Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugot 1.4i 55kw kaista variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Gatin

Gatin
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugot 206 1.4i

Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 22:50

Sveiki, 

 

turiu Peugot 1.4i 55kw 2004 metų modelį ir jis pradėjo kaisti (kaito ir žiemą, bet mažiau). Turiu omenyje, jog temp. pakyla iki 100 po to staigiai kyla į raudoną, įsijungia ventiliatorius ir ataušina radiatorių, o po to vėl viskas iš naujo kartojasi. Tai vyksta stovint vietoje arba kamštyje. Termostatas pakeistas. Klausimas toks, ar 1.4i variklio radiatoriaus aušintuvas yra dviejų greičių (mašina su kondicionieriumi)? T.y. ar turi įsijungt ne tik užkaitus, bet ir viršijus 90 laipsnių arba įjungus kondicionierių?


  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 07:31

visais atvejais ventiliatoriai buna 2ju arba 3ju greiciu.turi isijungti nuo 95 pirmas greitis, veliau didesni greiciai..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Gatin

Gatin
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugot 206 1.4i

Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 07:38

Tai reiskia reik tikrint ventiliatoriaus bloka ir rele pirmo greicio? Gal kam taip yra buve?
  • 0

#4 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 18:44

Taip pat vargau su savo ex 406.

Ventiliatoriai seni, mėgsta "numirt". Jei temperatūra imdavo kilt, viskas aišku - vienas jau nusikvako. Per metus vieną kartą tekdavo krumplius pasibraižyt. Žinoma, būčiau pirkęs naujus, problemų nekiltų. Bet kai keiti nusikvakusį vis dar veikiančiu šrotiniu, tai tik klausimas, kiek anas gyvuos...

O simptomai visiškai analogiški. Kai įsijungia užkaitus kažkuris ventiliatorius, telieka sustot ir įsitikinti, kuris dar gyvas. Antrąjį drąsiai galiu lupti lauk...


  • 0
... labai piktas diedas...

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugpjūčio 09 - 13:36

Man taip pat dykumoj Ispanijoj kvako 28metu senumo ventiliatorius. Pasirodo net ne jis, o nuluzes jo pacio laidas kazkur. Suburiau ir veikia kolkas, Maroke jokiu bedu. O beda dar ta, kad pas senus valdymas paprastom relem buvo, tai pirmas greitis jungia ventiliatorius nuosekliai ir gaunas po 6v. Nors vienas nusprogsta ar laidas ar fiske pakirmija ir dingsta abieju pirmas greitis, o lieka tik antram antras. O kai ten jau beveik verda, tai sunku vienu atausint, kai gazas pilnai nuspaustas ir lauke 40 :)
Bet pas naujesni 206 gali jau buti elektroninis valdymas, arba irgi su relem, bet su nusprogstanciom varzom...

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugpjūčio 09 - 13:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugpjūčio 09 - 22:39

visais atvejais ventiliatoriai buna 2ju arba 3ju greiciu.turi isijungti nuo 95 pirmas greitis, veliau didesni greiciai..

Pauliau,1 greitis skirtas kondicionieriui kuris veikia kad freonas neiseitu per avarini voztuva(virsslegiu)o antras greiciausias grynai motoro ausinimui,cia kalba apie primityvu ventiliatoriu "ant 3 reliu"su elektroniniu ventil.situacija kiaip ir aprasei,taciau low speed greitis skirtas kondiskei


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugpjūčio 09 - 22:43

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 05:18

Pauliau,1 greitis skirtas kondicionieriui kuris veikia kad freonas neiseitu per avarini voztuva(virsslegiu)o antras greiciausias grynai motoro ausinimui,cia kalba apie primityvu ventiliatoriu "ant 3 reliu"su elektroniniu ventil.situacija kiaip ir aprasei,taciau low speed greitis skirtas kondiskei

Su trim relem primityviausia sisema tai vienas ventilis pilnu greiciu kondiskei, abu nuosekliai pirmas greitis ausinimui ir abu lygiagreciai antras greitis ausinimui. Paskui kai padare viska ant vieno ventilio, teko pridet varzu...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 08:26

Su trim relem primityviausia sisema tai vienas ventilis pilnu greiciu kondiskei, abu nuosekliai pirmas greitis ausinimui ir abu lygiagreciai antras greitis ausinimui. Paskui kai padare viska ant vieno ventilio, teko pridet varzu...

Tadai as nekalbu apie is vis 1 kartos ausinima(be reostatu),ir sakyciau ji pati tobuliausia,as turejau omeny 2 karta kaip tu teisingai   parasei,bei egzistuoja 3 karta ,as biski giliau nuejau kur ventilis valdomas vidine elektronika,ten stovi mosfetai,kitaip tariant "protingas ventilis"


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0