gal pas ka yra geras purkstukas su laidu 2.1 td ?
purkstukas su laidu
#1
Parašyta 2017 rugpjūčio 18 - 19:22
#2
Parašyta 2017 rugpjūčio 19 - 18:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 14:54
buvo prdejes kartais subarsketi variklis ,meistras is Panev. patare ta purkstuko laida atjungti, sako jis ten tik del traukos, pravaziavau jau kelis tukst, km,nebesigirdi to garso, tai sako prie progos nusipirk ta purkstuka,bet as nepastebejau jokio skirtumo prijungtas jis ar ne..turiu viena toki purkstuka, antgalis myza kaip reikiant , o ta elekr. dalis ar sveika nzn. pamatavus su testeriu ir dabartinis purkstukas su atjungtu laidu , ir mano nupirktas rodo apia 100 omu.butu galima sukeist antgalius, bet kaip zinot ar elektrine dalis veikia/?
#4
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 01:39
Elektrinė dalis veikia tada, kai purkštuko išpurškimo momentu (galima patikrinti stendu purškiant) tarp tų kontaktų kažkas pasikeičia. Ar tai varža, ar ten kala trumpą. Žodžiu pajungus LEDą ant dirbančios mašinos, turi mirksėt variklio pusės variklio apsisukimų dažniu. Ir kai nėra klaidos variklio kompe.
Neteisingas jūsų problemos priėjimas ir neteisingas meistro mąstymas, kurį jis dar ir skleidžia. Tas laidas nėra tik dėl traukos. Jis yra dėl teisingo išpurškimo kampo, kitaip sakant teisingo siurblio ankstinimo nustatymo. Senuose pilnai mechaniniuose siurbliuose būdavo ankstinimas nustatomas mechaniškai ir siurblys turėjo slėgiu valdomą ankstintoją. Šitas Lucasas tai daro elektroniškai valdydamas ankstinimą, o esamą padėtį mato būtent pagal tą purkštuką. Taigi, kai jūs jį atjungiat, kompiuteris nemato, kada realiai yra išpurškiamas kuras, taigi prisiima kažkokią standartinę padėtį ir kampą keičia tik pagal apsukų daviklį, t.y. gazuojant truputį ankstina, praktiškai iš akies, o gal net ir neankstina. Taigi, ne tik sumažės (arba padidės) trauka, bet ir pasikeis kuro sąnaudos, gali būti sunkiau užvesti žiemą ir t.t.
Junkitės laidą, Lexia (universalūs prietaisai greičiausiai su senąja rudąja 30PIN jungtimi neveiks), ir žiūrite, kas ten negerai. Variklis dažniausiai subarška arba užkalena tada, kai nubėga į šoną išpurškimo kampas, dažniausiai užsiankstina. Taip gali įvykti dėl įvairiausių priežasčių, bet kompiuteris Lucas siurbliui, jei teisingai pamenu, rodo ir selenoido atidarymą, ir norimą pasiekti išpurškimo kampą, ir būtent to purkštuko rodomą išpurškimo kampą, t.y. paankstinimą. Tuo metu, kai subarška, turėtų su tuo kampu kažkas labai neatitikti arba jo išvis nerodyti. Gali būti kaltas ir purkštukas, jei jis stringa arba tas daviklis nevisada tinkamai dirba, bet dažniausiai būna problemos siurblyje, pvz šlapiuoja, gaudo orą ir už tai ankstinimas kuro slėgiu normaliai nenori veikti (nes oro ir kuro spūdumai skiriasi).
Bet čia teorija. Praktiškai, kaip matot, važiuoja ir taip. Kam nusibosta, uždeda pilnai mechaninį seną Bosch nuo seno 2.1TD iki 95tų metų, ir važiuoja toliau. Žiemą jį truputį pasukti reikia, bet vistiek užsiveda
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 21:48
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0