Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 21 - 09:05

Sveiki, apie tai greičiausiai kalbėta ne kartą ir ne du.

Yra problema su vibracija, kylant iš vietos juntama didžiulė vibracija...

Variau i ne vieną servisą, arba visi neišmanėliai arba bėda čia kažkokia mistinė.

Žodžiu pas vienus (užsiima smagračių restauravimu)buvo nuimta dėžė, sakė smagratis ok, pakeitė tik diskelį.

Variau pas kitus irgi ėmė dėžę ir konstatavo kad smagratis višiškai miręs. Nupirkau iš šroto visą komplektą nuo 66kw su vienmasiu smagračiu, nuvežiau meistrams ir pasirodo netinka, mano sankaba išvirkštinė. Radau pas vieną žmogų pasak jo apynaujį(pirktas naujas buvo) smagratį tik ilgai stovėjusį ir jau parūdijusį, pristačiau meistrams. Meistrai apžiūrėjo jį ir konstatavo kad šitas jau geras ir apsimoka jį dėt, apvalė jį. Sakė kad šitas jau daug geresnis nei dar vienas plaukiojantis kurį buvau radęs prieš tai nors pastarasis buvo išimtas iš važiuojančios mašinos ir jokių vibracijų nebuvo toli gražu(važinėjo pažįstamas).

Tai įdėjus tą ''tinkamą'' smagratį vibracija liko tokia pat, ilgiau pavažinėjus gal net pastiprėjo, bet ant laisvų apsukų vibracija salone dingo.

Taigi gal kas nors ką nors protingo patartumėte? Galbūt problema visai kita. O gal išeitų rast išvirkštinį sankabos komplektą nuo 66kw?

Gal kas žinot rimtą meistrą kuris nuėmęs dėžę suprastų kame bėda? Miestas nėra labai svarbus.

Iš po paskutinio serviso dar ir išminamasis guolis šnekėt pradėjo(buvo sutarta kad guolis bus keičiamas nauju) ko nebuvo prieš tai. Veiksmas vyko Tauragėje.

Mašinos metai 2000/06.


Šį pranešimą redagavo peugeot406r: 2017 birželio 21 - 09:12

  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 21 - 09:43

Jei vibruoja pajudant iš vietos, tai turėtų būti sankabos/smagračio bėda, bet aišku reikia apžiūrėti.

Dabar reikalas toks, kad pakeitėt sankabos diską. Kokį diską dėjot? Arba kinietišką, arba naudotą, nes geri gamintojai atskirai neparduoda naujo disko.

Vienmasį komplektą arba Valeo 835001, kas yra apie 320eur, arba reikia dėti naudotą smagratį nuo pačių pirmųjų 406 HDi, kur dar buvo pirmoko kėbule, kelis mėnesius, ten vienmasis. Arba nuo vieno Citriaus (Xantia) tinka, ir krovininių minivenų su 69kw. Sankabų biškį pigių, bet vistiek gero gamintojo (LUK), kaip ir nebėra, bet paieškojus, kaip ir yra, tik reikia dėti analogą.

Turiu vieną smagratį dar likusį, sankabą nupirkti turbūt irgi galiu. Bet pakeist galėčiau tik rugsėjo mėnesį. Ir keisčiau tik konstatavęs bėdą tame gale, o ne iš lempos. Dalių kainos maždaug tokios: Smagratis 30, nauja LUK sankaba 120, pusašių riebokšliai 18, alkūninio galinis riebokšlis 12, dėžės tepalas 12, kreipiančioji (išminamo guolio). Jei kažkas jau įdėta nauja, galima darkart nekeisti, bet jei nepakeitė išminamo guolio, tai beveik viską turbūt reiks keist. Ir darbas apie 120.

Bet pirmiausiai reikia apžiūrėti, gal pvz kokia pagalvė labai plyšus, pvz kuris nors kaulas (apatinis ar viršutinis), ir tokia bėda ignoruojama.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 21 - 09:54

Jei vibruoja pajudant iš vietos, tai turėtų būti sankabos/smagračio bėda, bet aišku reikia apžiūrėti.

Dabar reikalas toks, kad pakeitėt sankabos diską. Kokį diską dėjot? Arba kinietišką, arba naudotą, nes geri gamintojai atskirai neparduoda naujo disko.

