Nei lengviau, nei pigiau. Nes reikia zinoti pas ka varyti, nes bet kam nuvarius dar reiks stoveti uz nugaros ir rodyti pirstu ka daryti ir ka su kuom jungti, kur ka matuoti.. Ir ne pigiau, nes jei as rodysiu jam viska ka daryti ir dar uz tai mokesiu pinigus, tai menka nauda.
Susitvarkiau pats. Nusipirkau nauja sensoriu, o trukstama ytampa pasiemiau is artimiausios esancios fiskes. Viskas veikia, klaidu nebemeta. Negavau atsakymo is forumo dalyviu, galima trinti tema arba uzrakinti.
Laimonas parašė "suprantantiems", o jūs kalbat apie "nesuprantančius".
Meistras elektrikas, kuris sujungdamas kreivai matuoklių laidus, pradangina maitinimą į matuoklę, ir sutvarko jo negrąžinęs su chaltūra, dabar trenkė kumščiu į stalą ir pasakė, kad gerų meistrų nėra arba sunku rasti.
Nenustebkit, kad ir geras meistras atrodys nesuprantantis, nes su tokiu klientu greitai pavargstama, pamąstoma, kad bus pigiau ir paprasčiau šįkart nuleisti galvą ir pabūti nesuprantančiu, tuomet nereikia niekam nieko įrodinėti.
Taigi remontuokitės patys, trumpinkit laidus, paskui forume klausinėkit pagalbos ir aiškinkit, kad tie žmonės, kurie forume išsprendžia problemas internetu, net nematydami mašinos, yra irgi nieko nesuprantantys, nes jūsų atveju nieko negali padėti, tik pasiūlyti eiti pasitikrinti laidus, saugiklius, jungtis ir t.t. Nes jei įtampa kažkur dingsta, bet išeina, tai bus vieta, kur ji dingsta. O jei nukepė BSM relė arba BSI raktas, tai jau gali reikti rimčiau pasistengti, arba padaryti tokią chaltūrą, kaip ir buvo padaryta. Aš irgi esu vedžiojęs naujus laidus per aplinkui, nes per originalią pynę pravesti būtų buvę dvigubai brangiau, o ten buvo senas 206 arba sena Xantia. Bet tai tokiu atveju vistiek atkerpi ir palieki toliau ramiai pūtį nebenaudojamą seną laidą, o vietoj jo prie likusių galų lituoji naują ir vedi per artimiausią patogią pynę. Tai viskas originaliai, ant to pačio laido nekabo trys vartotojai vietoj keturių...
Geri elektrikai dažnai su prancūzu vairuotojais dėl tokio požiūrio ir nedirba, ypač su senesnių, nei kokie 5 metai, varo visus lauk ir t.t. Kodėl? Juk yra ir netaupančių prancūzų vairuotojų?. Taip, yra, ir daug jų sutinku. Bet jie kai išvaro netaupantį prancūzo vairuotoją, tai prieš tai penki iš eilės atvažiavo va taip va patys kažką prisibūrę ir niekada nesako, kad patys prisibūrė, tipo šiaip atsitiko. Kitas stovi už nugaros. Kitas nori, kad už dyką surastum bėdą ir papasakotum, kaip sutaisyti, nes juk nieko nepadarei, tai nieko ir nekainuoja. Kitas už pusantros dienos kvalifikuoto dviejų meistrų, prisijungiant ir trečiam, kai trijų meistrų smegaunės galiausiai išsprendžia bėdą (kuri būtų išspręsta gerokai greičiau, jei būtų pasakęs, kad dar tą mašiną penki meistrai prieš tai bandė pataisyt, ir kur jie lindo ir ką žiūrėjo, kur galėjo sumaišyti ir atgal jungdami sumaišė fiškes), verkia, kad reikia sumokėti už darbą 120eur, nors už naudotą detalę be problemų paklojo 80eur, ir bando dėrėtis iki 60eur...