2vnt 16mm centrine vidinė (stebulės pusė) 65, išorinė: 76
2vnt 22mm centrine vidinė (stebulės pusė) : 65, išorinė: 76
16 ilgesnių varžtų
60Eur.
Kaunas
86O566239
1
Parašyta 2017 birželio 07 - 09:33
Realiai ne. Tos skylės nesuprasi kam... Plius su 16mm kažin ar pasidarys prisukamos, nes per mažai vietos "įsileisti" varžtui. Dar plius turėtų sriegis būti ne rastafkėje, o supresuotose įvorėse.Labas! mane domintu dvejos tik! tos sidabrines. Ten kaip suprantu jos sukasi prie stupicos, ir tada ratas prie rastafkes?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2017 birželio 12 - 06:34
EvX viską paaiškino.
pamąstymui, jeigu padaryt įvorę, kuri suvienodintų vidinės ir išorinės skylės diametrus.. saugu būtų važiuot su tokiom rastafkėm ar ne?
ohh, gaila o as jau tikejausi isinesiu ratus lauk galinius
o tamstai atrodo rizikinga tokias rastafkes naudot nesukant papildomai prie stupicos?
Sporte N automobilių važiuoja su neprisukamom, tad gatvei tikrai jokios bėdos.
Parašyta 2017 birželio 12 - 08:31
EvX viską paaiškino.
pamąstymui, jeigu padaryt įvorę, kuri suvienodintų vidinės ir išorinės skylės diametrus.. saugu būtų važiuot su tokiom rastafkėm ar ne?
o tamstai atrodo rizikinga tokias rastafkes naudot nesukant papildomai prie stupicos?
Sporte N automobilių važiuoja su neprisukamom, tad gatvei tikrai jokios bėdos.
mano "originalus" varztai ratams su ET15 jau eina kazkur 5cm ilgio. + rastafkė ir tada varžtas kokius 6,5cm? cia jau man tikrai drasu butu
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Parašyta 2017 birželio 12 - 11:18
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2017 birželio 12 - 20:44
Špylkos nieko nekeičia. Ar špylka bus ilga, ar varžtas ilgas. Tas pats š tik kitaip truputį. Dar kartą sakau, kad 12mm pas psa yra per mažas diametras, kad kažką burti. Ilga špylka- užtems sriegį, ilgas varžtas- temps varžto sriegį (kaip man buvo) . Persriegus į 14mm, su varžtais viskas ok, bet tada stebulė pasižeidžia. Reziume- nori vaizdų, chaltūrini, rizikuoji. Jei ne, važiuoji originaluDaraisi spilkas, dedi rastafkes su tinkamais centrais ir viskas laiko.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2017 birželio 12 - 21:23
EvX viską paaiškino.
pamąstymui, jeigu padaryt įvorę, kuri suvienodintų vidinės ir išorinės skylės diametrus.. saugu būtų važiuot su tokiom rastafkėm ar ne?
o tamstai atrodo rizikinga tokias rastafkes naudot nesukant papildomai prie stupicos?
Sporte N automobilių važiuoja su neprisukamom, tad gatvei tikrai jokios bėdos.
Prisimink, kad sporte automobilis turi aibę saugumo įrengimų kaip lankai, sedynės ir diržai spec. Sporte lužus ratui nepagausi medžio ar neščiosios stumiančios vežimėlį su vaiku (nebent tai ralis, bet ten tokie dalykai išvis nenaudojami). Kas tinka sportui - gatvei absoliučiai netinka. Sporte į keraminės kaladėlės ir carbon diskai naudojami, o pavažinėk gatvėj. už poros šviesaforų deklaraciją pildysi arba mirties liudijimą kažkas pildys.
Kaip Evx ir sako čia varžtai rimtai perslabni gaunasi. Dėl vaizdo pasimandravot tai aišku pofik - laikys. Bet jei lakstysi rimtai, tai...
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 birželio 12 - 21:24
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 birželio 13 - 07:04
diawollo, kažkaip pro šoną šaudai.
Automobilių sportas yra sritis, kurioje atrandama daug techninių sprendimų, kurie ilgainiui būna pritaikyti gatviniams modeliams.
Toli žiūrėt nereikia - semi slick padangos, raižyti stabdžių diskai, keramikiniai stabdžiai, reguliuojamo kietumo amortizatoriai, galiausiai - spoileriai...
"Kas tinka sportui - gatvei absoliučiai netinka. Sporte į keraminės kaladėlės ir carbon diskai naudojami, o pavažinėk gatvėj. už poros šviesaforų deklaraciją pildysi arba mirties liudijimą kažkas pildys."