Vienmasį komplektą arba Valeo 835001, kas yra apie 320eur, arba reikia dėti naudotą smagratį nuo pačių pirmųjų 406 HDi, kur dar buvo pirmoko kėbule, kelis mėnesius, ten vienmasis. Arba nuo vieno Citriaus (Xantia) tinka, ir krovininių minivenų su 69kw. Sankabų biškį pigių, bet vistiek gero gamintojo (LUK), kaip ir nebėra, bet paieškojus, kaip ir yra, tik reikia dėti analogą.

Turiu vieną smagratį dar likusį, sankabą nupirkti turbūt irgi galiu. Bet pakeist galėčiau tik rugsėjo mėnesį. Ir keisčiau tik konstatavęs bėdą tame gale, o ne iš lempos. Dalių kainos maždaug tokios: Smagratis 30, nauja LUK sankaba 120, pusašių riebokšliai 18, alkūninio galinis riebokšlis 12, dėžės tepalas 12, kreipiančioji (išminamo guolio). Jei kažkas jau įdėta nauja, galima darkart nekeisti, bet jei nepakeitė išminamo guolio, tai beveik viską turbūt reiks keist. Ir darbas apie 120.

Bet pirmiausiai reikia apžiūrėti, gal pvz kokia pagalvė labai plyšus, pvz kuris nors kaulas (apatinis ar viršutinis), ir tokia bėda ignoruojama.

Koks diskas bus dėtas nežinau, sakė jį turėjo vietoje tai greičiausiai bus naudotas. 

Kada butu galima pas tave užsirašyt apžiūrai? Tada jau būtu aiškiau ko griebtis.

Kad sankaba išvirkštinė nekils bėdu ieškant dalių?


Šį pranešimą redagavo peugeot406r: 2017 birželio 21 - 09:54

  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 21 - 10:24

Na, kaip ir sakiau, tik nuo rugsėjo pradžios, galit skambinti rugsėjo pirmą, jei iki to laiko ištversit netikėtai :)

Tiesiog išvažiuoju atostogauti penktadienį, iki tol turiu darbų iki kaklo, ir nors atostogos bus ne vien atostogos, bus ir darbelių visokių, bet čia vietoje nebūsiu, tai ir dirbti negalėsiu.

Kad atvirkštinė sankaba, bėdų jokių, nes 80kw varikliui pas 406 ir priklauso tokia. Paprasta spaudžiama šitam varikliui būna tik pas 307, bet tai todėl, kad pas jį kitokia, mažesnė pavarų dėžė. O pas 66kw visur spaudžiama ir visur mažesnė dėžė, ir nieko ten nepritaikysi, jei nededi daugiau dalių. Pas 307 lyg turėtų susidėti, nes dėžė to pačio modelio 66 ir 80kw, bet pas 406, 607 ir t.t. 66kw ir 80kw dėžės visiškai skirtingos, tai niekas ten netinka.

Galima pritaikyti, bet jei norit į savo įdėti, tai reiktų kaip minimum smagračio, sankabos, pavarų dėžės, pusašių (prie pusašių gali reikti ir variklio apatinės pagalvės kronšteino, nes į jį dedasi pakabinamas guolis, o jis pas 66kw gali būti ir mažesnis, nors negarantuoju), perdaryti pavarų perjungimo mechanizmą kitai dėžei. Gal ir dar kažko, gyvai geriau matytųsi.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 21 - 10:33

Na, kaip ir sakiau, tik nuo rugsėjo pradžios, galit skambinti rugsėjo pirmą, jei iki to laiko ištversit netikėtai :)

Tiesiog išvažiuoju atostogauti penktadienį, iki tol turiu darbų iki kaklo, ir nors atostogos bus ne vien atostogos, bus ir darbelių visokių, bet čia vietoje nebūsiu, tai ir dirbti negalėsiu.

Kad atvirkštinė sankaba, bėdų jokių, nes 80kw varikliui pas 406 ir priklauso tokia. Paprasta spaudžiama šitam varikliui būna tik pas 307, bet tai todėl, kad pas jį kitokia, mažesnė pavarų dėžė. O pas 66kw visur spaudžiama ir visur mažesnė dėžė, ir nieko ten nepritaikysi, jei nededi daugiau dalių. Pas 307 lyg turėtų susidėti, nes dėžė to pačio modelio 66 ir 80kw, bet pas 406, 607 ir t.t. 66kw ir 80kw dėžės visiškai skirtingos, tai niekas ten netinka.

