Sveiki,
Taigi iki siol puikiai tvarkiausi viska pats, atsigaivinau ir automobili ir varikli - bet pastebėjau jog vis sunkiau pradeda vestis ryte. T.y uzvedi pagauna, uzgesta ir taip 3-4 kartus. Vieną ryta taip žaidžiau iki 6-7 kartų kol užsivedė.
Užsivedus, pradžiai negali važiuoti, variklyje šaudo (automatiškai kažkokiu budu pasiankstina degimas) Elektromagnetiniai davikliai VTi pakeisti.
Na realiai toks vaizdas, kad butu kaip kuras nusedes, ir jo truktu, nes net tada kada gazuoji ja, apsukos nekyla auksciau 3,5k apsuku. po kokiu 10s viskas apsiramina ir variklis dirba lyg niekur nieko.
Taigi kas jau padaryta iki dabar. Pakeistos visos zvakes, pakeista viena blogai kibirksciavusi rite, pakeisti tepalai i priklausancius originaliai 5w30 total ineo ecs.
laikas nuo laiko atsiranda klaidos, bet skydelije jos nepasirodo.
P2178, P0703 - si klaida ismesta vaziuojant, P11AA
Bandžiau googlintis, bet nelabai ką randu.
EP6 sunkiai vedasi ryte, arba po ilgo stovejimo
#1
Posted 2017 August 29 - 08:15
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#2
Posted 2017 August 29 - 08:41
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Posted 2017 August 29 - 08:52
Yra
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#4
Posted 2017 August 29 - 10:06
Yra
Gali buti reduktoriaus problema, mesamdariai uzdaro dujas, ju prieina i cilindrus todel nesiveda-gesta. Patikrinti paprasta uzsukus dujas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Posted 2017 August 29 - 11:51
Gali buti reduktoriaus problema, mesamdariai uzdaro dujas, ju prieina i cilindrus todel nesiveda-gesta. Patikrinti paprasta uzsukus dujas
Hm variantas galimas, reikes patikrint. Bet reduktorius pries 2-3 men pakeistas nauju. bandziau vazineti ir keleta dienu benzinu, bet jokios reakcijos - zinoma gali buti tas pats, del to jog praleidzia. Patikrinsiu.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#6
Posted 2017 August 31 - 07:42
Turiu feedbacka.
Žodžiu užsukimas įtakos neturėjo, bet turėjo įtakos šalti rytai! Kai šaltas rytas, vedasi iš pirmo karto, nors ir važiuoja nenoriai iškart, reik visgi palaukti ~10s.
Keista tas, jog tikrinau temperaturos davikli, kuris stovi tame ismaniame termostate, bet jo parodymai su lauko 1:1. Kas dar ka paburs?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#7
Posted 2017 August 31 - 09:49
P2178 System Too Rich Off Idle Bank 1
duslintuva virinai ant masinos ar dar ka nors?(labai panasu defeta neseniai teko ieskot)
kokios dujos,juk uzsikuria ant benzino,o toliau tik prie tam tikros temp.pereina i dujas...ne ten ieskot
"T.y uzvedi pagauna, uzgesta ir taip 3-4 kartus. Vieną ryta taip žaidžiau iki 6-7 kartų kol užsivedė." pabandyk elektro droseli isivalyti nusiemes,tik jokiais budais ne plauti elektrines dalies.
Jei visa tai nepades,teks ne obd kodus sifruoti,o rimta paieska uzsiimti,tikrinti slegi kuro,tikrinti testeriu,oscilografu ir t.t
Edited by Ramus, 2017 August 31 - 09:54.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#8
Posted 2017 September 05 - 00:34
Sieras206 ar radai problema su rytiniu variklio nedirbimu ?
Edited by talbotas, 2017 September 05 - 00:34.
