Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EP6 sunkiai vedasi ryte, arba po ilgo stovejimo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 45

#1 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 08:15

Sveiki,

Taigi iki siol puikiai tvarkiausi viska pats, atsigaivinau ir automobili ir varikli - bet pastebėjau jog vis sunkiau pradeda vestis ryte. T.y uzvedi pagauna, uzgesta ir taip 3-4 kartus. Vieną ryta taip žaidžiau iki 6-7 kartų kol užsivedė.

Užsivedus, pradžiai negali važiuoti, variklyje šaudo (automatiškai kažkokiu budu pasiankstina degimas) Elektromagnetiniai davikliai VTi pakeisti. 

Na realiai toks vaizdas, kad butu kaip kuras nusedes, ir jo truktu, nes net tada kada gazuoji ja, apsukos nekyla auksciau 3,5k apsuku. po kokiu 10s viskas apsiramina ir variklis dirba lyg niekur nieko.

Taigi kas jau padaryta iki dabar. Pakeistos visos zvakes, pakeista viena blogai kibirksciavusi rite, pakeisti tepalai i priklausancius originaliai 5w30 total ineo ecs. 

laikas nuo laiko atsiranda klaidos, bet skydelije jos nepasirodo.

P2178, P0703 - si klaida ismesta vaziuojant, P11AA 

Bandžiau googlintis, bet nelabai ką randu. 


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 08:41

Dujos yra?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 08:52

Yra


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 10:06

Yra


Gali buti reduktoriaus problema, mesamdariai uzdaro dujas, ju prieina i cilindrus todel nesiveda-gesta. Patikrinti paprasta uzsukus dujas
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 11:51

Gali buti reduktoriaus problema, mesamdariai uzdaro dujas, ju prieina i cilindrus todel nesiveda-gesta. Patikrinti paprasta uzsukus dujas

Hm variantas galimas, reikes patikrint. Bet reduktorius pries 2-3 men pakeistas nauju. bandziau vazineti ir keleta dienu benzinu, bet jokios reakcijos - zinoma gali buti tas pats, del to jog praleidzia. Patikrinsiu.


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#6 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 07:42

Turiu feedbacka.
 

Žodžiu užsukimas įtakos neturėjo, bet turėjo įtakos šalti rytai! Kai šaltas rytas, vedasi iš pirmo karto, nors ir važiuoja nenoriai iškart, reik visgi palaukti ~10s.

Keista tas, jog tikrinau temperaturos davikli, kuris stovi tame ismaniame termostate, bet jo parodymai su lauko 1:1. Kas dar ka paburs?


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#7 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 09:49

P2178 System Too Rich Off Idle Bank 1

duslintuva virinai ant masinos ar dar ka nors?(labai panasu defeta neseniai teko ieskot)

kokios dujos,juk uzsikuria ant benzino,o toliau tik prie tam tikros temp.pereina i dujas...ne ten ieskot

"T.y uzvedi pagauna, uzgesta ir taip 3-4 kartus. Vieną ryta taip žaidžiau iki 6-7 kartų kol užsivedė." pabandyk elektro droseli isivalyti nusiemes,tik jokiais budais ne plauti elektrines dalies.

Jei visa tai nepades,teks ne obd kodus sifruoti,o rimta paieska uzsiimti,tikrinti slegi kuro,tikrinti testeriu,oscilografu ir t.t


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugpjūčio 31 - 09:54

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#8 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 00:34

Sieras206 ar radai problema su rytiniu variklio nedirbimu ?