Galima pritaikyti, bet jei norit į savo įdėti, tai reiktų kaip minimum smagračio, sankabos, pavarų dėžės, pusašių (prie pusašių gali reikti ir variklio apatinės pagalvės kronšteino, nes į jį dedasi pakabinamas guolis, o jis pas 66kw gali būti ir mažesnis, nors negarantuoju), perdaryti pavarų perjungimo mechanizmą kitai dėžei. Gal ir dar kažko, gyvai geriau matytųsi.

Supratau. O dėl vienmasių smagračių nuo xantia arba pirmūjų hdi, užtektų jų tik smagračio ar reikia viso jų komplekto ieškot?  

Beje kiek mačiau sankabų p406 jos visos buvo kažkodėl paprastos, ne išvirkštinės, diskatoriaus dantukai būdavo į išorę, o manosios į vidų sulindę :)


Šį pranešimą redagavo peugeot406r: 2017 birželio 21 - 10:39

  • 0

#6 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2017 birželio 21 - 20:35

Keiciau savajam 406 sankaba ir smagrati.. betu nejutau jokiu, tik duslus garsas kazkoks tarp variklio dezes buvo.. ir sankaba buksuojanti. Nupirkau nuo xantijos vienmasi smagrati ir ta pati labai mazai deveta diskatoriu su guoliu., ir uzdejau savo deze su isvirkstine sankaba... viskas ok, pradzioj buksavo kol prasidirbo, dabar viskas ok... vibraciju nei buvo pries tai nei dabar nera... nors smagratis mano tikrai pavarges buvo, klibejo i sonus..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#7 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2017 birželio 21 - 21:26

Nu man su pirmuoju pezuku kai turejau irgi buvo vibracija duodant gazu, tai kaltas buvo keleivio puses (ilgasis) pusasis, ji pakeitus problema dingo, gal gali buti ir sitame beda?
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#8 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 21 - 22:50

Keiciau savajam 406 sankaba ir smagrati.. betu nejutau jokiu, tik duslus garsas kazkoks tarp variklio dezes buvo.. ir sankaba buksuojanti. Nupirkau nuo xantijos vienmasi smagrati ir ta pati labai mazai deveta diskatoriu su guoliu., ir uzdejau savo deze su isvirkstine sankaba... viskas ok, pradzioj buksavo kol prasidirbo, dabar viskas ok... vibraciju nei buvo pries tai nei dabar nera... nors smagratis mano tikrai pavarges buvo, klibejo i sonus..

Na jei išsiaiškinsiu kad tikrai smagratis kaltas tada reikes žiūrėt šį variantą :)

Nu man su pirmuoju pezuku kai turejau irgi buvo vibracija duodant gazu, tai kaltas buvo keleivio puses (ilgasis) pusasis, ji pakeitus problema dingo, gal gali buti ir sitame beda?

Pas mane vibruoja tik atleidinėjant sankabą, ar gali dėl pusašio taip vibruot?
Tai niekas nežinot kokio rimto meistro kuris galėtų apžiūrėt ir nustatyt bėdą? Kol nebus Tado :)
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 22 - 02:12

Nu man su pirmuoju pezuku kai turejau irgi buvo vibracija duodant gazu, tai kaltas buvo keleivio puses (ilgasis) pusasis, ji pakeitus problema dingo, gal gali buti ir sitame beda?

Šita bėda aktuali tuomet, kai duodi stipriai gazo, pavara būna gana aukšta ir mažai apsukų, o kala didelį sukimo momentą į pusašį. Tipo, penktu bėgiu į kalną 100kmh ir paspaudi iki dugno - būna net susidaužo su garsais ir per vairą muša. O pas autorių, kaip supratau, labai daužosi atleidžiant pedalą. Tai gali būti smagratis, gali būti diskas, bet bet kuriuo atveju sudėt viską vienmasį ir tiek reikia.