#9
Posted 2017 September 05 - 06:32
As neveltui minejau "virinima ant masinos" duslintuvo ar dar ko,egzistuoja suvirinimo aparatuose toks supratimas kaip tiesioginis poleriskumas ir atvirkstinis poleriskumas.tiesioginis tai pliusas "mase" tai yra detale krokodile
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#10
Posted 2017 September 05 - 08:01
Dar kariauju, ir toliau naikinu smulkmenas. Pasirodo pas mane tepalo dangtelis buvo blogas ir gaudydavo ora, del ko galejo patrukcioti begejantis. Naujas originalus dangtelis tepalo 7eur. Del droselio sklendes orai labai nekokie vakarais tai dar nepasitikrinau jos. Bet kas keisciausia jog kuo salciau, tuo masina vedasi geriau ir dar del to degimo neaisku, kodel jis pasiankstina pats... Nes gaunasi taip (kai saltas rytas)
Uzsivedi is pirmo karto, variklis ant laisvu dirba idealiai, nei dusta, nei apsukos sokineja nei dar kas darosi.
Jei lengvai spaudi akseleratoriaus pedala, ir kylant apsukoms girdisi duslus PA, PA sporgsta kuras neteisingai vos ne lyg detonacija. Jei duodi prasidirbti kokia 30s ar minute, gali ramiai važiuoti.
Jei nuspaudi iki dugno, apsukos pakyla iki 3-4k apsuku krenta iki ~2, vel pakyla iki 3-4k, vel krenta, taip kokius 4kartus. Ir po to kai apsukos pradeda judeti jau virs 4k vel gali drasiai vaziuoti.
p.s panašu jog niekas nebuvo virinta prieš tai buvusio savininko, ir o prie manes tuo labiau
Edited by sieras206, 2017 September 05 - 08:02.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#11
Posted 2017 September 05 - 12:06
O ką rodos liambdos ir temperatūrinis?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Posted 2017 September 05 - 16:11
O ką rodos liambdos ir temperatūrinis?
Tadai,liamdos tokiu cirku nekrecia,liamda matuoja deguoni ismetime,pagal tai ir dozuoja kuro/oro kiekius,cia bus kazkur gyliau uzraustas defektas,net galimas faziu varijatorius,jei taip pavadintume,o gal ir elektra,be rimtos diagnostikos nieko nebus,as turiu omeny ne vien obd razete
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Posted 2017 September 05 - 21:04
siaip as siuo atveju matuociau degalu slegi paduodama i degalu magistrale..turejau ne viena toki atveji, kai buvo nupuses siurbliukas bake ir laygiai taip elgdavosi is pradziu saudo, detonuoja, paskui prasidirba ir viskas ok..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#14
Posted 2017 September 06 - 06:11
Taisingai Pauliau,juo lab dujos sumontuotos,as ir nr1. pamatuociau slegi-nasuma,jei atmintis nepaveda sie motorai neturi "obratkes" kuro cirkuliacijai,o tai reiskia siurblys necirkuliuoja kuro,jei dujininkai ne atjunge siurblio dirbant dujomis pilnai galimas dalykas siurblyje(siurblys pastoviai ir labai apkrautas-purkstukai uzdaryti,siurblys pompuoja kaip i "akle")
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Posted 2017 September 06 - 07:48
Aš turėjau tokią mintį dėl kuro irgi, bet kažkaip tikėjausi jog obratkė yra. Tikrinsiu numeriu 1
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#16
Posted 2017 September 06 - 09:04
100 proc. jokios abratkes ner...yra vienas kuro tiekimo vamzdis plastikinis, tiesiai i kuro magistrale..degalu tiekimo slegis is bako turi buti 3,5bar ir dirbant varikliui laisva eiga sokineti ne daugiau kai +-0,2bar, gazuojant slegis negali kristi daugiau kaip 0,5/0,7bar(skirtingi saltiniai pateikia skirtinga info)..didesnis slegio kritimas reiks kuro siurblio nasumo stoka..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#17
Posted 2017 September 06 - 22:44
#18
Posted 2017 September 07 - 04:31
Atsirado ismincius,tamsta,bent zinai siurblio konstrukcija,pagal komenta "abratke yra bet pacioje siurblio konstrukcijoje"tavo,is kart man aisku kad net supratimo neturi,ten stovi voztuvas kuris slegi pastovu laiko,ir kai kuriuose avarinis voztuvas slegio,bet ne obratke cirkuliacine,o tai reiskia po slegiu visa sistema net isjungtu motoru,patirtis rodo kad daznai butent nuo apkrovu ir mazai kuro bakuose ir dusta siurbliai.Ir dar,nepritaikyti siurbliai dirbti pastoviai "aklinu"rezimu,cia panasiai kad drele dusinsi inkaras(kolektorius),vidiniai guoliai(ivores bronzines) tau daug atlaikys,nemanau.
