Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 15 - 21:02

Sveiki klubiečiai,

Pabandysiu pajudinti ne kartą gvildentą temą apie variklio aušinimo problemą. Automobilis Peugeot 307 2.0 HDI, 66kw. Pas mane buvo problema, kad variklio temperatūra kilo iki beveik 100 laipsnių. Kondicionierių įjungus ventiliatorius įsijungdavo su pertraukimais, aušindavo variklį, taip numušdavo temperatūrą iki 90 ir mažiau laipsnių. Pertikrinau abi rėles (mažo ir didelio greičių), visus laidus, viskas ateina, niekas nekoroduoja (nežaliuoja kontaktai). Šiandien bandžiau vėl ieškoti galų ir pastebėjau, kad ižvis numirė aušinimo ventiliatorius (jau buvo labai klebantis, įvorei turbūt šakės). Pakeičiau į kitą šrotinį, veikia. Dabar yra taip, kad užkaitus ik apytiksliaii 95-96 laipsnių aušinimas įsijungia ir ataušina iki 90 laipsnių, toliau variklis kaista vėl ir vėl ataušina (čia stovint vietoje). Važiuojant numuša vėjas iki 85-88 laipsnių. Stovint vietoje, jeigu variklio temp. pvz. yra 90 laipsnių, įjungus trumpam kondicionierių ir jį išjungus, ventiliatorius lieka suktis, kol temperatūra numuša iki 80 laipsnių. Dabartinė situacija yra toki, kaip šiame video: 

 

Šiuo metu pakeistos detalės naujomis: termostatas, variklio temp. daviklis, ventiliatoriaus termo varža.

 

Dar buvo vienas įdomus momentas su lexia diagnostika stebint gyvus parametrus. Stebint variklio temperatūrą, palaipsniui varikliui šylant iki 87 laipsnių viskas ok, tačiau kai turėjo temperatūrą rodyti vienu laipsniu didesnę, t.y. 88, vietoje to parodė tris klaustukus (???), tokia mintis, kad nebematytų variklio temperatūros, tačiau skydelyje, toliau proporcingai temperatūra kyla tvarkingai. Kitas įdomus momentas, kad kai per diagnostiką bandė testuoti pirmą ir antrą ventiliatoriaus greičius, to diagnostika padaryti neleido, rašė "nenormalus prisijungimas" ar kakžas panašaus.  Gal yra minčių, kodėl taip rodo diagnostika?

 

 

Mano klausimas būtų toks:

 

Kaip turi teisingai veikti 2.0 HDI 66kw variklio aušinimas? Prie kokios temperatūros turi įsijungti pirmas aušinimo greitis? Kokia normali šio variklio darbinė temperatūra? 


Šį pranešimą redagavo Lukask: 2017 rugpjūčio 15 - 21:39

  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 08:40

Isvis sios variklius labai sunku ikaitinti iki darbines (turiu omenyje 90 laipsniu ) temperaturos.Pirmiausia reikia ziureti termostata.Po to temperaturini davikli.Radiatorius (gal uzsikimses) , vandens pumpa.

Kaip atsitiko toks dalykas, remontavai ka , ar pirkai tokia?

Sis variklis retai isyla iki 90 laipsniu,Paprastai 85 plius minus.

Pirmas greitis man atrodo isijungia (pataisykite jeigu klystu) ijungus kondicionieriu.


  • 0

#3 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 10:01

Termostatas naujas, temperaturinis daviklis naujas, radiatorius su pompa keisti prieš 3-4 mėn taip pat naujais. Tai vat lyg ir pamenu, kad būdavo ankščiau, jog daugiau 90 yra buve šiam automobiliui. 


  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 12:21

Kokia temp. rodo diagnostika tuo metu? Jei tvarkinga, grybauja skydelis.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 12:39

Sveiki Laimonai,

Diagnostikos metu kiek žiūrėjom, tai panašiai skydelis su kompu rodo, tik įdomumas tame, kad paskutinė rodoma kompo temperatūra yra 87 laipsniai, kai turėtų rodydi 88 laipsnius, išmeta tris klaustukus (???) diagnostika vietoje temperatūros rodmens, tačiau skydelis proporcingai rodo toliau temp. nors diagnostika jos jau net neberodo. Dar vienas įdomus faktorius, kad neduoda diagnostika prisijungti prie ventiliatoriaus valdymo, kad išbandyti pirmą ir antrą greičius. Rašo "nenormalus prisijungimas" ar kažkas tokio. 


  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 15:27

Sveiki Laimonai,

Diagnostikos metu kiek žiūrėjom, tai panašiai skydelis su kompu rodo, tik įdomumas tame, kad paskutinė rodoma kompo temperatūra yra 87 laipsniai, kai turėtų rodydi 88 laipsnius, išmeta tris klaustukus (???) diagnostika vietoje temperatūros rodmens, tačiau skydelis proporcingai rodo toliau temp. nors diagnostika jos jau net neberodo. Dar vienas įdomus faktorius, kad neduoda diagnostika prisijungti prie ventiliatoriaus valdymo, kad išbandyti pirmą ir antrą greičius. Rašo "nenormalus prisijungimas" ar kažkas tokio. 

 

Klausimas butu toks, su kokia diagnostika ziurimi realus parametrai? Dar kitas klausimas nes taip ir nesupratau, ventiliatorius ijungus AC veikia ant 1 greicio? Uzkaitus virs 92-95-98 isijungia 2 greitis?

