Kondicionierius ir poliravimas
#1
Parašyta 2017 birželio 15 - 21:12
Taip pat gal kas parekomenduotumet kur kokybiskai (bet ne uz kosminius pinigus) Vilniuje galima butu nupoliruot bolida?
Dekui uz atsakymus!
Peugeot 307 FL
Peugeot 407 coupe
#2
Parašyta 2017 birželio 16 - 10:58
Orientuokitės maždaug taip, kad dažniausiai vietos, kur "pildo kondyškes", kur užsirašę didelėmis raidėmis "Pildome kondicionierius nuo 7eur", nieko doro apie tas kondyškes nesupranta ir moka tik užpildyti. Tai jei reikia ne papildyti, o užpildyti, tai tikriausiai domina kondicionierių meistrai, kurie suras nuotėkį ir sutvarkys, ir tada užpildys. Nebent jei norisi švaistyti dažniems pildymams. Nes tvarkingą AC sistemą pildyti reikia kas 10metų. Na, senutėlio bolido virš 15 metų jau natūralu, kad kas 5metus, bet ne dažniau. Bent jau aš pats visada vežu bet ką, kas susiję su kondicionieriais, daryti kondicionierių meistrams. Šiuolaikinių automobilių sudėtingumas jau pasiekęs tokį lygį, kad žmonės, kurie puikiai supranta kondicionierių veikimą ir moka juos remontuoti, dažnai negali pilnai sutvarkyti elektrinės dalies, bet viskas išsprendžiama, tam yra elektrikai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2017 birželio 16 - 13:56
Peugeot 307 FL
Peugeot 407 coupe
#4
Parašyta 2017 birželio 16 - 14:13
Sveiki, norejau paklausti, gal kas zino kur Vilniuje gerom kainom galima butu uzsipildyti kondiske?
Taip pat gal kas parekomenduotumet kur kokybiskai (bet ne uz kosminius pinigus) Vilniuje galima butu nupoliruot bolida?
Dekui uz atsakymus!
Sveiki. Nežinau kaip ten VILNIUJE,bet KLAIPĖDOJE galioja tarifas 4 eur. 100 gr. Priedo reikia pasakyti,kad prieš pildant normalu būtų pasitikrinti sistemos sandarumą. Ypač,jei auto pirktas šaltuoju metų laiku.Kai kurie garažiukai siūlo tą paslaugą ,kai kurie pildo per prievartą. Tai pinigų mėtymas .O remonto kainos priklausomai nuo modelio ir "garažinio" apetito tai ...man kainavo ,- radiatorius plius donorinis kompresorius (senąjam surūdijo ašis) plius kompresoriaus sandariklis naujas su pakeitimu,visos sistemos patikrimas po kiekvieno veiksmo,užpildymas...260 eur. Gal ir brangu,bet kasmet po 30 plius eur. .pildymui ir iki vasaros pabaigos neužtekdavo... Ir taip buvo 5 metus .Skylės matyt mažos,bet niekad nežinai kada iškepsi mašinoje. Visada yra alternatyva,-langai atidaryti iki dugno,susuktas sprandas,snarglys iki žemės.....bet nekaršta. Rinkis optimaliausią variantą sau...
#5
Parašyta 2017 birželio 17 - 10:27
Sveiki. Nežinau kaip ten VILNIUJE,bet KLAIPĖDOJE galioja tarifas 4 eur. 100 gr. Priedo reikia pasakyti,kad prieš pildant normalu būtų pasitikrinti sistemos sandarumą. Ypač,jei auto pirktas šaltuoju metų laiku.Kai kurie garažiukai siūlo tą paslaugą ,kai kurie pildo per prievartą. Tai pinigų mėtymas .O remonto kainos priklausomai nuo modelio ir "garažinio" apetito tai ...man kainavo ,- radiatorius plius donorinis kompresorius (senąjam surūdijo ašis) plius kompresoriaus sandariklis naujas su pakeitimu,visos sistemos patikrimas po kiekvieno veiksmo,užpildymas...260 eur. Gal ir brangu,bet kasmet po 30 plius eur. .pildymui ir iki vasaros pabaigos neužtekdavo... Ir taip buvo 5 metus .Skylės matyt mažos,bet niekad nežinai kada iškepsi mašinoje. Visada yra alternatyva,-langai atidaryti iki dugno,susuktas sprandas,snarglys iki žemės.....bet nekaršta. Rinkis optimaliausią variantą sau...
Man kažkaip snarglys labiau nuo AC, negu atidarytų langų.
O dėl sprando sutinku, kas jautresni vėjui, tai tikrai sprandą ir ne tik sprandą susukt gali, rimtą "skvazniaką" pasidarius.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2017 birželio 17 - 12:23
Savo triperiui 206'tam Kaune pas vyruką į garažą atvažiavau ir papildė pilnai 700 gramū už 20 eurų. Pradžioje pajūngė, patikrino aparatas sandarumą, viskas tvarkoje, o poto dažų įpurškė mikro skylutėm ieškot, galiausiai suleido pilnai freono. Čia buvo gegužės mėnesis. Dabar jau sezonas, tai manau kainos kils ir jis pats sakė, kad bus brangiau. O kaip ten svetur, sostinėje nežinau, bet dabar atėjus eurui ir dar saulei pašvietus, žmonėms galvoje pasidaro KOSMOSAS, tai nenuostabu, jog kažkur užsikosės ir kokius 7 eurus už šimtgramį.