Galimas dalykas kad jis pastovejes kuri laika ir uzsikirtineja.Senuose mororuose buvo obratkes tai cirkuiavo ratu ir tos problemos nebuvo,naujuose necirkuliuoja,mano buve apdujinti auto ir kart siurbliai buvo manes paties isjingiami per rele,bereikalingas energijos naudojimas,siurblio dusinimas
Siurbliu neatjungineja kadangi jiems nusisvilpt,suges ne duju sistema ju montuota,o benzino,tada sakys cia ne musu problemos ant duju veikia,vadinasi vaziuok tvarkyt siurbli
Edited by Ramus, 2017 September 07 - 05:15.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Posted 2017 September 07 - 10:07
Atsirado ismincius,tamsta,bent zinai siurblio konstrukcija,pagal komenta "abratke yra bet pacioje siurblio konstrukcijoje"tavo,is kart man aisku kad net supratimo neturi,ten stovi voztuvas kuris slegi pastovu laiko,ir kai kuriuose avarinis voztuvas slegio,bet ne obratke cirkuliacine,o tai reiskia po slegiu visa sistema net isjungtu motoru,patirtis rodo kad daznai butent nuo apkrovu ir mazai kuro bakuose ir dusta siurbliai.Ir dar,nepritaikyti siurbliai dirbti pastoviai "aklinu"rezimu,cia panasiai kad drele dusinsi inkaras(kolektorius),vidiniai guoliai(ivores bronzines) tau daug atlaikys,nemanau.
Galimas dalykas kad jis pastovejes kuri laika ir uzsikirtineja.Senuose mororuose buvo obratkes tai cirkuiavo ratu ir tos problemos nebuvo,naujuose necirkuliuoja,mano buve apdujinti auto ir kart siurbliai buvo manes paties isjingiami per rele,bereikalingas energijos naudojimas,siurblio dusinimas
Siurbliu neatjungineja kadangi jiems nusisvilpt,suges ne duju sistema ju montuota,o benzino,tada sakys cia ne musu problemos ant duju veikia,vadinasi vaziuok tvarkyt siurbli
Na bet tu ir ydomus, varikliukas tai dirba pastoviai ir benza pumpuoja, reguliatorius yra kad butu pastovus slegis, pro purkstukus gi nemyza kaip is slangos, tai dirbant auto benzinu siurblys taip pat turetu steneti, kol galus atiduos.
#20
Posted 2017 September 07 - 10:43
Cia galima butu diskutuoti su tais asmenimis kurie remontuoja/diagnozuoja,kaip Paulius,Tadas,Laimonas ir t.t.o kai profanai bando irodyneti savo tik teorijas veltis i kazkokius gincus,nera ne laiko nei noro,nezinau kas tu,statybininkas,tekintojas,uzsiiminek kas tavo...Na bet tu ir ydomus, varikliukas tai dirba pastoviai ir benza pumpuoja, reguliatorius yra kad butu pastovus slegis, pro purkstukus gi nemyza kaip is slangos, tai dirbant auto benzinu siurblys taip pat turetu steneti, kol galus atiduos.
Paskutini karta pasikartosiu,siurbliai buna ne galutinai mire,bet slegi jau ne ta duoda,gali ir "uzsikirtineti"ta jau teko patirti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users