Tepalas išbėgo
#1
Posted 2004 November 22 - 09:57
#2
Posted 2004 November 22 - 10:06
#3
Posted 2004 November 22 - 10:44
#4
Posted 2004 November 22 - 11:28
#5 Svečias_lelius_*
Posted 2004 November 22 - 12:30
Dziauigiuos kad su ta snargliojimosi problema dar nesu susidures vienas gal kvailokas klausimas sneki apie "karterio ventiliacija ir tepaliuko pylimasi pro matuokles anga" pas mane tepalo matuokles rankenele nuluzus ir praktiskai tik strypas tas isikisa viena ziema pravazinejau problemu nebuvo bet niekaip neturejau progos kitos matuokles isigyt gal tokia matuokle padeda ventiliuotis ? ir ar man nekvepia nemalonumais?Chebra,
nepatingekit issivalykit pries ziema visus snarglius is slangu. Taip pat patartina issiimt is tepalo ipylimo bacioko ir kamscio sietelius ir isplaut juos benzine.
Ten tiek buna prisikaupe visokio brudo (rudziu, komdensato misinys), kad baisu. Prie minusines temp. tas brudas uzsala, karterio ventiliacojos nera ir pilasi tepaliukai pro matuokles anga, ar zarnos nusimovineja.
Sorry jei kvailas klausimas apie ta reikala nieko nezinau
#6
Posted 2004 November 22 - 13:05
#7
Posted 2004 November 22 - 13:09
#8
Posted 2004 November 22 - 13:54
206
#9
Posted 2004 November 22 - 14:17
#10
Posted 2004 November 22 - 14:43
Manualas sako - ant N padeties, ne greičiau kaip 50 km/h ir tik keliasdešimt km. Jei toliau - įpilti papildomai 1 l alyvos į pavarų dėžę.Tikiuos ,jog 5 km kaip nors be papildomo tepalo datemps.(dėžėje yra tiek, kiek reikia). Jei aš suklydau, pataisykit!o kaip ten yra su aptamatu buksyravimu?
ka manualas sako?
#11
Posted 2004 November 23 - 09:28
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users