#7
Parašyta 2017 birželio 19 - 02:10
Savo triperiui 206'tam Kaune pas vyruką į garažą atvažiavau ir papildė pilnai 700 gramū už 20 eurų. Pradžioje pajūngė, patikrino aparatas sandarumą, viskas tvarkoje, o poto dažų įpurškė mikro skylutėm ieškot, galiausiai suleido pilnai freono. Čia buvo gegužės mėnesis. Dabar jau sezonas, tai manau kainos kils ir jis pats sakė, kad bus brangiau. O kaip ten svetur, sostinėje nežinau, bet dabar atėjus eurui ir dar saulei pašvietus, žmonėms galvoje pasidaro KOSMOSAS, tai nenuostabu, jog kažkur užsikosės ir kokius 7 eurus už šimtgramį.
Tas aparatas sistemą tikrina vakumuodamas,t.y išsiurbdamas viską kas buvo. Tai iš esmės ne visai korektiškai,nes sistema tai veikia atvirkščiai. Slėgis darbo metu pasiekia virš 20 bar. Man tie aparačiukai nematė nuotėkio,bet papūtus iš baliono-akurat. Randi skylę,užtaisai ir vėl pūti. Darbas ne iš paprasčiausių tarpo. Tikiuosi susilopiau...
#8
Parašyta 2017 birželio 19 - 09:11
#9
Parašyta 2017 birželio 19 - 09:24
O kaip del poliravimo? Nelabai esu susidures su tuo, tai nesiorentuoju nei kainose nei vietose 😅
Peugeot 307 FL
Peugeot 407 coupe
#10
Parašyta 2017 birželio 19 - 14:46
Nes tvarkingą AC sistemą pildyti reikia kas 10metų. Na, senutėlio bolido virš 15 metų jau natūralu, kad kas 5metus, bet ne dažniau. NA mano p jau 10 metu kaip LT, 97m gamybos, nesu dar pildes kondiskes, saldo geriausiai, tai pagal TADO versija man dabar reiktu ji ( ta kondiske) pildyt? esu girdejes tokia versija,- ,,o kiek kartu namuose saldytuva buitini pildot?,, jeigu reik pildyt, vadinasi kazkur kiauras, naturaliai isgaruoja freonas, is naminio saldytuvo juk neisgaruoja...
#11
Parašyta 2017 birželio 19 - 15:29
Iš balionų išgaruoja kur laikomas freonas ar bet kokios kitos dujos. Aišku ne per dieną ir ne per mėnęsį. Ypač aukšoj AV pusėj didelis slėgis būna. Tai pro sujungimus, pro pačią guminę šlangą po mikro kiekius nugaruoja. Per 10-15 metų tikrai bus kažkiek nugaravę. O Jei freono kiekis mažas, mažas slėgis, kompresoriui tuo daugiau dirnt reikia. Kuo daugiau dirba - tuo greičiau nusibaigs. Šaldytuvus irgi sėkmingai pildo ir nereiškia, kad jis ten baisiai kiauras. Tiesiog amžius.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#12
Parašyta 2017 birželio 21 - 10:16
Nes tvarkingą AC sistemą pildyti reikia kas 10metų. Na, senutėlio bolido virš 15 metų jau natūralu, kad kas 5metus, bet ne dažniau. NA mano p jau 10 metu kaip LT, 97m gamybos, nesu dar pildes kondiskes, saldo geriausiai, tai pagal TADO versija man dabar reiktu ji ( ta kondiske) pildyt? esu girdejes tokia versija,- ,,o kiek kartu namuose saldytuva buitini pildot?,, jeigu reik pildyt, vadinasi kazkur kiauras, naturaliai isgaruoja freonas, is naminio saldytuvo juk neisgaruoja...
