Na kelias nuo Liublino iki Kijevo nustebino savo gerumu, laikiau ant tempomato 120km/h nesukdamas sau galvos, tuščias kelias, kelios mašinos, o ir tos buvo už mane greitesnės. Kijeve mašiną laikėme viešbučio kieme, kaip ir Odesoje, dėl kažkokių įtartinų asmenų nieko negaliu pasakyti, nepastebėjau. Mieste laikėme parkavimo aikštelėse irgi nieko nenutiko. Man pasirodė Kijevas ir Odesa Europiniai miestai, toli gražu ne Maskva, kurioje iki kaulų smegenų jaučiasi ruskynas. UA mašinų su LT numeriais daug, Lenkijos pasienyje tai 80procentų gal buvo su LT numeriais, ten gi mėgsta LT registruotas mašinas naudot. Ka tuo noriu pasakyti, Kijeve ar Odesoje nelabai kas ir susidomės tavo mašina, nes fig znajet ar čia vietinio ar lietuvio. Aplamai nustebino vien Kijeve 8 Peugeot oficialūs atstovai kurie dirba KADIEN nuo 8-20.00. Kijeve tų naujų mašinų pilna, kad ir pežukų. Beje kelias autobanas Kijevas Odesa tai baisu, ligu asfaltas be duobių, bet jau taip viskas kreiva šleiva dudunkt dudunk, neisibėgėsi,gaila mašinos. Mes nuo Odesos pajūriu per Moldova važiavome į Rumuniją, katastrofa kelias, 150km 8 val su pastovėjimais pasienyje, nors neaišku kodėl, kai 4 mašinos stovi 3 valandas.
Siūlau Odesoje savaitės neskirti prie jūros, plaižai puse velnio dėl švaros, bet jau vanduo koks smirdantis kanalizacija ir matyt dėl uosto šalia, katastrofa, belieka važiuot toliau link Moldovos, ten jau geriau, bet keliai katastrofa o ir totali šikna, ruskyno lygis.
manau dėl saugumo turi pergyventi vienodai tiek kiek Lietuvoje.
Girdėjau kad link Lvovo kelia baisoki.
Beje jei mašina lizinginė būtinai reik pažymėjimo,kad turi teisę ją vairuoti.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 vasario 12 - 14:16