Klubiečiai ir forumo lankytojai,
N metų nesiryžau, bet laikas parodė, kad mano rankose šis “projektas” jau matyt nebepajudės iš mirties taško Dėja, neturiu nei laiko, nei vietos juo užsiimti. O taip pat ir vietos, kur galėčiau laikyti šitą turtą. Įspėjimas iš savivaldybės taip pat neprideda entuziazmo Todėl norėčiau perleisti kam nors, kas turi laiko, rankas ir vietos, kam įdomu, o gal tiesiog reikia kai kurių dalių. Nors kalbos eina, kad 205 frakcija atsigauna – gal kažkamn pravers. Jei ne, tai teks apardyti ir palaidoti..
Info:
Visų pirma, 205tukas stovi (na išskyrus pervežimus iš vienos vietos į kitą laikas nuo laiko 50m atstumu) jau bent 2-3 metai. Todėl iškarto reikėtų įsivertinti visas iš to išplaukiančias pasekmes. Neklauskit ar kas bilda važiuoklėj ir tt, nes tikrai nepasakysiu daug, kadangi seniai neeksplotuoju.
Apie pačią mašiną plačiau galima pasiskaityti šioj temoj:
https://peugeot-klub...jektas-205-xrd/
Trumpai:
Peugeot 205 1992 dyzelis su priekyje pilna GTi važiuokle, gale tiltas paprastas. Variklis įdėtas 2,1TD 81kW (xud11 iš citroen XM, su mechanine boschine pompa). FMIC. Dokumentuose aišku 1,9 atmosferikas 47kW…
Kol turėjau, buvo perrinkta galinė važiuoklė, pakeisti amortizatoriai į GTi. Priekyje visiškai nauji abu pusašiai, taip pat pakeisti amortizatoriai į GTi (buvo nuo 306 kažkokie supjaustytom spyruoklėm prieš tai kiek pamenu), taip pat viena, o gal ir abi šakės. Kas dar tvarkyta dabar gerai jau ir nebeatsimenu, lygtai vairo kolonėlė, kryžmė..
Viduje gale odinės sedynės nuo 205 (šitas pageidaučiau pasilikti, bet kažką sutartume, jei labai reikėtų), priekyje odinės sedynės iš XM’o. Išorėj GTi moldingai, priekinis GTi sijonas, automatic’o kapotas (tiesa truputį atsilupęs vidury foto nesimato), liukas su original vėjo deflektorium.
Kuriasi iš pusės pasukimo, tikraja to žodžio prasme. Važiuoja Tiesa mesdavo mėlyna dumą. Lyg ir turbina leido per tepalo šlangutes atrodo. Dar iš trūkumų tai priekį lempų laidus reikėtų sužiūrėti, blogai švietė. Gale nėr atbulinio žibinto ar tai priešrūkinio. Na ir turbūt dar milijonas smulkių trūkumų man nežinomų ar neatmenamų išlįstu anksčiau ar veliau nes 1992 ir dar apleistas Bet ką atsimenu tai surašiau.
Mašina yra išregistruota, be TA ir draudimo aišku. Dar prieš porą metų dėka nevykusios “pagalbos” TA nepraėjo, o ir gavo baltą lapą, su trūkumais, tarp jų ir DT “pakeistas variklis”. "Padejejas" sake nieko tokio, bet realiai aš nežinau ar tai kliūtis būtų norint vėl praeiti TA, todėl parašau tai čia, kad nebūtų nesusipratimų.
P.S. dar turiu variklį 1,9 XUD9SD 55kW (toks pats kaip xud9te 66kW tik mažesnė turbo ir be intercoolerio). Variklį ir dokus su numeriu turiu, tiesa variklis dar tupi Xantijoj Bet čia atskira kalba jei ką domintų kaip priedas.
Foto dedu linkus:
http://payload178.ca...MG_2245_960.JPG
http://payload178.ca...G_5630_2000.JPG
http://payload178.ca...G_7048_2000.JPG
http://payload178.ca...G_5633_2000.JPG
http://payload178.ca...G_5634_2000.JPG
Video:
http://files.cargoco...63/IMG_5666.MOV
XUD9SD:
http://payload178.ca...G_5809_2000.JPG
Šiaip ar taip kainos tiksliai neįsivaizduoju, todėl parduodu kaip aukciono principu.. Prašyčiau rašyti kainą savo, jei tikrai domina. Būkime supratingi ir elkimes kaip suaugę
Sakykime “aukcijonas” užsidaro 2017-09-01 23:59..
Pradinė kaina būtų 400 EUR, didinam nemažiau kaip po 20..
Tikiuosi apsieisime be fleimo ir bereikalingų komentarų
Šį pranešimą redagavo azkis: 2017 rugpjūčio 28 - 13:33