nissens dažytas) ir surenkam atgaline tvarka. Varžtus visus sutepam, nes tikriausiai patys juos sekantį kartą ir suksim. Tai galima sukti keikiantis arba besišypsant
Čia taip dariau C5 II, o jo konstrukcija priekio truputį skiriasi ir C5 III, kaip ir sakiau, labiau sutampa, bet AC radiatorius pas C5 II, C5 III ir 407 yra toks pats
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0