 

Jei ne, ziurim cia:

 

BIG_0012316170.jpg

 

Pasijungus kompa jei maitinimai neateina, ziurim BSM'a (saugikline po kapotu). Jei ateina, tai manau supranti kur beda :)


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugpjūčio 16 - 15:27

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 21:38

Realūs parametrai buvo žiūrimi su lexia diagnostikos įranga, peugeot planet programa, ne kokia nors ten OBD universalia. Įjungus AC ventiliatorius sukasi manau pirmu greičiu, lengvai. Užkaitus iki Jūsų minėtos temperatūros įsijungus ventiliatoriui, jis sukasi tokiu pačiu greičiu, kaip kad įjungčiau AC, tarp greičių skirtumų nepastebėjau. Įsivaizduoju, kad antras greitis jau ten turėtų užti normaliai. Galėsiu rytoi dar užsitrumpinus rėles palyginti greičius. Rėlės mano su testeriu tikrintos, padavus maitinimą sujungia kontaktus normaliai, buvau iš nuėmęs apsauginį dangtelį apžiūrai, viskas atrodo viduje gražu (ar būna, kad rėlė su testeriu ok, o pajungus jėgą neveikia?). Kontaktus peržiūrėjęs, niekur nežaliuoja, pravalyti visi itartini buvę. Saugikliai BSM bloke visi geri, ir tie už kompo pasislėpę. 

 

Į rėlių valdymo kontaktus, kai ventiliatorius neturi veikti ateina abu pliusai, tiek pliuse tiek minuse (čia manau, bus kai turi veikti minusą kompas duoda ir susijungia rėlė). Kompą pajungus neleidžia prisijungti prie ventiliatoriaus testavimo aplinkos. 

 

Jūsų nurodytoje nuotraukoje, pas mane viskas taip pat, tik nėra saugiklio. 


  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 22:41

Su testeriu kas reles, tikrina? Kas tikriny gali tik pajungus i valdymo kontaktus srove... Reikia tikslesnes info, kokie metai masinos, koks DAM(RPO) kodas. Nes nuo to daug kas priklauso. O dar geriau ir maziau nervu kainuotu jei nuveztum kad padarytu tas kas supranta, na nebent yra daug laiko ir noro paciam kazka pasidaryti(tas irgi kartais sveikintima)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 16 - 23:13

Dėl rėlių tikrinimo, tai paduodi į valdymo kontakrus pliusą / minusą ir žiūri su testeriu ar rodo trumpą tarp jėgos kontaktų, aš taip tikrinu. Automobilis pirma registracija 2002.04.19, DAM(RPO) kodas 925688. Pagal kažkokį online skaičiuotuvą iš to kodo pirmų keturių skaitmenų iššifravo: 2002 kovo 13.

Aš nesinervuoju, noriu surasti gedima ir jį pašalinti, kad galėčiau toliau ramiai važinėti. Žinoma labai smagu, kai forumiečiai kažkiek apšviečia savo išmintimi. :)


Šį pranešimą redagavo Lukask: 2017 rugpjūčio 16 - 23:18

  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugpjūčio 17 - 00:47

Testeris daznai be problemu prapypia ir supuvusi laida, kur vienas siulas dar lieciasi. Ten pasikabini tada kokia H4 lempute abiem siulais ar pakaitinimo zvake, ir reikalas pasimato.
Bet as taip ir nesupratau, kur cia problema? Ar kad temperatura auksta karsta vasaros diena skydelyje rodo, kas ir turetu buti, ar realiai perkaitineja su antifrizo fontanais?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 17 - 09:30

Problema ta, kad važinėjau 4 metus ir kad daugiau 90 temp. būtų, nelabai esu matęs, čia daugmaž kaip darbinę visi deklaruoja apie 85 laipsnius. Dabar pvz kol važiuoji panašiaip ir būna, ištisai važiuojant. Su kamščiais stovinėjant arba stovint užkyla iki 90, po to 95 ir tik tada ventiliatorius ataušina iki 90 vėl. Manau turėtų ir palaikyti ties tais 85 panašiai. Niekada nėra buve, kad virš 90 užkiltų kiek turiu mašibą. Todėl ir ieškau galų, kas galėtu būti.

Galvoju rėles dėl viso pikto irgi pakeisiu, po pora eurų tekainuoja. Originaliai rėlės stovi su varža ant valdymo kontaktų, kam ji skirta? Nes pirkti automobilinės paprastos rėlės eina be varžos, ar keičiant nebus problemų?

Problema ta, kad nežinau, koks turi būti šio variklio normalus aušinimo rėžimas, nuo kokios temperatūros turi prasidėti radiatoriaus aušinimas.

Šį pranešimą redagavo Lukask: 2017 rugpjūčio 17 - 10:01

  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#12 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Parašyta 2017 rugpjūčio 17 - 18:31

Dabartis tokia, AC įjungus ventiliatorius veikia pirmu greičiu prie bet kokios temp. AC išjungus yra kažkoks delay turbūt, kad ventiliatorius dar kurį laiką sukasi, išsijungia. Kas susisję su kontroliuojamu variklio aušinimu, tai prie 95-96 laipsnių įsijungia ventiliatorius pirmu greičiu, muša iki 90 ir vėl išsijungia. Antras greitis, čia tas maksimalus, turbūt jungiasi jau prie 100 kokio spėju, normaliomis sąlygomis jis kaip ir veikti neturėtų. Tai dabar tiesiog esminis klausimas mane kuris domina, ar nuo 95-96 įsijungiantis pirmas greitis variklio aušinimui yra normalus rėžimas? Jeigu taip, tai kaip ir viskas veikia.
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0