 

Na jei išsiaiškinsiu kad tikrai smagratis kaltas tada reikes žiūrėt šį variantą :)

Net jei ir ne smagratis, tai tikriausiai tuomet diskas, amotizacinė plokštelė tarp padiskių išsitiesinus ir nebeamortizuoja. Tai negi tada paimsi ir dar vieną naudotą sankabą ant to pačio seno smagračio uždėsi. Eddy įsidėjo naudotą ir jam gerai. Bet darbą jis darė pats. Tai nesėkmės atveju tiesiog būtų persidaręs. Jei darbą darytų meistras, tai nesėkmės atveju būtų galiausiai vistiek įdėta nauja sankaba, tai jau kainuoja tokiu atveju 1 naudota sankaba, 1 nauja sankaba, 2 sankabos keitimai. Rezultatas geras, bet klientas vistiek nepatenkintas, nes krūva pinigų, nors ir pats pasirinko tokį kelią :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2017 birželio 22 - 08:28

Tadas labai teisingai paminejo, kad jeigu su variklio dezes atramom viskas tvarkoje,didziausia tikimybe kad kaltas diskelis.Netgi parase priezasti ""amortizacine plokste tarp diskeliu issitiesinus ir nebeamortizuoja""Praktiskai sankaboje, tik si plokste ir atsako uz svelnu sujungama sankabos, pradiniu momentu.

Mano nuomone nereikia isradineti dviracio , ir deti viska kas priklauso auto.

Kiek pinigu sudesi ekspirimentuodamas?

Ir as kazkada turejau viena klienta , kuris veziuodavo devetas sankabos dalis ir man reikedavo nustatyti ar ji gera ar ne.Kaip tai tiksliai padaryti???Ogi as sakau ,kad tai neimanoma!Svarbiausia ,kad klientas po to kaltina tik meistra.

Kodel nenorima pirkti nauju ,geros firmos sankabos komplektu?Pirma kad jos yra gan brangios , antra yra paplites toks mitas, kad visos detales kurias mes gauname yra labai labai blogos kokybes (as kalbu apie brendinius sankabos komplektus). As saitau ,kad mitas paremtas tuo, kad mes nemokame vaziuoti , ypac su dyzeliais.Apsukos mazos , pavaros dideles! Peilis sankabai , ir ne tik!


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2017 birželio 22 - 08:30

  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 22 - 09:57

Supratau. O dėl vienmasių smagračių nuo xantia arba pirmūjų hdi, užtektų jų tik smagračio ar reikia viso jų komplekto ieškot?  

Beje kiek mačiau sankabų p406 jos visos buvo kažkodėl paprastos, ne išvirkštinės, diskatoriaus dantukai būdavo į išorę, o manosios į vidų sulindę :)

Užtenka tik smagračio, nes sankabą dėk TIK NAUJĄ. Ji nekainuos kosmoso pinigų, truputį virš 100eur, ir tiek. Aišku, sankabą pirkti ne 406tam, o tam modeliui, nuo ko dėsi, t.y Xantia 80kw arba Jumpy/Expert 69kw.

Kiek matei P406 sankabų, visos buvo ne kažkodėl paprastos, o todėl, kad buvo ne 80kw dvilitrio dyzelio. Iš 406 variklių gamos, atvirkštinę sankabą turi 1.9TD 66kw, 2.0i 97kw, 2.0i Turbo 108kw, 2,1TD 81kw, 2.0HDi 80kw, na ir dar berods trilitris (t.y. 2.9) benzas. Iš jų pirmų dviejų vienodos tarpusavy, trečio-penkto vienodos tarpusavy ir trilitrio berods jau išskirtinė, tik tam varikliui.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 22 - 10:19

Užtenka tik smagračio, nes sankabą dėk TIK NAUJĄ. Ji nekainuos kosmoso pinigų, truputį virš 100eur, ir tiek. Aišku, sankabą pirkti ne 406tam, o tam modeliui, nuo ko dėsi, t.y Xantia 80kw arba Jumpy/Expert 69kw.
Kiek matei P406 sankabų, visos buvo ne kažkodėl paprastos, o todėl, kad buvo ne 80kw dvilitrio dyzelio. Iš 406 variklių gamos, atvirkštinę sankabą turi 1.9TD 66kw, 2.0i 97kw, 2.0i Turbo 108kw, 2,1TD 81kw, 2.0HDi 80kw, na ir dar berods trilitris (t.y. 2.9) benzas. Iš jų pirmų dviejų vienodos tarpusavy, trečio-penkto vienodos tarpusavy ir trilitrio berods jau išskirtinė, tik tam varikliui.

