Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Reika meistro Panevezyje,pakeisti luzusia sklende. peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 mvaldas

mvaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2017 birželio 14 - 12:44

Sveiki,gal kas apsiimtu sutvarkyti luzusia sklende vairuotojo puseje (anglas) . Man labai tiktu sios datos tarp liepos 23 ir27. Galeciau palikti masina visas tas dienas. Buvo tvarkyta peugeot centre ,bet po nepilnu metu luzo vel.  jai kas apsiimtu ir rastu laiko ,prasau parasykite i pm . Aciu


  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 birželio 14 - 12:55

Tarkis su šitais http://www.citrina.l...arai_skruzd.htm


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 birželio 14 - 14:38

Sveiki,gal kas apsiimtu sutvarkyti luzusia sklende vairuotojo puseje (anglas) . Man labai tiktu sios datos tarp liepos 23 ir27. Galeciau palikti masina visas tas dienas. Buvo tvarkyta peugeot centre ,bet po nepilnu metu luzo vel.  jai kas apsiimtu ir rastu laiko ,prasau parasykite i pm . Aciu

 

NIEKADA nesiulau ir nesiulysiu keisti i REMONTINES naujas. Jos luzta graziai taip pat kaip ir senosios (jau turejau tokius 407 du, keiciau ne as, paskui zmogus(es) spjove ir leido man atlikt chirurgini pjuvi, be paneliu nuemimo ir padaryt UKISKAI, be sansu suluzti). Geriausia tas pacias suremontuoti, arba naujas remontines sustiprinti metaliniu "stuburu". Niekaip tada nesulus.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 birželio 14 - 14:38

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#4 mvaldas

mvaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2017 birželio 15 - 15:14

Aciu Diawollo, butinai kreipsiuos ten. Laimonai sita as irgi girdejau,kad geriau stiprinti. Beabejo sutikciau kad ir pjautu,kad tik nebeluztu :)


  • 0

#5 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2017 birželio 15 - 18:08

NIEKADA nesiulau ir nesiulysiu keisti i REMONTINES naujas. Jos luzta graziai taip pat kaip ir senosios (jau turejau tokius 407 du, keiciau ne as, paskui zmogus(es) spjove ir leido man atlikt chirurgini pjuvi, be paneliu nuemimo ir padaryt UKISKAI, be sansu suluzti). Geriausia tas pacias suremontuoti, arba naujas remontines sustiprinti metaliniu "stuburu". Niekaip tada nesulus.

Pilnai pritariu  Laimonui.Pats dariau su metalu ir laiko .O naujos ar remontines tai luzta tik taip!!!!!


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 16 - 04:31

Nu vat jau antram žmogui įdėjau remontines 6480E3. Tikrai įdomu, per kiek laiko jos sulūš, jei originalios atlaiko apie 8-10metų. Sklendės tokios pačios, to pačio Visteon gamintojo, tik pastiprintos briaunelėmis ties ta lūžimo vieta. Pagaminta berods Čekijoje.

Ten šiaip projektavimo klaida yra padaryta grubi, tą išaiškinau jau prieš du metus, pirmąkart ten lįsdamas. Pirma sklendė atsiremia į kraštuką (gal tik gumyte, bet vistiek), o tik tada sklendės ašelės atrama. Nes kitaip ji neturėtų ir negalėtų lūžti. Lūžta tik dėl to, kad stringa pati sklendė, o varikliukas toliau suka jos ašelę. Kai dedu remontines sklendes, visada apipjaustau tas gumytes ir dar pritepu ant jų ir visur aplink tepalo, nes kai sudedi taip, kaip maišely supakuota, tai tikrai vos ranka pasukti ją ten išeina, tai kur nelūš. Padarau taip, kad būtų galima mažyliu pirštu sukinėti.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 birželio 16 - 07:18

Taip, jei naujos perdarinejamos, tada turi manau laikyt :) Išvis aš nesuprantu, kaip galima įdėti tokiosioe vietose ne žingsninius variklius o "jėgos" kaip ant langų pakėlikų, nelabai logikos yra, bet kiek girdėjau jog ir pas naujuosus C5 X74 ta pati bėda, o tai tas turbūt pas Peugeot 508(tikiuosi ne), tai jei per 10 metų neišsprendė, na tada gėda PSA...