Šį pranešimą redagavo talbotas: 2017 rugsėjo 05 - 00:34

  • 0

#9 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 06:32

As neveltui minejau "virinima ant masinos" duslintuvo ar dar ko,egzistuoja suvirinimo aparatuose toks supratimas kaip tiesioginis poleriskumas ir atvirkstinis poleriskumas.tiesioginis tai pliusas "mase" tai yra detale krokodile


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#10 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 08:01

Dar kariauju, ir toliau naikinu smulkmenas. Pasirodo pas mane tepalo dangtelis buvo blogas ir gaudydavo ora, del ko galejo patrukcioti begejantis. Naujas originalus dangtelis tepalo 7eur. Del droselio sklendes orai labai nekokie vakarais tai dar nepasitikrinau jos. Bet kas keisciausia jog kuo salciau, tuo masina vedasi geriau :) ir dar del to degimo neaisku, kodel jis pasiankstina pats... Nes gaunasi taip (kai saltas rytas)

Uzsivedi is pirmo karto, variklis ant laisvu dirba idealiai, nei dusta, nei apsukos sokineja nei dar kas darosi.
Jei lengvai spaudi akseleratoriaus pedala, ir kylant apsukoms girdisi duslus PA, PA sporgsta kuras neteisingai vos ne lyg detonacija. Jei duodi prasidirbti kokia 30s ar minute, gali ramiai važiuoti.
Jei nuspaudi iki dugno, apsukos pakyla iki 3-4k apsuku krenta iki ~2, vel pakyla iki 3-4k, vel krenta, taip kokius 4kartus. Ir po to kai apsukos pradeda judeti jau virs 4k vel gali drasiai vaziuoti.


p.s panašu jog niekas nebuvo virinta prieš tai buvusio savininko, ir o prie manes tuo labiau :)


Šį pranešimą redagavo sieras206: 2017 rugsėjo 05 - 08:02

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 12:06

O ką rodos liambdos ir temperatūrinis?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 16:11

O ką rodos liambdos ir temperatūrinis?


Tadai,liamdos tokiu cirku nekrecia,liamda matuoja deguoni ismetime,pagal tai ir dozuoja kuro/oro kiekius,cia bus kazkur gyliau uzraustas defektas,net galimas faziu varijatorius,jei taip pavadintume,o gal ir elektra,be rimtos diagnostikos nieko nebus,as turiu omeny ne vien obd razete
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 21:04

siaip as siuo atveju matuociau degalu slegi paduodama i degalu magistrale..turejau ne viena toki atveji, kai buvo nupuses siurbliukas bake ir laygiai taip elgdavosi is pradziu saudo, detonuoja, paskui prasidirba ir viskas ok..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 06:11

Taisingai Pauliau,juo lab dujos sumontuotos,as ir nr1. pamatuociau slegi-nasuma,jei atmintis nepaveda sie motorai neturi "obratkes" kuro cirkuliacijai,o tai reiskia siurblys necirkuliuoja kuro,jei dujininkai ne  atjunge siurblio dirbant dujomis pilnai galimas dalykas siurblyje(siurblys pastoviai ir labai apkrautas-purkstukai uzdaryti,siurblys pompuoja kaip i "akle")


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 07:48

Aš turėjau tokią mintį dėl kuro irgi, bet kažkaip tikėjausi jog obratkė yra. Tikrinsiu numeriu 1


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#16 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 09:04

100 proc. jokios abratkes ner...yra vienas kuro tiekimo vamzdis plastikinis, tiesiai i kuro magistrale..degalu tiekimo slegis is bako turi buti 3,5bar ir dirbant varikliui laisva eiga sokineti ne daugiau kai +-0,2bar, gazuojant slegis negali kristi daugiau kaip 0,5/0,7bar(skirtingi saltiniai pateikia skirtinga info)..didesnis slegio kritimas reiks kuro siurblio nasumo stoka..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#17 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 22:44

Prie ko cia abratke, tai kodel kaip silta neuzsiveda, atsalo oras pradejo vestis, abratke yra bet pacioje siurblio konstrukcijoje, t.y bake, visi psa ew varikliai turi tik viena vamzdely, pravazineta dujomis n... km, jokie siurbliai neatjungti, viskas kuo puikiausiai veikia
  • 0

