uzminus per tapke, virs 2k apsuku buna uzgesta masina ir uzsidega variklio lempute. ramiai vazinejant niekad nieko nebuna. lempute po kiek laiko uzgesta. gal kazkam yra taip buve, kas galetu but? 406 2.0 hdi
Gesta prie aukštų apsukų
#1
Parašyta 2017 birželio 17 - 23:23
#2
Parašyta 2017 birželio 17 - 23:30
#3
Parašyta 2017 birželio 18 - 02:59
Žemo slėgio siurblys, aukšto slėgio siurblys, slėgio reguliatorius, kuro filtras... arba, labiausiai tikėtina - purkštukai. Pradžioje visada pradedam nuo purkštukų, nes tai esminė dalis. Reguliatorių apžiūrėti irgi būtina, ar nėra metalo drožlių "ežio". Jei yra, ir jei didelis, tuomet reikia žiūrėti ir siurblius. O kuro filtrą tai ir šiaip reguliariai profilaktiškai pasikeisti reikia, tai puiki proga įsidėti kokį kokybišką gaminį, atliekant darbą kokybiškai, t.y. neužkemšant kuro sistemos. O gal taip ir pradėjo darytis po kuro filtro keitimo?
Bet tai tik preliminariai. Galbūt pajungus kompą ir pravažiavus pamatytumėt visai ką kita...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 birželio 18 - 03:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2017 birželio 18 - 16:53
Man buvo tas pats, diddinat apsukas užgesta motoras. Priežastis bake esančio siurbliuko gedimas - sudilę angliukai.
#5
Parašyta 2017 birželio 19 - 08:20
man tai daugybe kartu buvo tas pats..didinant apsukas uzgesta masina, ir kiekviena karta vis skirtingi gedimai..tai siurbliukas bake, tai slegio reguliatorius, tai purkstukas, tai auksto slegio siurblys, tai sinchro daviklis, tai slegio daviklio laidas...na ir dar keletas skirtingu priezasciu...klausimas kitas, ar toliau diagnozuojam per foruma ir zmogus keicia viska is eiles, ar vaziuoja ir pasidaro diagnostika ir viskas tampa aisku?
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#6
Parašyta 2017 birželio 19 - 10:07
Man tas gedimas kainavo 2100 litų, nors siubliuko remontas tada kainuodavo apie 150 litų. Ilgos ir nesėkmingos paieškos, be reikalo pakeistas kuro slėgio regulitorius ir meistrų nekompetencija. Dvi dienos po "remonto" samdytas evakuatorius už 100 Lt., ilgai nevažiuojanti mašina ir daug sugadintų nervų. Tik praėjus pusei metų po remonto pripyliau pilną baką kuro ir jis ėmė bėgti iš važiuojančios mašinos. Surbliuko tvirtinimo žiedas pasirodo kreivai užsuktas.
Patarimas iš kart ieškoti kompententingų meistrų.
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 birželio 19 - 10:22
#7
Parašyta 2017 birželio 20 - 12:45
man tai daugybe kartu buvo tas pats..didinant apsukas uzgesta masina, ir kiekviena karta vis skirtingi gedimai..tai siurbliukas bake, tai slegio reguliatorius, tai purkstukas, tai auksto slegio siurblys, tai sinchro daviklis, tai slegio daviklio laidas...na ir dar keletas skirtingu priezasciu...klausimas kitas, ar toliau diagnozuojam per foruma ir zmogus keicia viska is eiles, ar vaziuoja ir pasidaro diagnostika ir viskas tampa aisku?
Asmeninė patirtis sako, kad diagnostika tikros priežasties dažnai nepasako. Tada tenka ieškot purkštukų, reguliatoriaus ar siurblio ir kaitaliojant žiūrėt, ar kas keičiasi, ar bėda dar kažkur kitur.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 20 - 12:45
#8
Parašyta 2017 birželio 20 - 13:55
normliai diagnozuojant pasako, taciau kai norima kuo pigiau tada nepasako. kartais aisku, kad neapsiribojama vien tik kompo pajungimu..yra daug daugiau diagnostikos dalyku, kurie atliekami, kad nustatyti tikraja prieazasti, tiesiog tokia diagnostika kainuoja daugiau nei 15e ir nevisi nori daugiau moketi..o siaip is tikro tai diagnostika pasako viska..taciau ji turi buti tinkamai atliekama..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2017 birželio 20 - 17:44
normliai diagnozuojant pasako, taciau kai norima kuo pigiau tada nepasako. kartais aisku, kad neapsiribojama vien tik kompo pajungimu..yra daug daugiau diagnostikos dalyku, kurie atliekami, kad nustatyti tikraja prieazasti, tiesiog tokia diagnostika kainuoja daugiau nei 15e ir nevisi nori daugiau moketi..o siaip is tikro tai diagnostika pasako viska..taciau ji turi buti tinkamai atliekama..