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 16 - 11:13

Taip, jei naujos perdarinejamos, tada turi manau laikyt :) Išvis aš nesuprantu, kaip galima įdėti tokiosioe vietose ne žingsninius variklius o "jėgos" kaip ant langų pakėlikų, nelabai logikos yra, bet kiek girdėjau jog ir pas naujuosus C5 X74 ta pati bėda, o tai tas turbūt pas Peugeot 508(tikiuosi ne), tai jei per 10 metų neišsprendė, na tada gėda PSA...

Na vat klausimas, nes aš jų nestriprinau neikart, tik nupjaunu pusę gumelės, kad ne prispaustų, kaip kokią dangtelio tarpinę, o tiesiog lengvai liestųsi į sandarinimo plokštumą. Manau, kad ir visiškai nulupus tas gumas, ten būtų viskas daugmaž OK, gal šalčiausią žiemą truputį trūktų šilumos arba karščiausią vasarą neišeitų pasidaryti 14C salione, žodžiu kaip senesnėse mašinose, kur tos sklendės jau projektuotos ne tokios sandarios. 

Kad taip padarius sklendė sukinėjasi dvigubai lengviau - faktas. Bet ar tai padės išvengti jos sulūžimo, nežinia, nes ji nebūtinai lūžta dėl šitos priežasties.

Taip, ta problema yra sena, ir TAIP, varikliukai jėgos. Aš tinkamai neišsistudijavęs to veikimo, bet kaip supratau, tai veikia kažkuriuo iš šitų dviejų metodu:

1. Varikliukas neturi žingsninės pavaros, bet turi padėties daviklį, tik jis kalibruojamas, o kalibravimas vyksta atrėmus sklendę (laužiant) į kažkurį kraštą per prievartą, tuomet sukyla srovę ir AC kompas pamatęs užfiksuoja padėtį.

2. Varikliukas net neturi daviklio ir nėra kalibruojamas, o dirba tiesiog laikui. Kai įjungi AC po akumo atjungimo, jis suka sklendę į kurią nors pusę per prievartą lauždamas (kai sklendė atsiremia, bando sukti toliau, bet nesisuka ir sklinda garsas BBZZZZZ) toliau, kol baigiasi sukimo laikas. Ten užfiksuojama, kad jis yra kažkurioje galinėje padėtyje, ir daugmaž pagal įjungimo laiką žinoma, kiek suksis į kitą pusę, ir beveik garantuotai sukama truputį ilgiau. O tarpinėse padėtyse reguliuojama pagal vidaus ir išors temperatūros, apšvietos, drėgmės, evap. temperatūros, aušinimo skysčio temperatūros ir gal dar kokius kitus daviklius.

 

Labiausiai tas sklendes žudo tai, kad klimato kontrolė automatinė. Važiuojate vasarą užsidaręs duris ir įsijungęs AC. Tarkim, 20C. Atšaldo iki 20, nustoja pūsti stipriai, pasistato sklendę per vidurį ir daputinėja drungno oro, kartais pasisukinėdamas ir pačią sklendę, bet ne į galines atramas. Kiekvienas lango ar durų pradarymas užkelia temperatūrą ir sklendę vėl suka į šalčiausią padėtį ir daužia į atramą per prievartą.

Žiemą analogiškai, tik ten gerą šaltą žiemą sklendė galinėj atramoj iki tol, kol nepasidaro tikrai šilta, t.y. kol kliento HDi variklis nesušyla iki darbinės temperatūros per kokius 20km. Tuomet arba sustojat, arba pradarot langą, duris, ir vėl kala į atramą :D

Žodžiu geriau jau neįsivaizduot to...

Man patinka mano C15. Irgi buvo lūžę sklendės, tik ne temperatūrinės, o srauto paskirstymo (nes temperatūra reguliuojama aušinimo skysčio vožtuvu). Keisdamas pečiuką, turėjau skelti pečių perpus, tai susitvarkiau ir tas sklendes. Ir tikrai pamačiau, kad suprojektuota taip, kad sklendė atsiremia anksčiau, nei reguliavimo ratuko eiga baigiasi, užtai ir triokšt. Bet juk puikiai jaučiu, kai atsiremia. Tai jei pavyks keleiviams visada trenkti per nagus, kai bandys juos kišti prie reguliatorių, tai jos niekada nebelūš :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 birželio 16 - 11:16

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0