#18 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 07 - 04:31

Atsirado ismincius,tamsta,bent  zinai  siurblio konstrukcija,pagal komenta "abratke yra bet pacioje siurblio konstrukcijoje"tavo,is kart man aisku kad net supratimo neturi,ten stovi voztuvas kuris slegi pastovu laiko,ir kai kuriuose avarinis voztuvas slegio,bet ne obratke cirkuliacine,o tai reiskia po slegiu visa sistema net isjungtu motoru,patirtis rodo kad daznai butent nuo apkrovu ir mazai kuro bakuose ir dusta siurbliai.Ir dar,nepritaikyti siurbliai dirbti pastoviai "aklinu"rezimu,cia panasiai kad drele dusinsi inkaras(kolektorius),vidiniai guoliai(ivores bronzines) tau daug atlaikys,nemanau.

Galimas dalykas kad jis pastovejes kuri laika ir  uzsikirtineja.Senuose mororuose buvo obratkes tai cirkuiavo ratu ir tos problemos nebuvo,naujuose necirkuliuoja,mano buve apdujinti auto ir kart siurbliai buvo manes paties isjingiami per rele,bereikalingas energijos naudojimas,siurblio dusinimas

Siurbliu neatjungineja kadangi jiems nusisvilpt,suges ne duju sistema ju montuota,o benzino,tada sakys cia ne musu problemos ant duju veikia,vadinasi vaziuok tvarkyt siurbli


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugsėjo 07 - 05:15

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#19 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2017 rugsėjo 07 - 10:07

Atsirado ismincius,tamsta,bent  zinai  siurblio konstrukcija,pagal komenta "abratke yra bet pacioje siurblio konstrukcijoje"tavo,is kart man aisku kad net supratimo neturi,ten stovi voztuvas kuris slegi pastovu laiko,ir kai kuriuose avarinis voztuvas slegio,bet ne obratke cirkuliacine,o tai reiskia po slegiu visa sistema net isjungtu motoru,patirtis rodo kad daznai butent nuo apkrovu ir mazai kuro bakuose ir dusta siurbliai.Ir dar,nepritaikyti siurbliai dirbti pastoviai "aklinu"rezimu,cia panasiai kad drele dusinsi inkaras(kolektorius),vidiniai guoliai(ivores bronzines) tau daug atlaikys,nemanau.

Galimas dalykas kad jis pastovejes kuri laika ir  uzsikirtineja.Senuose mororuose buvo obratkes tai cirkuiavo ratu ir tos problemos nebuvo,naujuose necirkuliuoja,mano buve apdujinti auto ir kart siurbliai buvo manes paties isjingiami per rele,bereikalingas energijos naudojimas,siurblio dusinimas

Siurbliu neatjungineja kadangi jiems nusisvilpt,suges ne duju sistema ju montuota,o benzino,tada sakys cia ne musu problemos ant duju veikia,vadinasi vaziuok tvarkyt siurbli

Na bet tu ir ydomus, varikliukas tai dirba pastoviai ir benza pumpuoja, reguliatorius yra kad butu pastovus slegis, pro purkstukus gi nemyza kaip is slangos, tai dirbant auto benzinu siurblys taip pat turetu steneti, kol galus atiduos.


  • 0

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 07 - 10:43

Na bet tu ir ydomus, varikliukas tai dirba pastoviai ir benza pumpuoja, reguliatorius yra kad butu pastovus slegis, pro purkstukus gi nemyza kaip is slangos, tai dirbant auto benzinu siurblys taip pat turetu steneti, kol galus atiduos.

Cia galima butu diskutuoti su tais asmenimis kurie remontuoja/diagnozuoja,kaip Paulius,Tadas,Laimonas ir t.t.o kai profanai bando irodyneti savo tik teorijas veltis i kazkokius gincus,nera ne laiko nei noro,nezinau kas tu,statybininkas,tekintojas,uzsiiminek kas tavo...
Paskutini karta pasikartosiu,siurbliai buna ne galutinai mire,bet slegi jau ne ta duoda,gali ir "uzsikirtineti"ta jau teko patirti
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 7

narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0