Peugeot 406 spidometras ...
#1 Svečias_rolkis_*
Parašyta 2004 lapkričio 21 - 18:13
#2
Parašyta 2004 lapkričio 22 - 13:51
Vieninteli ka galiu pasakyti, dingsta greicio signalas, t.y. nedaeina iki ECUSpidometras kartais veikia kartais nea, kai neveikia spidometras nesisuka kylai greicio nerodo, autopilotas irgi neveikia
Siulyciau apsilankyti Zibinte arba kitame oficialiame servise.
#3 Svečias_GoTTo_*
Parašyta 2006 lapkričio 13 - 21:32
#5
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 08:22
#6
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 08:28
Pirmiausia galima pabandyti pakeisti patį daviklį. Tik reikia pažiūrėti - jis dviejų ar trijų kontaktų. Oficialiame Peugeot servise Panevėžyje man nepadėjo. Vietoj to, kad patikrinti, pradėjo kalbėti, kad gal pultelis, gal daviklis, gal kontakto kur nėra...Spidometras kartais veikia kartais nea, kai neveikia spidometras nesisuka kylai greicio nerodo, autopilotas irgi neveikia
#7
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 10:50
Variklio alyvos lygis rodomas kilometražo skaitliuko langelyje. "Burbuliukai" - pilnas, "brūkšneliai" - tuščias.Jeigu po variklio įjungimo, praėjus kiek laiko jis išsijungia - tai variklio alyvos LYGIO daviklis.
Žr. user manualą:
- 128 psl. (pdf'e 121) - prietaisų skydelis. Nr. 33 - dominantis prietaisas.
- 134 psl. (pdf'e 127) - alyvos lygio indikatorius.
#8
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 12:33
#9
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 12:46
kad tokia knygute apie 605 gavus
#10 Svečias_KęstasP._*
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 13:28
#11
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 14:05
Nelabai supratau - niekur nedokumentuota fyčia, bet veikia (lygio rodiklis temperatūros daviklyje) ar niekur neradai mano aprašyto algoritmo (lygio rodiklis kilometražo skaitliuke)?Nei viename manuale apie šį daviklį nėra parašyta. Dar kartą pasikartosiu - jeigu po variklio įjungimo, tie parodymai išsijungia (rodo tik šalto tepalo temperatūrą ?), ir ten yra panaši į f raidę - tai tepalo LYGIO daviklis. Žiemą, kada buvo išstūmę tepalą per išmetimą, jis parodė, kad karteryje tepalo nėra. Bet spaudimas tepalo buvo ir iki kolonėlės davažiavau.
Panaši į f raidę - tai mol tepalo matuoklė. Ir dar atrodo kaip stilizuotas termometras.
O kaip tau parodė kad tepalą išstūmė? Tipo nepajudėjo rodyklė degimą įjungus (nors tepalas karštas)?
Pasikartosiu - pas mane (porestailinginis 2000m. 406 HDi) veikia kaip aprašiau ir kaip manualas byloja:
- Alyvos temperatūros daviklis (karėje skydelio pusėje) rodo temperatūrą ir degimą įjungus nešokinėja (lygio nerodo).
- Alyvos lygį rodo burbuliukai/brūkšneliai kilometražo langelyje.
#12
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 15:13
#13
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 15:20
Reiktu susitarti apie kuri 406'a kalbame: po- ar pries- restailingini. Koelga Maskolis aprase ka tas prietaisas rodo (tepalo temp.) porestailinginiam 406'am. Jei tiketi DuEr, priesrestailinginiame tas prietaisas rodo tepalo lygi. Belieka atspeti apie koki 406'a klause kolega GoTToMano P406 97metų. Kai pamačiau dūmų juostą už savęs - sustojau. Jis rodo labai trumpai ( ilgiau nei pakaitinimo žvakės ), įjungus degimą. Važiuojant jis nerodo. Rodyklė buvo ant raudonos juostos. Įjungus degimą, jeigu tepalo norma, rodyklė kyla iki galo žalios juostos galo. Jeigu nepilna norma - rodo per vidurį.
#15 Svečias_KSM_*
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 15:48
Sveikas,O man taip beskaitant klausimas toks iskilo, o gal jau kas ir buvo klausęs apie tai, bet manau zinanciam nebus sunku atsakyt. Zodziu, ar galima pasitiket automobilio tachometro (berods taip prietaisėlis rodantis rida vadinasi) parodymais, jei jis elektroninis? Ar nesaziningas pardavejas gali ir elektronini iki padoraus skaičiaus atsukt? Nes kartais sunku buna patiket, kad 96 m. auto 100k km nepravaziavus gali but...
Patikek, elektroniai odometrai (ne tachometrai, kurie yra skirti variklio alkuninio veleno apsisukimams rodyti) atsisuka ne kiek neprasciau nei mechaniai. Per daug turku ir panasau palauko zmogenu Vokietijoje o del 96 metu ir 100.000 km gali buti tikrai ramus - atsuktas tavo odometras, nes kazkaip gaunasi 10.000 i metus t.y. ~ 830 km per menesi, kas yra juokingai mazai. Na nebent, cia labai iskirtinis variantas - retai pasitaiko ir tokiu. Siaip pas mane P406 2004 metu odo rodo 87.000, va tai manau reali rida. O visa kita, kaip rodo praktika, labai retai pasitvirtina.
#16
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 16:15
Truputi OT, taciau kolega olandas gyresi, jog parsivare i namus berods 5 metu P307 su 12000km ant odometro. Rida tikrai tikra. Istorija labai panasi i "vazinejo kunigas tik i baznycia ir tik savaitgaliais". Kolegos uosvis padare avarija. Nusipirko ta P307'a. Po avarijos policija ateme teises, ir isdave laikinas, galiojancias 1'erius metus. Taciau zmogelis amziuje, o teorinis egzaminas laikomas prie kompiuterio. Laike 6 kartus - nepavyko. Spjove ir ta 307'a pastate i garaza...ir nusipirko kazkokia masina su 50ccm turio varikliu. ~10kkm 307'as pravaziavo kol galiojo teises. Veliau buvo naudojamas kai atvaziuodavo vaikai.o del 96 metu ir 100.000 km gali buti tikrai ramus - atsuktas tavo odometras, nes kazkaip gaunasi 10.000 i metus t.y. ~ 830 km per menesi, kas yra juokingai mazai.
#17
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 16:49
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18 Svečias_GoTTo_*
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 16:50
Dekui uz atsakyma, pas mane kaip tik taip ir yra, po variklio uzvedimo jis issijungia.Jeigu po variklio įjungimo, praėjus kiek laiko jis išsijungia - tai variklio alyvos LYGIO daviklis.
#19 Svečias_KęstasP._*
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 17:17
#20
Parašyta 2006 lapkričio 14 - 22:04
kestucio g-ve,techninis knygynas.kad tokia knygute apie 605 gavus
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0