Sutinku, aš turėjau omenyje kompiuterinę diagnostiką Kita vertus, net ir "gilesnė" diagnostika dažnai neapsieina be spėliojimų ir detalių kaitaliojimų, žiūrint, ar čia tikrai tai, o gal vistik kažkas kitas
#10
Parašyta 2017 birželio 20 - 18:03
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Parašyta 2017 birželio 20 - 22:15
Mano atveju meistras pirmiausiai predėjo paieškas nuo bako ir siurbliuko. Išimė siurbliuką ir nuvežė į kažkokią firmą kuri juos tikrina ir remontuoja. Ten patikrino ir pasakė, kad geras. Geras, tai geras, įdėjo atgal. Visos kitos paieškos pinigai į balą, kol galų gale vėl buvo grįžta prie siurbliuko bake.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 birželio 20 - 22:27
#12
Parašyta 2017 birželio 21 - 01:57
Turiu ir as tokia beda., taciau man ji pasireiskia tik kai ecu pacipuotas. Jau 2 metai su ja draugauju... o yra taip, jeigu staigiai spaydi gaza, lenktyniauji, vaziuoji virs 3 pavaros ir auksciau kai variklio sukiai siekia 3 trpm ir toliau spaudi gaza., masinai esant tokiom salygom ant apkrovos, uzgesina motora. Tada gali ja uzkurti po kokiu 5 s perjungus degima, arba net ilgiau iki 10s uztrunka kol leidzia uzkrurti. Zinoma po uzkurimo dega check engine lempuke, po kiek laiko uzgesta... diagnostika rodo auksto slegio reguliatoriu. Per didelis slegis ir motora gesina kaip taurius nupasakojo. Reikia keisti reguliatoriu bent jau man.. bet kolkas as tebdraugauju su situo. Ne daznai taip draskausi. Noretus kada iki dyn stendo nuvaryt, bet jau iki to reiktu ta reguliatoriu pasikeist.
Su virslegiu paprasciau galutines priezasties atzvilgiu. Reguliatorius nespeja ir tiek. Klausimas ar jis nuo rusiskos salerkos nudroztas, ar is siurblio drozles. Na ir visa tai plauti, jei jau drozles...Geras dziaugmas Kai truksta slegio, va tada jau daugiau variantu
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 birželio 21 - 01:58
#13
Parašyta 2017 birželio 21 - 20:21
Su virslegiu paprasciau galutines priezasties atzvilgiu. Reguliatorius nespeja ir tiek. Klausimas ar jis nuo rusiskos salerkos nudroztas, ar is siurblio drozles. Na ir visa tai plauti, jei jau drozles...Geras dziaugmas Kai truksta slegio, va tada jau daugiau variantu
Na klausimas, dyzelis nuo pat vokieciu jau keleri ir daugiau metu pilamas buvo tik degalinese ne po mazai, ir po pilnais bakais. dabar jau tik savaite laiko pradejau gauti dyzeli tiesiai is "cisternu" vezamu i degalines, pasitaiko ir zalios biski bet jei drozles varo, kiek jau laiko, 2 metai niekas neprogresuoja, filtra keiciu laiku..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#14
Parašyta 2017 birželio 22 - 10:14
Na klausimas, dyzelis nuo pat vokieciu jau keleri ir daugiau metu pilamas buvo tik degalinese ne po mazai, ir po pilnais bakais. dabar jau tik savaite laiko pradejau gauti dyzeli tiesiai is "cisternu" vezamu i degalines, pasitaiko ir zalios biski bet jei drozles varo, kiek jau laiko, 2 metai niekas neprogresuoja, filtra keiciu laiku..
Nu maz ir tiesiog nuo senatves. Tada galima tiketis, kad pakeitus uz poros sav. vel neuzsilenks
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0