Labiau nepataikyt turbūt neįmanoma
Beje, EvX atveju, manau, (o gal ir klystu) nemažai įtakos turėjo ir tai, kad ratlankiai buvo trimis coliais platesni nei standartiniai, t.y. keliais kilogramais sunkesni.
Jei išnešėjus naudot su standartiniais ratlankiais (bent jau aš taip naudoju), tai bendra ratlankio masė įskaitus išnešėją pasikeičia vos keliais šimtais gramų įskaičiavus ir didesnę varžtų masę.
Parašyta 2017 birželio 13 - 17:41
Aha.. Super keraminiai stabdžiai, nes daug didesnė darbinė temperatūra. Įsivaizduoju kaip mietse važinėji su koja stabdį prispaudęs, diskai įkaitę būtų. Po to kruizini aplinkely kokiam - pyst kliutis - pyst ant stabdžių - stabdžių nėra (nes atvėsę buvo).
Semi slick padangos. Darbinė temp. taip pat kaip ankčiau minėta - aukštesnė. Pasekmės idendiškos ir plius pakeliamos kvadratu. Didesnis padangos plotas nes mažiau griovelių - per lietų autostardoj leki velniop į balą nes daug didesnis akvaplanavimas. Plojam katučių. Sporte yra atskiros padangos lietui.
Reguliuojamo kietumo amortikai - čia tam kad, kavą iš Cyrkil Kė nusipirkęs pastoviai ant klyno užsipiltum per duobutę asfaltę šliaužiančios sraigės išgriaužtą? Suprantama, reik kentėt, nes didesnis sukibimas yra labai svarbu mieste lakstant pro darželius, mokyklas ir peščiųjų perėjas peržiūrėjus paskutunę "Greitį ir pasiutę" 52 dalį. O kitiem eismo dalyviam žiauriai faina paskui Riser'į važiuot nes nežinai kada jis visa jėga p** per stabdžius prisiminęs, kad gali sudaužyt savo 23colių ratus su viena kart apsukta dviračio kameros guma.
Be spoilerio irgi neišversi.. Kai važiuoji maximum 130km/h yra baisiai reikalingas dar papildomas 50kg spaudimas į galą ir taip jau bagažinėj vežantis porą bulvių maišų. Nes kas ten žino kada reikės pažadint žvėriuką, kurio svorio ir galios santikis 10 prie 1.
Pasakyk ką praleidau?
Reik gal skirt kur sportas, o kur gatvė ir aplinkos sąlygos visiškai nekontroliuojamos ir netikėtos. Trasoj trūks varžtas, nuskris ratas, nesutsosi - pasirūpins aptvarai, gatvėj - prokūratūra ir teismas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 birželio 14 - 06:40
Aha.. Super keraminiai stabdžiai, nes daug didesnė darbinė temperatūra. Įsivaizduoju kaip mietse važinėji su koja stabdį prispaudęs, diskai įkaitę būtų. Po to kruizini aplinkely kokiam - pyst kliutis - pyst ant stabdžių - stabdžių nėra (nes atvėsę buvo).
Semi slick padangos. Darbinė temp. taip pat kaip ankčiau minėta - aukštesnė. Pasekmės idendiškos ir plius pakeliamos kvadratu. Didesnis padangos plotas nes mažiau griovelių - per lietų autostardoj leki velniop į balą nes daug didesnis akvaplanavimas. Plojam katučių. Sporte yra atskiros padangos lietui.
Reguliuojamo kietumo amortikai - čia tam kad, kavą iš Cyrkil Kė nusipirkęs pastoviai ant klyno užsipiltum per duobutę asfaltę šliaužiančios sraigės išgriaužtą? Suprantama, reik kentėt, nes didesnis sukibimas yra labai svarbu mieste lakstant pro darželius, mokyklas ir peščiųjų perėjas peržiūrėjus paskutunę "Greitį ir pasiutę" 52 dalį. O kitiem eismo dalyviam žiauriai faina paskui Riser'į važiuot nes nežinai kada jis visa jėga p** per stabdžius prisiminęs, kad gali sudaužyt savo 23colių ratus su viena kart apsukta dviračio kameros guma.
Be spoilerio irgi neišversi.. Kai važiuoji maximum 130km/h yra baisiai reikalingas dar papildomas 50kg spaudimas į galą ir taip jau bagažinėj vežantis porą bulvių maišų. Nes kas ten žino kada reikės pažadint žvėriuką, kurio svorio ir galios santikis 10 prie 1.
Pasakyk ką praleidau?
Reik gal skirt kur sportas, o kur gatvė ir aplinkos sąlygos visiškai nekontroliuojamos ir netikėtos. Trasoj trūks varžtas, nuskris ratas, nesutsosi - pasirūpins aptvarai, gatvėj - prokūratūra ir teismas.
