Parduodu Peugeot 407 SW 2.0hdi
#201
Parašyta 2017 spalio 14 - 20:17
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#202
Parašyta 2017 spalio 14 - 20:39
universalai ir vakaruose labiau megstami nei sedanai, matyt ne tam, kad bulviu maisus veziot.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#203
Parašyta 2017 spalio 15 - 18:14
#204
Parašyta 2017 spalio 15 - 19:27
o tu nori vaziuot brangiau? ;))
vargu ar tai yra atsisakymas kai 2% krito pardavimai.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#205
Parašyta 2017 spalio 16 - 02:26
Visi drąsiai kažką kalba apie Europą ir kaip ten nebėra dyzelių, nors ne visi ten normaliai pabuvot gavo. Kažkas dar kątik pasakė, kad Norvegijoj ir Švedijoj vien elektriniai automobiliai... Taip, Osle ar Stokholme jų panašiai tiek, kad perpus su VDV varomais. Ir taip, ten kalnų ar kaimo keliukuose tikrai gali sutikti Tesla, kokias 3 iš eilės. Bet vistiek tos elektros ten pilna tik didmiesčiuose. Mažuose miesteliuose, bažnytkaimiuose ir kaimeliuose vyrauja vidaus degimo varikliai, o apie viensėdžius išvis ką kalbėti. Nėra infrastruktūros, o ir žmonės ne tokie turtingi, kaip mes laikytume. Tiesiog kai valstybė ne tik tai remia, bet ir antiremia visa kita, tai nėra žmonėms kitos išeities.
O dyzelių Europoj krūvos. Vokietija su Umwelt zone pasimažino senų dyzelių miestuose, bet tai tik miestuose, ir tik senų su senu Euro standartu, t.y. iš esmės bet kokį FAPą turinti mašina, net pačius pirmus 2001mų metų "oficialiai" ant popieriaus turinti dyzelinė mašina ten gali važiuoti, o tarp miestų autobanais jie kasdien milijonus kilometrų suka ir Vokietijos rinką ir eksportą judina. Jei dar ir darbinius automobilius tektų benzinu varyti, tai valstybėms su brangia darbo jėga būtų šiais globaliais laikais dar daugiau problemų su ekonomika. Pietų Europoje išvis dyzeliai karaliauja. Ispanijoje, pvz, dujos kainuoja kosmosą, palyginus su Lietuva, todėl benzininiai varikliai net personaliniam naudojimui nepopuliarūs, ypač vertinant senų ir nelabai senų, bet naudotų automobilių rinką. Portugalijoje dujų išvis nelabai kur gausi, ypač kaimeliuose beveik be šansų, tai rūkina žmonės senus 205 1,9D, nes jie ten nerūdija, o XUD9 variklis negenda, kol tepalas iki galo per dangtelio tarpinę neišbėga
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#206
Parašyta 2017 spalio 16 - 06:58
Bet pas mus ubagynas todel dauguma nori vaziuot pigiau.
Kaip sakoma, kaimietį gali atvežti į Vilnių, bet miesto dėl to jame nepadaugės (nebent arogancijos). Turbūt nesi girdėjęs, kad turtingiausi pasaulio žmonės (turtą užgyvenę savo galva ir rankomis, bet ne paveldėjimu) yra racionalūs ir taupūs (kartais net liguistai)? Aišku, kai plūgo rankenos "vilniečiui" iš kišenių kyšo, tai jam visi, kurie moka skaičiuoti savo pinigus, yra "ubagai".
#207
Parašyta 2017 spalio 16 - 07:25
Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 spalio 16 - 07:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#208
Parašyta 2017 spalio 16 - 09:38
Jeigu ne pasenusią info radau, tai bent jau Vokietijoj žalią "Plaketę"-lipduką galima dar gauti ir su Euro4 arba netgi Euro3+FAP varikliais, o tai reiškia, kad ir 2,2HDi 98kw senu motoru dar vis galima važiuoti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#209
Parašyta 2017 lapkričio 19 - 11:45
Dairiausi šiandien Tauragėj aišktelėse mašinų.. Tai tikrai nieko gero. Mašinų daug, o nėra į ką žiūrėt.
Na visdar senuką mersą droži ar jau kokią naujovę įsigijai?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0