Prieš kelis metus mašiniukui buvo restauruoti purkštukai ir vieną nelaimėlį gąžinant į vietą persuktas sriegis. Buvo persriegtas didesnis sriegis įsukta špilka ir taip sutvarkytas purkštukas gyveno kelis metus kol neseniai pradėjo kažkur pro tarpinę leisti - apsimaurojo ten viskas ta juoda derva net. Nuvarius į vieną iš gerai žinomų prancūzų servisiukų - buvo viskas sutvarkyta. Bent jau žodžiu sakė, kad prasriegs didesnį sriegį ir pakeitę špilką bei tarpinę prisuks atgal tą nelaimėlį. Atrodytų lyg ir viskas gerai - bet tačiau po šio remonto nepravažiavus nė 20 km ir užspaudus tapkę pasigirdo kažkoks bum ir šnypštimas po kapotu. Atsidarius kapotą pasitvirtino nuojauta - purkštukas iškeltas, špilka išrauta su visu sriegiu. Ir apžiūrėjus nepanašu, kad buvo persriegtas sriegis ir pakeista špilka į didesnę .
Vizualizacijai bėglys: purkštuko laikiklis su špilka
https://lh3.googleus..._121608-01.jpeg
Traliukas liūtą nutransportavo prie to "vieno iš gerai žinomų prancūzų servisiukų" broko taisymui....
Kaip suprantu, jie turėtų padaryti bent jau tai ką turėjo - prasriegti didesnį sriegį ir pakeitę špilką bei tarpinę prisukti atgal tą nelemtą purkštuką.
Kažkaip net ir sutvarkius viską dabar jau visą laiką bus nejauku - o jei ir vėl tas pats nutiks...
Klausimas tik toks kiek tokio pobūdžio remontas laikys? Ar yra tam kokių nors alternatyvų?
Edited by Saulix, 2017 June 17 - 15:13.