Čia ne diržo keitimo intervalas, kad suėjo ir reikia keisti. Jei dar šaldo, galite ir nepildyti ir netikrinti, ir nieko nedaryti. Bet jei labai mylit savo mašiną ir norit jai geriau, tai šaldiklio kiekį papildyti iki gamykliškai numatyto tikrai galima. Turėtų tikrai nors kiek trūkti. Ir papildžius turėtų nors kiek pagerėti šaldymas, bet galbūt nejuntamai. Čia tik kaip pavyzdį paminėjau, kad 10 metų yra tas laiko tarpas, kurį turi KAIP MINIMUM atlaikyti sistema, kuri yra idealiai sandari. T.y. skirtingai nei liaudis mano, freonas nesinaudoja. Jis gali tik išgaruoti, tai per nesandarumus, arba natūralios difuzijos metodu. Bet ta difuzija čia lygiai tokia pati, kaip padangose. Pabandykit idealiai sandarią padangą palikti 10čiai metų, joje vis dar bus beveik norma oro, o kamerinėje padangoje tai tikrai. Tokių pas mus Lietuvėlėj nedaug, bet kaip matome iš jūsų pavyzdžio, pasitaiko Man, beje, buvo atvarę busiką, suremontuot kondiškę. Buvo 99 metų. Sistema buvo kiaura, bet tik per kompresorių (pats kondicionierių netikrinu ir nepildau, padarėm pas kolegas), radiatorius originalus visiškai sandarus. Dabar jau du metai po remonto, ir puikiausiai šaldo. Nors tada supūtėm tik minimalų kiekį patikrinimui, ar veikia, ir ar tikrai ne kiaura, bet po dviejų metų dar vis veikia. Niekaip neįkalbinu savininko nuvažiuot dasipildyt iki pilno
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 birželio 21 - 10:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2018 gegužės 11 - 18:08
Klausimas pas ką važiuoti - pas elektriką ar kondicionierių meistrus?
Na žodžiu paskutiniu metu kažkaip silpnokai šaldė, tai pakeliui namo užsukau į užmatytą kioskelį, kur kondiškes pildo (kaip Tadas sako tokį kur užrašyta -"Pildome kondicionierius nuo 7eur")
Išleido kas buvo, užspaudė berods 16bar (bent jau taip sakė), po maždaug 20 min laukimo rado tuos pačius 16 bar - nieko nenukrito. Išleido orą, nu ir pripūtė beros 600gr. Sakė daugiau netelpa reik užjungt kondiškę. Užkuriu, tempę ant 16 nustatau, įjungiu kondicionierių - girdisi klaktelėjimas, įsijungė. Kokią minutę pūtė šiltą orą ir staiga girdisi klaktelėjimas - garsas lyg kondiškė išsijungė, nors ekrane ir rodo, kad įjungta, bet realiai neįsijungia. Vienžo dabar net nejungia kondicionieriaus, net taip kaip prieš šį pildymą neįsijungia. Sutapimas ar kažkas nusprogo?
#14
Parašyta 2018 gegužės 11 - 19:11
Klausimas pas ką važiuoti - pas elektriką ar kondicionierių meistrus?
Na žodžiu paskutiniu metu kažkaip silpnokai šaldė, tai pakeliui namo užsukau į užmatytą kioskelį, kur kondiškes pildo (kaip Tadas sako tokį kur užrašyta -"Pildome kondicionierius nuo 7eur")
Išleido kas buvo, užspaudė berods 16bar (bent jau taip sakė), po maždaug 20 min laukimo rado tuos pačius 16 bar - nieko nenukrito. Išleido orą, nu ir pripūtė beros 600gr. Sakė daugiau netelpa reik užjungt kondiškę. Užkuriu, tempę ant 16 nustatau, įjungiu kondicionierių - girdisi klaktelėjimas, įsijungė. Kokią minutę pūtė šiltą orą ir staiga girdisi klaktelėjimas - garsas lyg kondiškė išsijungė, nors ekrane ir rodo, kad įjungta, bet realiai neįsijungia. Vienžo dabar net nejungia kondicionieriaus, net taip kaip prieš šį pildymą neįsijungia. Sutapimas ar kažkas nusprogo?
Pas mano ex 406-tą siurblys taip buvo nusprogęs. Pripildė - nešaldo. Bet pildytojas iš karto pasakė, kad kompresorius nesukelia slėgio. Šrotinį gerą radau - dar 7 ar 8 metus atpyliau...
Tiesa, 406-to sistema nesandari buvo, nors slėgiu testuojant, rodė OK. Metai laiko - varyk pildyt...
#15
Parašyta 2018 gegužės 11 - 20:43
Tiesa daba vakare važiavau, tai tik užkūrus ir įjungus kondiškę girdėjosi klakt t.y. įsijungė bet irgi nešaldė ... pavažinėjus vėl nesijunginėja ...
#16
Parašyta 2018 gegužės 11 - 20:57
Siurblio skriemuly yra sankabėlė, kuri ima ir numiršta. Klaksi, bet nesusijungia. Remontas (domėjausi kažkada) brangokas. Pigiau - nupirkti šrotinį gyvą siurblį.
#17
Parašyta 2018 gegužės 11 - 21:04
#18
Parašyta 2018 gegužės 11 - 21:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2018 gegužės 11 - 21:34
Nesekasi su tom kondiškėm - prieš kokius 4 m jau taip ir pakeičiau savo seną į kitą šrotinę, prieš pora metų tai šrotinei guolį keitė, nes ūžti pradėjo ir galiausiai daba vėl visks iš naujo ...
Kur bezdėsi, kolega. Čia senas francūzas. Man tekdavo dukart metuose aušinimo ventiliatorius keist. Tiesa, irgi šrotiniais, kuriuos kaip labdarą gaudavau iš geradario Virzin...
#20
Parašyta 2018 gegužės 11 - 21:48
Gaila tik, kad su euriuko atėjimu kažkodėl šis malonumas smarkiai pabrungo
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0