Supratau, diskelis, diskatorius, išminamasis guolis tik naujas. O smagrati naudota susirast nuo kokios tai xantios. Na bet sorry už neišprusima :) Kaip uždeda normalia sankaba jei priklausė išvirkštinė, meistrai sakė dėžė kitokia tai kitokios sankabos neužmausi :)

Šį pranešimą redagavo peugeot406r: 2017 birželio 22 - 10:22

  • 0

#13 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2017 birželio 22 - 21:33

2x dėžę nuimt kiek kainavo? 200eur kokius? Dar bus bent vienas nuėmimas - vėl 100eur. 
laikas sugaištas važinėjant, skaitant, ieškant - kiek vertini savo valandas?
Pirktos naudotos dalys kiek kainavo? 100? 
Kiek kainuos dalys kurias dar tik pirksi? 170?

Būtum susidėjęs normalų plaukiojantį smagratį su stock sankaba, laikytų ir džiaugtumeis. Ne tik pinigų, bet ir laiko sutaupytum. 
Skūpas moka du kartus. (tokia labai šviežia mano patirtis:)
 


Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 birželio 22 - 21:35

  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#14 peugeot406r

peugeot406r
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 birželio 22 - 22:37

2x dėžę nuimt kiek kainavo? 200eur kokius? Dar bus bent vienas nuėmimas - vėl 100eur.
laikas sugaištas važinėjant, skaitant, ieškant - kiek vertini savo valandas?
Pirktos naudotos dalys kiek kainavo? 100?
Kiek kainuos dalys kurias dar tik pirksi? 170?

Būtum susidėjęs normalų plaukiojantį smagratį su stock sankaba, laikytų ir džiaugtumeis. Ne tik pinigų, bet ir laiko sutaupytum.
Skūpas moka du kartus. (tokia labai šviežia mano patirtis:)

Taip, tikra tiesa, ir pinigai kainuoja ir laikas ir nervai :D Kad būčiau iškart žinojas kad tikrai smagratis galbūt būtų kitaip buvę, bet čia dar ir kažkas daugiau prichaltūrinta buvo. Buvo ir neaiškios kilmės traškesiai kylant iš vietos. Chaltūrščikai buvo rankas prikišę kur tik netingėjo, tai dėžėj varžtų trūko tai dar kas atmestinai padaryta... :D
Ir šiaip ilgą laiką maniau kad kokia tai pagalvė įplyšus ar kažkas tokio...

Šį pranešimą redagavo peugeot406r: 2017 birželio 22 - 22:41

  • 0

#15 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 birželio 22 - 23:31

paplites toks mitas, kad visos detales kurias mes gauname yra labai labai blogos kokybes (as kalbu apie brendinius sankabos komplektus)

Čia tai daug teisybės. Idiotizmas pas mus su dalym. Pakabos dalys Lemforder, Sachs - daug šūdo. Keli fabrikai. Pas mus iš Brazilijos, Kinijos ateina - mėšlas. Keičiau AC kompresoriaus guolį to paties gamintojo SNR (ar koks ten) su lipdukais, hologramom - 20k km gatavas. TRW stabdžių diskai susimėto - nes gaminti Taivane  :unsure: Ir tu dabar pasitikėk firmos vardu. OK tebūnie gaminta trečiose šalyse, bet kokybė ta pati turi būt - NE. Norėt gali ir europos gamybos, bet pardavėjai gūžčioja pečiais - gaunam tik tokius iš tiekėjų.

Tai dabar prieėjau išvados, kad pirkt bet kokio brando, bet kad normalioj Europos šaly gaminta būtų. Čia paskutiniu metu išvis sercise nustebino. Sako dedam EGT stabilniko traukes dabar tik. Kainuoja 3 kart pigiau už visokius kinietiškus Lemforderius, o laiko tiek pat.

 

Sorry, už offtopic'ą. Lyrinis nukripimas :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#16 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2017 birželio 23 - 07:22

pabandymui grynai is sportinio intereso, savam 406 , vairo trauke ir sarnyra idejau egt , dar prie lito gal po4 lt kainavo, na ir jau 40stuku dar gyvi.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0