Sveiki, savo pezuke radau, kad nera airbagu, vietoj ju varzos prilituotos, fiskes nukarpytos. Ko reikia, kad pilnai atstatyt galeciau airbagus? Kaip suprantu nusipirkti kitus airbagus su fiskem, ir sujungt. O kaip su kompu ir smugio davikliais? Matavau itampa ant airbago varzos, itampos nera reiskia kompas negauna signalo kad sprogdinti airbaga? Kur yra smugio davikliai ir kompas?
peugeot 307 2.0L 2003m airbag pajungimas
#1
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 14:56
#2
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 15:52
SRS kompas po centrine konsole, centre.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#3
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 19:30
Dėkui, o kaip dėl smūgio daviklių, jei tokie yra? Bandziau nuimti varžą, išmeta airbago klaidą. Prijungiu varžą, klaida dingsta, taip išeina turėtų būti viskas gerai su airbagų kompu? Mygtukas išjungiantis airbagą priekyje irgi "veikia"
#4
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 20:16
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#5
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 01:21
Dėkui, o kaip dėl smūgio daviklių, jei tokie yra? Bandziau nuimti varžą, išmeta airbago klaidą. Prijungiu varžą, klaida dingsta, taip išeina turėtų būti viskas gerai su airbagų kompu? Mygtukas išjungiantis airbagą priekyje irgi "veikia"
Tai jei viskas taip, kaip sakai, tai lupi lauk varžas ir dedi Airbagus su tvarkingom nesulaužytom fiškėm (jei fiskatoriai išlaužti, būna nenuspaudžia kontaktų ir tuomet gauni trumpą fiškėj ir klaidą skydely) ir viskas bus OK. Tik tvarkingai sulituok laidus, kad būtų saugu ir patikima.
Airbagų kompas ten, kur ir parašė Senas. Smūgio daviklių jokių papildomų nėra, G sensorius pačiame Airbag kompiuteriuke. TIk pasirūpink, kad tas kompiuteriukas būtų tvarkingai prisuktas prie kėbulo visais priklausančiais varžtais ar veržlėm ir atsuktas rodykle į automobilio priekį, nes kitaip 90 proc. avarijos metu niekas nešaus. Jei yra kokių nors abejonių, kad gali būti atidarinėtas ar iš vaizdo nors kokia abejonė kyla, kad gali būti nekokybiškai "nuresetintas" (elektrikai taip daro, kai būna po avarijos kompuke neištrinamos klaidos, o nešovusio kompuko po ranka neina lengvai greitai pigiai gauti, ir tai pateisinama, bet TURI BŪTI PADARYTA KOKYBIŠKAI), geriau pakeisk į šrotinį su tokiu pačiu kodu nuo nedaužtos nešovusios mašinos.
Pereik dar kartą per visas kitas vietas, kur yra ar gali būti Airbagų ar kitokių užtaisų (pvz diržų špūlės ar sagtys pirotechninės ir t.t.) ir dar patikrink, ar ir ten nėra pridaryta kažkas. Kai sagtys susiskleidžia, tai dar nieko, tik būna nepatogu įkišti diržo kilpą. Bet kai špūlės pirotechninės, tai ten kad jas atrakint, būna išdrąsko vidurius ir išima ko nereikia, tai avarijos atveju gali normaliai neužsifiksuot, arba jei pvz išimtas šarato mechanizmas, tai staigiai patraukus veiks, bet pvz apvirtus automobiliui neužsikirs diržai. Apie tokį saugumą daug kas nepagalvoja, bet ten toks primityvus gravitacinis giroskopinis mechanizmas, ir tai buvo europietiškuose automobiliuose jau nuo kokių 85tų metų, o gal ir nuo 80tų, o verčiantis niekas nenori daužtis su galva į stogą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugpjūčio 23 - 01:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 16:04
Labai ačiū labai padėjai o kažin diagnostika kažką galėtų pasakyti apie kompo būkle?
#7
Parašyta 2017 rugpjūčio 24 - 00:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0