Reik gal skirt kada tavo postas į temą o kada ne?
Eilinį kartą pilstai kur nereikėtų pilstyti.
Parašyta 2017 birželio 14 - 09:38
A jo, čia 16mm rastafkę su atskirais varžtais dar mokyt sukt ir didžiausias litanijas apie pavojus rašyt...
Tai mano tokia litanija:
Kažkada reikėjo į kelionę ilgesnę ir beišvažiuojant pasirodė, kad pakrovus į mašiną kelis šimtus kg mantos ir dar du žmones į galą ir du į priekį, galinis dešinys ratas pradėjo gramdyti arkos vidų. Reikėjo per pusvalandį, kad nepavėluot į keltą, kuris už 700km,o likę 10h žiemos Via Baltica, suburt kažkokią rastafkę. Dedu 3mm rastafkę - mažai, dedu dar vieną 3mm rastafkę - visvien mažai. Riebiai (labai) nusikeikiu ir einu ieškoti ko nors būrimui. Randu seną supuvusį stabdžių diską, greit apipjaunu kiek reikia ir nušveičiu su dratais, pasimatuoju - 10mm. SUPER. Dedu tas dvi 3mm rastafkes ir šitą naują 10mm. Ratas išsineša tiek, kad ant centrinės skylės ratas nebelipa, tik vos liečia. Rastafkės po 3mm su teisinga centrine, o ta pagaminta iš disko, išvis centro neliečia - visi, kas darėt tokį dalyką, turbūt žinot, kad pas Peugeot/Citroen stabdžių disko centrinė yra apie 0,5-1mm didesnė už rato, nes stebulės ties disko montavimo vieta didesnio skersmens išpjautos. Taigi, ilgesnių varžtų kur čia rast.... NĖRA. Vėl riebiai nusikeikiu. Nebėra laiko. Bandom tuos pačius. Pritraukiau ant trijų vijų atsargiai. Išlaipinau visus keleivius, prasukau rajoną dugnais apie kvartalą, labai lauždamas į posūkius - laiko, varžtai neatsileido. Galvojau, išlaipinęs keleivius prie kelto, nusiimsiu dalį išnešimo, nes keleiviai toliau nebevažiuos. Bet ar užmiršau, ar tai užtingėjau. Reziume - po 7tūkst. kilometrų - viskas gerai. Net sriegiai nesugedo. Važiuota buvo kalnais. Variklis gal ne 3litrai, bet buvo labai nemažai kelio, kur ledas-asfaltas-ledas, tai buvo labai nemažai tokių momentų, kai nuvažiavus nuo ledo ant asfalto, tiek įkalnėn, tiek nuokalnėn, ir atsiradus sukibimui, per ratus taip pystelna, kad dantim į vairą gali sulįsti, arba nugara kiaurai sėdynę išlįsti.
Čia ne pamoka, kaip galima daryti. Ne, NEGALIMA TAIP. Bet paaiškinimas, kiek atlaiko originalūs varžtai ir originalios stebulės (šiuo atveju - stebulinis guolis).
Išvada - Naudojant tinkamo ilgio ir stiprumo varžtus, 16mm yra juokas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2017 birželio 14 - 10:14
Aš pats naudojau 20 mm storio rastafkes metalines kurios yra gana sunkios lyginant su aliuminėmis ant varžtų ir be centrinių skylių nes jos buvo didesnės o centravimo žiedų nedėjau. Man viskas laikė su ilgesniais varžtais. Jei susidedi viską su galva ir tvarkingai, viskas ten laiko. Aišku būna atvejų kaip išrauna varžtus arba lužta kažkas, bet tai nėra vien tik todėl, kad varžtas silpnas buvo ar pan.
Taip pat kaip ir Tadas aš nerekomenduoju taip daryti gink dieve, bet tikrai žinau kalnus mašinų su daug prastesniais modais nei kad šis.
Jei jau tokia diskusiją išvystėte dėl keturių aliuminio blynų tai matau kas darytūsi forume jei parodyčiau bent vienus gamintus amortizatorius
Parašyta 2017 birželio 14 - 10:51
Vyriokai, aš ne apie 16mm blynus konkrečiais. Aš apie įsivaizdavimą, kad viskas kas skirtą sportui ir super, maladiec ir afigienai - jei viską susidėsi į mašiną kuri kasdien dalyvauja eisme bus tik geriau. NE. Netgi saugos lankai yra blogai, nes budulio proto "lenktyninkui" atsiranda dar daugiau drąsos aštriau mieste skraidyt, nes sumažėja šansai, kad užsimuš. Ok. Tyliai rūkau kamputy
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 birželio 14 - 10:52
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0